Smartphonehoesjes.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smartphonehoesjes.nl.

Smartphonehoesjes.nl stelt zich voor

Op zoek naar een hoesje of andere accessoires voor je telefoon? Smartphonehoesjes.nl is dé grootste Nederlandse webwinkel voor telefoonhoesjes en meer. Van merken zoals Spigen, Otterbox, UAG en Accezz. Booktype en backcover, hardcase en softcase, echter leder, hout en kunststof. Voor alle merken telefoons zoals Apple, Samsung en Motorola. Plaats je op werkdagen voor 21:00 een bestelling? Dan wordt je bestelling dezelfde dag nog gratis verzonden! Is je bestelling toch niet helemaal naar wens? Dan kun je het bestelde product gratis omruilen via onze altijd zeker garantie!

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dirk 25-11-2023

Ik had een hoesje besteld voor mijn nieuwe tablet. Helaas is het bij de verzending zoek geraakt. Ik heb kontakt opgenomen met de klantenservice en die vroeg of ik nog belangstelling had en ze het hoesje opnieuw moesten verzenden. Ik heb met het beantwoorden van die mail nog gewacht tot na het weekend, maar op dinsdag nog steeds niks ontvangen. Als reactie op mijn antwoord waarin ik aangegeven heb het hoesje graag alsnog te ontvangen krijg ik als antwoord dat ze het bedrag terug gaan betalen omdat ze het hoesje niet meer op voorraad zouden hebben. Echter op de site van smartphonehoesjes.nl staat dat het betreffende hoesje wel op voorraad is. Heel vreemd en klantonvriendelijk, moet ik kijken of het geld teruggestort is en bij een andere webshop het hoesje opnieuw bestellen. Gelukkig was het zelfde hoesje bij Bol.com ook nog goedkoper.
info-3351 27-11-2023

Beste Dirk,

Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend dat je bestelling kwijt is geraakt bij de post. Goed dat je contact met ons opgenomen hebt, zodat we je een passende oplossing aan hebben kunnen bieden. Lief van je dat je een paar dagen extra hebt gewacht voor het geval de bestelling alsnog geleverd zou worden. Wanneer we aanbieden een bestelling opnieuw te versturen controleren we of het product nog op voorraad is, echter kan het gebeuren dat als je een paar dagen later reageert het product inmiddels is uitverkocht. Gek dat je hem nog online hebt zien staan, dat zoek ik graag uit. Helaas kan ik aan de hand van de gegevens die ik hier van je kan zien, je review niet aan een bestelling koppelen. Om deze reden wil ik je vragen contact met ons op te nemen, het ordernummer van je bestelling door te geven en te verwijzen naar deze review, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden.

Kurt 07-11-2023

Eerste bestelling van 2 Samsung producten en zal niet de laatste zijn.

Producten zijn kwalitatief top en de prijs was ook aan de lage kant.

De levering v/h eerste product verliep razendsnel.
Bij levering v/h tweede product liep iets mis (ik ontving het artikel niet).
Echter na een mailtje van mij naar de klantendienst werd dit professioneel opgelost.
En zowaar 1 dag later ontving ik het product al.

Héél tevreden!

N 13-08-2023

We hadden 2 screenprotectors voor de Samsung s22 ultra besteld (glasplaatje) helaas werkt de vingerprint bij beide telefoons niet ook niet met de instructie aanraakgevoelig ik gebruik altijd mijn vingerprint en helaas kan ik hen nu niet meer gebruiken valt me erg tegen omdat er bij het product staat dat dit wel kan
Smartphonehoesjes.nl 14-08-2023

Beste N,

Bedankt voor je beoordeling.
Wat jammer dat de vingerafdrukscanner niet werkte nadat je de screenprotectors aan hebt gebracht, dat is niet de bedoeling wanneer erbij staat dat deze wel compatibel is. Helaas kan ik aan de hand van de gegevens die ik hier van je kan zien, je review niet aan een bestelling koppelen. Om deze reden wil ik je vragen contact met ons op te nemen, het ordernummer van je bestelling door te geven en te verwijzen naar deze review, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden.

Na twee weken nog niet het juiste hoesje 28-07-2023

Ik ben nu twee weken bezig de juiste hoes te bestellen voor mijn tablet. Eerst het verkeerde hoesje gekregen, pas later werd me uitgelegd hoe ik wel het juiste model kon vinden maar toen deed de tegoedbon het keer op keer niet. Uiteindelijk heb ik het hoesje bij een andere firma moeten bestellen anders ging ik op vakantie zonder bescherming van mijn nieuwe tablet
Smartphonehoesjes.nl 01-08-2023

Beste meneer/mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat het zo is gelopen! Ik wil je vragen om nogmaals contact met ons op te nemen, zodat wij het probleem met je op kunnen lossen.

Erik w 26-02-2023

De levering was echt heel snel en de producten hadden een goede prijs. Echter; ik had een klacht over 1 van de producten, het was niet wat ik verwachtte. Smartphonehoesjes was heel servicegericht en ik mocht het product zonder verzendkosten retour sturen en ik kreeg direct mijn geld terug. Klasse afgehandeld. Professioneel en prettig. Bedankt!

Richard 11-01-2023

Ik had verkeerde hoesje besteld.Prima retourafhandeling en zeer snelle service.Een aanrader dit bedrijf!!

Joyce 07-01-2023

Ik had iets besteld, dit was netjes de dag erna verzonden. Echter bleef de status bij PostNL hangen. Pas na 3 weken heb ik contact opgenomen. Ik werd meteen geholpen, kreeg dezelfde dag een creditfactuur en de uitbetaling. Een dag later ligt het pakketje verfomfaaid met een andere brief op de deurmat. Heb ik eerlijk een mail gestuurd dat ik het toch nog had ontvangen. Kreeg ik een mail terug dat ze daar blij om waren maar dat ik het geld niet nogmaals hoefde over te maken. Topservice!

Charissa 15-11-2022

Een bedrijf wat wil leren en uitzich zelf met oplossing komt.
Echt enorm goede service ontvangen.

Andrea 09-08-2022

Twee weken geleden iPad hoes besteld. Na een week niets ontvangen. Nadat ik via chat contact heb opgenomen werd verteld dat het waarschijnlijk is door de post verloren is gegaan. Ik heb gekozen voor opnieuw op te sturen. Na een week heb ik het nog steeds niet binnen, bij post NL track and trace staat elke dag dat de bezorgmoment weer bijgesteld word. Ik ben bang dat het weer niets wordt. Ik ga hier nooit meer iets bestellen.
Smartphonehoesjes.nl 10-08-2022

Beste Andrea,

Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend dat je je bestelling nog steeds niet ontvangen hebt, dat is uiteraard niet de bedoeling.
Helaas kan ik hier niet genoeg gegevens van je zien om je review aan een bestelling te koppelen. Om deze reden wil ik je vragen contact met ons op te nemen en je ordernummer door te geven, zodat we het met je op kunnen lossen.

- 07-05-2022

Dinsdag vóór 21.00 uur een hoesje besteld, zaterdag nog niet in huis. Niks ‘volgende dag in huis’. Bestel hier nooit meer iets.
Smartphonehoesjes.nl 23-05-2022

Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt, dat is niet de bedoeling.
Helaas kan ik hier geen gegevens van je zien waardoor ik je bericht niet aan een bestelling kan koppelen en je per mail kan benaderen met een passende oplossing. Om deze reden wil ik je vragen contact met ons op te nemen en je ordernummer aan ons door te geven. Hiermee kunnen we je bestelling nagaan en je een passende oplossing aanbieden.

Graag zien we je bericht tegemoet.

Erik 21-03-2022

1 Keer hier wat gekocht online. Ik probeer me uit te schrijven van de vele mails die ik krijg. Dit kan niet zonder dat ik alsnog cookies ga krijgen. Ik wil geen cookies van een bedrijf waarvoor ik me probeer uit te schrijven.
Smartphonehoesjes.nl 22-03-2022

Beste Eric,

Bedankt voor je review. Ik wil het graag voor je oplossen. Helaas kan ik hier geen gegevens van je zien, dus ik wil je vragen ons een mail te sturen, zodat we ervoor kunnen zorgen dat je mailadres uit het bestand gehaald kan worden. Je kunt de mail sturen naar info@smartphonehoesjes.nl en aangeven dat je graag uitgeschreven wil worden voor alle mails.
Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens je een fijne dag toe.

Smrtphonehoesjes.nl

Karin 24-02-2022

Als je iets besteld én betaald is het perfect. Je wordt goed op de hoogte gesteld middels vele mailtjes en bestelling was er echt binnen 1 dag.
Echter....als je iets terugstuurt is het rampzalig. Ik wacht al twee(!) weken op mijn geld en de klantenservice houdt je aan het lijntje. Wachten tot je een ons weegt. Super slecht!
Smartphonehoesjes.nl 01-03-2022

Beste Karin,

Bedankt voor je beoordeling.

Jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent.

Ik wil je vragen contact op te nemen per mail en het ordernummer van je bestelling aan ons door te geven. We zullen dan kijken of we je retourzending inmiddels ontvangen hebben of dat we kunnen zien waar de zending zich bevindt.

Graag zien we je reactie tegemoet.

S 23-02-2022

Ze leveren te laat waardoor hij niet meer nodig is en dan moet ik ook nog betalen voor het retourneren. Klantenservice wilt ook niks regelen. Al meerdere keren slechte ervaringen. Ik bestel hier voortaan niet meer
Smartphonehoesjes.nl 24-02-2022

Beste klant,

Bedankt voor de genomen moeite voor het plaatsen van de review. Jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent over de service. Wij willen je vriendelijk vragen om nogmaals contact op te nemen per mail, zodat wij kunnen kijken wat wij nog voor je kunnen betekenen.

Rene R 15-02-2022

Zeer slechte klantenservice. Had een eenvoudige vraag over een missende gebruiksaanwijzing. Medewerker zou het uitzoeken en wachtte op reactie van afdeling inkoop. Ze zou er op terugkomen. Niet dus. Ondanks nog 2 mailtjes geen enkele reactie meer. Wat een drama club. Nooit meer.
Smartphonehoesjes.nl 16-02-2022

Beste Rene,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Aan de hand van de gegevens die ik hier van je kan zien, kan ik helaas geen mailcontact van je vinden. Graag wil ik je vragen je contactgegevens aan ons door te geven of contact met ons op te nemen, zodat we het met je op kunnen lossen.

richard 27-01-2022

Niet tevreden over mijn 1e hoesje, dat heb ik gemaild. Na de reactie van de klantenservice heb ik nogmaals foto’s gestuurd maar die hadden ze blijkbaar niet ontvangen. Krijg ik weer van iemand anders van de klantenservice een bericht of ik een foto kan sturen. Uiteindelijk na heel veel heen en weer gemaild te hebben kreeg ik een voucher code om een nieuwe te bestellen. Dit heb ik gedaan maar dan begint het circus met dit bedrijf weer van voor af aan!

Donderdag 13-1 hoesje besteld
Vrijdag 14-1 mail ontvangen: ‘bestelling is onderweg’
Donderdag 20-1 gemaild waar mn hoesje blijft (6 dagen later!!)
Donderdag 20-1 mail ontvangen: ik moet nogmaals de adresgegevens sturen
Donderdag 20-1 adresgegevens verstuurd
Vrijdag 21-1 mail ontvangen: bestelling is verstuurd
Dinsdag 25-1 gemaild waar de bestelling blijft.
Woensdag 26-1 mail ontvangen: ik moet nog maar tot vrijdag 28-01 wachten…..!

Kortom een hoesje als brievenbuspost duurt bij smartphonehoesjes.nl dus minimaal 2 weken???!!!
Echt bizar hoe dat werkt. Je communiceert ook elke keer met iemand anders en moet je weer vertellen wat er mis is! Ik snap niet hoe je zo met klanten om kan gaan!
Smartphonehoesjes.nl 31-01-2022

Beste Richard,

Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. We hebben je een verzoek gestuurd zodat wij je bestelling kunnen opzoeken het probleem voor je op kunnen lossen.

Graag wil ik je vragen hierop te reageren.

NvH 23-11-2021

Ik kan mij totaal niet vinden in alle negatieve reacties. Heb nu al verschillende dingen besteld en de volgende dag gekregen. Ik vind het dan ook eerlijk als ik ook mijn mening geef als die positief is.

Ingrid van Ierland 20-11-2021

Ik had donderdag een hoesje besteld en vrijdags bleek hij net iets te klein voor mijn telefoon.
Ik heb met hun contact gehad en er is meteen een ander hoesje gratis op gestuurd en die te kleine mag ik ook houden.
Vandaag weer hoesje aan gehad en deze past perfect!
Van uit mij dus een echte aanrader om hier een hoesje te bestellen!

Deez 06-10-2021

Zelf een hoesje ontworpen. Bij levering bleek dat niet netjes gedrukt (afbeelding niet recht op hoesje en veel kleurverschil). Retour blijkt niet te kunnen bij zelf ontworpen items. Conclusie; als je zelf iets ontwerpt maakt het niet uit wat voor kwaliteit er geleverd wordt. Ter compensatie bieden ze een voucher van 7,50 euro. De helft van mijn geld dus kwijt voor iets waar ik niets aan heb, buiten mijn schuld om. Nooit meer.
Smartphonehoesjes.nl 18-10-2021

Beste Deez,

Bedankt voor je review. Jammer om te vernemen dat de hoes niet naar wens is. Je geeft aan dat er contact is geweest en je hierbij een voucher t.w.v. €7,50 hebt mogen ontvangen. Zoals ook op onze website is aangegeven, mogen gepersonaliseerde producten niet geretourneerd worden. Dit geldt ook voor deze bestelling, vandaar dat wij je tegemoet zijn gekomen met de voucher.

Patricia

Zoey 28-09-2021

Ik had perongeluk een verkeerd hoesje besteld, binnen 15 minuten maar even gebeld om de order te ruilen en als dat niet mogelijk is cancelen, krijg je horen dat dit niet kan omdat het al in het verzendproces is? Roep dan even naar het magazijn en zeg dat de bestelling niet meer nodig is? Vervolgens krijg je leuk te horen dat je het mag retourneren (proces van zo ongv 5 werkdagen eenmaal aangekomen bij hun shop, dan reken ik niet eens de rest erbij). Ik dacht, oke bijzonder? "Het is wel kosteloos toch" vroeg ik maar even. Blijkt dat je 2,50 verzendkosten mag betalen mits je ruilt en een heel gedoe aan retourstappen onderneemt waarvan ik ook heb gehoord dat dit langer duurt dan nodig. Dit is wel heel raar, bij zowat iedere winkel ooit kan je kosteloos retourneren en zonder problemen je product annuleren. Ik heb overigens een jaar geleden ook een keer standaard apple oortjes ook ooit bij gekocht, het bleken niks meer dan een goedkope namaak. En ja hoor, heb je je pakket geopent dan kan je naar je geld fluiten 9/10x oh en dan ook nog zelf retourkosten betalen van 2,50. Wat een clownerij.
Smartphonehoesjes.nl 29-09-2021

Beste Zoey,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je het verkeerde product hebt besteld en het niet meer geannuleerd kon worden. Soms gaat het proces inderdaad erg snel en kunnen we je bestelling niet meer annuleren. We zijn inmiddels gegroeid tot een behoorlijk bedrijf en even roepen naar het magazijn is daardoor niet mogelijk. Uiteraard kun je het product dan retourneren, hiervoor dien je de bestelling inderdaad wel ontvangen te hebben. Retourneren is niet altijd kostenloos. We verzenden kostenloos via de brievenbuspost, maar dat betekend niet automatisch dat retourneren ook kostenloos is. Wij nemen de kosten op ons van de zending van ons naar jou (voor ons is dit niet gratis) en als je iets terug wilt sturen en niet voor een voucher kiest of het schade of een verkeerd geleverd product betreft, zijn de retourkosten voor de klant. Dit hebben wij ook vermeld op de website onder het kopje Retourneren.
Uiteraard willen we graag met je in gesprek gaan en je een passende oplossing aanbieden en daarom wil ik je vragen contact met ons op te nemen.

Hanneke 18-09-2021

Hoesje 6 weken geleden besteld en nog steeds niet gekregen. Klanten service zegt dat het een week geleden verzonden is en geeft post.nl de schuld. Klopt niks van!!!
Smartphonehoesjes.nl 20-09-2021

Beste Hanneke,

Wat vervelend om te horen dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Ik ben bang dat er iets mis gaat in de communicatie, daar wij het altijd oplossen wanneer een bestelling na 5 postdagen niet is geleverd. Ik wil je dan ook vragen om contact met ons op te nemen zodat wij met je mee kunnen kijken.

J 31-08-2021

Slechte service. Hun motto is! vandaag bestellen morgen in huis. 25 Augustus een bestelling gedaan en nu zitten we op 31 augustus en nog steeds niks. Al 2 keer contact gehad met smartphone hoesjes. Ze weten het zelf ook niet. Ik wil graag mijn geld terug!
Smartphonehoesjes.nl 01-09-2021

Beste klant,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je de bestelling nog niet ontvangen hebt, onze excuses hiervoor. Wij doen onze uiterste best de bestellingen zo snel mogelijk te verzenden en bij onze klanten in huis te hebben. Echter kan het een keer voorkomen dat er bij ons of bij de post een vertraging optreedt waardoor de bestelling iets later geleverd kan wordt dan je van ons gewend bent. Uiteraard snappen wij dat dit niet leuk is en daarom wil ik het graag met je oplossen. Aan de hand van de gegevens die ik hier van je kan zien kan ik helaas geen bestelling of contactgegevens van je vinden, dus ik wil je vragen contact met ons op te nemen en je ordernummer door te geven, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden.

Richard 26-05-2021

Ik was een zeer tevreden klant van Smartphonehoesjes.nl en heb er - over vele jaren - diverse accessoires gekocht. Helaas ben ik niet meer tevreden. Mijn Gecko tabletcover heeft het na 15 maanden begeven. Gecko kent gelukkig 2 jaar garantie. Helaas blijkt Smartphonehoesjes.nl dit naar 1 jaar te hebben teruggebracht en verwijst mij naar Gecko. Slechte service.
Smartphonehoesjes.nl 28-05-2021

Beste R van Slooten,

Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik vind het vervelend om te vernemen dat de Gecko cover recent kapot is gegaan. Ik wil je vragen contact met ons op te nemen en hierbij het ordernummer toe te voegen, zodat wij voor je kunnen kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen.

Kelsey

Consument 626 29-05-2021

ORD6862923

Consument 626 29-05-2021

Ordernummer is ORD6862923

stefke 21-04-2021

Product besteld nooit geleverd, nu inmiddels al een kleine week aan het wachten op terugbetaling.

Eens maar nooit meer, nog nooit zo slechte service meegemaakt. Hoe moeilijk kan een terugbetaling zijn
stefke 22-04-2021

Ordernummer 9068498

Smartphonehoesjes.nl 28-04-2021

Beste klant,

Bedankt voor het sturen van je ordernummer. Ik zie dat je inmiddels al via de e-mail contact met ons hebt om het probleem met de refund en de niet ontvangen order op te lossen.
Zodra er meer informatie bekend is, zullen wij direct per e-mail contact met je opnemen.

Smarpthonehoesjes.nl

Smartphonehoesjes.nl 22-04-2021

Beste klant,

Bedankt voor het plaatsen van je review! Wij vinden het vervelend om te vernemen dat je de bestelling niet hebt mogen ontvangen en de terugbetaling op zich laat wachten. Wij willen dan ook graag met je meekijken, zodat wij dit met je op kunnen lossen!

Helaas kan ik aan de hand van je review echter je bestelling niet terugvinden. Ik zou je daarom willen vragen om ons te voorzien van de gegevens van je bestelling, zodat wij je hiermee verder kunnen helpen.

Alvast bedankt en wij zien je reactie graag tegemoet.

Smarpthonehoesjes.nl

Tiny 27-02-2021

Hoesje besteld voor samsung 2016 om 2uur in de middag , de andere ochtend om 12 uur in de brievenbus HELEMAAL TOP!!! En mooi afgewerkte leer past precies.

Dolma 23-02-2021

ik ben tevreden met mijn bestelling goedkoper dan anderen zoals belsimple en op tijd geleverd in de brieven bus.