Smartphonehoesjes.nl - Reviews & Ervaringen

2,5 Lees 68 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smartphonehoesjes.nl.

Smartphonehoesjes.nl stelt zich voor

Op zoek naar een hoesje of andere accessoires voor je telefoon? Smartphonehoesjes.nl is dé grootste Nederlandse webwinkel voor telefoonhoesjes en meer. Van merken zoals Spigen, Otterbox, UAG en Accezz. Booktype en backcover, hardcase en softcase, echter leder, hout en kunststof. Voor alle merken telefoons zoals Apple, Samsung en Motorola. Plaats je op werkdagen voor 21:00 een bestelling? Dan wordt je bestelling dezelfde dag nog gratis verzonden! Is je bestelling toch niet helemaal naar wens? Dan kun je het bestelde product gratis omruilen via onze altijd zeker garantie!

Gemiddelde beoordeling

Deze score is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,5

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Andrea 09-08-2022

Algemene score

1,0
Twee weken geleden iPad hoes besteld. Na een week niets ontvangen. Nadat ik via chat contact heb opgenomen werd verteld dat het waarschijnlijk is door de post verloren is gegaan. Ik heb gekozen voor opnieuw op te sturen. Na een week heb ik het nog steeds niet binnen, bij post NL track and trace staat elke dag dat de bezorgmoment weer bijgesteld word. Ik ben bang dat het weer niets wordt. Ik ga hier nooit meer iets bestellen.
Smartphonehoesjes.nl 10-08-2022

Beste Andrea,

Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend dat je je bestelling nog steeds niet ontvangen hebt, dat is uiteraard niet de bedoeling.
Helaas kan ik hier niet genoeg gegevens van je zien om je review aan een bestelling te koppelen. Om deze reden wil ik je vragen contact met ons op te nemen en je ordernummer door te geven, zodat we het met je op kunnen lossen.

Met vriendelijke groet,
Heleen
Smartphonehoesjes.nl

Reageer

- 07-05-2022

Algemene score

1,0
Dinsdag vóór 21.00 uur een hoesje besteld, zaterdag nog niet in huis. Niks ‘volgende dag in huis’. Bestel hier nooit meer iets.
Smartphonehoesjes.nl 23-05-2022

Beste klant,

Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt, dat is niet de bedoeling.
Helaas kan ik hier geen gegevens van je zien waardoor ik je bericht niet aan een bestelling kan koppelen en je per mail kan benaderen met een passende oplossing. Om deze reden wil ik je vragen contact met ons op te nemen en je ordernummer aan ons door te geven. Hiermee kunnen we je bestelling nagaan en je een passende oplossing aanbieden.

Graag zien we je bericht tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Heleen
Smartphonehoesjes.nl

Reageer

Erik 21-03-2022

Algemene score

1,0
1 Keer hier wat gekocht online. Ik probeer me uit te schrijven van de vele mails die ik krijg. Dit kan niet zonder dat ik alsnog cookies ga krijgen. Ik wil geen cookies van een bedrijf waarvoor ik me probeer uit te schrijven.
Smartphonehoesjes.nl 22-03-2022

Beste Eric,

Bedankt voor je review. Ik wil het graag voor je oplossen. Helaas kan ik hier geen gegevens van je zien, dus ik wil je vragen ons een mail te sturen, zodat we ervoor kunnen zorgen dat je mailadres uit het bestand gehaald kan worden. Je kunt de mail sturen naar info@smartphonehoesjes.nl en aangeven dat je graag uitgeschreven wil worden voor alle mails.
Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens je een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
Heleen
Smrtphonehoesjes.nl

Reageer

Karin 24-02-2022

Algemene score

6,0
Als je iets besteld én betaald is het perfect. Je wordt goed op de hoogte gesteld middels vele mailtjes en bestelling was er echt binnen 1 dag.
Echter....als je iets terugstuurt is het rampzalig. Ik wacht al twee(!) weken op mijn geld en de klantenservice houdt je aan het lijntje. Wachten tot je een ons weegt. Super slecht!
Smartphonehoesjes.nl 01-03-2022

Beste Karin,

Bedankt voor je beoordeling.

Jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent.

Ik wil je vragen contact op te nemen per mail en het ordernummer van je bestelling aan ons door te geven. We zullen dan kijken of we je retourzending inmiddels ontvangen hebben of dat we kunnen zien waar de zending zich bevindt.

Graag zien we je reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Heleen
Smartphonehoesjes.nl

Reageer

S 23-02-2022

Algemene score

1,0
Ze leveren te laat waardoor hij niet meer nodig is en dan moet ik ook nog betalen voor het retourneren. Klantenservice wilt ook niks regelen. Al meerdere keren slechte ervaringen. Ik bestel hier voortaan niet meer
Smartphonehoesjes.nl 24-02-2022

Beste klant,

Bedankt voor de genomen moeite voor het plaatsen van de review. Jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent over de service. Wij willen je vriendelijk vragen om nogmaals contact op te nemen per mail, zodat wij kunnen kijken wat wij nog voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,
Smartphonehoesjes.nl

Reageer

Rene R 15-02-2022

Algemene score

1,0
Zeer slechte klantenservice. Had een eenvoudige vraag over een missende gebruiksaanwijzing. Medewerker zou het uitzoeken en wachtte op reactie van afdeling inkoop. Ze zou er op terugkomen. Niet dus. Ondanks nog 2 mailtjes geen enkele reactie meer. Wat een drama club. Nooit meer.
Smartphonehoesjes.nl 16-02-2022

Beste Rene,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Aan de hand van de gegevens die ik hier van je kan zien, kan ik helaas geen mailcontact van je vinden. Graag wil ik je vragen je contactgegevens aan ons door te geven of contact met ons op te nemen, zodat we het met je op kunnen lossen.

Met vriendelijke groet,

Heleen

Smartphonehoesjes.nl

Reageer

richard 27-01-2022

Algemene score

1,0
Niet tevreden over mijn 1e hoesje, dat heb ik gemaild. Na de reactie van de klantenservice heb ik nogmaals foto’s gestuurd maar die hadden ze blijkbaar niet ontvangen. Krijg ik weer van iemand anders van de klantenservice een bericht of ik een foto kan sturen. Uiteindelijk na heel veel heen en weer gemaild te hebben kreeg ik een voucher code om een nieuwe te bestellen. Dit heb ik gedaan maar dan begint het circus met dit bedrijf weer van voor af aan!

Donderdag 13-1 hoesje besteld
Vrijdag 14-1 mail ontvangen: ‘bestelling is onderweg’
Donderdag 20-1 gemaild waar mn hoesje blijft (6 dagen later!!)
Donderdag 20-1 mail ontvangen: ik moet nogmaals de adresgegevens sturen
Donderdag 20-1 adresgegevens verstuurd
Vrijdag 21-1 mail ontvangen: bestelling is verstuurd
Dinsdag 25-1 gemaild waar de bestelling blijft.
Woensdag 26-1 mail ontvangen: ik moet nog maar tot vrijdag 28-01 wachten…..!

Kortom een hoesje als brievenbuspost duurt bij smartphonehoesjes.nl dus minimaal 2 weken???!!!
Echt bizar hoe dat werkt. Je communiceert ook elke keer met iemand anders en moet je weer vertellen wat er mis is! Ik snap niet hoe je zo met klanten om kan gaan!
Smartphonehoesjes.nl 31-01-2022

Beste Richard,

Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. We hebben je een verzoek gestuurd zodat wij je bestelling kunnen opzoeken het probleem voor je op kunnen lossen.

Graag wil ik je vragen hierop te reageren.

Met vriendelijke groet,

Heleen

Smartphonehoesjes.nl

Reageer

G T 14-01-2022

Algemene score

1,0
Ten eerste moest ik 4 dagen wachten voordat mijn hoes geleverd was. Dan ontvang ik een hoes waar mijn tablet niet in kan, door te probeeren de hoes in een te clicken geraakt mijn tablet beschaddigd. Zoals aantwoord krijg ik, dat ik een verkeerde hoes heb besteld, terwijl mijn model duidelijk vermeld staat op de website... Slechste ervaring ooit!
Smartphonehoesjes.nl 17-01-2022

Beste G.T,

Bedankt voor je beoordeling. Ik heb gezien dat je contact met ons hebt gehad en dat je zelf aan hebt gegeven dat je voor het verkeerde model tablet besteld hebt. Daarnaast heb je ons foto's gestuurd van de schade. De foto's zijn zorgvuldig bekeken en er is door een specialist aangegeven dat deze schade niet veroorzaakt kan zijn door de hoes. Uiteraard vinden we het erg vervvelend voor je en daarom hebben we je een passende oplossing aangeboden. Echter kunnen we de tablet niet voor je vergoeden daar de schade niet door de hoes is ontstaan.

Met vriendelijke groet,
Heleen
Smartphonehoesjes.nl

GT 17-01-2022

Ik heb wel de juiste hoes (volgens uwe website) besteld. Ik heb dat ook met een foto getoond. Maar door deze niet te passen is mijn tablet nu beschadigd. En uwe specialist die de foto heeft beoordeeld heeft precies een nieuw bril nodig. Schandalig.

GT 17-01-2022

Idioten

Reageer

NvH 23-11-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik kan mij totaal niet vinden in alle negatieve reacties. Heb nu al verschillende dingen besteld en de volgende dag gekregen. Ik vind het dan ook eerlijk als ik ook mijn mening geef als die positief is.

Reageer

Ingrid van Ierland 20-11-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik had donderdag een hoesje besteld en vrijdags bleek hij net iets te klein voor mijn telefoon.
Ik heb met hun contact gehad en er is meteen een ander hoesje gratis op gestuurd en die te kleine mag ik ook houden.
Vandaag weer hoesje aan gehad en deze past perfect!
Van uit mij dus een echte aanrader om hier een hoesje te bestellen!

Reageer

Deez 06-10-2021

Algemene score

1,0
Zelf een hoesje ontworpen. Bij levering bleek dat niet netjes gedrukt (afbeelding niet recht op hoesje en veel kleurverschil). Retour blijkt niet te kunnen bij zelf ontworpen items. Conclusie; als je zelf iets ontwerpt maakt het niet uit wat voor kwaliteit er geleverd wordt. Ter compensatie bieden ze een voucher van 7,50 euro. De helft van mijn geld dus kwijt voor iets waar ik niets aan heb, buiten mijn schuld om. Nooit meer.
Smartphonehoesjes.nl 18-10-2021

Beste Deez,

Bedankt voor je review. Jammer om te vernemen dat de hoes niet naar wens is. Je geeft aan dat er contact is geweest en je hierbij een voucher t.w.v. €7,50 hebt mogen ontvangen. Zoals ook op onze website is aangegeven, mogen gepersonaliseerde producten niet geretourneerd worden. Dit geldt ook voor deze bestelling, vandaar dat wij je tegemoet zijn gekomen met de voucher.

Met vriendelijke groet,
Patricia
Smartphonehoesjes.nl

Reageer

Zoey 28-09-2021

Algemene score

1,0
Ik had perongeluk een verkeerd hoesje besteld, binnen 15 minuten maar even gebeld om de order te ruilen en als dat niet mogelijk is cancelen, krijg je horen dat dit niet kan omdat het al in het verzendproces is? Roep dan even naar het magazijn en zeg dat de bestelling niet meer nodig is? Vervolgens krijg je leuk te horen dat je het mag retourneren (proces van zo ongv 5 werkdagen eenmaal aangekomen bij hun shop, dan reken ik niet eens de rest erbij). Ik dacht, oke bijzonder? "Het is wel kosteloos toch" vroeg ik maar even. Blijkt dat je 2,50 verzendkosten mag betalen mits je ruilt en een heel gedoe aan retourstappen onderneemt waarvan ik ook heb gehoord dat dit langer duurt dan nodig. Dit is wel heel raar, bij zowat iedere winkel ooit kan je kosteloos retourneren en zonder problemen je product annuleren. Ik heb overigens een jaar geleden ook een keer standaard apple oortjes ook ooit bij gekocht, het bleken niks meer dan een goedkope namaak. En ja hoor, heb je je pakket geopent dan kan je naar je geld fluiten 9/10x oh en dan ook nog zelf retourkosten betalen van 2,50. Wat een clownerij.
Smartphonehoesjes.nl 29-09-2021

Beste Zoey,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je het verkeerde product hebt besteld en het niet meer geannuleerd kon worden. Soms gaat het proces inderdaad erg snel en kunnen we je bestelling niet meer annuleren. We zijn inmiddels gegroeid tot een behoorlijk bedrijf en even roepen naar het magazijn is daardoor niet mogelijk. Uiteraard kun je het product dan retourneren, hiervoor dien je de bestelling inderdaad wel ontvangen te hebben. Retourneren is niet altijd kostenloos. We verzenden kostenloos via de brievenbuspost, maar dat betekend niet automatisch dat retourneren ook kostenloos is. Wij nemen de kosten op ons van de zending van ons naar jou (voor ons is dit niet gratis) en als je iets terug wilt sturen en niet voor een voucher kiest of het schade of een verkeerd geleverd product betreft, zijn de retourkosten voor de klant. Dit hebben wij ook vermeld op de website onder het kopje Retourneren.
Uiteraard willen we graag met je in gesprek gaan en je een passende oplossing aanbieden en daarom wil ik je vragen contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Heleen
Smartphonehoesjes.nl

Reageer

Tinneke 23-09-2021

Algemene score

1,0
Een week geleden besteld/ betaald en idd ook niks. Zelfs geen bevestiging niks😡😡😡. Als dat hun nieuwe manier van werken is awel ander en beter. Beste mensen bestel het hier in ieder geval niet, je geld nemen ze maar je krijgt niks in de plaats.
Smartphonehoesjes.nl 28-09-2021

Beste Tinneke,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik wil je vragen contact met ons op te nemen en het ordernummer van je bestelling aan ons door te geven, zodat we het voor je uit kunnen zoeken en je een passende oplossing aan kunnen bieden.

Met vriendelijke groet,
Heleen
Smartphonehoesjes.nl

Reageer

Hanneke 18-09-2021

Algemene score

1,0
Hoesje 6 weken geleden besteld en nog steeds niet gekregen. Klanten service zegt dat het een week geleden verzonden is en geeft post.nl de schuld. Klopt niks van!!!
Smartphonehoesjes.nl 20-09-2021

Beste Hanneke,

Wat vervelend om te horen dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Ik ben bang dat er iets mis gaat in de communicatie, daar wij het altijd oplossen wanneer een bestelling na 5 postdagen niet is geleverd. Ik wil je dan ook vragen om contact met ons op te nemen zodat wij met je mee kunnen kijken.

Met vriendelijke groet,
Smartphonehoesjes.nl

Reageer

J 31-08-2021

Algemene score

1,0
Slechte service. Hun motto is! vandaag bestellen morgen in huis. 25 Augustus een bestelling gedaan en nu zitten we op 31 augustus en nog steeds niks. Al 2 keer contact gehad met smartphone hoesjes. Ze weten het zelf ook niet. Ik wil graag mijn geld terug!
Smartphonehoesjes.nl 01-09-2021

Beste klant,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je de bestelling nog niet ontvangen hebt, onze excuses hiervoor. Wij doen onze uiterste best de bestellingen zo snel mogelijk te verzenden en bij onze klanten in huis te hebben. Echter kan het een keer voorkomen dat er bij ons of bij de post een vertraging optreedt waardoor de bestelling iets later geleverd kan wordt dan je van ons gewend bent. Uiteraard snappen wij dat dit niet leuk is en daarom wil ik het graag met je oplossen. Aan de hand van de gegevens die ik hier van je kan zien kan ik helaas geen bestelling of contactgegevens van je vinden, dus ik wil je vragen contact met ons op te nemen en je ordernummer door te geven, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden.

Met vriendelijke groet,

Heleen

Reageer

Richard 26-05-2021

Algemene score

3,0
Ik was een zeer tevreden klant van Smartphonehoesjes.nl en heb er - over vele jaren - diverse accessoires gekocht. Helaas ben ik niet meer tevreden. Mijn Gecko tabletcover heeft het na 15 maanden begeven. Gecko kent gelukkig 2 jaar garantie. Helaas blijkt Smartphonehoesjes.nl dit naar 1 jaar te hebben teruggebracht en verwijst mij naar Gecko. Slechte service.
Smartphonehoesjes.nl 28-05-2021

Beste R van Slooten,

Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik vind het vervelend om te vernemen dat de Gecko cover recent kapot is gegaan. Ik wil je vragen contact met ons op te nemen en hierbij het ordernummer toe te voegen, zodat wij voor je kunnen kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Kelsey

Consument 626 29-05-2021

Ordernummer is ORD6862923

Consument 626 29-05-2021

ORD6862923

Reageer

stefke 21-04-2021

Algemene score

2,0
Product besteld nooit geleverd, nu inmiddels al een kleine week aan het wachten op terugbetaling.

Eens maar nooit meer, nog nooit zo slechte service meegemaakt. Hoe moeilijk kan een terugbetaling zijn
Smartphonehoesjes.nl 22-04-2021

Beste klant,

Bedankt voor het plaatsen van je review! Wij vinden het vervelend om te vernemen dat je de bestelling niet hebt mogen ontvangen en de terugbetaling op zich laat wachten. Wij willen dan ook graag met je meekijken, zodat wij dit met je op kunnen lossen!

Helaas kan ik aan de hand van je review echter je bestelling niet terugvinden. Ik zou je daarom willen vragen om ons te voorzien van de gegevens van je bestelling, zodat wij je hiermee verder kunnen helpen.

Alvast bedankt en wij zien je reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Smarpthonehoesjes.nl

stefke 22-04-2021

Ordernummer 9068498

Smartphonehoesjes.nl 28-04-2021

Beste klant,

Bedankt voor het sturen van je ordernummer. Ik zie dat je inmiddels al via de e-mail contact met ons hebt om het probleem met de refund en de niet ontvangen order op te lossen.
Zodra er meer informatie bekend is, zullen wij direct per e-mail contact met je opnemen.

Met vriendelijke groet,
Smarpthonehoesjes.nl

Reageer

Tiny 27-02-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Hoesje besteld voor samsung 2016 om 2uur in de middag , de andere ochtend om 12 uur in de brievenbus HELEMAAL TOP!!! En mooi afgewerkte leer past precies.

Reageer

Dolma 23-02-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
ik ben tevreden met mijn bestelling goedkoper dan anderen zoals belsimple en op tijd geleverd in de brieven bus.

Reageer

Komen eigen beloftes niet na 16-02-2021

Algemene score

1,0
Twee bestellingen geplaatst die beiden binnen 12 uur verzonden zouden worden. Week later nog steeds niets binnen. Ook geen communicatie vanuit smartphonehoesjes. Pas na zelf contact te zoeken krijg ik te horen dat er iets mis is gegaan en dat mijn beide bestellingen vandaag nog de deur uit gaan. Paar uur later krijg ik weer een bericht dat mijn bestellingen niet meer leverbaar zijn en dat ik het geld kan gebruiken voor een ander product. Ik hoef niets meer van ze, ik wil mijn geld terug!
Smartphonehoesjes.nl 16-02-2021

Beste klant,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review! Wat vervelend om te vernemen dat je de bestellingen niet hebt ontvangen. Helaas is het voor ons niet mogelijk om iedere bestelling die de deur uit gaat, te controleren of deze daadwerkelijk is geleverd. Mogelijk zijn je pakketjes vertraagd bij PostNL of zijn deze verloren gegaan. Uiteraard is dit heel vervelend! Ik wil je dan ook vragen om nogmaals contact met ons op te nemen, zodat wij kunnen kijken wat we voor jou kunnen betekenen.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Cindy

Jeroen 16-02-2021

Beste Cindy, als je mijn review goed had gelezen dan was je niet met zo'n standaard riedeltje gekomen. De bestellingen zijn nooit door jullie verstuurd, dus hou op om PostNL steeds overal de schuld van te geven! Jullie beloven artikelen binnen 12 uur na betaling te versturen maar dat is dus nooit gebeurd. Dan een week lang niets laten horen en als ik dan zelf maar contact opneem doodleuk sorry zeggen, eerst zeggen dat het vandaag verstuurd gaat worden, en twee uur later zeggen dat het niet meer leverbaar is. Lekker professioneel werken jullie! Het is een regelrecht zooitje bij jullie. Tip: voortaan pas iets beloven als je het waar kunt maken, anders zal jullie webwinkel snel niets meer verkopen. En vooral NIET LIEGEN! Ik heb alles op e-mail, dus als je hier echt iets aan wilt doen, stel ik voor dat je direct contact met me opneemt om dit op te lossen en niet via dit medium loze praatjes voor de bühne houden!

Reageer

Fam de Vries 13-02-2021

Algemene score

4,0
Duurt een week en dan nog geen hoesje.. ze geven bezorger de schuld.. maar laten je eerst bestellen en na afrekenen zeggen ze dat het lang kan duren..en niet hun schuld is.
Dan liever bij lokale telefoonzaak wat uitgezocht.
Smartphonehoesjes.nl 15-02-2021

Beste Wim,

Bedankt voor je review. Uit jouw review begrijp ik dat je een week hebt gewacht op je bestelling en je deze niet ontvangen hebt. Je geeft aan dat je graag vooraf had willen zien dat de post mogelijk vertraging heeft en je bestelling wellicht later geleverd kan worden dan je van ons gewend bent.
Bij het kopje Verzenden & Bezorgen op onze website waar ook de levertijden aangegeven staan, hebben we met dikgedrukte letters de volgende tekst aangegeven:
Let op! Door de enorme hoeveelheid pakketjes bij PostNL, loopt je pakketje enkele dagen vertraging op in het postnetwerk. We hopen op je begrip en willen je vragen om tot 5 werkdagen rustig af te wachten voordat je contact met ons opneemt.
Wellicht heb je dit niet gezien of deze pagina niet bezocht. Om deze reden sturen we ook nog een e-mail, zodat iedereen hiervan op de hoogte is.
Je hebt al contact met ons gehad en we hebben het met je opgelost, maar ik heb je ook nog een bericht gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je nog iets extra's aan kunnen bieden voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Heleen
Smartphonehoesjes.nl

Reageer

Jeanine 03-02-2021

Algemene score

3,0
Webshop adverteert met veilig en achteraf betalen. Er staat niet bij welke agressieve methode Afterpay vervolgens hanteert. Vanaf dag 1 extra kosten zodat Smarphone hoesjes.nl haar geld krijgt maar zo dat afterpay er ook fiks aan verdient. Betaal je niet meteen (binnen 14 dgn) dan levert elke reminder (die je uiteraard alleen in je spambox vindt) een boete op eerste 9,50€ daarna 12.50€.
Ik betaal liever meteen dan dat ik met een dergelijk bedrijf te maken krijg. Voor mij geen smartphone hoesjes.nl meer en zeker geen Afterpay meer...

Overigens ben ik nav mijn vorige klacht, de drukknoppen aan de zijkant van t hoesje werkte niet naar behoren, vriendelijk gemaild en heb ik kosteloos n nieuw hoesje gekregen wat wel goed werkte. Dat is de reden dat ik nog n 4 geef. Anders was t n 2 geweest.
Smartphonehoesjes.nl 03-02-2021

Beste Jeanine,

Bedankt voor je review. Wij bieden inderdaad AfterPay als betaalmethode aan. Je betaald voor deze methode €1,-. Indien je kiest voor een betaling via AfterPay ga je akkoord met hun voorwaarden. In deze voorwaarden wordt duidelijk uitgelegd hoe dit in zijn werk gaat.

AfterPay is een extern bedrijf, die de achteraf betalingen van verschillende webshops regelt.

7 werkdagen na het plaatsen van je bestelling ontvang je van AfterPay een factuur om je bestelling te betalen. Indien je deze factuur na 14 dagen nog niet hebt betaald, krijg je een herinnering waarin je wederom 14 dagen hebt om je bestelling te betalen. Indien je na deze 14 dagen je bestelling nog steeds niet hebt betaald, komen hier inderdaad extra kosten bij. Dit wordt ook netjes aangegeven in de herinnering. Indien je na 14 dagen nog steeds niet betaald, worden deze kosten steeds hoger. Ook dit staat aangegeven in de mail.

Uiteraard is het spijtig dat je deze mails in je Spam box krijgt. Hier kunnen wij helaas niks aan veranderen. Wel kun je dit zelf wijzigen in je mail account. Daarnaast ligt verantwoordelijkheid van het op tijd betalen van een bestelling geheel bij de klant. Uiteraard bieden wij niet alleen AfterPay als betaalmethode aan, maar ook iDeal, PayPal en andere betaalmethodes.

Fijn om te vernemen dat de klacht met betrekking tot een foutief hoesje, naar verwachting is opgelost. Mochten wij verder nog iets voor je kunnen betekenen, wil ik je vragen om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Smartphonehoesjes.nl

Reageer

Rietje 23-01-2021

Algemene score

1,0
Op 8 januari 2021 een hoesje besteld en betaald; op 9 januari een bevestiging van verzending gekregen en de mededeling dat het misschien tot 5 dagen langer zou kunnen duren door de drukke tijd bij PostNL.
Inmiddels ruim 2 weken en 2 mails - waar geen antwoord op kwam - en een telefoontje met de klantenservice - dat na 10 minuten ‘in de wacht’ afgebroken werd - verder en nog steeds geen hoesje ontvangen. Ik wil mijn geld terug, dit is écht goed WAARDELOOS!!! (zou liever -10 als beoordeling willen invullen, maar dat kan helaas niet!) 😡
Smartphonehoesjes.nl 25-01-2021

Beste Rietje,

Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je tot op heden nog geen bestelling hebt mogen ontvangen en het contact ook moeizaam verloopt. Dat is uiteraard niet de bedoeling!

Helaas kan ik aan de hand van de gegevens in deze review geen bestelling terugvinden. Ik zou je daarom vriendelijk willen vragen om ons te voorzien van je ordernummer, zodat wij je hier alsnog een passende oplossing voor kunnen bieden. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Darby

Reageer

Monique 16-01-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Goedkoop hoesje. Zeer goede kwaliteit! Zelfs tijdens een drukke pandemie periode had ik hem, buiten verwachting, binnen 12 uur in huis!

Reageer

Elise 01-01-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
De bestelling was niet verstuurd. Na een telefoontje heeft Heleen van klantenservice het direct in orde gemaakt en werd het telefoonhoesje verstuurd met pakketpost zodat het toch nog voor de kerst in huis hadden. Dank je wel!

Reageer

Bobbie Boodschappen 21-12-2020

Algemene score

4,0
Niet zo netjes: op de site maakt smartphonehoesje geen melding van vertraging bij de levering. Pas in de bevestigingsmail lees je dat dat levering langer duurt met het verzoek om pas na 5 werkdagen contact op te nemen.
Smartphonehoesjes.nl 23-12-2020

Beste Bobbie,

Bedankt voor je review. De post heeft het erg druk en hierdoor kunnen er vertragingen ontstaan. Je bestelling zou op tijd geleverd kunnen worden, maar uit voorzorg willen we het klanten toch laten weten dat de zending vertraagd kan zijn. Je geeft aan dat het niet op de site vermeldt staat. Echter hebben we op onze pagina "Verzenden & Bezorgen" waar de levertijden vermeldt staan met dikgedrukte letter de volgende tekst vermeld:

Let op! Door de enorme hoeveelheid kerstpakketjes bij PostNL, loopt je pakketje enkele dagen vertraging op in het postnetwerk. We hopen op je begrip en willen je vragen om tot 5 werkdagen rustig af te wachten voordat je contact met ons opneemt.

Om te voorkomen dat klanten hier niet van op de hoogte zijn, laten we het in de bevestigingsmail nogmaals weten. Uiteraard kan het zijn dat je er op de website overheen hebt gelezen of deze pagina niet hebt bezocht en hier om deze reden niet van op de hoogte was. Aan de hand van de gegevens die ik hier van je kan zien kan ik je bestelling niet vinden, dus wil ik je vragen conatct met ons op te nemen en je ordernummer door te geven, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden.

Met vriendelijke groet,

Heleen

Reageer

TA 06-12-2020

Algemene score

1,0
De laatste keer dat ik hier iets bestel, duurt ontzettend lang totdat je bestelling geleverd wordt. vervolgens krijg je het glasplaatje en het hoesje binnen, had ik ondertussen al ergens anders een hoesje besteld want ik vond 3 weken wachten wel erg lang. het glasplaatje heb ik over mijn scherm heen geplakt maar nu reageert mijn telefoon erg slecht en laat het glasplaatje elke keer los. nu wil ik het hoesje terugsturen en nu moet ik ook nog eens €2,50 betalen.
Smartphonehoesjes.nl 09-12-2020

Beste TA,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten. In deze tijd is het erg druk bij de post en hebben ze last van vertragingen. We moeten de post de gelegenheid geven het bij je af te leveren en daar hebben we een bepaald aantal dagen voor staan. Ik begrijp dat je al ergens anders een hoes hebt gekocht en dat de screenprotector niet naar behoren werkt. Betreft het slecht reageren van de touchscreen kan ik je aanraden de aanraakgevoeligheid van je toestel aan te passen bij de instellingen, vaak is het probleem dan verholpen. Je geeft ook aan dat de screenprotector loslaat. Wanneer je dit aangeeft in het retourproces (dit kun je aangeven als er wordt gevraagd of je hulp van de klantenservice nodig hebt) dan is het niet nodig om € 2,50 retourkosten te betalen.
Graag wil ik je vragen contact met ons op te nemen en je ordernummer hierbij te vermelden, zodat we het met je op kunnen lossen.

Met vriendelijke groet,
Heleen
Smartphonehoesjes.nl

Reageer

Otto Brouwer 28-10-2020

Algemene score

1,0
22-10-2020 een hoesje voor mijn samsung s7 besteld en tot nog toe 28-10-2020 nog niks ontvangen een keer gebeld en toen was het de schuld van de Post.nl door er corona is en er vertraging is .gisteren 27-10 een mail gestuurd en eigenlijk hetzelfde antwoord nu vandaag 28-10-2020 wel de postbode geweest maar geen post van smartphonehoesjes moest tot 29-10 afwachten of het misschien nog zou komen maar ik geloof daar niet meer in ,ga maar weer naar de action
Smartphonehoesjes.nl 30-10-2020

Beste Otto,

Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik vind het jammer om te lezen dat je de bestelling tot op heden nog niet hebt mogen ontvangen. Inmiddels is de uiterlijke leverdatum inderdaad verstreken. Hier hebben wij contact met je over gehad en naar aanleiding hiervan hebben wij op 29/10 een nieuwe zending voor je aangemaakt. Gemiddeld neemt een levering 1 à 2 postdagen in beslag, dus deze kan vanaf vandaag voor het eerst bij je geleverd gaan worden. Hopelijk komt het ditmaal spoedig bij je aan!

Met vriendelijke groet,
Darby
Smartphonehoesjes.nl

Reageer

Een ontevreden klant 24-10-2020

Algemene score

1,0
De nieuwe hoes past net niet om de ipad
Daarom retour willen sturen om het geld terug te krijgen. Dit proces loopt voor geen meter. Eerst moet je allerlei vragen beantwoorden voordat jeeen retourlabel aan kunt vragen. En vervolgens moet je weer allerlei informatie geven en pas dan wordt de aanvraag tot retourneren in behandeling genomen.Je moet daarna nog minimaal een dag wachten voordat je een retourlabel kunt krijgen. Vervolgens krijg je niet het gehele bedrag terug gestort. Wat een bagger.
Smartphonehoesjes.nl 26-10-2020

Beste klant,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de hoes niet past en het retourproces niet naar wens is verlopen. Ik zou je willen vragen om contact met ons op te nemen onder vermelding van je ordernummer, zodat we het met je op kunnen lossen.

Met vriendelijke groet,

Heleen
Smartphonehoesjes.nl

Reageer

Samantha 30-07-2020

Algemene score

2,0
Eigenlijk niet heel tevreden
Kreeg een hoesje opgestuurd
Deze heeft een defect want de magneet is niet heel sterk waardoor mijn telefoon gewoon uit het hoesje valt
Nu raadde mevrouw mij gister aan om een nieuwe toe te laten sturen en als dat het zelfde was ik contact moest opnemen en in dan kon kiezen om mijn geld terug te krijgen ik krijg vandaag het hoesje binnen
Weer het zelfde probleem
Nu moet ik ze allebei ineens retour doen terwijl mevrouw van gister heel wat anders zij dat maakt veder ook niet uit want ik heb hier toch niks aan
Nu ga ik morgen op vakantie en weet ik niet of ik voor vanavond red het op te post te doen
Maar krijg in me geld pas terug wanneer de hoesjes pas terug zijn terwijl dat geld dan juist bedoeld was voor een ander hoesje aangezien me telefoon gister al een beste klap op de grond maakte door het hoesje wat niet goed is...
Ook aan gegeven aan de telefoon dat als ik dit gister al geweten had ik gelijk had gevraagd om mijn geld terug en had ik niet nog een hoesje laten opsturen.
Het loopt een beetje langs elkaar heen
Want de ene zegt dit en andere dat
Smartphonehoesjes.nl 31-07-2020

Beste Samantha,

Bedankt voor het plaatsen van je review over onze webshop. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat het contact op deze manier is verlopen. Ik zou je willen vragen om nogmaals contact met ons op te nemen onder vermelding van je ordernummer, zodat ik kan kijken wat ik voor je kan betekenen.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Cindy van Smartphonehoesjes.nl

Smartphonehoesjes.nl 31-07-2020

Beste Samantha,

Bedankt voor het plaatsen van je review over onze webshop. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat het contact op deze manier is verlopen. Ik zou je willen vragen om nogmaals contact met ons op te nemen onder vermelding van je ordernummer, zodat ik kan kijken wat ik voor je kan betekenen.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Cindy van Smartphonehoesjes.nl

Smartphonehoesjes.nl 31-07-2020

Beste Samantha,

Bedankt voor het plaatsen van je review over onze webshop. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat het contact op deze manier is verlopen. Ik zou je willen vragen om nogmaals contact met ons op te nemen onder vermelding van je ordernummer, zodat ik kan kijken wat ik voor je kan betekenen.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,

Cindy van Smartphonehoesjes.nl

Reageer

Matthijs 19-07-2020

Algemene score

9,0
Het hoesje dat ik bestelde werd snel en goed verpakt geleverd. Helaas had het een productiefout. Retour was snel geregeld en een dag later al een nieuwe in huis. En tot mijn grote verrassing ook nog een doosje brownies met excuus. Dat past niet bij de gemiddelde beoordeling die ik hier zie...

Reageer

Tara 01-05-2020

Algemene score

3,0
Smartphonehoesje besteld, type iPad doorgegeven maar hoesje paste niet en de retourkosten van €7,25 waren voor mijn rekening.
Flinke verliespost dus!
Smartphonehoesjes.nl 06-05-2020

Beste meneer/mevrouw,

Wat vervelend dat uw aankoop niet juist was en u hier kosten voor heeft gemaakt. Ik wil u vragen om contact met ons op te nemen zodat wij het probleem met u kunnen uitzoeken.

Helaas kunnen wij de bestelling niet terugvinden aan de hand van uw review, onze excuses voor het ongemak.

Wij zien uw bericht graag tegemoet, zodat wij u hiermee verder kunnen helpen!

Met vriendelijke groet,

Smartphonehoesjes.nl

Reageer

Jacq 29-02-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Via collega de keuze gemaakt om een telefoonhoesje te bestellen.
Wat een goede keuze! Vrijdagavond om 20.00 verdeeld en de volgende dag al in huis.
Super blij er mee ! Genoeg keus in goedkope en dure hoesjes.
Volgende keer bestel ik weer bij jullie!

Reageer

Cynthia 07-02-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Fantastische service, snelle verzending, en super vriendelijke mensen! Echt een aanrader!

Reageer

M ten Kate 17-12-2019

Algemene score

1,0
Vandaag ontving ik mijn ''originele silicone apple hoesje''. Echter is deze helemaal niet origineel???? Hij zit heel leuk in dezelfde verpakking alsof het de echte is, maar de afwerking van het hoesje is compleet anders dan de originele die ik nu om mijn telefoon heb zitten en wel gewoon bij de Apple store gekocht heb. Ik was er oprecht met goeie moed van overtuigd dat dit een mooie aanbieding was omdat mijn telefoon niet meer te koop is en daarom de hoesjes ook afgeprijsd waren. Maar wat een afgang..... Ik zou graag willen iemand met mij contact opneemt, want hier ga ik niet mee akkoord.
Smartphonehoesjes.nl 19-12-2019

Beste meneer/mevrouw,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over uw aankoop. U heeft aangegeven dat u een Apple hoesje bij ons heeft besteld, die niet origineel is. Wij hebben dit zowel bij onze inkoop afdeling en de leverancier nagevraagd en beide geven aan dat alle Apple cases origineel zijn. Ik vind het dan ook erg vervelend om te horen dat de Apple store heeft bevestigd dat onze hoesjes niet echt zijn.

Helaas kunnen wij de bestelling niet terugvinden aan de hand van uw review, onze excuses voor het ongemak.

Wij zien uw bericht graag tegemoet, zodat wij u hiermee verder kunnen helpen!

Met vriendelijke groet,

Smartphonehoesjes.nl

Reageer

I. 09-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ben zeer tevreden. heb een hoesje besteld, die kwam aan binnen 2 dagen . Deze bleek beschadigd dus ik stuurde een mail en kreeg binnen 1 dag antwoord met dat ik een ander hoesje kon uitzoeken. Ik heb een duurder hoesje besteld en bijbetaald. Dit hoesje kwam weer aan binnen 2 dagen. Top service, hartstikke snel antwoord via de mail en goede communicatie en goede kwaliteit. Zeker een aanrader!

Reageer

L.M 10-09-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

1,0
Heb een bestelling geplaatst en deze was na een week niet aangekomen. Smartphonehoesjes.nl raadde mij aan om enkele dagen te wachten en wanneer mijn bestelling toch niet aankwam hebben zij mijn order opnieuw geplaatst. Deze is na 5 dagen ook niet geleverd geweest. Ik ga daar NOOIT MEER iets bestellen. Je gaat mij niet zeggen dat iets leveren naar België zo lang duurt.
Bende leugenaars.
Smartphonehoesjes.nl 11-09-2019

Beste L.M,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Uit uw review begrijp ik dat u niet tevreden bent met de levering van uw bestelling, daar het erg lang heeft geduurd. Dat vinden wij erg vervelend om te vernemen. Wij zouden u vriendelijk willen vragen om hierover contact met ons op te nemen per mail, zodat wij dit met u op kunnen lossen. Helaas kunnen wij de bestelling niet terugvinden aan de hand van uw review, onze excuses voor het ongemak.

Wij zien uw bericht graag tegemoet, zodat wij u hiermee verder kunnen helpen!

Met vriendelijke groet,

Smartphonehoesjes.nl

Reageer

AVS 23-08-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Zeer snelle levering. Website duidelijk en makkelijk zoeken op merk type en soort. Kwalitatief goed hoesje ontvangen

Reageer

Roeland 17-08-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Gewoon goed hoesje en screenprotectors. Binnen twee dagen geleverd. Gewoon dikke prima, heel netjes.

Reageer

Vera 12-08-2019

Algemene score

1,0
Ook hier een probleem met afhandeling van garantie. Hoesje is na meer dan 1 jaar kapot gegaan maar is nog binnen fabrieksgarantie van 2 jaar. Samsung geeft twee jaar fabrieksgarantie op hun accessoires, maar smartphonehoesjes.nl is niet bereid de klant daarmee te helpen. Als de garantie die zij 'geven' is verlopen dan wijzen ze gewoon naar Samsung want daar loopt de garantie nog. Ook na twee keer vragen en vermelden dat ik een koopovereenkomst met hen heb en niet zozeer met Samsung. Erg spijtig dus dat ze niet hun verantwoordelijkheid nemen of willen helpen en je aan je lot overlaten. Ik raad deze webwinkel daarom niet aan.
Smartphonehoesjes.nl 14-08-2019

Beste Vera,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Uit uw review begrijp ik dat u niet tevreden bent over de afhandeling van de garantie op uw product. Dat vinden wij erg vervelend om te lezen. Wij willen het graag met u oplossen en u vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen per mail. Helaas kunnen wij de bestelling niet vinden in ons systeem. Excuus, Zodra wij uw mail ontvangen hebben, helpen wij u graag verder!

Met vriendelijke groet,

Smartphonehoesjes.nl

Reageer

JN 03-07-2019

Algemene score

1,0
LET OP: Verkoopt namaak Apple hoesjes als echte! Had een Apple silicone hoesje besteld, na ontvangst ging ik twijfelen of het wel een origineel Apple product was omdat de letters binnenin niet leesbaar waren, het hoesje anders aanvoelde dan een echte en de afwerking bij de openingen niet mooi was.
Om mijn vermoedens te bevestigen ben ik er mee naar de Apple store gegaan en na vergelijking kwam ik samen met een medewerker tot de conclusie dat dit een namaak product is. Ik voel mij dus zeer misleid aangezien dit nergens in de tekst vermeld staat en het hoesje even duur was als een origineel Apple hoesje!
Ik heb het hoesje weer retour gestuurd en melding gemaakt bij de klantenservice die net deed alsof ze hier niet vanaf wisten.
Ik was altijd zeer tevreden over Smartphonehoesjes.nl maar zal hier niet meer bestellen.
Smartphonehoesjes.nl 05-07-2019

Beste JN,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over uw aankoop. U heeft aangegeven dat u een Apple hoesje bij ons heeft besteld, die niet origineel is. Wij hebben dit zowel bij onze inkoop afdeling en de leverancier nagevraagd en beide geven aan dat alle Apple cases origineel zijn. Ik vind het dan ook erg vervelend om te horen dat de Apple store heeft bevestigd dat onze hoesjes niet echt zijn.

Wij hebben uw klacht inmiddels opgelost en het aankoopbedrag tevens ook teruggestort op uw rekening.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Smartphonehoesjes.nl

Reageer

J Alting 14-06-2019

Algemene score

2,0
Beetje jammer , bestel ik een leder bruinhoesje voor een Motorola /Lenovo G5s , krijg ik het hoesje van de G6 s binnen . Omdat bij het vorige hoesje ( zelfde uitvoering ) het randje in de weg zit om het laadstekkertje aan te sluiten het al weggeknipt , terug sturen gaat dus niet meer . 18 euro naar de klote . Kan beter gewoon naar de winkel gaan dan zie je wat je in handen hebt . Winkel aanbevelen ? Nee na vorige keer wel , nu niet meer .
Smartphonehoesjes.nl 18-06-2019

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat vervelend om te vernemen dat het geleverde product niet passend is voor het toestel. Dat is jammer om te horen! Wij willen het graag met u oplossen en u vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen per mail. Zodra wij uw mail ontvangen hebben, helpen wij u graag verder!

Met vriendelijke groet,

Smartphonehoesjes.nl

Reageer

Tk 23-03-2019

Algemene score

5,0
Overzichtelijke site snelle levering product voldeed niet aan de eisen dus helaas terug moeten sturen en dat kost me dus 4,85 omdat retour kosten voor je zelf zijn. Geen hoesje maar wel 4.85
Smartphonehoesjes.nl 25-03-2019

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de kosten voor het retourneren. Deze kosten bij ons inderdaad voor eigen rekening wanneer een artikel niet naar wens is. U kunt het pakketje via de briefpost naar ons terugsturen, dit kost slechts enkele postzegels.

Mocht er iets met het artikel aan de hand zijn geweest, horen wij dit graag van u, zodat wij dit wellicht alsnog met u op kunnen lossen.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Smartphonehoesjes.nl

Reageer

Cees 25-02-2019

Algemene score

1,0
Je kan beter een product in de winkel of op de markt kopen ,soms goedkoper maar wat veel belangrijker is ,je zit geen 5 dagen op je aankoop te wachten.
Waardeloos bedrijf doen niets om fout te herstellen
Smartphonehoesjes.nl 28-02-2019

Beste Cees,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over de service! Ook geeft u aan dat de levertijd wat lang was. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat dit is voorgevallen. Onze excuses hiervoor. Wij willen het alsnog graag met u oplossen en u vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen via de mail. Zodra wij uw mail ontvangen hebben, lossen wij dit graag met u op!

Met vriendelijke groet,

Smartphonehoesjes.nl

Reageer

Huibert 10-11-2018 Via de website gekocht

prima service

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
snelle reactie op bestelling, korte levertijd en duidelijke bevestiging van bestelling
Duidelijke site

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Coen Bakker 06-09-2018 Via de website gekocht

niet lezen en nog beter fantaseren

Algemene score

2,0
Na mijn kritische klacht/opmerking over deze firma gaven ze als commentaar dat ik niet meer in het bezit van het artikel zou zijn en mij een tegemoetkoming was aangeboden. Ze kunnen er goed fantaseren daar. Ik heb nl. het verkeerde scherm nog in mijn bezit. Keurig in een zakje in het laatje telefoonattributen voor je weet maar nooit. Daar is nooit om gevraagd laat staan dat er een tegemoetkoming is aangeboden. Daar vroeg ik ook niet om. In eerste instantie melde mij - ongevraagd dus - geen garantie.... echter het ging me er enkel om hen te laten weten dat hun product niet deugde, het hoe en het waarom. Dit opdat ze zich konden verbeteren. Deze firma zit echter niet op positieve kritiek te wachten en ik laat onwaarheden niet graag onweersproken!

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
Onvoldoende
Goed
Smartphonehoesjes.nl 10-09-2018

Beste meneer Bakker,

Nogmaals bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het erg spijtig dat u wederom niet tevreden bent. Naar aanleiding van uw vorige review hebben wij contact met u opgenomen. Dit hebben wij gedaan omdat wij graag het probleem voor u hadden willen oplossen. Naar aanleiding van ons contact hebben wij daarom ook het aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Wij vinden het daarom ook erg jammer dat u niet tevreden bent met de manier waarop wij met uw feedback zijn omgegaan. Ik zal uw feedback intern doorzetten zodat wij u in de toekomst wellicht beter van dienst kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Smartphonehoesjes.nl

Reageer

Coen Bakker 05-09-2018 Via de website gekocht

te krappe inham screenprotector....lezen is moeilijk

Algemene score

4,0
Voor mijn lumia 950xl hier een glasscreenprotector besteld en deze voor installatie erop gedaan. Sommige functies zoals DDTW werkten niet. Telefoon met verlies verkocht. Ergens anders een 950xl verkregen en die eerst geïnstalleerd. Daarna opnieuw eenzelfde screenprotector besteld en opgebracht. En opeens kreeg ik dezelfde problemen. Gezocht op internet bleek de inham voor de proximity sensor te klein. Na een klacht het antwoord geen garantie. Daar vroeg ik echter niet om. Ik wilde ze enkel attent maken op de fout. Daarna kreeg ik de aankoop van de tweede ongevraagd wel terug maar voor mij was toen de deur al dicht. Zal er niets meer kopen.

Pluspunten

  • Verzendkosten

Minpunten

  • Klantenservice

Review criteria:

Voldoende
Onvoldoende
Goed
Smartphonehoesjes.nl 05-09-2018

Beste meneer Bakker,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat de klacht niet naar tevredenheid is verholpen. Wij hebben naar aanleiding van uw klacht over de screenprotector u geprobeerd een oplossing aan te bieden. Echter heeft u aangegeven dat u niet meer in het bezit bent van het artikel, daar deze is weggegooid. Om deze reden was het voor ons helaas niet mogelijk om het probleem te bekijken. Wij hebben u daarom een tegemoetkoming aangeboden, echter bent u hier niet mee akkoord gegaan. Er is echter al reeds een uitzondering voor u gemaakt, waarbij wij u hebben voorzien van een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Smartphonehoesjes.nl

Reageer

J.A. van den Oever 27-08-2018 Via de website gekocht

Slechte garantieafhandeling.

Algemene score

1,0
Vorig jaar juli een hoesje van het merk Valenta gekocht bij Smartphonehoesjes.nl voor een bedrag van 29.95.Op het merk Valenta zit een garantie van 2 jaar.Vorige week brak er een hoekje af van de case waarin de telefoon wordt geklemd waardoor de telefoon er steeds uitvalt.
Contact gezocht met smartphonehoesjes maar die verschuilt zich erachter dat zij maar 1 jaar garantie geven en ik het maar moet uitzoeken met Valenta.Zij realiseren zich niet dat zij het produkt geleverd hebben en ik een overeenkomst met hun heb gesloten.Duidelijk een voorbeeld van hoe het niet hoort.Aftersale en kennis van consumentenrecht bepaald mede de goede naam van een firma dus in dit geval nooit meer Smartphonehoesjes.nl

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Review criteria:

Slecht
Slecht
Voldoende
Smartphonehoesjes.nl 28-08-2018

Beste meneer Van den Oever,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over de service naar aanleiding van uw klacht. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat dit is voorgevallen. Onze excuses hiervoor. Wij willen het alsnog graag met u oplossen en u vriendelijk vragen om wederom contact met ons op te nemen via de mail. Zodra wij uw mail ontvangen hebben, lossen wij dit graag met u op!

Met vriendelijke groet,

Smartphonehoesjes.nl

Reageer

Pietjou. J.G. 14-02-2018 Via de website gekocht

Enorm veel keus.

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Snel en gratis leveren. Mooie producten, mooie site met een goed overzicht van de producten, niets te klagen.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Gerarad Aardema 01-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Heel gebruiksvriendelijk van de site ,en een heel goede Service, ik had een smartphone hoesje met een eigen ontwerp aan geboden en dat hebben ze uitstekend gemaakt,ziet er echt keurig uit ,het is aan iedereen aan te bevelen , je hebt het heel snel thuis bezorgt

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Toon meer reviews