Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 267 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rob 21-09-2020

Duidelijke informatie en snelle levering. Goede prijs-/ kwaliteitsverhouding

Karin 20-09-2020

Duidelijke website, scherpe prijzen, snelle levering, goede en leuke verpakking en ook over het product zeer tevreden.

Marjo de Gier 20-09-2020

Duidelijke omschrijving van producten, die elders niet goedkoper te krijgen zijn en stipte levering.

Inkie 19-09-2020

Hadden de opzet borstels die ik zocht voor een goede prijs. Snelle levering.

Silke 19-09-2020

Overzichtelijke website. Elektrische tandenborstel van Oral-B gekocht voor een zeer scherpe prijs. Product snel en netjes verpakt geleverd. Goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling.

fribo69 19-09-2020

Duidelijke site, dus snel besteld en keurig de volgende dag geleverd. Prima de luxe

Henk van Berlo 18-09-2020

Elektrische tandenborstel gekocht van Oral-b,gekocht tijdens een sterke aanbieding.
Snel geleverd en prima overzichtelijke site, in een woord TOP

Babs 18-09-2020

Een nieuwe waterpik gekocht. Mijn vorige was helaas na 2,5 jaar kapot gegaan. Dezelfde voor de gunstige prijs bij Tandenborstel.com besteld.
Bestellen ging makkelijk, korrekte en snelle levering.

Lil 17-09-2020

Prima Oral-B 8200 tandenborstel gekocht met een goede deal. Er was eerst iets niet duidelijk op de site. Telefonisch ctc gezocht. Er werd snel gereageerd en perfect geholpen. Zeer snelle levering, binnen 24 uur in huis. Top service!

leon 16-09-2020

Tip top aanbieding van Oral B tandenborstelset. Binnen 36 uur in huis. Alles supervlot en netjes afgehandeld. Geen gedoe, geen betalingproblematiek. Aanrader.

Veert 15-09-2020

Elektrische tandenborstel gekocht met een geweldige korting..
Overzichtelijke site en een vlotte levering..

Murat Balci 15-09-2020

Grootste assortiment Klanteservice 2 keer nodig gehad ze hebben 2 keer 10 van me gekregen.

Gerard Koers 15-09-2020

Duidelijk de goedkoopste. Enorm aanbod. We zochten een duo borstel (extra body).
Genoeg keuze, kan een mediamarkt op alle fronten niet tegen op. Koop volgende keer weer bij deze firma.

Marjan 15-09-2020

Ik was op zoek naar vervanging van mijn oude tandenborstel. Omdat de oude mij goed beviel, kwam ik bij het zoeken uit bij tandenbostel.com. Mijn bestelling was er binnen een paar dagen en hij was met veel zorg en aandacht verpakt. Heel veel complimenten voor deze site en haar fantastische inpakmethode.

Henny 14-09-2020

Ik heb vloeistof voor het reinigingsapparaat van mijn Braun scheerapparaat besteld. Zeer snelle en correcte levering. Qua prijs een stuk goedkoper dan Bol.com.

vriesjantje 14-09-2020

snelle levering en de goedkoopste voor mijn spoelapparaat "waterpik" Geen verzendkosten

Edwin Van Mechelen 14-09-2020

Eerste keer dat we met deze site in aanraking komen. Correcte levering, degelijk verpakt. Véél goedkoper dan ik België, ook de borsteltjes.
Een aanrader

Leon 14-09-2020

Hoewel ik wat huiverig was om bij tandenborstel.com te bestellen, ik bestel liever bij een bekende firma, heb ik toch de keuze gemaakt en niet zonder succes. De bestelling (braun clean set) was goed verpakt, ik werd tussentijds op de hoogte gehouden over waar en wat mijn bestelling allemaal onder ging-hij is nu hier en gaat nu daarheen en de verwachtte levertijd/dag- Het leuke vond ik nog wel dat ik veel goedkoper uit was dan het zelfde product bij de zelfde firma bestellen dan alleen dan via Boll.com Geleverd. (Zelfs al heb ik gratis bezorgen via AH). Hier zal ik nog wel eens bestellen.

A.M. 14-09-2020

Ik zocht naar tandpasta zonder smaak en schuimvorming voor mijn autistische zoon.
De tandpasta welke wij eerder gebruikten is niet meer leverbaar, was niet bij de site overigens.
Hij heeft hem nog niet gebruikt, eerst moet de andere nog op.
We zijn dus benieuwd.
De bestelling ging zeer vlot, en de bezorging was ook zeer vlot.
Allemaal mooi!

Dick 14-09-2020

Snel, goedkoop en de bestelling klopt ook. Er is veel prut op de markt voor de Oral tandenborstels, de borsteltjes van Tandenborstel.com zijn perfect. En véél goedkoper dan bij een winkel in de straat.

Martin 13-09-2020

heldere website, vlotte levering. Gewoon zoals het eigenlijk altijd zou moeten. Het goede voorbeeld.

Roodkapje 13-09-2020

Zeer goede zaak, wat gebitsverzorging betreft.
Heeft alle producten die ik zoek, de kwaliteit is ok.
Kun je het product voor je gebit niet vinden, Tandenborstel heeft het.

E.M. 12-09-2020

Overzichtelijke site. Kwaliteitsproduct voor een scherpe prijs. Eenvoudige bestelprocedure. Snelle en correcte levering/

john 11-09-2020

prima product, goede prijs, snelle levering, vooral een goede prijs-kwaliteit verhouding

Hans de Koning 10-09-2020

Hiervoor had ik een elektrische borstel van het Kruidvat. Deze is beter qua borstelen dat voel je.