Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 445 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Fvdrkwast 19-12-2022

Door de snelle afhandeling was mijn zaklamp de volgendedag binnen. Echt top geregeld en vriendelijk personeel.

Henk de Vries 19-12-2022

Enorm breed assortiment, heldere communicatie en goede verpakking met als resultaat een levering volgens verwachting.

Gerard Graave 19-12-2022

Alles top, info vooraf, prijsaanbieding, levering op tijd en daarvoor een uitstekend product ontvangen (verrekijker Eden HD 10x42)

Dennis 19-12-2022

Snelle bezorging accu kwam vol aan.
Maar gaat vol minder lang mee dan gehoopt

Marjan 15-12-2022

Uitstekende winkel omdat ze alles goed en snel regelen en verzenden. Gewoon TOP!

P v W 15-12-2022

Geweldige service. Zowel telefonisch als via email. Ook after sales is super !

A. Vis 15-12-2022

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. Duidelijke communicatie over de levering. Snelle levering. . Goed ingepakt.
Messen voldoen helemaal aan de beschrijving. Hoogwaardige producten.

Kees van L 14-12-2022

Duidelijke foto's en beschrivingen. Supersnelle verzending. Goede voorwaarden.

Alex 14-12-2022

Goede kwaliteit spullen, snelle levering. Toen ik een wat technische vraag had, zijn ze even goed op onderzoek uitgegaan en hebben weer contact met me opgenomen. Top service!!

Maarten en Petra 13-12-2022

Onvoldoende inzicht in voorraad, en onvoldoende communicatie over de bestelstatus, zodoende meer dan 3 weken moeten wachten op onze bestelling en nog altijd is niet duidelijk of de bestelling verzonden is. Medewerker klantenservice was echter vriendelijk en hulpvaardig daarom 1 punt erbij. Zijn er niet zeker van of we volgende keer weer bij knivesandtools iets bestellen, beter naar een echte winkel gaan.

Huub 13-12-2022

Snelle levering en een cadeau er gratis bij. Zeer tevreden over de verrekijker en fenix hoofdlamp. Goed assortiment en scherpe prijzen.

Michael 13-12-2022

Het product was netjes op tijd geleverd en voldoet aan alle verwachtingen, zoals altijd bij bestellingen bij knives and tools.

Roefs 12-12-2022

Snelle levering, fijne website met veel informatie over de producten. Aanrader.

Marjan 12-12-2022

Zeer snelle service. Heel erg fijne pannen om mee te bakken. Het is even wennen, maar als je de pannen "lief" verzorgd heb je er hartstikke veel plezier van.
De service is top!!!! Kopen, omruilen, niets is een probleem.

Hans Beekwilder 12-12-2022

Ondanks de extreemdrukke dec. periode toch mijn bestelling zeer snel binnen gehad. De communicatie hierover was haast onecht.
De kwaliteit van de bestelde EDEN kijker overtrof mijn verwachting, ik werd er blij van.....

Robert58 12-12-2022

Zocht al enige tijd naar een mogelijkheid om zelf messen te slijpen. Eén van de medewerkers van k@t heeft mij deze set geadviseerd, en het was bij de eerste keukenmes raak. Scherper dan scherp in één slijpsessie van 20 min..

Edward 12-12-2022

Fijne winkel. Goed en overzichtelijke website. Altijd snelle bezorging. Keurig verpakt en redelijke prijzen,

de jong 12-12-2022

Feilloze winkel. Vele malen wat besteld, nooit een issue. Afhandeling en levering immer snel en accuraat. De avond afhandeling van Budbee echter kun je over discusieren. Je betaald iets extra voor een AVOND aflevering om vervolgens op de dag van de levering nog een mail van ze te krijgen of je het tussen 1600u en 2200u wilt hebben of voor een kleine 3 euro extra tussen 1900u en 200u. Een avond aflevering waar je al voor betaald ligt bij mij niet in de middag, dus per definitie al na 1800u.

Doe je dus Budbee gebruiken, rekenen dan op twee maal betalen wanneer je het echt in de avond geleverd wilt hebben.
Of er op gokken dat ze niet tussen 1600u en 1800u komen. Dit staat los van knifes and tools overigens, wat een top tent is.

Shotaro 12-12-2022

Brede collectie, die altijd aan de verwachtingen voldoet. Prijs is goed, al met al een fantastische website voor koksmessen en meer

Marc 11-12-2022

Na het bekijken van een aantal sites was ik het meest onder de indruk van Knives and Tools. Een veelzijdige keuze, goede informatie, ook instructievideo's en een prima prijs. Ik heb een aantal dingen besteld en heb alweer een klein lijstje aan nieuwe bestellingen. Trouwens ook snel geleverd.

PaulKarel 11-12-2022

op zoek naar mandoline (Berginer aanrader! en prima deal!!) en om boven drempel verzendkosten te komen nog een sinterklaas kadootje erbij. Helaas na 5 dagen geen progressie, gemailed, toen alles verder snel en OK, maar door drukte helaas 3 dagen na Klaas producten binnen. Geen probleem (oud bot mes gebruikt als "voucher"), maar verschil 9 of 10 punten.

Fam.Hendriks 11-12-2022

Na dat ik de bestelling geplaatst had op de website, werd m'n bestelling de volgende werkdag al bezorgd.
M'n kwaliteits producten werden dan ook goed en veilig verpakt.
Ik kan niets ander zeggen dat ik m'n online winkel wel gevonden hebt.

Nogmaals bedankt voor de top kwaliteit producten.

Fam.Hendriks

Peter Boogaard 11-12-2022

Ik heb vaker iets besteld en dat gaat altijd probleemloos. Goede communicatie en Knives and Tools doet gewoon wat men aanbiedt. Daar hou ik van!

D 11-12-2022

Producten zijn zoals op de website beschreven staat en goede prijs. De verzending die "voor 18.00 besteld morgen in huis" zou zijn heeft meer dan een week geduurd voor knivesandtools het verzond, daarna nog 3 dagen moeten wachten op de pakketdienst bumble. Na een week gemaild met de klantenservice en na 3 dagen pas antwoord. Besteld tijdens black friday dus dan verwacht je wel wat extra wachttijd maar dit was wel heel lang. Ik zou er wel nog een keer een bestelling plaatsen maar wel ruim voordat het gereedschap nodig is.

Heleen Veuger 11-12-2022

Prima kwaliteit messen.
Goed en veilig verstuurd
Na bestelling, snelle aktie.