Saniweb.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Saniweb.nl.

Saniweb.nl stelt zich voor

Saniweb biedt het grootste online assortiment badkamerproducten van Nederland en België, inclusief alle A-merken zoals Grohe, Villeroy & Boch, Ben en Geberit. Bij Saniweb profiteer je van de scherpste prijzen, kun je zelf je bezorgmoment kiezen en ontvang je minimaal 3 jaar garantie op het gehele assortiment. Ook heeft Saniweb een mega groot magazijn met veel voorraad artikelen zodat je bent verzekerd van een snelle levering. Voor vragen kun je iedere werkdag tot 22:00 uur bij onze klantenservice terecht: via de telefoon, whatsapp, chat of mail.

Deze score is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,3

Ramon 25-11-2016

Saniweb

Prima prijs/kwaliteit verhouding . Levering precies volgens afspraak en goed verpakt. Product voldoet aan de verwachtingen.

van de Kamp 21-11-2016

Levertijd Probleem uiteindelijk prima opgelost

Foutje gemaakt bij de bestelling online tav de levertijd van een HansGrohe Thermostaat kardoes. Prima via de helpdesk opgelost

Pluspunten

• Zeer vriendelijke en correcte helpdesk

M Wagenaar Dekkers 17-11-2016

snelle levering perfect

duidelijke overzichtelijk site artikel was op voorraad en super - snelle levering en goedkoper dan elders

Monica 17-11-2016

Prima webwinkel

De Grohe douchethermostaat is goedkoper dan in de winkel. Tevens is er een nette en snelle levering.

Pluspunten

• snelle levering
  • prima prijs

W.S. 15-11-2016

Onbetrouwbaar en misleidend

Onbetrouwbaar bedrijf dat misleidt over de retourkosten. Op de site staat retourneren gratis is (als je die link aanklikt opent een venster met nadere informatie waarin nogmaals wordt gemeld dat retourneren geheel gratis is), maar als je daadwerkelijk wilt retourneren worden er toch opeens kosten in rekening gebracht. Verder wordt er geweigerd om tot een oplossing te komen inzake deze oneerlijke handelspraktijken. Reden genoeg om hier nooit iets te kopen.

Minpunten

• Onbetrouwbaar en misleidend

Vinck Guido 15-11-2016

Douchethermostaat

Vlug te bestellen, zeer snelle levering, goed overzicht wat betreft het assortiment, video hoe te installeren maar viel dik tegen,zoek maar een vakman, ook geen onderdelen te verkrijgen.

Pluspunten

• Zeer goede kraan

Minpunten

• Niet geschikt om te installeren als amateur

Lierman 15-11-2016

Saniweb

Ruime keuze en snel geleverd. Informatie correct en gemakkelijk te raadplegen op de website. De levering voldoet volledig aan de verwachtingen

Marion, Eindhoven 12-11-2016

Dornbracht: Sync

In eerste instantie de Tara Ultra besteld maar een paar dagen later de Sync in het vizier gekregen. Bellen met Saniweb of onze bestelling nog kon worden gewijzigd? Geen probleem werd me verteld.
En zo was het ook! Prachtig ingepakt werd de Sync afgeleverd en ik ben nog elke dag super blij met deze keukenkraan. Saniweb is voor ons een aanrader: klantvriendelijk, accuraat, komen beloftes na en hebben een heel mooi assortiment! Doen!

Pluspunten

• klantvriendelijkheid
  • snelle service

Minpunten

• geen zover mij bekend

Regina 10-11-2016

Prima service

De site geeft een snel en overzichtelijk beeld van de aangeboden producten
Goede communicatie met de medewerkers zowel vis chat als telefonisch
prima service als het om retour gaat
Goede prijzen en kwaliteit
Goede afspraken rondom tijdstip van levering

m.kranenburg 06-11-2016

kraan op juiste dag ontvangen

kraan was niet in goede conditie, na ontdekking direct door gegeven aan saniweb, en heeft contact opgenomen met Crohe. Crohe heeft onmiddellijk een nieuwe kraan zonder enige verzendkosten voor de nieuwe en kapotte kraan gevraagd top.

willy13 04-11-2016

Tevreden klant

Ik heb voor Saniweb gekozen vanwege de zeer positieve beoordelingen van de winkel. Ze hebben een breed assortiment tegen scherpe prijzen en je kan zelf het bezorgmoment kiezen. Helemaal goed en keurig geleverd volgens afspraak. Volgende keer zal ik zeker hier weer een bestelling plaatsen.

Pluspunten

• service en afhandeling klacht
  • levering
  • prijzen
  • assortiment
  • betaalopties

Minpunten

• geen

Carine 04-11-2016

Badkameraccessoires

Alles verliep vlekkeloos. Prachtige kwaliteitsvolle producten en supersnelle levering!
Ik zou er onmiddellijk opnieuw bestellingen plaatsen...

Pluspunten

• kwaliteit
  • supersnelle levering

Johan 03-11-2016

Duravit durastyle toilet

Zeer tevreden, correcte correspondentie en levering.
Alles goed verpakt en levering op datum zoals afgesproken.

• comfort
  • platte bril

Sealskin douchereiniger 03-11-2016

sealskin douchereiniger

Voordeligste leverancier van de douchereiniger, evenals een vorige bestelling snel en correct geleverd. Handig is de trace&track om te zien wanneer de bode voor de deur staat, bij ons op de minuut nauwkeurig!

Jan 13-10-2016

Grohe Euphoria XXL System 210 met thermostaat Chroom

Erg scherpe prijs voor top product. Bezorging keurig binnen de gecommuniceerde tijd. Monteren ging redelijk eenvoudig. Kortom goede ervaring!

Saniweb. .. 10-10-2016

Edith Smets

Handige goed gestructureerde webshop . Vlotte levering. Bij een nabestelling via een telefoontje , werd ik geholpen door een behulpzame vriendelijke dame.

Paul J. 02-10-2016

Snelle en correcte service!

Prijsgunstig, correcte en snelle levering van mijn bestelling, goed verpakt, prima kwaliteit.
De service bij eventuele problemen kan ik niet beoordelen omdat het niet relevant is.

Pluspunten

• Snelle & correcte levering

Martin De Maeseneer 29-09-2016

Snelle levering, tevreden klant

Voor de derde maal bestel ik op deze site ik ben zeer tevreden over levering en artikels
Ik kan site alleen maar aanbevelen. Ik had nadien een vraag over artikel en deze werd correct beantwoord

Kurt 17-09-2016

De beste webwinkel voor sanitair

Na veel wikken en wegen toch mijn keuze qua bad/douche kraan en Power & Soul handdouche kunnen maken. Vele winkels in België (SAX sanitair, Facq sanitair, Van Marke,...) afgeschuimd en dit vergeleken met saniweb. Ja, dan is de keuze snel gemaakt. Saniweb levert hetzelde product voor de helft van de prijs. Snelle levering, goed verpakt, op de correcte dag geleverd. Nu ben ik volop aan het genieten van mijn regendouche en watervalkraan van Grohe Grohtherm 2000.
Bedankt Saniweb. Doe zo verder. Ik ben alvast overtuigd en maak voor jullie veel reclame.

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Correcte levering
  • Goed verpakte artikelen

HETTRSCH 25-08-2016

Grohe wastafelkraan met hoge uitloop.

Gemakkelijk te bestellen op de website. Zeer goede prijs. Levering op afgesproken dag en tijd. Chauffeur belt van te voren (indien afgesproken). Betaling met pinpas aan de chauffeur. Gemakkelijker kan het niet. Aanrader.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Betalingsgemak.
  • Alles volgens afspraak.

herman 24-08-2016

Mijn badkamer..

Prijzen zijn goed..
Personeel is vriendelijk behulpzaam.
De technische kennis is wat minder (zal met de tijd wel beter worden)
Bezorging is prima.
Houden zich aan afspraken..
Niks mis mee..!!

Pluspunten

• Assortiment is goed
  • Prijzen

Minpunten

• Technische kennis

Henk 20-08-2016

Saniweb perfect

Bestelling snel binnen de levertijd bezorgd, wel vroeg op om 6.00 uur geleverd.
Door een schoonheidsfoutje in het Villeroy & Boch artikel werd het artikel snel omgeruild.
Mede door de goede service heb ik nu ook mijn toilet bij SaniWeb besteld.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service
  • Scherpe prijs