Gemiddelde beoordeling
Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smartphonehoesjes.nl.
Op zoek naar een hoesje of andere accessoires voor je telefoon? Smartphonehoesjes.nl is dé grootste Nederlandse webwinkel voor telefoonhoesjes en meer. Van merken zoals Spigen, Otterbox, UAG en Accezz. Booktype en backcover, hardcase en softcase, echter leder, hout en kunststof. Voor alle merken telefoons zoals Apple, Samsung en Motorola. Plaats je op werkdagen voor 21:00 een bestelling? Dan wordt je bestelling dezelfde dag nog gratis verzonden! Is je bestelling toch niet helemaal naar wens? Dan kun je het bestelde product gratis omruilen via onze altijd zeker garantie!
Gemiddelde beoordeling
Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review
Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.
Beste Dirk,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend dat je bestelling kwijt is geraakt bij de post. Goed dat je contact met ons opgenomen hebt, zodat we je een passende oplossing aan hebben kunnen bieden. Lief van je dat je een paar dagen extra hebt gewacht voor het geval de bestelling alsnog geleverd zou worden. Wanneer we aanbieden een bestelling opnieuw te versturen controleren we of het product nog op voorraad is, echter kan het gebeuren dat als je een paar dagen later reageert het product inmiddels is uitverkocht. Gek dat je hem nog online hebt zien staan, dat zoek ik graag uit. Helaas kan ik aan de hand van de gegevens die ik hier van je kan zien, je review niet aan een bestelling koppelen. Om deze reden wil ik je vragen contact met ons op te nemen, het ordernummer van je bestelling door te geven en te verwijzen naar deze review, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden.
Met vriendelijke groet,
Heleen
Smartphonehoesjes.nl
Beste N,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat jammer dat de vingerafdrukscanner niet werkte nadat je de screenprotectors aan hebt gebracht, dat is niet de bedoeling wanneer erbij staat dat deze wel compatibel is. Helaas kan ik aan de hand van de gegevens die ik hier van je kan zien, je review niet aan een bestelling koppelen. Om deze reden wil ik je vragen contact met ons op te nemen, het ordernummer van je bestelling door te geven en te verwijzen naar deze review, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden.
Met vriendelijke groet,
Heleen
Smartphonehoesjes.nl
Beste meneer/mevrouw,
Wat vervelend om te horen dat het zo is gelopen! Ik wil je vragen om nogmaals contact met ons op te nemen, zodat wij het probleem met je op kunnen lossen.
Met vriendelijke groet,
Smartphonehoesjes.nl
Beste Andrea,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend dat je je bestelling nog steeds niet ontvangen hebt, dat is uiteraard niet de bedoeling.
Helaas kan ik hier niet genoeg gegevens van je zien om je review aan een bestelling te koppelen. Om deze reden wil ik je vragen contact met ons op te nemen en je ordernummer door te geven, zodat we het met je op kunnen lossen.
Met vriendelijke groet,
Heleen
Smartphonehoesjes.nl
Beste klant,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt, dat is niet de bedoeling.
Helaas kan ik hier geen gegevens van je zien waardoor ik je bericht niet aan een bestelling kan koppelen en je per mail kan benaderen met een passende oplossing. Om deze reden wil ik je vragen contact met ons op te nemen en je ordernummer aan ons door te geven. Hiermee kunnen we je bestelling nagaan en je een passende oplossing aanbieden.
Graag zien we je bericht tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Heleen
Smartphonehoesjes.nl
Beste Eric,
Bedankt voor je review. Ik wil het graag voor je oplossen. Helaas kan ik hier geen gegevens van je zien, dus ik wil je vragen ons een mail te sturen, zodat we ervoor kunnen zorgen dat je mailadres uit het bestand gehaald kan worden. Je kunt de mail sturen naar info@smartphonehoesjes.nl en aangeven dat je graag uitgeschreven wil worden voor alle mails.
Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens je een fijne dag toe.
Met vriendelijke groet,
Heleen
Smrtphonehoesjes.nl
Beste Karin,
Bedankt voor je beoordeling.
Jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent.
Ik wil je vragen contact op te nemen per mail en het ordernummer van je bestelling aan ons door te geven. We zullen dan kijken of we je retourzending inmiddels ontvangen hebben of dat we kunnen zien waar de zending zich bevindt.
Graag zien we je reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Heleen
Smartphonehoesjes.nl
Beste klant,
Bedankt voor de genomen moeite voor het plaatsen van de review. Jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent over de service. Wij willen je vriendelijk vragen om nogmaals contact op te nemen per mail, zodat wij kunnen kijken wat wij nog voor je kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet,
Smartphonehoesjes.nl
Beste Rene,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Aan de hand van de gegevens die ik hier van je kan zien, kan ik helaas geen mailcontact van je vinden. Graag wil ik je vragen je contactgegevens aan ons door te geven of contact met ons op te nemen, zodat we het met je op kunnen lossen.
Met vriendelijke groet,
Heleen
Smartphonehoesjes.nl
Beste Richard,
Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. We hebben je een verzoek gestuurd zodat wij je bestelling kunnen opzoeken het probleem voor je op kunnen lossen.
Graag wil ik je vragen hierop te reageren.
Met vriendelijke groet,
Heleen
Smartphonehoesjes.nl
Beste Deez,
Bedankt voor je review. Jammer om te vernemen dat de hoes niet naar wens is. Je geeft aan dat er contact is geweest en je hierbij een voucher t.w.v. €7,50 hebt mogen ontvangen. Zoals ook op onze website is aangegeven, mogen gepersonaliseerde producten niet geretourneerd worden. Dit geldt ook voor deze bestelling, vandaar dat wij je tegemoet zijn gekomen met de voucher.
Met vriendelijke groet,
Patricia
Smartphonehoesjes.nl
Beste Zoey,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je het verkeerde product hebt besteld en het niet meer geannuleerd kon worden. Soms gaat het proces inderdaad erg snel en kunnen we je bestelling niet meer annuleren. We zijn inmiddels gegroeid tot een behoorlijk bedrijf en even roepen naar het magazijn is daardoor niet mogelijk. Uiteraard kun je het product dan retourneren, hiervoor dien je de bestelling inderdaad wel ontvangen te hebben. Retourneren is niet altijd kostenloos. We verzenden kostenloos via de brievenbuspost, maar dat betekend niet automatisch dat retourneren ook kostenloos is. Wij nemen de kosten op ons van de zending van ons naar jou (voor ons is dit niet gratis) en als je iets terug wilt sturen en niet voor een voucher kiest of het schade of een verkeerd geleverd product betreft, zijn de retourkosten voor de klant. Dit hebben wij ook vermeld op de website onder het kopje Retourneren.
Uiteraard willen we graag met je in gesprek gaan en je een passende oplossing aanbieden en daarom wil ik je vragen contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Heleen
Smartphonehoesjes.nl
Beste Hanneke,
Wat vervelend om te horen dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Ik ben bang dat er iets mis gaat in de communicatie, daar wij het altijd oplossen wanneer een bestelling na 5 postdagen niet is geleverd. Ik wil je dan ook vragen om contact met ons op te nemen zodat wij met je mee kunnen kijken.
Met vriendelijke groet,
Smartphonehoesjes.nl
Beste klant,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je de bestelling nog niet ontvangen hebt, onze excuses hiervoor. Wij doen onze uiterste best de bestellingen zo snel mogelijk te verzenden en bij onze klanten in huis te hebben. Echter kan het een keer voorkomen dat er bij ons of bij de post een vertraging optreedt waardoor de bestelling iets later geleverd kan wordt dan je van ons gewend bent. Uiteraard snappen wij dat dit niet leuk is en daarom wil ik het graag met je oplossen. Aan de hand van de gegevens die ik hier van je kan zien kan ik helaas geen bestelling of contactgegevens van je vinden, dus ik wil je vragen contact met ons op te nemen en je ordernummer door te geven, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden.
Met vriendelijke groet,
Heleen
Beste R van Slooten,
Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik vind het vervelend om te vernemen dat de Gecko cover recent kapot is gegaan. Ik wil je vragen contact met ons op te nemen en hierbij het ordernummer toe te voegen, zodat wij voor je kunnen kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet,
Kelsey
ORD6862923
Ordernummer is ORD6862923
Ordernummer 9068498
Beste klant,
Bedankt voor het sturen van je ordernummer. Ik zie dat je inmiddels al via de e-mail contact met ons hebt om het probleem met de refund en de niet ontvangen order op te lossen.
Zodra er meer informatie bekend is, zullen wij direct per e-mail contact met je opnemen.
Met vriendelijke groet,
Smarpthonehoesjes.nl
Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van je review! Wij vinden het vervelend om te vernemen dat je de bestelling niet hebt mogen ontvangen en de terugbetaling op zich laat wachten. Wij willen dan ook graag met je meekijken, zodat wij dit met je op kunnen lossen!
Helaas kan ik aan de hand van je review echter je bestelling niet terugvinden. Ik zou je daarom willen vragen om ons te voorzien van de gegevens van je bestelling, zodat wij je hiermee verder kunnen helpen.
Alvast bedankt en wij zien je reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Smarpthonehoesjes.nl