Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Martin 27-12-2019

Mooie set gereedschap.
Goede prijs, snelle afhandeling en goed verpakt.
Ben er erg blij mee.

Alex 26-12-2019

Zeer snel geleverd
Duidelijke website
En telefonisch goed bereikbaar
Kortom een aanrader

Michèl 26-12-2019

Na eerdere goede ervaring wederom gekozen voor gereedschapcentrum.nl.
Levertijd steeds zeer kort en orderopvolging overzichtelijk

Peter Wolters 26-12-2019

Deze winkel gekozen omdat ik ook de mogelijkheid heb om af te halen. Ik heb tegelijk een afkortzaag en een tafelzaag gekocht. Bij dit soort bedragen wil ik toch graag rechtstreeks zaken doen.
Jammer genoeg verkeerde artikel meegekregen waardoor ik terug moest om te ruilen...vanuit Midden-Limburg. Ik vond de reactie van de medewerker erg gelaten.
Dit was mijn eerste aankoop bij Gereedschapscentrum.nl maar zal bij een volgende aankoop wel goed checken wat er meegegeven wordt.

Bdrb 26-12-2019

Via bol een makita schaaf 18v besteld. 1x gebruikt, hij was nog geen 2 mnd oud en hij werkt opeens niet meer. Oké kan gebeuren. Naar gereedschapcentrum moeten sturen. Kosten 6.95.
Ik zit nu al meer dan 6 weeken te wachten en nog steeds geen schaaf terug en geen bericht niets, na zelf gebeld te hebben zeiden ze :voor de kerst heb je hem terug.. niets nada. Zwaar teleurgesteld. Geen communicatie niets. Ik raad iedereen aan ergens anders gereedschap te bestellen
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 03-01-2020

Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses dat uw machine zo snel kapot is gegaan. Op basis van de review kunnen wij helaas niet zien over welke garantie het gaat. Mocht u hier nog vragen over hebben, willen wij u daarom vragen contact op te nemen met onze klantenservice.

Exact Timmerwerken 25-12-2019

Op 19 september had ik tussen andere gereedschap ook 4st 6Ah accu’s van Makita gekocht. Direct tijdens het uitproberen bleek dat twee van de vier accu’s niet volledig sluiten op verschillende apparaten, jammer zeg.
5 oktober ben ik zelfs langs Gereedschapcentrum geweest met hoop op nieuwe accu’s. Niet dus. Medewerker aan de balie heeft precies hetzelfde geconstateerd maar accu’s moesten langs reparateur gestuurd worden. Opnieuw wachten. Al met al heeft dat heeft 4 weken geduurd! Vervolgens krijg ik accu’s met overdreven gebogen sluitingen waardoor ik de accu’s niet gewoon/makkelijk aan het apparaat kan schuiven. En de accu’s werken nog steeds niet met alle apparaten. Ik begin er al aardig genoeg van te krijgen! Om alles nog vervelender te malen, kan ik Gereedschapcentrum klantenservice alleen per e-mail benaderen. Toch gebeld, en... Lang moeten wachten! En niemand weet iets! Uiteindelijk moest ik mijn accu’s opnieuw opsturen, voor de volgende reparatie. Weer wachten! Na poosje kreeg ik ze terug. Dan denk je dat het eindelijk wel in orde zal zijn. Maar verre van dat! Niets mee gebeurd, ze werken nog steeds niet. In de e-mail van Gereedschapcentrum staat; roestsporen op de sluitingen. WAT??? Afgelopen 6 weken liggen mijn accu’s bij jullie en jullie durven zoiets naar mij schrijven??? Bizar! Ik zelf had de gloednieuwe accu’s niet eens gebruikt.
Na al dit gedoe heb ik er schoongenoeg van. Mijn vertrouwen in Gereedschapcentrum is totaal weg en ik zal er nooit meer iets kopen. Maar nog steeds zat ik met accu’s die niet werkten.
De accu’s heb ik uiteindelijk naar de Officiële Dealer gebracht, die ze heeft opgestuurd naar Makita servicepunt. Geloof het of niet, maar na 4 DAGEN kreeg ik ze al gerepareerd terug!!! En ze werken perfect! Met alle 24 apparaten van Makita die ik en mijn collega samen bezitten!
Niets geen onzin over roestplekken, helemaal niks!
Gewoon vakkundig hersteld!

Bij deze fijne feestdagen. Mijn avontuur met Gereedschapcentrum is afgelopen! Ik heb behoefte aan professionaliteit en niet aan stelletje prutsers!!! Ik zal nooit meer bij jullie Gereedschap aanschaffen en mijn partners evenmin. En zo lang ik kan zal ik iedereen afraden aankopen bij Gereedschapcentrum te kopen!

george 23-12-2019

alles in voorraad,en supersnel geleverd en ook nog eens de beste prijzen van alle gereedschapszaken

Martin 22-12-2019

Mijn Makita gereedschap altijd de laagste prijs .
Snelle levering, goed verpakt.

100% tevreden

edo 21-12-2019

zeer snelle en correcte levering,prima!Op de site netjes en overzichtelijk prijzen in en ex btw,gratis verzending boven 50,-

Heiko de boer 21-12-2019

Zeer goede webshop en een goede prijs wordt er gehanteerd.
Daardoor befeel ik deze webshop aan elke zzp,er en fanatieke klusser aan.

Jochem 19-12-2019

Twee jaar geleden heb ik een Milwaukee M18FID-0 slagschroevendraaier body machine gekocht. Een product met drie jaar garantie. De bestelling is goed verlopen, echter de service bij een product wat na twee jaar niet meer werkt is zeer slecht. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar voor garantievragen/klachten. Machine is opgestuurd en ontvangen. Nu krijg ik te horen dat de machine niet binnen de garantie valt omdat dit slijtage onderdelen zijn. Kosten 150,00 euro. Machine altijd netjes gebruikt en slijtage hoort bij een machine. Dit vind ik dan ook erg makkelijk om ze je klant mee af te schepen. Gereedschapcentrum zegt ik kan hier niets aan doen, dit is het rapport van Milwaukee. Alleen een aanbieding voor een nieuwe machine 120,00 excl. Dit is nog veel geld en dan loop ik zeer waarschijnlijk weer tegen hetzelfde probleem aan. Al het contact moet via de mail. Wil ik mijn machine terug dan kost mij dit ook geld omdat ze hier naar hebben moeten kijken ??!! Pardon... dit is echt belachelijk voor mijn eigen machine en de verwachte garantie waarmee je een machine koopt. helaas ben ik zeer ontevreden over deze leverancier en vind ik de service na het ontvangen van het product geen stijl!! Ik zou deze winkel dan ook niet aanbevelen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 20-12-2019

Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses dat uw garantieaanvraag nog niet naar tevredenheid is opgelost. Op basis van de review kan ik niet nagaan over welke garantie het gaat. Daarom willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen kijken hoe dit het beste opgelost kan worden.

JPC 18-12-2019

Levering is snel en contact met de klantenservice prima. Goed bereikbaar en oplossingsgericht.

Peter 17-12-2019

Goede service en super snel gestuurd; prima product zoals beloofd toen ik ze gebeld hebt! Ben er erg blij mee!

Rick 16-12-2019

Er gaat de laatste tijd nogal eens iets mis. Verkeerde batterijen en nu een machine die gewoon kapot is (van kwaliteitsmerk waarvan je het niet verwacht)

Rob 14-12-2019

Geweldig snelle en efficiënte afhandeling van mijn order! Ene dag besteld en de volgende dag in huis. Top!

VHE 13-12-2019

Zeer goede service, goede UI op de website. Fijne prijzen en bovenal goede artikelen.
Kwaliteit is super voor de prijs

Peter Daleboudt 11-12-2019

correcte en snelle levering ,al meerdere bestellingen gedaan en elke keer super gelopen

Jari 11-12-2019

Duidelijke shop met veel keuze. Site werkt erg goed. De prijzen zijn lager dan bij andere sites. verzending van het product was snel, en updates over de verzending waren duidelijk en op tijd. Super winkel!

Erres 10-12-2019

Duidelijke overzichtelijke website en snelle verzending. Wel goed in de gaten houden of de prijs inclusief of exclusief BTW is voor een goede vergelijk

Hendrik 10-12-2019

Ik ben hier terecht gekomen door een bestelling aan Bol.com die door gereedschapcentrum wordt geleverd.

Ik heb een accuboormachine besteld en binnen 2 dagen ontvangen.

Bij het openen zag ik dat de koffer van de accuboormachine niet overeen kwam met de accuboormachine zelf.
Dit is een andere variant van DeWalt.
Bij een nieuw product verwacht ik echt de originele koffer... toch

De reactie van de helpdesk was :

........
Dat klopt inderdaad, de sets worden hier zelf samengesteld. Het is goed mogelijk dat u een koffer heeft ontvangen waar van origine een andere machine/set in heeft gezeten. Normaal gesproken halen we deze stickers eraf. Mocht dit niet naar wens zijn dan kunt u de set terugsturen door het voor retour aan te melden via uw Bol.com account.
Mijn excuses voor het ongemak.

Hier kan ik dus niet bij.....
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 17-12-2019

Hartelijk dank voor uw review. Het klopt inderdaad dat wij sets zelf samenstellen. Door deze werkwijze kunnen wij artikelen uit een set ook los aanbieden. Normaal gesproken worden stickers van koffers verwijderd, dit blijkt nu niet het geval te zijn geweest. Dit is natuurlijk slordig en hier bieden wij u onze excuses voor aan. U mag er echter vanuit gaan dat u een originele set heeft ontvangen waar u ook drie jaar garantie op heeft.

g kamphuis 09-12-2019

de opbergtas is totaal niet geschikt voor deze werkzaamheden.
gereedschap is goed.
tijdens bestelling wel een foute levering tweede op rij gehad.
afwikkeling herstel foute levering is direct uitgevoerd.

Fr Hu 08-12-2019

Afspraak is afspraak ,levering op tijd, ook op ander adres.
Ga zo door. Ik ga zeker meer aankopen doen bij Gereedschap centrum.

Gerald 06-12-2019

Bostitsch DSA3522 hechter besteld. Wordt aangeboden met 2 accu's en een lader. Echter geleverd op 4-12-2019 zonder accu's en zonder lader. Nog onduidelijk wanneer deze worden nageleverd. Op dag van aanlevering gereclameerd, maar nog geen reactie.
Er kan natuurlijk altijd wat mis gaan, maar dan verwacht je wel dat men de fout toegeeft en toezegt dat missende onderdelen worden nageleverd, is nu niet gebeurd. Maak mij zorgen zeker omdat ik weken terug bij de bestelling al moest betalen ….
Gerald 11-12-2019

Reactie van Gereedschapcentrum is onjuist. Ik heb incompleet artikel ontvangen en dat is bekend: zoek het product op en je ziet dat er accu's en een oplader bij worden aangeboden (niet geleverd). Ook bellen jullie niet terug als afgesproken. Natuurlijk deel ik het ordernr niet op deze site. Bel anders of vraag Jolanda of Marieke die bij jullie werkzaam zijn. Een leverancier kan je het beste beoordelen op het moment dat iets mis gaat, ik jullie geval een dikke onvoldoende. Iets beloven en niet nakomen!!

Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 10-12-2019

Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen. Op basis van de review kunnen wij helaas niet zien over welke bestelling het gaat. Mocht het probleem nog niet zijn verholpen dan willen wij u vragen even contact op te nemen met onze klantenservice. We lossen het namelijk graag voor u op.

Doe het zelf 05-12-2019

Goede prijs kwaliteitverhouding en snelle levering. Al meerder spullen besteld en tot nu toe alleen maar goede ervaringen.

ton 05-12-2019

super winkel perfekt geholpen en geadviezeerd ik kwam met en kapotte boorhamer terug en
kreeg een super aanbod voor een nieuwe