Smartphonehoesjes.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smartphonehoesjes.nl.

Smartphonehoesjes.nl stelt zich voor

Op zoek naar een hoesje of andere accessoires voor je telefoon? Smartphonehoesjes.nl is dé grootste Nederlandse webwinkel voor telefoonhoesjes en meer. Van merken zoals Spigen, Otterbox, UAG en Accezz. Booktype en backcover, hardcase en softcase, echter leder, hout en kunststof. Voor alle merken telefoons zoals Apple, Samsung en Motorola. Plaats je op werkdagen voor 21:00 een bestelling? Dan wordt je bestelling dezelfde dag nog gratis verzonden! Is je bestelling toch niet helemaal naar wens? Dan kun je het bestelde product gratis omruilen via onze altijd zeker garantie!

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

4,5

Huibert 10-11-2018

prima service

snelle reactie op bestelling, korte levertijd en duidelijke bevestiging van bestelling
Duidelijke site

Coen Bakker 06-09-2018

niet lezen en nog beter fantaseren

Na mijn kritische klacht/opmerking over deze firma gaven ze als commentaar dat ik niet meer in het bezit van het artikel zou zijn en mij een tegemoetkoming was aangeboden. Ze kunnen er goed fantaseren daar. Ik heb nl. het verkeerde scherm nog in mijn bezit. Keurig in een zakje in het laatje telefoonattributen voor je weet maar nooit. Daar is nooit om gevraagd laat staan dat er een tegemoetkoming is aangeboden. Daar vroeg ik ook niet om. In eerste instantie melde mij - ongevraagd dus - geen garantie.... echter het ging me er enkel om hen te laten weten dat hun product niet deugde, het hoe en het waarom. Dit opdat ze zich konden verbeteren. Deze firma zit echter niet op positieve kritiek te wachten en ik laat onwaarheden niet graag onweersproken!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Smartphonehoesjes.nl 10-09-2018

Beste meneer Bakker,

Nogmaals bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het erg spijtig dat u wederom niet tevreden bent. Naar aanleiding van uw vorige review hebben wij contact met u opgenomen. Dit hebben wij gedaan omdat wij graag het probleem voor u hadden willen oplossen. Naar aanleiding van ons contact hebben wij daarom ook het aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Wij vinden het daarom ook erg jammer dat u niet tevreden bent met de manier waarop wij met uw feedback zijn omgegaan. Ik zal uw feedback intern doorzetten zodat wij u in de toekomst wellicht beter van dienst kunnen zijn.

Coen Bakker 05-09-2018

te krappe inham screenprotector....lezen is moeilijk

Voor mijn lumia 950xl hier een glasscreenprotector besteld en deze voor installatie erop gedaan. Sommige functies zoals DDTW werkten niet. Telefoon met verlies verkocht. Ergens anders een 950xl verkregen en die eerst geïnstalleerd. Daarna opnieuw eenzelfde screenprotector besteld en opgebracht. En opeens kreeg ik dezelfde problemen. Gezocht op internet bleek de inham voor de proximity sensor te klein. Na een klacht het antwoord geen garantie. Daar vroeg ik echter niet om. Ik wilde ze enkel attent maken op de fout. Daarna kreeg ik de aankoop van de tweede ongevraagd wel terug maar voor mij was toen de deur al dicht. Zal er niets meer kopen.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Klantenservice

Smartphonehoesjes.nl 05-09-2018

Beste meneer Bakker,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat de klacht niet naar tevredenheid is verholpen. Wij hebben naar aanleiding van uw klacht over de screenprotector u geprobeerd een oplossing aan te bieden. Echter heeft u aangegeven dat u niet meer in het bezit bent van het artikel, daar deze is weggegooid. Om deze reden was het voor ons helaas niet mogelijk om het probleem te bekijken. Wij hebben u daarom een tegemoetkoming aangeboden, echter bent u hier niet mee akkoord gegaan. Er is echter al reeds een uitzondering voor u gemaakt, waarbij wij u hebben voorzien van een oplossing.

J.A. van den Oever 27-08-2018

Slechte garantieafhandeling.

Vorig jaar juli een hoesje van het merk Valenta gekocht bij Smartphonehoesjes.nl voor een bedrag van 29.95.Op het merk Valenta zit een garantie van 2 jaar.Vorige week brak er een hoekje af van de case waarin de telefoon wordt geklemd waardoor de telefoon er steeds uitvalt.
Contact gezocht met smartphonehoesjes maar die verschuilt zich erachter dat zij maar 1 jaar garantie geven en ik het maar moet uitzoeken met Valenta.Zij realiseren zich niet dat zij het produkt geleverd hebben en ik een overeenkomst met hun heb gesloten.Duidelijk een voorbeeld van hoe het niet hoort.Aftersale en kennis van consumentenrecht bepaald mede de goede naam van een firma dus in dit geval nooit meer Smartphonehoesjes.nl

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Smartphonehoesjes.nl 28-08-2018

Beste meneer Van den Oever,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over de service naar aanleiding van uw klacht. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat dit is voorgevallen. Onze excuses hiervoor. Wij willen het alsnog graag met u oplossen en u vriendelijk vragen om wederom contact met ons op te nemen via de mail. Zodra wij uw mail ontvangen hebben, lossen wij dit graag met u op!

Pietjou. J.G. 14-02-2018

Enorm veel keus.

Snel en gratis leveren. Mooie producten, mooie site met een goed overzicht van de producten, niets te klagen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerarad Aardema 01-02-2018

Geweldige Service

Heel gebruiksvriendelijk van de site ,en een heel goede Service, ik had een smartphone hoesje met een eigen ontwerp aan geboden en dat hebben ze uitstekend gemaakt,ziet er echt keurig uit ,het is aan iedereen aan te bevelen , je hebt het heel snel thuis bezorgt

van hell 01-01-2018

snelle levering, duidelijke omschrijving

wij hebben een prachtig hoesje besteld voor de telefoon. de volgende dag was het hoesje binnen en de omschrijving was helder en klopte helemaal...

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marjolein 29-11-2017

Snel en klantvriendelijk

Levering en verpakking snel en goed. Heb 2 x hoesjes besteld. De tweede bestelling vergat ik een kortingcode te gebruiken die ik kreeg bij de eerste bestelling, toen ik daarover een mailtje stuurde kreeg ik binnen 30 minuten antwoord dat het geld was overgemaakt, erg klantvriendelijk :-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Pieter 10-10-2017

Meer dan geweldige service!

Nadat ik zelf een verkeerd hoesje had besteld, ik had GM 5 ingevuld ipv GM 5+ ,
Stuurde ik een mail met dit feit maar omdat het een hoesje betrof die met mijn foto erop geprint was en ik nou niet verwacht dat iemand anders deze wil hebben en dit ook zo werd gezegd baalde ik even van mijn eigen stommiteit !
Maar nadat ik toch een mailtje stuurde met mijn verhaal kreeg ik ondanks het feit dat het mijn eigen fout was een kortingscode van de helft van de waarde van mijn bestelling!
Echt bijzonder goede service toch!!!!
En echt gewoon de dag na bestellen in huis he, superbedrijf!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maria van Praag 14-09-2017

Smartphonehoesje

Een leuk hoesje, dag van tevoren besteld via Internet, andere dag al in huis.
Alleen de verpakking was beschadigd,waarschijnlijk om dat het door de brievenbus moest. Verder zeer tevreden.

vervoort 29-08-2017

super snelle levering

Veel keus ,vlotte levering, binnen en werkdag, je krijgt wat je ziet en het past door de brievenbus zodat je geen verzendkosten hoeft te betalen en er ook niet achteraan hoeft te gaan alleen jammer dat de verpakking open was gegaan heb ik geluk dat ik een eerlijke bezorger had anders was ik het kwijt geweest er zat folie tussen het plak gedeelte dus dat was jammer

Marrijke 11-08-2017

Prima webwinkel

Veel keus ,vlotte levering, binnen en werkdag, je krijgt wat je ziet en het past door de brievenbus zodat je geen verzendkosten betaalt en er ook niet achteraan hoeft te gaan

Bas Hendrix 02-08-2017

Smartphonehoesjes

Als je wil putten uit een zeer ruim assortiment dan ben je bij deze webwinkel aan 't goede adres. In mijn geval was de levering snel en compleet. Over de smartphone folie was ik niet tevreden en daar maakte ik gewag van. De winkel bood mij aan om gratis een nieuw product te sturen of de gemaakte kosten daarvan te vergoeden,. Ik heb er geen gebruik van gemaakt omdat smartphonehoesjes.nl daarvoor niet verantwoordelijk wilde stellen. Een dergelijke service kom je vandaag de dag niet meer zo gauw tegen is mijn ervaring.

Smartphonehoesjes.nl 02-08-2017

Beste meneer Hendrix,

Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn blij om te vernemen dat u tevreden bent met onze service! Wij hopen u in de toekomst nogmaals goed van dienst te kunnen zijn.

Maria

Eric 30-12-2016

Slechte service

Tablethoes gekocht die niet deugd ( geen uitsparing aan druktoetsen dus tablet valt steeds uit ). Omdat het een cadeau was is de termijn van 30 dagen voorbij maar nog niet de garantie van 3 maanden. Na eindeloos heen en weer gemail nog steeds geen resultaat. Houden vast aan de 30 dagen omruiltermijn terwijl ik een beroep doe op de garantietermijn ( niet deugdelijk produkt ). Willen mij ook geen contactgegevens doorgeven van de hoofdverantwoordelijke. Nooit meer koop ik hier iets.

Pluspunten

• snelle levering

Minpunten

• slechte dienst naverkoop
  • wijken af van de wettelijke norm rond garantie

T ponsen 14-12-2016

telephonehoesje

deze winkel is echt heel gesorteerd met alle merken hoesje voor mobiel,s & tablet,s
heel veel keus ik zelf heb er een hoes voor een tablet gekocht ook nog voor mijn mobiel
en nu mijn man ook een hoesje voor zijn mobiel mooie uitvoering
ook hele snelle levering bestellen en de andere dag al in huis
wij zij zeer tevreden onze volgende koop zal weer bij smartphonehoesjes zijn x
zeker weten

Pluspunten

• goede kwalitijd

Freek38 04-12-2016

Superwebshop

Wij hebben al meerdere keren hoesjes besteld. De volgende dag heb je het in huis en de producten voldoen steeds aan de verwachtingen!

Pluspunten

• Snel
  • Prijs-kwaliteit verhouding

Snippe 27-11-2016

Super!

Hele fijne webshop. Snelle levering, had mijn hoesje de volgende dag al in huis!!! Hoesje is precies wat ik ervan har verwacht. Kortom, super tevreden!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Fijne website

Patrick 23-11-2016

Perfecte service van Smartphonehoesje.nl

Een maand of 3 geleden een hoesje bij hun besteld en netjes de volgende dag ontvangen.

De laatste weken begon het hoesje scheuren te vertonen en daarop heb ik ze gemaild met een foto.
Binnen een uur reactie dat ik een nieuwe voor hetzelfde aankoopbedrag mocht uitkiezen.
De dag erna had ik hem weer binnen.

Perfecte afhandeling dus en raadt het zeker aan.

Luigi 23-11-2016

Zeer ontevreden, slecht te woord gestaan,verkeerde product

Snelle levering, maar het verkeerde product (compleet iets anders).Na het uitspreken van mijn verbazing hierover volgde een sneer "overal worden fouten gemaakt" en ik moest nu zelf het product eerst retourneren voor ik mijn geld terug krijg.Geen ophaalservice.Eerste en meteen laatste keer bij deze winkel.

Pluspunten

• Snelle levering

Minpunten

• Totaal niet sympathieke medewerker
  • Verkeerde product geleverd
  • Geen ophaalservice bij door hen gemaakte fout