Smartphonehoesjes.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smartphonehoesjes.nl.

Smartphonehoesjes.nl stelt zich voor

Op zoek naar een hoesje of andere accessoires voor je telefoon? Smartphonehoesjes.nl is dé grootste Nederlandse webwinkel voor telefoonhoesjes en meer. Van merken zoals Spigen, Otterbox, UAG en Accezz. Booktype en backcover, hardcase en softcase, echter leder, hout en kunststof. Voor alle merken telefoons zoals Apple, Samsung en Motorola. Plaats je op werkdagen voor 21:00 een bestelling? Dan wordt je bestelling dezelfde dag nog gratis verzonden! Is je bestelling toch niet helemaal naar wens? Dan kun je het bestelde product gratis omruilen via onze altijd zeker garantie!

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Komen eigen beloftes niet na 16-02-2021

Twee bestellingen geplaatst die beiden binnen 12 uur verzonden zouden worden. Week later nog steeds niets binnen. Ook geen communicatie vanuit smartphonehoesjes. Pas na zelf contact te zoeken krijg ik te horen dat er iets mis is gegaan en dat mijn beide bestellingen vandaag nog de deur uit gaan. Paar uur later krijg ik weer een bericht dat mijn bestellingen niet meer leverbaar zijn en dat ik het geld kan gebruiken voor een ander product. Ik hoef niets meer van ze, ik wil mijn geld terug!
Jeroen 16-02-2021

Beste Cindy, als je mijn review goed had gelezen dan was je niet met zo'n standaard riedeltje gekomen. De bestellingen zijn nooit door jullie verstuurd, dus hou op om PostNL steeds overal de schuld van te geven! Jullie beloven artikelen binnen 12 uur na betaling te versturen maar dat is dus nooit gebeurd. Dan een week lang niets laten horen en als ik dan zelf maar contact opneem doodleuk sorry zeggen, eerst zeggen dat het vandaag verstuurd gaat worden, en twee uur later zeggen dat het niet meer leverbaar is. Lekker professioneel werken jullie! Het is een regelrecht zooitje bij jullie. Tip: voortaan pas iets beloven als je het waar kunt maken, anders zal jullie webwinkel snel niets meer verkopen. En vooral NIET LIEGEN! Ik heb alles op e-mail, dus als je hier echt iets aan wilt doen, stel ik voor dat je direct contact met me opneemt om dit op te lossen en niet via dit medium loze praatjes voor de bühne houden!

Smartphonehoesjes.nl 16-02-2021

Beste klant,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review! Wat vervelend om te vernemen dat je de bestellingen niet hebt ontvangen. Helaas is het voor ons niet mogelijk om iedere bestelling die de deur uit gaat, te controleren of deze daadwerkelijk is geleverd. Mogelijk zijn je pakketjes vertraagd bij PostNL of zijn deze verloren gegaan. Uiteraard is dit heel vervelend! Ik wil je dan ook vragen om nogmaals contact met ons op te nemen, zodat wij kunnen kijken wat we voor jou kunnen betekenen.

Cindy

Fam de Vries 13-02-2021

Duurt een week en dan nog geen hoesje.. ze geven bezorger de schuld.. maar laten je eerst bestellen en na afrekenen zeggen ze dat het lang kan duren..en niet hun schuld is.
Dan liever bij lokale telefoonzaak wat uitgezocht.
Smartphonehoesjes.nl 15-02-2021

Beste Wim,

Bedankt voor je review. Uit jouw review begrijp ik dat je een week hebt gewacht op je bestelling en je deze niet ontvangen hebt. Je geeft aan dat je graag vooraf had willen zien dat de post mogelijk vertraging heeft en je bestelling wellicht later geleverd kan worden dan je van ons gewend bent.
Bij het kopje Verzenden & Bezorgen op onze website waar ook de levertijden aangegeven staan, hebben we met dikgedrukte letters de volgende tekst aangegeven:
Let op! Door de enorme hoeveelheid pakketjes bij PostNL, loopt je pakketje enkele dagen vertraging op in het postnetwerk. We hopen op je begrip en willen je vragen om tot 5 werkdagen rustig af te wachten voordat je contact met ons opneemt.
Wellicht heb je dit niet gezien of deze pagina niet bezocht. Om deze reden sturen we ook nog een e-mail, zodat iedereen hiervan op de hoogte is.
Je hebt al contact met ons gehad en we hebben het met je opgelost, maar ik heb je ook nog een bericht gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je nog iets extra's aan kunnen bieden voor het ongemak.

Jeanine 03-02-2021

Webshop adverteert met veilig en achteraf betalen. Er staat niet bij welke agressieve methode Afterpay vervolgens hanteert. Vanaf dag 1 extra kosten zodat Smarphone hoesjes.nl haar geld krijgt maar zo dat afterpay er ook fiks aan verdient. Betaal je niet meteen (binnen 14 dgn) dan levert elke reminder (die je uiteraard alleen in je spambox vindt) een boete op eerste 9,50€ daarna 12.50€.
Ik betaal liever meteen dan dat ik met een dergelijk bedrijf te maken krijg. Voor mij geen smartphone hoesjes.nl meer en zeker geen Afterpay meer...

Overigens ben ik nav mijn vorige klacht, de drukknoppen aan de zijkant van t hoesje werkte niet naar behoren, vriendelijk gemaild en heb ik kosteloos n nieuw hoesje gekregen wat wel goed werkte. Dat is de reden dat ik nog n 4 geef. Anders was t n 2 geweest.
Smartphonehoesjes.nl 03-02-2021

Beste Jeanine,

Bedankt voor je review. Wij bieden inderdaad AfterPay als betaalmethode aan. Je betaald voor deze methode €1,-. Indien je kiest voor een betaling via AfterPay ga je akkoord met hun voorwaarden. In deze voorwaarden wordt duidelijk uitgelegd hoe dit in zijn werk gaat.

AfterPay is een extern bedrijf, die de achteraf betalingen van verschillende webshops regelt.

7 werkdagen na het plaatsen van je bestelling ontvang je van AfterPay een factuur om je bestelling te betalen. Indien je deze factuur na 14 dagen nog niet hebt betaald, krijg je een herinnering waarin je wederom 14 dagen hebt om je bestelling te betalen. Indien je na deze 14 dagen je bestelling nog steeds niet hebt betaald, komen hier inderdaad extra kosten bij. Dit wordt ook netjes aangegeven in de herinnering. Indien je na 14 dagen nog steeds niet betaald, worden deze kosten steeds hoger. Ook dit staat aangegeven in de mail.

Uiteraard is het spijtig dat je deze mails in je Spam box krijgt. Hier kunnen wij helaas niks aan veranderen. Wel kun je dit zelf wijzigen in je mail account. Daarnaast ligt verantwoordelijkheid van het op tijd betalen van een bestelling geheel bij de klant. Uiteraard bieden wij niet alleen AfterPay als betaalmethode aan, maar ook iDeal, PayPal en andere betaalmethodes.

Fijn om te vernemen dat de klacht met betrekking tot een foutief hoesje, naar verwachting is opgelost. Mochten wij verder nog iets voor je kunnen betekenen, wil ik je vragen om contact met ons op te nemen.

Rietje 23-01-2021

Op 8 januari 2021 een hoesje besteld en betaald; op 9 januari een bevestiging van verzending gekregen en de mededeling dat het misschien tot 5 dagen langer zou kunnen duren door de drukke tijd bij PostNL.
Inmiddels ruim 2 weken en 2 mails - waar geen antwoord op kwam - en een telefoontje met de klantenservice - dat na 10 minuten ‘in de wacht’ afgebroken werd - verder en nog steeds geen hoesje ontvangen. Ik wil mijn geld terug, dit is écht goed WAARDELOOS!!! (zou liever -10 als beoordeling willen invullen, maar dat kan helaas niet!) 😡
Smartphonehoesjes.nl 25-01-2021

Beste Rietje,

Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je tot op heden nog geen bestelling hebt mogen ontvangen en het contact ook moeizaam verloopt. Dat is uiteraard niet de bedoeling!

Helaas kan ik aan de hand van de gegevens in deze review geen bestelling terugvinden. Ik zou je daarom vriendelijk willen vragen om ons te voorzien van je ordernummer, zodat wij je hier alsnog een passende oplossing voor kunnen bieden. Alvast bedankt!

Darby

Monique 16-01-2021

Goedkoop hoesje. Zeer goede kwaliteit! Zelfs tijdens een drukke pandemie periode had ik hem, buiten verwachting, binnen 12 uur in huis!

Elise 01-01-2021

De bestelling was niet verstuurd. Na een telefoontje heeft Heleen van klantenservice het direct in orde gemaakt en werd het telefoonhoesje verstuurd met pakketpost zodat het toch nog voor de kerst in huis hadden. Dank je wel!

Bobbie Boodschappen 21-12-2020

Niet zo netjes: op de site maakt smartphonehoesje geen melding van vertraging bij de levering. Pas in de bevestigingsmail lees je dat dat levering langer duurt met het verzoek om pas na 5 werkdagen contact op te nemen.
Smartphonehoesjes.nl 23-12-2020

Beste Bobbie,

Bedankt voor je review. De post heeft het erg druk en hierdoor kunnen er vertragingen ontstaan. Je bestelling zou op tijd geleverd kunnen worden, maar uit voorzorg willen we het klanten toch laten weten dat de zending vertraagd kan zijn. Je geeft aan dat het niet op de site vermeldt staat. Echter hebben we op onze pagina "Verzenden & Bezorgen" waar de levertijden vermeldt staan met dikgedrukte letter de volgende tekst vermeld:

Let op! Door de enorme hoeveelheid kerstpakketjes bij PostNL, loopt je pakketje enkele dagen vertraging op in het postnetwerk. We hopen op je begrip en willen je vragen om tot 5 werkdagen rustig af te wachten voordat je contact met ons opneemt.

Om te voorkomen dat klanten hier niet van op de hoogte zijn, laten we het in de bevestigingsmail nogmaals weten. Uiteraard kan het zijn dat je er op de website overheen hebt gelezen of deze pagina niet hebt bezocht en hier om deze reden niet van op de hoogte was. Aan de hand van de gegevens die ik hier van je kan zien kan ik je bestelling niet vinden, dus wil ik je vragen conatct met ons op te nemen en je ordernummer door te geven, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden.

TA 06-12-2020

De laatste keer dat ik hier iets bestel, duurt ontzettend lang totdat je bestelling geleverd wordt. vervolgens krijg je het glasplaatje en het hoesje binnen, had ik ondertussen al ergens anders een hoesje besteld want ik vond 3 weken wachten wel erg lang. het glasplaatje heb ik over mijn scherm heen geplakt maar nu reageert mijn telefoon erg slecht en laat het glasplaatje elke keer los. nu wil ik het hoesje terugsturen en nu moet ik ook nog eens €2,50 betalen.
Smartphonehoesjes.nl 09-12-2020

Beste TA,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten. In deze tijd is het erg druk bij de post en hebben ze last van vertragingen. We moeten de post de gelegenheid geven het bij je af te leveren en daar hebben we een bepaald aantal dagen voor staan. Ik begrijp dat je al ergens anders een hoes hebt gekocht en dat de screenprotector niet naar behoren werkt. Betreft het slecht reageren van de touchscreen kan ik je aanraden de aanraakgevoeligheid van je toestel aan te passen bij de instellingen, vaak is het probleem dan verholpen. Je geeft ook aan dat de screenprotector loslaat. Wanneer je dit aangeeft in het retourproces (dit kun je aangeven als er wordt gevraagd of je hulp van de klantenservice nodig hebt) dan is het niet nodig om € 2,50 retourkosten te betalen.
Graag wil ik je vragen contact met ons op te nemen en je ordernummer hierbij te vermelden, zodat we het met je op kunnen lossen.

Otto Brouwer 28-10-2020

22-10-2020 een hoesje voor mijn samsung s7 besteld en tot nog toe 28-10-2020 nog niks ontvangen een keer gebeld en toen was het de schuld van de Post.nl door er corona is en er vertraging is .gisteren 27-10 een mail gestuurd en eigenlijk hetzelfde antwoord nu vandaag 28-10-2020 wel de postbode geweest maar geen post van smartphonehoesjes moest tot 29-10 afwachten of het misschien nog zou komen maar ik geloof daar niet meer in ,ga maar weer naar de action
Smartphonehoesjes.nl 30-10-2020

Beste Otto,

Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik vind het jammer om te lezen dat je de bestelling tot op heden nog niet hebt mogen ontvangen. Inmiddels is de uiterlijke leverdatum inderdaad verstreken. Hier hebben wij contact met je over gehad en naar aanleiding hiervan hebben wij op 29/10 een nieuwe zending voor je aangemaakt. Gemiddeld neemt een levering 1 à 2 postdagen in beslag, dus deze kan vanaf vandaag voor het eerst bij je geleverd gaan worden. Hopelijk komt het ditmaal spoedig bij je aan!

Darby

Een ontevreden klant 24-10-2020

De nieuwe hoes past net niet om de ipad
Daarom retour willen sturen om het geld terug te krijgen. Dit proces loopt voor geen meter. Eerst moet je allerlei vragen beantwoorden voordat jeeen retourlabel aan kunt vragen. En vervolgens moet je weer allerlei informatie geven en pas dan wordt de aanvraag tot retourneren in behandeling genomen.Je moet daarna nog minimaal een dag wachten voordat je een retourlabel kunt krijgen. Vervolgens krijg je niet het gehele bedrag terug gestort. Wat een bagger.
Smartphonehoesjes.nl 26-10-2020

Beste klant,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de hoes niet past en het retourproces niet naar wens is verlopen. Ik zou je willen vragen om contact met ons op te nemen onder vermelding van je ordernummer, zodat we het met je op kunnen lossen.

Samantha 30-07-2020

Eigenlijk niet heel tevreden
Kreeg een hoesje opgestuurd
Deze heeft een defect want de magneet is niet heel sterk waardoor mijn telefoon gewoon uit het hoesje valt
Nu raadde mevrouw mij gister aan om een nieuwe toe te laten sturen en als dat het zelfde was ik contact moest opnemen en in dan kon kiezen om mijn geld terug te krijgen ik krijg vandaag het hoesje binnen
Weer het zelfde probleem
Nu moet ik ze allebei ineens retour doen terwijl mevrouw van gister heel wat anders zij dat maakt veder ook niet uit want ik heb hier toch niks aan
Nu ga ik morgen op vakantie en weet ik niet of ik voor vanavond red het op te post te doen
Maar krijg in me geld pas terug wanneer de hoesjes pas terug zijn terwijl dat geld dan juist bedoeld was voor een ander hoesje aangezien me telefoon gister al een beste klap op de grond maakte door het hoesje wat niet goed is...
Ook aan gegeven aan de telefoon dat als ik dit gister al geweten had ik gelijk had gevraagd om mijn geld terug en had ik niet nog een hoesje laten opsturen.
Het loopt een beetje langs elkaar heen
Want de ene zegt dit en andere dat

Beste Samantha,

Bedankt voor het plaatsen van je review over onze webshop. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat het contact op deze manier is verlopen. Ik zou je willen vragen om nogmaals contact met ons op te nemen onder vermelding van je ordernummer, zodat ik kan kijken wat ik voor je kan betekenen.

Matthijs 19-07-2020

Het hoesje dat ik bestelde werd snel en goed verpakt geleverd. Helaas had het een productiefout. Retour was snel geregeld en een dag later al een nieuwe in huis. En tot mijn grote verrassing ook nog een doosje brownies met excuus. Dat past niet bij de gemiddelde beoordeling die ik hier zie...

Tara 01-05-2020

Smartphonehoesje besteld, type iPad doorgegeven maar hoesje paste niet en de retourkosten van €7,25 waren voor mijn rekening.
Flinke verliespost dus!
Smartphonehoesjes.nl 06-05-2020

Beste meneer/mevrouw,

Wat vervelend dat uw aankoop niet juist was en u hier kosten voor heeft gemaakt. Ik wil u vragen om contact met ons op te nemen zodat wij het probleem met u kunnen uitzoeken.

Jacq 29-02-2020

Via collega de keuze gemaakt om een telefoonhoesje te bestellen.
Wat een goede keuze! Vrijdagavond om 20.00 verdeeld en de volgende dag al in huis.
Super blij er mee ! Genoeg keus in goedkope en dure hoesjes.
Volgende keer bestel ik weer bij jullie!

Cynthia 07-02-2020

Fantastische service, snelle verzending, en super vriendelijke mensen! Echt een aanrader!

M ten Kate 17-12-2019

Vandaag ontving ik mijn ''originele silicone apple hoesje''. Echter is deze helemaal niet origineel???? Hij zit heel leuk in dezelfde verpakking alsof het de echte is, maar de afwerking van het hoesje is compleet anders dan de originele die ik nu om mijn telefoon heb zitten en wel gewoon bij de Apple store gekocht heb. Ik was er oprecht met goeie moed van overtuigd dat dit een mooie aanbieding was omdat mijn telefoon niet meer te koop is en daarom de hoesjes ook afgeprijsd waren. Maar wat een afgang..... Ik zou graag willen iemand met mij contact opneemt, want hier ga ik niet mee akkoord.
Smartphonehoesjes.nl 19-12-2019

Beste meneer/mevrouw,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over uw aankoop. U heeft aangegeven dat u een Apple hoesje bij ons heeft besteld, die niet origineel is. Wij hebben dit zowel bij onze inkoop afdeling en de leverancier nagevraagd en beide geven aan dat alle Apple cases origineel zijn. Ik vind het dan ook erg vervelend om te horen dat de Apple store heeft bevestigd dat onze hoesjes niet echt zijn.

I. 09-11-2019

Ben zeer tevreden. heb een hoesje besteld, die kwam aan binnen 2 dagen . Deze bleek beschadigd dus ik stuurde een mail en kreeg binnen 1 dag antwoord met dat ik een ander hoesje kon uitzoeken. Ik heb een duurder hoesje besteld en bijbetaald. Dit hoesje kwam weer aan binnen 2 dagen. Top service, hartstikke snel antwoord via de mail en goede communicatie en goede kwaliteit. Zeker een aanrader!

L.M 10-09-2019

Heb een bestelling geplaatst en deze was na een week niet aangekomen. Smartphonehoesjes.nl raadde mij aan om enkele dagen te wachten en wanneer mijn bestelling toch niet aankwam hebben zij mijn order opnieuw geplaatst. Deze is na 5 dagen ook niet geleverd geweest. Ik ga daar NOOIT MEER iets bestellen. Je gaat mij niet zeggen dat iets leveren naar België zo lang duurt.
Bende leugenaars.
Smartphonehoesjes.nl 11-09-2019

Beste L.M,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Uit uw review begrijp ik dat u niet tevreden bent met de levering van uw bestelling, daar het erg lang heeft geduurd. Dat vinden wij erg vervelend om te vernemen. Wij zouden u vriendelijk willen vragen om hierover contact met ons op te nemen per mail, zodat wij dit met u op kunnen lossen. Helaas kunnen wij de bestelling niet terugvinden aan de hand van uw review, onze excuses voor het ongemak.

AVS 23-08-2019

Zeer snelle levering. Website duidelijk en makkelijk zoeken op merk type en soort. Kwalitatief goed hoesje ontvangen

Roeland 17-08-2019

Gewoon goed hoesje en screenprotectors. Binnen twee dagen geleverd. Gewoon dikke prima, heel netjes.

Vera 12-08-2019

Ook hier een probleem met afhandeling van garantie. Hoesje is na meer dan 1 jaar kapot gegaan maar is nog binnen fabrieksgarantie van 2 jaar. Samsung geeft twee jaar fabrieksgarantie op hun accessoires, maar smartphonehoesjes.nl is niet bereid de klant daarmee te helpen. Als de garantie die zij 'geven' is verlopen dan wijzen ze gewoon naar Samsung want daar loopt de garantie nog. Ook na twee keer vragen en vermelden dat ik een koopovereenkomst met hen heb en niet zozeer met Samsung. Erg spijtig dus dat ze niet hun verantwoordelijkheid nemen of willen helpen en je aan je lot overlaten. Ik raad deze webwinkel daarom niet aan.
Smartphonehoesjes.nl 14-08-2019

Beste Vera,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Uit uw review begrijp ik dat u niet tevreden bent over de afhandeling van de garantie op uw product. Dat vinden wij erg vervelend om te lezen. Wij willen het graag met u oplossen en u vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen per mail. Helaas kunnen wij de bestelling niet vinden in ons systeem. Excuus, Zodra wij uw mail ontvangen hebben, helpen wij u graag verder!

JN 03-07-2019

LET OP: Verkoopt namaak Apple hoesjes als echte! Had een Apple silicone hoesje besteld, na ontvangst ging ik twijfelen of het wel een origineel Apple product was omdat de letters binnenin niet leesbaar waren, het hoesje anders aanvoelde dan een echte en de afwerking bij de openingen niet mooi was.
Om mijn vermoedens te bevestigen ben ik er mee naar de Apple store gegaan en na vergelijking kwam ik samen met een medewerker tot de conclusie dat dit een namaak product is. Ik voel mij dus zeer misleid aangezien dit nergens in de tekst vermeld staat en het hoesje even duur was als een origineel Apple hoesje!
Ik heb het hoesje weer retour gestuurd en melding gemaakt bij de klantenservice die net deed alsof ze hier niet vanaf wisten.
Ik was altijd zeer tevreden over Smartphonehoesjes.nl maar zal hier niet meer bestellen.
Smartphonehoesjes.nl 05-07-2019

Beste JN,

Wij hebben uw klacht inmiddels opgelost en het aankoopbedrag tevens ook teruggestort op uw rekening.

Onze excuses voor het ongemak.

J Alting 14-06-2019

Beetje jammer , bestel ik een leder bruinhoesje voor een Motorola /Lenovo G5s , krijg ik het hoesje van de G6 s binnen . Omdat bij het vorige hoesje ( zelfde uitvoering ) het randje in de weg zit om het laadstekkertje aan te sluiten het al weggeknipt , terug sturen gaat dus niet meer . 18 euro naar de klote . Kan beter gewoon naar de winkel gaan dan zie je wat je in handen hebt . Winkel aanbevelen ? Nee na vorige keer wel , nu niet meer .
Smartphonehoesjes.nl 18-06-2019

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat vervelend om te vernemen dat het geleverde product niet passend is voor het toestel. Dat is jammer om te horen! Wij willen het graag met u oplossen en u vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen per mail. Zodra wij uw mail ontvangen hebben, helpen wij u graag verder!

Tk 23-03-2019

Overzichtelijke site snelle levering product voldeed niet aan de eisen dus helaas terug moeten sturen en dat kost me dus 4,85 omdat retour kosten voor je zelf zijn. Geen hoesje maar wel 4.85
Smartphonehoesjes.nl 25-03-2019

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de kosten voor het retourneren. Deze kosten bij ons inderdaad voor eigen rekening wanneer een artikel niet naar wens is. U kunt het pakketje via de briefpost naar ons terugsturen, dit kost slechts enkele postzegels.

Mocht er iets met het artikel aan de hand zijn geweest, horen wij dit graag van u, zodat wij dit wellicht alsnog met u op kunnen lossen.

Cees 25-02-2019

Je kan beter een product in de winkel of op de markt kopen ,soms goedkoper maar wat veel belangrijker is ,je zit geen 5 dagen op je aankoop te wachten.
Waardeloos bedrijf doen niets om fout te herstellen
Smartphonehoesjes.nl 28-02-2019

Beste Cees,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over de service! Ook geeft u aan dat de levertijd wat lang was. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat dit is voorgevallen. Onze excuses hiervoor. Wij willen het alsnog graag met u oplossen en u vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen via de mail. Zodra wij uw mail ontvangen hebben, lossen wij dit graag met u op!