Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 279 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frans AB 01-11-2020

Uitgebreid assortiment, mooie prijzen en een snelle levering. Goed verpakt.

Samuela 01-11-2020

Ik heb een 10-pack oral-B cross action gekocht. Heb het nergens goedkoper kunnen vinden. Dag later al in huis. Alles prima in orde.

PvdH 01-11-2020

gewoon doen wat wordt beloofd! snelle levering en telefonisch goed bereikbaar = dus betrouwbaar !

Nimue 01-11-2020

Veel producten, makkelijk te bestellen en het is zo in huis. Ik heb vorig jaar ook al eens wat besteld, ook dat was dik in orde. Vriendelijke medewerkers en snelle levering. Helemaal top!

Arie 31-10-2020

Ik heb voor tandenborstel.com gekozen om de leverings snelheid en de prijzen van de leveringen. Er wordt razendsnel geleverd, dus binnen 24 uur, en de artikelen zijn uiterst vriendelijk en laag geprijsd!

JMLambregts 31-10-2020

De omschrijving op de site is Kort, zakelijk, duidelijk en scherp geprijsd.

topsy28 30-10-2020

Een goede winkel met een goede voorraad en snelle levering en een een behoorlijke prijs.

Roos 30-10-2020

Netjes op tijd en de juiste artikelen. Het produkt voldoet aan onze verwachting. Zou zo weer bestellen via deze site!

B. 30-10-2020

Ik ben heel tevreden en blij met mijn product. Snelle levering en ik werd goed op de hoogte gehouden over de verzending.

Douwe 30-10-2020

Nog niet eerder contact gehad met Tandenborstel.com, naar ik nu besef veel te laat...
Hoe dan ook, de bestelde elektrische tandenborstel werd in een keurige verpakking, zeer snel geleverd!
Ik weet nu waar ik voortaan terecht kan, een aanrader!!

AdM 29-10-2020

Overzichtelijke site, prijzen goedkoper dan andere sites met deze producten. Gebruiksvriendelijk en overzichtelijke producten. Snelle en correcte levering.

Roland 27-10-2020

Overzichtelijke site
Goede prijzen
Correcte afhandeling.
Snelle levering
Kortom, professioneel geregeld allemaal!

Ja 27-10-2020

Hebben goede aanbieding goede duidelijk site snelle levering ik vond het ook een voordeel dat je zelf de dag komt kiezen wanneer ze het konden leveren in princiepen was het de volgende dag al leveren maar omdat we dan niet thuis waren kon je zelf de dag kiezen wanneer wel super was dat.
Het zat ook netjes verpakt

Mar 26-10-2020

Supersnelle levering, goedkoop en goed verpakt. Kan het iedereen aanbevelen om te bestellen.

Aleida 26-10-2020

Super snelle levering en goedkoper dan in de winkels.... en nog betrouwbaar ook! Toppie 😃

Rudi 26-10-2020

Winkel waar je makkelijk vindt wat je zoekt de beschrijving van de goederen is correct en de verzending en levering heel snel en vlot.

Goed, beter, best. 25-10-2020

Goed, beter, best.
Het laatste is voor tandenborstel van toepassing.
Snelle en goede levering tegen een zeer scherpe prijs.
Een hele dikke pluim voor jullie.

Hendrika 24-10-2020

Snelle levering en keurige afhandeling. Zeer goede prijsverhouding en ruim assortiment. Pakket past in de brievenbus en hoef er niet voor thuis te blijven

F.Serin 24-10-2020

In het algemeen uitstekend!
Hetzelfde kwaliteit maar goedkoper en snelle levering. Ik ben heel blij met tandeborstel.com !

Jaap 23-10-2020

Ben zeer tevreden.
Had per ongeluk twee water tanden sproeier besteld.
Kon zonder kosten retour.
Gebruik en druk sproeier werkt prima.

Hansjorg 23-10-2020

Bestelling werd keurig afgehandeld. Deze tandenborstel van Oral B Genius Dragonfly was nergens anders te krijgen en had een interessante prijs.

Stella 23-10-2020

De levering is correct en op tijd geleverd, de tandenborstel van frozen en andere, waren zelfs voor mij, als oma, een mooie ontdekking, mijn kleinkind xxxx, zal er met Nieuwjaar (cadeau) in de wolken mee zijn, praktisch, leuk en goede prijs door korting, dankjewel... We kunnen de tandenborstel nu nog niet testen of die werkt, is er garantie op?
Groetjes,

Xxxxx

ESchutte 23-10-2020

Makkelijk om te bestellen en snel geleverd. Alles zijn keurig gearriveerd :-)

Bonnie 21-10-2020

Ik heb al vaker bij tandenborstel.com bestelt en tot nu toe is het elke keer goed bevallen. Zelfs bij de laatste keer, toen ze 1 artikel waren vergeten mee te sturen. Vlak voor 17:00 uur nog gemaild en vrij direct antwoord gehad dat ze het artikel alsnog hebben verzonden en de volgende dag had ik dat al binnen... Hun antwoord was zeer netjes en verexcuserend. Een foutje is menselijk en dat hebben ze goed en super snel opgelost dusdanig mij een dikke pluim en tot de volgende bestelling want mijn partner wil ook graag de tongborstel hebben!! Top resultaat met de tongborstel hihi...

Bogers T 21-10-2020

Goede keuze van verschillende zaken.
Heb even moeten wachten, maar daar werd goed over geïnformeerd.
Bij aankomst was de levering niet compleet. Hierop een E mail gestuurd en de ontbrekende goederen waren binnen een dag gratis geleverd. Zeer goede service dus.