Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 267 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gerrel 07-06-2020

Dit is de 2e keer dat ik hier een apparaat aanschaf de service is goed en duidelijk. Het feit dat men de mogelijkheid bied om achteraf te kunnen betalen is geruststellend. Ik heb niet zulke fijne ervaringen met kopen op afstand. Dit bedrijf is snel en de prijs ligt ook nog eens lager dan gemiddeld. Het product bereikte mij ook nu weer in een perfecte staat. De doos waarin het product mij bereikte had bubbeltjes plastic dus men denkt ook aan de kwetsbaarheid van mijn aankoop. Ik zeg 2 duimen op ik heb reeds mensen gewezen op dit bedrijf en de kans is zeer groot dat ik dit blijf doen. Jammer dat deze organisatie geen groot leverancier is van alle consumenten electronica. Veel organisaties kunnen nog een puntje zuigen aan de service de afhandeling en the after service

Huib 07-06-2020

Informatieve website, prima prijzen en goede, snelle levering. Ik bestel er al jaren mij tandenborstels.

Fred 06-06-2020

Duidelijke site, supersnelle levering en ook nog eens tegen een aantrekkelijke prijs.

Henriette 06-06-2020

Duidelijke site, Snelle levering en goedkoper als andere aanbieders van dezelfde producten.

Lerak 06-06-2020

Bestelling laar lang op zich wachten. Nog steeds geen levering gehad. Nochtans bij bestelling tegelijkertijd betaald.

André 06-06-2020

Zoals ik gewend ben van Tandenborstel.com bestelling netjes en snel afgehandeld. Wat ook prettig is, is dat je je pakket bij PostNL afhaalpunt op kan halen dus je hoeft niet thuis te blijven.

maria 05-06-2020

Tandenborstel snel in huis, alles klopte en ik zelf had een fout gemaakt door na aankomst van het pakje gelijk aan tandenborstel.com te betalen maar omdat ik after pay had gekozen had ik een moeten wachten op bericht van Aferpay. Gemaidl met tandenborstel.com en die hebben onmiddellijk het geld terug gestort en ik kon het op de juiste manier overmaken aan Afterpay. Klasse dus

Bart 03-06-2020

Goed assortiment, beste prijs, en onmiddelijk antwoord. Levering ook zonder problemen. Al met al dus prima.

Anneke 02-06-2020

Duidelijke webwinkel met heel veel producten en héél fijn dat ik een kaartje bij mijn bestelling kreeg waarop stond welke opzetborstel je moet gebruiken bij bv bruggen.implantaten enz. Prima service😊 en daarbij hartstikke goedkoop. Ik ben blij met jullie😁

CenK 02-06-2020

Tja, eigenlijk hebben ze een tien verdiend, maar dat vind ik ietsje overdreven.
Alles ging gewoon perfect. Dus ook het bezorgen op een ander adres.

Raymond 01-06-2020

Voor de zekerheid gebeld of product daadwerkelijk op voorraad was en dat werd bevestigd.
Vóór 15.00 uur besteld en dan zou het volgende dag bezorgd worden, mits post nl het ondanks drukte zou redden.
Het bezorg moment was hooguit een uurtje later die bewuste dag.
Zeer tevreden over snelle levering waterfloss door deze firma met een zeer concurrerende prijs!
Echt een aanrader!

Jos 01-06-2020

Scherpe prijzen en snelle levering. Ze doen precies wat ik verwacht van een webshop

Martin Klopman 01-06-2020

Tandenborstel.com heeft een duidelijke site en doen wat ze beloven, in mijn geval vandaag besteld en morgen in huis. De prijzen zijn scherp en eerlijk, mijn volgende bestelling wordt weer bij tandenborstel.com
Prima service.

Reinie 31-05-2020

Duidelijke website met ruime keuze aan elektrische tandenborstels. Voor mij was de keuze snel gemaakt. Bestellen gaat makkelijk en er werd snel geleverd

Petra 30-05-2020

Een webshop die doet wat het belooft. Snelle levering. Tandenstokers scheelt veel in prijs.

Jan 30-05-2020

Grote keuze, snelle levering!
We kochten ook G.U.M baterij tandenborstel...heel prettig in gebruik...kochten eens in buitenland en is in NL niet zo snel te vinden....behalve online bij tandenborstel.com

Theo G 30-05-2020

De waterpik die ik wilde,was hier het goedkoopste, en snel te leveren.
De site was overzichtelijk.
vervolgens was het product volgens afspraak snel geleverd en goed verpakt.

Marie 29-05-2020

Duidelijke site, lage prijzen vergeleken met andere winkels, groot assortiment, snelle levering en mooi verpakt

Jan-Willem 29-05-2020

Een hele mooie aanbieding van de Oral B Genius, app werkt ook goed via bluetooth. Snelle levering.

Joop Leus 27-05-2020

Uitstekend, snelle levering van opzetborstels. Volgende keer zou ik hier ze weer bestellen.

Jan 27-05-2020

Snel geleverd, en prima site. als ik weer iets op dit gebied nodig heb zien ze mij zeker terug.

Erwin 26-05-2020

De tandenborstel voldoet prima. Voor die prijs is het het prima aanschaf. Alleen zit er geen controlelampje op,

Alfred 25-05-2020

Henk Wester. 24-05-2020

We zijn super tevreden. De prijzen zijn prima. Snelle levering
Duidelijk overzicht, tav betaling . Ik beveel dit bedrijf zeker aan.
Bezorging Post NL was ook binnen de opgegeven tijd.
Super. Ga zo door

Hs 24-05-2020

Prima webwinkel. Levering door DPD niet helemaal duidelijk wanneer het zou komen en duurde paar dagen langer dan postnl.