Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

DPD als bezorgdienst - waardeloos 22-05-2022

Prima tandenborstels en ragers, echter de bezorgdiensten DPD Waar ze voor kiezen is waardeloos. Was niet thuis 1x en gelijk briefje in de bus dat ik het pakket kon ophalen op een kantoor ergens een kwartier rijden van mijn huis

Had ik toch beter naar de winkel kunnen gaan
Waardeloos

Ml Landstra 22-05-2022

Goede prijs kwaliteitverhouding en de volgende dag al in huis! Prima op de hoogte gehouden van begin tot eind mbt het bestelproces!

Ejf 22-05-2022

Goede webshop veel keuze voor een mooie prijs.
Ze houden je goed op de hoogte wanneer product
Verzonden wordt.
En snel in huis vaak vandaag besteld morgen in huis.

michiel zeldenrust 21-05-2022

snelle en goede verzending. Omdat het gevraagde product niet op voorraad was, is er een iets duurdere vervanging gestuurd. Super.

Karel Vanbleu 18-05-2022

Prijs - kwaliteit product zeer goed. Snelle levering ( 1 dag ). Gebruiksvriendelijke website. Kortom een aanrader.

MACHY 17-05-2022

Ik zocht een harde tandenborstel en vond deze via beschrijving op tandenbortsel.com. Op vraag van de lengte werd wel een foutief antwoordje gegeven en is de LACTONA-borstel slechts 14 cm lang ipv ruim 16 zoals op mijn vraag werd medegedeeld. Verder prima tevreden inzake levering.

S. 16-05-2022

Snelle levering, je wordt per mail goed op de hoogte gehouden.
Ik kocht t product tegen een goedkopere prijs dan andere aanbieders!

harboe 16-05-2022

Duidelijke website met daarop verschillende door de Consumentenbond als beste tandenborstels
Zelf ook nog op deze site zoeken heeft mijn verdere keuze bepaald

Eric 13-05-2022

Snelle en goede levering.
Goede informatievoorziening over produkt, bataling en leveringsvoortgang.
Zeer tevreden ook over prijs.

ingrid leclaire 10-05-2022

snelle levering,goede producten en zelfs een gratis product om te proberen erbij! Super tevreden!!!!

Willie 09-05-2022

Ruime keuze uit artikelen en tegen een flink concurrerende prijs. Verzending ging vlot en was tijdig aangegeven.
Kortom, ik ben tevreden

Bob 09-05-2022

Op zoek naar speciale Philips Sonicare opzetborsteltjes bleek Tandenborstel.com de goedkoopste in de prijsvergelijkingen. Na bestelling werden deze , tegen de laagste verzendkosten, snel geleverd.

Huib 08-05-2022

Goede prijs kwaliteitsverhouding, komen afspraken na en een prima website met duidelijke uitleg !

Michel Van Roose 07-05-2022

Zowel qua prijs als qua beschikbaarheid en levering een « uitmuntend «  waard

J 07-05-2022

Op tijd geleverd en het product voldoet aan de verwachtingen. Ik kan deze winkel dus aanraden.

Albert 07-05-2022

Conform afspraak een BRAUN scheerkop zeer snel geleverd tegen de laagste prijs èn de laagste aflevering prijs!

Max 04-05-2022

Duidelijke site en snelle correcte levering. Prijs/kwaliteit zijn uitstekend.

Petra 03-05-2022

Heb pas mijn eerste bestelling gedaan en ik ga zeker vaker bestellen bij Tandenborstel.com
Goede producten voor een scherpe prijs.
Snelle levering

Karin 03-05-2022

De levering was weer snel en goed , ze hebben goede prijzen en aanbiedingen .
Ik heb al een aantal keren hier besteld en ben zeer tevreden.

Tim 02-05-2022

Goede prijs kwaliteit, hier hoef je niet te wachten op de maandelijkse aanbieding van de drogist maar altijd dezelfde lage prijzen. Genoeg keus en snel geleverd.

Bram van Ooijen 02-05-2022

Goede en duidelijke webshop, eenvoudig zoeken en niet duur. gemakkelijke betalen en snel geleverd!

NitaW 02-05-2022

Echt supersnel bezorgd en super prijs plus nog leuk gratis kleine tubetjes tandpasta

Annet 30-04-2022

Mooie aanbiedingen en ruim assortiment. Hele snelle verzending en prima verpakt. Super.

Olga 30-04-2022

product, contact, levering, helemaal top👍🏻🤗. Mijn zoon heeft een elektrische tandenborstel gekocht, super tevreden. Vorige week nog een voor mij voor Moederdag besteld. Ben erg blij mee.

caspar 28-04-2022

Ja, ik beveel deze shop van harte aan, goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering