Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hubert 08-04-2022

Duidelijke website, lage prijzen, correct ingepakt en af en toe een cadeautje

M. Brommer 06-04-2022

Kocht in het verleden regelmatig ragers en tandenborstels bij Plein.
Kwam nu Tandenborstel.com tegen die veel goedkoper blijken.
Bij eerste bestelling was verpakking kapot, en deel van inhoud verdwenen.
Direct gebeld en per omgaande werd het vermiste probleemloos herleverd.
Prima en snelle service en prima prijzen !

Toon 06-04-2022

Nieuwe Oral elektrische tandenborstel nodig en daarom gezocht op het internet. Kwam Tandenborstel.com tegen. Een zeer uitgebreid aanbod tegen scherpe prijzen. Na keuze een tandenborstel besteld. Deze werd correct en snel geleverd, zoals je mag verwachten.

Gerda 06-04-2022

Duidelijk waar de site was. Zeer overzichtelijk. De ene dag besteld de andere dag al in huis met een goede communicatie van de levertijd.

Paulien 05-04-2022

De artikelen worden keurig afgestuurd. Ook netjes verhuisbericht ontvangen i.v.m garantie artikelen

Liesbeth 04-04-2022

De site, het aanbod, prijzen en aanbiedingen, levering en communicatie daarover...alles prima

A. Nagelhout 04-04-2022

De supplementen teeth&bone waren er met een dag, héél goed geprijsd en verpakt!

Fred 04-04-2022

Alles snel en binnen de gestelde termijn geleverd. Ik ben zeer tevevreden met mijn oral tandenborstel en de erbij geleverde borsteltjes.

M.B. 04-04-2022

Helemaal tevreden! Snel en zorgvuldig verpakt geleverd. Uitstekende indruk gemaakt.

Willem 03-04-2022

Snel behandeld, voorbereid en verzonden. Goede voorlichting en hulpvaardige instelling m.b.t. verzending.

Tineke van Berkel 03-04-2022

Deze site was me aanbevolen door mijn tandarts. De tandenborstel werd snel geleverd en werkt goed, veel beter dan mijn vorige Oral-B tandenborstel. Het ophangsysteem hoefde er van mij niet bij maar misschien zijn anderen er wel blij mee.

Sluc 03-04-2022

Prima site, ruim assortiment, goede prijzen.
Goede keuze / opties bij verzenden.
Zeer goed verpakt. Alles Okay

Marc 03-04-2022

De shop is prima, maar het liep mis met de verzending. Het pakje werd geleverd op een ander adres dan opgegeven. Eerst DPD gecontacteerd die verwezen me door naar Tandenborstel.com. Bericht gestuurd via Whatsapp , en onmiddellijk kreeg ik antwoord waarvoor dank ! Er werd een formulier opgesteld en doorgestuurd naar DPD om mijn pakje op te zoeken. Het kan nu ongeveer 10 dagen duren voor ik een antwoord krijg. ik hoop dat het in orde komt ! De shop Tandenborstel .com bedank ik nog eens voor de vlugge reactie en de behulpzaamheid .

Peter 01-04-2022

Tandenborstel.com heeft een ruim assortiment met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik kreeg mijn nieuwe elektrische tandenborstel snel en correct geleverd. Na een paar maal poetsen had ik al het idee dat mijn tanden schoner waren. Ik ben zeer tevreden.

Dejan 01-04-2022

Super snel en betrouwbaar! Duidelijke website en producten beschikbaar voor een redelijk prijs.

Tom 29-03-2022

Onbekend maakt onbemind, maar in dit geval ten onrechte. Tandenborstel.com is zeer prettig geprijsd en levert razendsnel! Ze komen dus na wat ze beloven en de service is zoals het hoort.
Zeker het bekijken waard als je iets zoekt op dit gebied.

Jan 29-03-2022

Groot assortiment. Vlotte en correcte levering (met een presentje toe ;-) !

Mia 28-03-2022

Makkelijke website, snelle en keurige levering en dan ook nog een presentje! Prima!

Hans 28-03-2022

Keurig op tijd geleverd. Artikel is zeer goed geprijsd. Ik zou echter in de toekomst een keuze willen kunnen maken over de hardheid van de borstels.

Liesbeth 28-03-2022

Prima website, scherpe prijzen, snelle verzending. Pakje ziet er leuk en verzorgd uit, ook al gaat het gewoon om een voorraad flossdraad. En gratis tandpasta erbij! Ik ben heel tevreden.

Brigitte Fievez 26-03-2022

Altijd snelle levering en een prima service.
Prima producten die lang en goed werken.

wim 21-03-2022

Tandenborstel.com een goed overzichtelijke en uitgebreide site en voor een mooie prijs ragers besteld.
Donderdag pas om 16.00 uur bestelling geplaatst en tot onze verbazing lag het pakketje de volgende dag al in de brievenbus.

luc 21-03-2022

Bestelling (onderdelen voor een elektrische scheermachine) vlot geleverd. Prima.

Riet 21-03-2022

Vlotte afhandeling van mijn bestelling. Keurig verpakt en op tijd bezorgd. Ik had nog een vraag en binnen een uur was de vraag naar tevredenheid beantwoord.

Fred Giacomini 18-03-2022

Goede service snelle levering en ook nog de voordeligste. top.
En bij deze winkel kan je nog meer producten kopen