Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 269 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jeroen 24-05-2020

Al eerder besteld via deze website en de producten en prijs zijn altijd goed. Deze keer lukte het niet om via verschillende manieren te betalen. De site bleef maar laden. Een dag later geprobeerd en toen geen probleem.

Li 23-05-2020

Prima webwinkel alleen bezorging via DPD is vreselijk. Vanaf t moment dat ik de verzonden mail kreeg, duurde het nog vijf werkdagen! Verzending via post NL of DHL zou beter zijn.

Jurrie Walraven 23-05-2020

Fijne webshop, goed assortiment een prima prijs, duidelijke statussen en snelle levering.

Gis 23-05-2020

Goed uitgebreid assortiment, hele scherpe prijzen en mooie aanbiedingen en supersnelle levering

Eric 23-05-2020

Goede prijzen, snelle en correcte levering. Nette, overzichtelijke site, Prima de Luxe!

John, Sittard 22-05-2020

Mooie duidelijke site, met prima zoekmogelijkheden. Ik had het item dat ik zocht (ragers) snel naar merk en grootte gevonden. Meteen besteld, bevestiging gekregen en daarna is het item zeer snel en goed verpakt geleverd. Precies zoals je het graag wil hebben bij een online shop!

Jan 22-05-2020

Tandenborstel.com werkt snel, is betrouwbaar en de artikelen zijn vriendelijk geprijsd.

Amelia 22-05-2020

De goedkoopste voor mijn tandenborstels. En een snelle levering door de brievenbus. Dus niet op hoeven wachten.

Gaya 22-05-2020

Duidelijke website prima prijzen, snelle levering. Mogelijkheid tot achteraf betalen.

Ton de Bondt 22-05-2020

Prima webshop met ruim assortiment voor billijke prijzen.
Jammer dat je bij een retourzending de verzendkosten zelf moet betalen!

Redje 21-05-2020

Jullie leveren wat jullie zeggen . Geen gezeur geen vertraging. Kwart voor drie besteld. 2 uur volgende dag binnen.

Snelle service.

marjoren 20-05-2020

De site leverde goede informatie, en de prijs van de cross action oral b was goed. Vervolgens werd snel geleverd.

Edith 20-05-2020

Duidelijke site om te bestellen.
Heb twee nieuwe tandenborstels besteld.
Levering was zoals afgesproken na het bestellen. Dit was de volgende dag al.
Artikelen zaten goed en netjes verpakt.
Goede prijs /kwaliteit verhouding.
Wij zijn blij met onze nieuwe tandenborstels.

Peter 19-05-2020

Snelle levering, alles in orde. Prijs en kwaliteit product goed. Kortom: zeer tevreden!

Jacqueline 19-05-2020

Elektrische tandenborstel van Gum gekocht. Spotgoedkoop, en goed. Ruim assortiment. Snelle levering. Goed verpakt. Wat ook fijn is dat je achteraf kunt betalen.

herma 19-05-2020

snelle levering, keurig verpakt en duidelijke beschrijving. voldoet aan de voorwaarden, erg tevreden.

Theo 19-05-2020

De pagina heeft een nette, frisse en overzichtelijke uitstraling. Je kunt veel en handige filters gebruiken om een keuze te maken. Ik koop bijna alles via het internet en heb al veel slechtere sites meegemaakt. Productomschrijving is zeer compleet. Snelle en probleemloze levering gehad.

Angelique 19-05-2020

Hele mooie prijs voor combinatie elektrische tandenborstels. Hele snelle en goede levering.

jan 18-05-2020

wat tandenborstel.com belooft komt men ook na; na 1 dag werd het product al geleverd, goed verpakt.

Miranda Zuidersma 18-05-2020

Zeer behulpzame en klantvriendelijke klantenservice, snelle leveringen en zeer goed prijs/ kwaliteits verhoudingen

Suzanne Groothuis 18-05-2020

Overzichtelijke site. Alles wat ik nodig heb is altijd op voorraad. De bezorging gaat ontzettend snel en alles is netjes ingepakt.

Lya Christiaans 18-05-2020

Ik vind deze shop uitstekend. Dat heeft zowel met de kwaliteit-prijsverhouding te maken als met de snelle levering. Mijn mening wordt bevestigd door de goede reviews.

Thea 17-05-2020

Zoals we gewend zijn van Tandenborstel.comsnelle correcte levering binnen 24 uur

Henk van Oorschot 17-05-2020

Prima en snelle levering,zou zeker deze winkel aanbevelen aan vrienden en bekenden

harrie 17-05-2020

snelle en goede aflevering. prachtig doe zo voort..tot de volgende bestelling.