Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Martinh 24-02-2020

Levering zou langer duren vanwege 1 ding dat niet voorradig zou zijn.
Na app contact te hebben gehad dat niet noodzakelijke ding eraf laten halen en volgende dag bezorgd.
Fantastische service ervaren

DB 23-02-2020

Altijd tevreden! super snelle levering en altijd wel mooie aanbiedingen.
Zeker een aanrader.

G. van de Runstraat 23-02-2020

Goede prijs, zeer snelle levering. Erg tevreden over deze winkel. Volgende bestelling zal ik hier zeker weer doen.

Arjan 22-02-2020

Mooie en overzichtelijke website.
Handig overzicht in de winkelwagen.
Scherpe prijzen en bestelling super snel in huis. ( 12 uur later )

Willem 21-02-2020

Grasmaaien in maart werd mij verteld, dus snel op allerlei sites gezocht naar een geschikte grasmaaier en gezien de omvang van mijn veldje, één op batterijen. Door de prima prijs voor het gereedschap centrum gekozen en zeer tevreden. Eenvoudig bestel systeem, duidelijke vermelding van het artikel en snel geleverd. Allemaal plussen!

Jan-Willem 21-02-2020

Bijna de goedkoopste op internet, de volgende dag geleverd, geen verzendkosten, en uitstekend verpakt, wat kan je meer willen?

Jos 20-02-2020

Had oa een pica potlood besteld. Kreeg een 2 de hands ding opgestuurd waar met een stift was op geschreven...... Na telefonisch contact mocht ik deze terug sturen. Of ik niets anders te doen heb. Heb ook nog bijna een week op moeten wachten voordat ik alles thuis had.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 25-02-2020

Hartelijk dank voor uw review. Excuses dat u een al gebruikt potlood heeft ontvangen. Dat is natuurlijk niet waar wij voor willen staan. Helaas kan ik op basis van de review niet zijn over welke bestelling dit gaat. Mocht u het potlood nog thuis hebben liggen, dan willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Samen kijken we dan even wat de beste oplossing is.

Don 20-02-2020

levertijd van order was 3 weken door een specifiek product. na contact met de klantenservice is de order in delen verstuurd wat heel goed uitkwam. snelle en goede service

David Wezenaar (Wezenaar Bouw) 20-02-2020

Goed te vinden op internet en een concurrerende prijs ten opzichte van andere aanbieders

HJ Bulten 17-02-2020

Snel gevonden wat ik zocht. Duidelijke beschrijving van het product. Volgende dag voor 11 uur thuis.

Bernard 17-02-2020

Een heel aangenaam bezoek aan de website. Alles zeer overzichtelijk en helder. Ik was binnen no time bij dat wat ik zocht. Verder heel tevreden over de aankoop vanwege de scherpe prijs. Ik kom hier zeker terug.

Evert-Jan 17-02-2020

Goede producten, netjes verpakt en volgens afspraak snel geleverd.
We zijn blij dat we deze site ontdekt hebben.

Irwin messen. 16-02-2020

Waardeloze webwinkel. Hebben producten op de site staan die ze helemaal niet kunnen leveren. Schandalig dat ze op die manier mensen een maand laten wachten op producten die helemaal niet komen. En als je er iets van zegt word de bestelling compleet geannuleerd.
KOOP HIER NIETS.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 18-02-2020

Hartelijk dank voor uw review. Excuses dat we het product niet aan u hebben kunnen leveren. Een enkele keer komt het voor dat wij vanuit de leverancier te horen krijgen dat een product niet meer leverbaar is. Als er geen passend alternatief is, ontkomen we er dan ook niet aan om het product te annuleren. Uiteindelijk zorgen we er natuurlijk dat u het aankoopbedrag netjes terugbetaald krijgt.

Sjerey 15-02-2020

Goede en snelle levering.
Ook de mogelijkheid om je gereedschappen gelijk te verzekeren.

Trees Kroeze 15-02-2020

Vind het erg jammer dat de manier waarop deze aangeboden is,niet origineel in de juiste verpakking is aangeleverd. Normaal komt deze in originele Bosch verpakking met inlegbak voor LBox . Dus nu kan deze niet in de L Box.

Do 15-02-2020

Snelle levering! Hd een vraag over mn bestelling en vond jullie heel klantvriendelijk.

Nico 14-02-2020

Goede overzichtelijke website, duidelijke informatie over het product
De bestelde goederen zijn meteen verzonden en deze heb ik de volgende dag al ontvangen
Fijn dat je bij bestellen meteen al een afleverpunt kan opgeven, hoeven de buren niet thuis te blijven.
Ik ben zeer tevreden.

Robert Goekoop 13-02-2020

Uitgebreid assortiment met duidelijke webwinkel. Soms wel lange levertijden, maar dat heb je in een fysieke winkel ook. Nooit teleurgesteld geweest in degelijkheid en kwaliteit.

Tom Klein Hazebroek 12-02-2020

Veel diversiteit in merken beschikbaar! En vaak tegen redelijke prijzen! Groot pluspunt is dat de winkel/website voorraad houdend is dus snelle levering en niet dagen wachten op je producten!

Eddy van Rooijen 11-02-2020

Heel goede service en snelle levering en heel veel producten van verschillende soorten

Piersma 11-02-2020

Zit nu al een DIKKE MAAND te wachten op mijn order!!!?? nog steeds niks ontvangen, achteraan gebeld, zou terug gebeld worden maar is tot op heden niet gebeurd. Vandaag (Dinsdag) maar weer eens gebeld en krijg bericht dat ik a.s. Vrijdag pas weer terugkoppeling krijg.. Er staat op de site dat ze de volgende dag uitleveren maar hier klopt niks van!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-02-2020

Hartelijk dank voor uw review. Excuses voor de langere levertijd. Een deel van uw bestelling hadden we niet op voorraad. Het voorradige is naar u verstuurd. Het andere deel hebben wij nog niet binnen gekregen. Zodra er een nieuwe leverdatum bekend is, brengen wij u per e-mail op de hoogte.

Edwin 10-02-2020

Perfecte shop, de mail die ik van ze krijg sluit zeer goed aan op mijn wensen. Geen schreeuwerige reclame maar gewoon goede aanbiedingen. Zeer snelle levering.

Johnny 09-02-2020

Goede betrouwbare webwinkel. Goede service en staan je snel te woord als je ze belt.

Marc 06-02-2020

Een top prijs tegen een top service en dat is veel waard
De lever tijd is top en het juiste wordt altijd geleverd

Jevgenijs 06-02-2020

Bekende Makita kwaliteit. Prachtig gereedschap. werkt uitstekend. niet tevergeefs, geld werd uitgegeven.