Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 269 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Michel 16-05-2020

Een goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering, en betrouwbaar. In het verleden een keer problemen gehad met kapot gaan van een electrische tandenborstel. Deze werd keurig volgens garantie vergoedt (zonder kosten).

clara 16-05-2020

Products sold through Tandenborstel.com cost significantly less comparing to other stores and webshops, with I suppose the same quality. Shipped fast and arrived in good condition.
Every product can be added into a comparison view which is great for when you are choosing between similar products.

Petra 16-05-2020

Zeer snelle levering en netjes op de hoogte gehouden. Topwinkel, ik beveel hem zeker aan.

Esther 15-05-2020

snelle correcte levering, zeer tevreden, netjes verpakt, product zoals beschreven.

riky 15-05-2020

Snelle levering, goede prijs, veel keus en leuke omdoos. Kortom perfect. Volgende keer weer.

Fam. van Doorn 15-05-2020

Snelle levering en d.m.v. e-mails op de hoogte gehouden van verzending tot aan de aflevering.

Jolein 15-05-2020

Correcte en snelle website, goede afhandeling voortgang via E-mail berichten. Bezorging binnen opgegeven tijdslot.

Jan Arjen 15-05-2020

Via mijn paradontoloog gewezen op Tandenborstel.com. Tot op heden elke keer nog tevreden over de geleverde producten en service.

Ton 13-05-2020

Ik ben aan het zoeken gegaan naar een leverancier omdat mijn apotheek de gewenste ragers niet kon leveren en ook niet bestellen.
Ik ben uitgekomen bij tandenborstel.com en als ik dit eerder had geweten dan had ik ze al meerdere keren daar besteld.
De prijs scheelt enorm ondanks verzendkosten. Dit valt nl helemaal in het niet vanwege brievenbuspost.
Verder een correcte en nette levering, en voor mij persoonlijk een site waar ik zeker naar terug kom, omdat ze daar nog andere producten hebben die ik normaliter rechtstreeks bij de apotheek bestel.

Jacq 12-05-2020

Goed en snel in huis. Heb in korte tijd 2x aangekocht. Zeer tevreden. Was ook de goedkoopste.

Wieny 12-05-2020

Ja, ik kan Tandenborstel van harte aanbevelen. Ze zijn duidelijk, goedkoop en snel.

Ben 12-05-2020

Aanvankelijk duurde het even voor dat de bestelling binnen was doordat het artikel aan de verkeerde bezorgdienst was meegegeven. Daarop gebeld en excuses van de zijde van tandenborstel.com. Dezelfde dag nog verzonden met extra presentje als goedmaker. Volgende dag alsnog ontvangen.

Lucy C. 12-05-2020

Ik heb een set van 10 st. borsteltjes voor de elektrische tandenborstel aangeschaft. Hele fijne site om te shoppen. Goede prijs/kwaliteitsverhouding! Je vindt het elders niet goedkoper hoor. Wel jammer dat zojuist mijn elektrische tandenborstel het begeven heeft. Dus ik moet op zoek gaan naar een nieuwe elektrische tandenborstel waar ook de borsteltjes oppassen, welke ik al besteld had. Dus ik ga weer shoppen op deze site.

Ruud 12-05-2020

Vriendelijke site, goede prijs/kwaliteitsverhouding, op tijd bezorgd, prima tandenborstel.

C. Reijne 11-05-2020

Duidelijke shop. Hele goede prijs/kwaliteit verhouding en levering conform toezegging.
Niets verder te wensen.
Uitstekende webshop.

Adje 11-05-2020

Vlotte levering duidelijke site. Krijgt de juiste informatie. Een echte aanrader

ElsTiel 10-05-2020

Elektrische tandenborstel en opzetborsteltjes besteld, na 1 dag al geleverd, kon zelf aangeven of ik het bij ophaalpunt wilde ophalen. Prima verpakt, snel bezorgd, op mijn tijd kunnen ophalen, wat een luxe!

Jose 10-05-2020

Snelle levering ook in deze coronatijden. Ruim assortiment. Prima service wat mij betreft

Paula 10-05-2020

Ondanks Corona drukte, met een paar dagen spullen in huis.
Keurig en snel antwoord op een mail van mijn kant.

ABe 10-05-2020

De levering was supersnel, zelfs in deze Coronatijd en de prijzen zijn goed.

Oz 10-05-2020

Overzichtelijke site met ruim assortiment, goede prijzen en last but not least,
super snelle levering van bestelde artikelen!
Ik zal zeker hier weer gaan bestellen!

W. Poppe 09-05-2020

Een goede zaak goedkoop en snel geleverd ze werken uit stekend ze poetsen goed

Anna 08-05-2020

Super snel geleverd en gunstige prijzen! Vaker besteld en nooit teleurgesteld. Ook retour werkt top

dirk 08-05-2020

vlugge levering en tevreden over het produkt. gevonden via internet. zou iedereen aanbevelen

lmaas1 08-05-2020

Goede tandenborstel voor een prima prijs.Levering en verpakking was prima in orde.