Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 267 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mieke v.d. Bosch 11-06-2022

Op advies van mijn mondhygiëniste had ik nogal vrij grote ragers nodig van het merk interprox. Ben gaan zoeken op internet en kwam bij tandenborstel.com terecht. Hier al diverse keren tot volle tevredenheid besteld. Ik heb hier ook een elektrische tandenborstel besteld. Je betaalt hier niet al te veel voor je merk producten. Al mijn bestellingen werden netjes en vlgs. afspraak geleverd. Het kan eigenlijk niet beter. Prima, ga zo door!

Anny 11-06-2022

Duidelijke informatie, het was voor mij de 1e keer dat ik hier iets besteld heb. De levering was, zoals beloofd, voor 15.00 uur besteld en de volgende dag geleverd! Keurig verpakt. Een aanrader

mieke 07-06-2022

De webshop was duidelijk. De prijzen laag. Het was voor mij de 1e keer dat ik hier iets besteld heb. De levering was, zoals beloofd, voor 15.00 uur besteld en de volgende dag geleverd! Keurig verpakt.

Jan 07-06-2022

Hallo,
We hebben dit gevonden via prijsvergelijk en zijn zeer tevreden over jullie alles is prima geregeld en voor een hele mooie prijs.
Bedankt en groeten Jan.

Jansen 06-06-2022

Voor de eerste keer bij tandenborstel.com een bestelling geplaats. De website is overzichtelijk, duidelijk. Bestelling was goed snel geleverd.

Tevreden klant 06-06-2022

Ik koop al jaren (sinds 2006) mijn elektrische tandenborstels als ook de opzetborstels bij tandenborstel.com.
De prijs is bijna altijd het goedkoopst.
Service, afhandeling en levering altijd perfect.
Een zeer tevreden klant

Jos Schemkes 05-06-2022

Prima op tijd geleverd en leuk verpakt! Ook heldere website en makkelijk bestellen!

Pieters 04-06-2022

snel geleverd, goed verzorgde bezorging en heldere communicatie en website.

Angela 02-06-2022

prima webwinkel
snelle levering en goede service en goed kwaliteit voor mondverzorging

Art 01-06-2022

Prima webwinkel voor tand-/mondverzorgingsproducten. Overzichtelijke website.

Joop 31-05-2022

Mondhygiëniste raadde ons dit aan. Enorm assortiment, lage prijs en snelle service

de Bruijn 31-05-2022

Via de tandarts deze site doorgekregen met in een boekje aangevinkt welke ragers qua maat ik moest bestellen. Heel erg duidelijk en fijn om gratis samples toegevoegd te krijgen. Snelle en nette levering.

Mathijs 31-05-2022

Gekocht een scheerkop voor mijn Braun scheerapparaat niet alleen dat het de goedkoopste was maar ook de service is top.
s’middags besteld en de volgende dag in huis.

Patrick 30-05-2022

Goede prijs en snelle levering.
Ik heb begrip ervoor dat de aankoopprijs hoger moet zijn om de verzendkosten vergoed te krijgen aangezien de productprijzen erg scherp zijn.

Peter 30-05-2022

Ook voor scheerproducten is de website een welkome aanvulling. Besteld, betaald en volgende dag in huis via de brievenbus.

Jolanda 30-05-2022

Bestelling was snel binnen. Het enige minpuntje is dat je best veel moet bestellen om geen verzendkosten te hoeven betalen. Terwijl ragers en tandplakverklikkers zo klein zijn dat ze best in een envelop door de brievenbus kunnen. Nu zoveel ragers besteld dat ik jaren vooruit kan ;-).

Jack 29-05-2022

Tandenborstel heeft een zéér grote keuze. en een snelle levering. Nog nooit problemen gehad.

T Steenvoorden 29-05-2022

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding !!
En een uitgebreid assortiment !!

MvdBemd 28-05-2022

Tandenborstel.com heeft uitstekende producten voor scherpe prijzen. De bestelling verloopt altijd vlekkeloos. Ik bestel al een aantal jaar bij Tandenborstel.com en ik ben een tevreden klant!

G. Winters 28-05-2022

Uitermate tevreden over uitvoering van bestelling. Zeer correct en qua prijs zeker de moeite.

Martin 28-05-2022

Doet wat het belooft levering vond op tijd plaats en een goede prijs kwaliteit verhouding

Roland 27-05-2022

Op de site ging het niet altijd even goed...
De bestelling in de brievenbus was fijn!!
Heb houders voor de ragers besteld, wist niet hoe de ragers er in moesten...
Nadat iemand het ontdekte bleek het moeilijk voor me, doordat ik spasme heb...

Dick 25-05-2022

Bestellen via de computer is voor mij moeilijk. Daarom gebeld. Uiterst vriendelijk te woord gestaan.
De levering was snel en correct.
Zeer tevreden over het product en de totale afhandeling. succes met uw onderneming. Dick. B.

Ed 25-05-2022

duidelijke site, makkelijk te bestellen en snelle levering.
Zeker een aanrader omdat de goederen goedkoper als in de winkel te verkrijgen zijn. Je moet wel aan een minimaal bedrag komen om de goederen zonder verzendkosten te kunnen ontvangen

Jos 25-05-2022

Via internet besteld. Communicatie na bestelling correct en duidellijk. Persoonlijk door Postnl afgegeven. Nogmaals zeer tevreden en bij weer een bestelling wet ik waar ik terecht kan.