Ritel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ritel.nl.

Deze score is gebaseerd op 211 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter 16-03-2023

Ritel is een vakkundig, servicegericht en professionele bedrijf. De klant is koning en de medewerkers doen er alles aan om je zo correct en efficiënt mogelijk te helpen.

G.ouwens 15-03-2023

Er is alle tijd genomen en hebben mij uitstekend voorgelicht. Gegevens van mijn oude apparaat op de nieuwe overgezet. Werkt allemaal prima.

A.khaoulani hassani 14-03-2023

Super goed geholpen in de winkel en hele duidelijke uitleg gekregen over het gebruik van de telefoon.

Maar wil alleen wel doorgeven dat ik zeer teleurgesteld ben dat er geen kop van de laders bijzitten. Je betaalt hoofdprijs maar krijgt geen koplader mee. Ook daar moest ik los voor bij betalen.dit vond ik minder leuk.

Linda 14-03-2023

Ik ben naar Ritel Zwijndrecht gegaan om mn abonnement te verlengen incl andere telefoon. Werd geholpen door een vriendelijke dame en alles ging vlotjes. Over 2 jaar weer .

Simone Van de walle 14-03-2023

Ik ben zelf gebeld toen mijn abonnement afliep, wat ik erg fijn vond want ik wist zelf niet goed waar te beginnen. Ik werd erg goed en vriendelijk geholpen en ben daarna netjes gebeld om te melden dat ze alles in orde hadden gemaakt. Het enige wat ik nog moest doen was een nieuw simkaartje in de winkel ophalen en dat was het! Super tevreden over deze goede service! Bedankt.

Saskia Janssen 10-03-2023

De Ritel winkel in de Heuvelstraat, Tilburg.
Werkelijk een UITMÚNTENDE service !!!
ÁLLE LÓF voor de medewerkers aldaar !!!
ÉCHT een SÚPER service dewelke nergens meer te vinden is tegenwoordig !!!!
Een DÍKKE 10 !!!!!!

Rene 07-03-2023

Ik ben heel goed geholpen in de winkel in Naaldwijk. Hele vriendelijke medewerkers, goed advies gekregen en alle gegevens van mijn oude naar de nieuwe telefoon overgezet.

stevos88 13-05-2013

Wat een verschrikkelijke webshop. Na meer dan 1,5 maand nog steeds mijn toestel nog niet ontvangen. Vragen over wanneer deze geleverd gaat worden worden ontweken. Ook de HTC media link actie gaat aan m'n neus voorbij omdat het einde van de actieperiode nadert. Tevens ook geen bevestiging gehad van het bestelde product, enkel van de betaling. Wachten op replies duurt erg lang en telefonisch zijn ze nagenoeg onbereikbaar.
Hopelijk antwoorden ze nog een keer want ik word er hopeloos van.

cjborman 22-05-2013

ben dik tevreden over de bestelling en afhandeling levertijd en de bezorging zeer goed en snel top

o.s. 2013 13-05-2013

De 24-uurslevering bleek 4 dagen te zijn?? Nummerbehoud op vrijdag 10 mei nog steeds niet geregeld??? Jammer dat je die soort dingen niet gewoon goed regelt! Kortom niet via internet doen. Klantenservice is alleen tijdens kantooruren bereikbaar. Dus niet echt klantvriendelijk.

nokray 01-05-2013

Het was niet duidelijk wanneer nummerbehoud in zal gaan
Nu sms van Tele 2 gekregen en mail van ritel met twee verschillende datums (:
Jammer

d.lupker 29-04-2013

Heb nu binnen 1 maand 2 abbo's verlengt en nieuwe gsm's ontvangen keurig be en af gehandeld door ritel

RolfvanKoppen 23-04-2013

Prima service, jammer van Vodafone dat nummerbehoud niet kon omdat er 1 dag te vroeg was opgegeven. Had ritel wellicht ook kunnen weten?

RvZ01 16-04-2013

Ik kon mijn abonnement verlengen.
Heb dat met een simonlky + toestel gedaan.
Duidelijke uitleg op de site en netjes binnen een dag geleverd, prima

Havvyan 11-04-2013

geen correctie op website mogelijk.
een telefoontje en alles was opgelost.
melding bij verzending.
volgende dag zending binnen op het opgegeven adres.

cathar 04-04-2013

bestelling en aflevering liepen perfect,abonnement was erg goedkoop met handig telefoontje van nokia.

A.flasch 22-03-2013

De webshop is heel gebruiksvriendelijk en vind het persoonlijk erg prettig zo te winkelen. Levering was perfect en snel, dus ben zeer tevreden!

jenajo 08-03-2013

ik vind de winkel op het web uitstekend het is goed overzichtelijk en je kan meteen een bestelling plaatsen en de volgende dag weet je wanneer je je bestelling krijgt.

arnoos 28-02-2013

Snelle en correcte afhandeling van mijn order.
Artikel was niet voorradig dus levering was een dag later dan verwacht,ik werd keurig op de hoogte gehouden wat betreft de status van mijn order dan heb ik daar geen moeite mee.
Website is overzichtelijk met duidelijke informatie.

RvZ01 20-02-2013

Ik had al eerder besteld bij Ritel. Nu gekozen voor de S3 omdat deze goedkoop was en gratis flipcover werd beloofd.
Die moet ik nog binnen krijgen, maar dat loopt via de fabrikant heb ik gelezen.
Het toestel was snel binnen en de koeriersdienst werkt heel snel.
Prima ervaring dus weer!

ajwdekoning 07-02-2013

Inmiddels is alles goed gegaan. Heeft wel 3 weken geduurd, dus zeker geen 24 uurslevering.
Er was een probleem met nummerbehoud, dit werd opgevraagd bij de Aldi, terwijl het abonnement bij KPN liep.
Moest daar zelf veel voor in actie komen.
Daarnaast is de koeriersdienst niet echt een flexibele manier leveren. Erg moeilijk een afspraak mee te maken op een tijdstip dat mij uitkwam. Uiteindelijk geleverd via Pakketdienst eigenlijk binnen een dag. Dus veel vlotter.
Communicatie, telefoon vrij snel, maar slechts bereikbaar tijdens kantooruren. Mail wordt meestal een dag later beantwoord. Voor deze tijd niet echt snel.
Al met al toch net een voldoende. Vorige keren ging het sneller.

Tom Key 06-02-2013

Aanbiedingen voor Vodafone-abonnement waren gunstiger dan bij Vodafone zelf.

Er waren problemen met mijn nummerbehoud (conflict Telfort / Vodafone), waarover ik regelmatig contact heb gehad met Ritel. Ik vond de bereikbaarheid erg goed, en de personen wisten direct waarover ik belde. Ik kreeg ook steeds dezelfde twee personen aan de lijn, niet iedere keer iemand anders.

De bestelling werd ook snel geleverd, prima in orde.

Wel zouden de openingstijden van de klantenservice zouden ruimer mogen zijn (alleen op werkdagen van 9-12 en 13-17 uur)

ladysparta 05-02-2013

Ritel stunt inderdaad met de prijzen van gsm's e.d. waardoor het aantrekkelijker is om bij deze firma een bestelling te plaatsen. Qua het bestellen verliep alles vlekkeloos, maar beloofde wachttijd is een drama. De klantenservice was niet of nauwelijks bereikbaar en als je via email een vraag wilde stellen kreeg je 48 uur later pas antwoord, terwijl het nieteens het juiste antwoord was. Eindelijk na vijf volledige werkdagen kon ik mijn toestel ophalen in een winkel van ritel in Rotterdam. daar ik al meerdere malen contact had opgenomen met de winkel wanneer het toestel geleverd zou worden, werd mij beloofd dat als het toestel er zou zijn ik een klein aardigheidje zou ontvangen voor de ontstane situatie. U voelt hem al aankomen!!! Men kon zich niets herinneren terwijl ik toch de naam van de desbetreffende medewerker had ontvangen. Mocht u een aankoop doen bij Ritel raad ik u aan om dit via de winkel zelf te doen daar je dan gelijk je toeste mee kan nemen i.p.v. het te bestellen op de website. Ze melden je heel snel af bij je provider maar eer dat je weer een toestel met abonnement heb, ben je dik een week verder.Daarbij nogmaals de klantenservice is een drama, werd niet opgenomen of je word uit de wacht gezet dat de telefoonverbinding is verbroken. Geen aanrader dus, ondanks dat ze wel goedkoper zijn, maar dat zegt dus niet alles.

ajwdekoning 01-02-2013

2e keer dat ik iets besteld heb bij Ritel.
Deze Keer gaat geloof ik alles fout wat maar fout kan gaan. Heb bericht ontvangen dat ik het toestel al zou hebben ontvangen, maar heb nog niets. Ligt nog bij AMP logistics. Daar betaal je € 7,95 voor snelle levering. Alleen kunnen zij nooit wanneer ik tijd heb eb andesom. Via de mail Ritel gevraagd of het ook anders kan, kan, papieren opsturen, hoor niets meer. Dan ontvang ik een mail dat ik het toestel al ontvangen heb? Welk toestel.

bernaise 15-01-2013

Doe al jarenlang zaken met Ritel, en dat is niet voor niets.
Op een kleinigheidje na gaat alles altijd uitstekend.
Voor het eerst ook de shop in Rotterdam bezocht, vergelijkbare kwaliteit, en nog beter.....direct contact met de medewerkers.
Ben prima geholpen en geadviseerd.
Een aanrader!

Martje57 15-01-2013

Dit is de 2e keer dat ik een bestelling heb geplaatst bij Ritel, en wederom verbluffend snelle service, tot aan de foto etc. van de bezorger. een echte aanrader.