Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

george 21-01-2020

makkelijk en snel geleverd met veel betaal opties en goede poducten tegen eerlijke prijzen

AVA 20-01-2020

Gereedschapcentrum levert voor scherpe prijzen!
Mijn deWalt accu decoupeerzaag werd zoals beloofd de volgende dag geleverd, dus dik in orde !

Echter waren ze geen officiele dealer van DeWalt waardoor ik mijn actieartikel (gratis accu) misliep bij registratie. Wel een teleurstelling, maar dan had ik maar beter op moeten letten.

R.beekman 20-01-2020

Super snelle service. S,ochtends besteld en s, avonds al in huis. Duidelijke website en snelle reactie.

Korstiaan Gerding 18-01-2020

Een breed assortiment van alle merken gereedschap. Met super scherpe prijzen en snelle levering. Duidelijke en prettige website.
Meerdere malen gereedschap besteld. Alles is zonder problemen of enige vertraging geleverd.
Een makkelijke chat op de website, waarop snel en professioneel wordt gereageerd.

GFM 12-01-2020

Overzichtelijke webshop, groot assortiment, helaas niet alles in meerdere stuks op voorraad. Snelle levering en vriendelijke klantenservice via chat.

Gerhard 11-01-2020

Bestelling adequaat geplaatst. Heldere informatie over de status van de order. Levering mogelijk via een servicepunt. Levering op tijd met track en trace te volgen. Zeer te vreden

Andre 09-01-2020

Kwam ze tegen op marktplaats goede prijs en snel geleverd en voor deze prijs superkwaliteit

Erik L. 08-01-2020

Een Makita schuurmachine besteld bij Gereedschapcentrum.nl
Duidelijke productpagina en de mogelijkheid om in termijnen te betalen is een echte toegevoegde waarde. De schuurmachine is nog dezelfde dag verstuurd en een dag later bezorgd.
Netjes verpakt in een passende doos (en niet in een oversized doos, zoals veel shops doen)
Echt een aanrader dus van website, bestelling tot aan levering.

Michael 08-01-2020

Ben erg tevreden over deze webshop. Heb deze webshop gekozen voor de snelle levertijjd en prijs. We hadden pas laat in de avond besteld en de bestelling was er de volgende dag al. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status. Als ik weer gereedschap nodif hebt, zal ik zeker weer op deze webshop kijken.

RAOUL leunura 07-01-2020

Een ruim aanbod tegen zeer scherpe prijzen en een snelle chat support specialist.

Kunnen anderen nog wat van leren.

Vechtenstein 07-01-2020

Als je op goed geluk zomaar iets koopt, dan zit je waarschijnlijk niet verkeerd bij dit bedrijf. Maar als er iets niet klopt dan heb je een probleem. Nog nooit eerder zoveel tijd verloren bij het aanschaffen van gereedschap. En nog meer tijd bij het terugsturen. Order incompleet, moet binnen een werkdag opgepakt worden, sinds vorige week donderdag niets vernomen. Retourzending per email aangevraagd, niets gehoord! Vreemd bedrijf is dit!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 22-01-2020

Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses dat de bestelling niet zo is gelopen zoals verwacht. Inmiddels hebben wij u het retour ontvangen en verwerkt en is u het totale aankoopbedrag netjes terugbetaald. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag.

ADC Bouw 06-01-2020

Ik was in de winkel zelf. De gereedschap die ik wou kopen had 8 dagen levertijd, maar door een behulpzame medewerker kon alles samengesteld worden en kon ik ze gelijk meenemen.
Echt top dank je wel

Jos 06-01-2020

Zelfs tijdens de feestdagen met grote drukte ben ik snel en goed geholpen. Van de offerte op maat had ik meer gehoopt.

MLC 06-01-2020

De winkel is telefonisch bijzonder goed bereikbaar. Het is echt een grote plus dat het directe contact persoonlijk en goed verloopt. De winkel maakt, ook op de website, een professionele indruk. De levertijden kunnen echter een enkele keer tegenvallen. Mijn dure zaagmachine kwam op tijd en ongeschonden aan. Geld terug-kwesties gaan zonder meer snel en zonder gezeur. De mensen aan de telefoon zijn vriendelijk en accuraat. De prijsstelling is absoluut concurrerend. Ik vindt dit een fijn bedrijf om zaken mee te doen.

j.visser 05-01-2020

Snelle en correcte levering . Haakse slijper voldoet aan de verwachtingen .

C P M Liefting 05-01-2020

ik heb mijn bestelling heel erg op tijd in huis. geweldige service,
en heel erg degelijk verpakt. 100 % goed
ik ga zeker weer een beroep op Gereedschap Centrum doen.
......... Castricum.

r.sprangemeijer 04-01-2020

alle bekende merken, goede aanbiedingen, prima prijs/kwaliteit snelle service.

jerry 03-01-2020

Ik bestel soms zaken bij gereedschapcentrum, dit omdat ze praktisch altijd een goede / betere prijs hebben dan de rest en leuke aanbiedingen. De keer dat ik de klantenservice nodig heb (wat bijna niet het geval is) zijn ze erg professioneel en aardig.

ik ben ook erg blij met het uitgebreide assortiment, ik kan er tijden in rondneuzen...

Levering is zoals altijd lekker snel, zelfs op oudjaarsdag :-)

George 02-01-2020

Zeer groot assortiment en scherpe prijzen en ook nog eens snelle verzending. Wat wil je nog meer.

Maria 02-01-2020

Gewoon perfect.
De leveringstijd was zelfs korter dan vermeld en dat kwam super goed uit.
De prijs van de heather kwam als goedkoopste uit mijn vergelijk, zoiets is ook altijd welkom.
We hadden al goede ervaringen met gereedschapscentrum dus beter kan niet.
Bedankt voor de service!!

Siem Pronk 31-12-2019

Ik heb een Hitachi stiftslijper gekocht is binnen 30minuten defect, teruggestuurd zogenaamd gerepareerd maar na 10 minuten weer het zelfde defect, weer terug gestuurd weer zogenaamd gerepareerd maar na 10 minuten weeeeer het zelfde defekt, weer teruggestuurd met de opmerking dat ik een deugdelijke machine terug wil en deze waar structureel iets niet in orde mee is, krijs je zoals aldoor weer het voorstel om 50 euro te betalen voor een andere.
Ja doei ik koop hem wel elders en deze gaat misschien nog een par keer heen en weer, maar dat is hun keuze, ik ben verre van tevreden.

Siem Pronk
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 03-01-2020

Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses voor het ongemak. Per e-mail hebben wij u op de hoogte gebracht over de verdere afhandeling van uw garantie. Mocht u hier nog vragen over hebben dan willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice.

theo 31-12-2019

Gereedschappen centrum heeft een prima shop maar bovenal goede prijs en snelle levering

Marc Behler 31-12-2019

Goede service. Vriendelijke mensen in de winkel. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Bruintje 27-12-2019

Zeer uitgebreid assortiment en eenvoudig te bestellen. In de drukke kersttijd gewoon volgens afspraak geleverd. Top!

Milan 27-12-2019

Bestellingen worden bijna altijd keurig op tijd geleverd. 1x keer was er iets niet voorradig, hierover is netjes contact met mij opgenomen door de klantenservice. Wanneer je vragen hebt word er altijd heel snel en netjes gereageerd en word je ook echt geholpen