Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Michiel 25-03-2020

Fijn overzichtelijke website en scherpe prijzen.
Levering altijd super snel!

Goodje58 24-03-2020

Werd dag later bezorgt als eerst aangegeven, maar vond dt geen probleem. Verder goed product voor een goede prijs dus tevreden met mijn aankoop..

Albert 24-03-2020

Ik zocht een accuboormachine, bij de Consumentenbond vond ik welke de beste is. Gereedschapscentrum was een voordelige keus. De website van deze winkel vond ik zeer overzichtelijk. Ik plaatste de bestelling en alles verliep perfect. Eerst kreeg ik de mededeling dat de levering pas over 8 werkdagen kon zijn. Gelukkig duurde het helemaal niet zolang en kon ik binnen een week met de boormachine aan de slag.

A.Michielsen 24-03-2020

Uitgebreid aanbod, correcte en tijdige levering, kortom ben ik tevreden met de service

Woltjer Klusbedrijf 24-03-2020

Prima webshop! Alles duidelijk, overzichtelijk en tegen betaalbare prijs.
Keurig de volgende dag bezorgd en anders wordt dit aangegeven alvorens je bestelling plaatst.
1 x garantie gevalletje gehad en dit is prima afgehandeld TOP!!!

Peter 24-03-2020

Prima site, artikelen snel te bestellen in het bestelproces.
Door Corona perikelen 1 dag vertraging in de aflevering, maar begrijpelijk

chris 23-03-2020

mooie website met heel veel keuze van alle topmerken en voor zeer scherpe prijzen en snelle levering en goede service

Raoul 23-03-2020

goede service. nette leverin, het cijfer 8, er is altijd verbetering nodig. prijs en kwaliteit verhoudingen netjes en goed. zou echt aan bevelen.

Peter 23-03-2020

Altijd correct en vriendelijk, staan direct voor je klaar en niets is te veel

Erwin 22-03-2020

Zeer overzichtelijke website en breed aanbod van producten. Ik was op zoek naar een grasmaaier en had al de neiging te bestellen bij een grote bekende webshop. Na even verder kijken kwam ik op gereedschapcentrum, hier werd dezelfde grasmaaier stukken goedkoper aangeboden. Duidelijke communicatie en snelle verzending. Top service!

Mateusz 22-03-2020

welkom. Ik beveel de diensten van uw bedrijven ten zeerste aan. Ik ben er 100% tevreden over. zoals altijd, alles op tijd. groeten

Stefan 20-03-2020

Snelle levering van de bestelde gereedschappen en duidelijk voordeliger dan vele concurrenten. Tijdens en na het bestel proces duidelijke informatie over producten en levertijden.

Björn 20-03-2020

Duidelijke website en de volgende dag geleverd via PostNL.
Betrof een Makita decoupeerzaag 18V.
Ze zijn de goedkoopste aanbieder op internet die met een dag kan leveren.
Daarna nog een enkele vraag over de makita gratis accu actie en die werd snel beantwoord en opgelost met een voorstel.

Arie den Breejen 18-03-2020

Goedkoop en duidelijk en zeer goed om te kopen. Wel is de levertijd een beetje lang, maar voor ons absoluut geen probleem.

Rutherford 18-03-2020

Snelle service en een goede prijs! Bij Gereedschapcentrum.nl verkopen ze veel gereedschap van hoge kwaliteit! Veel topmerken met een prijs die goed concurreren met andere aanbieders.

Vd berg 17-03-2020

Ruime keus goed gereedschap. En vlot geleverd.
En daarbij een concurrerende prijs.

Keesvdplastkm 17-03-2020

Goede duidelijke site, op donderdag een slijptol set van Makita besteld deze werd keurig verpakt vrijdag thuis bezorgd.
Mijn volgend bestelling is zeker weer bij Gereedschapcentrum.

Bert van Baaren 16-03-2020

Kan kort en krachtig zijn .

Overzichtelijk, alleen wat ik graag zou zien is dat de foto's vergroot kunnen worden , dus inzoomen of meer details !

Snelle verzending
Keurig verpakt

Allemaal netjes en top geregeld.
Heb een account aangemaakt , veel makkelijker voor de volgende bestellingen

Ga zo door

Jacqueline 15-03-2020

Precies dat doen wat er beloofd wordt.
Goed materiaal tegen goede prijs. Top

Jacek24 15-03-2020

Milwaukee Super Narzędzia elektryczne na baterie, Polecam Gereedschapcentrum.nl

Bart 15-03-2020

Veel keuze uit topmerken met goede prijzen.
Makkelijk bestellen on line en betalen en vlotte levering. Geen spijt van.

Marcel Lenssen 13-03-2020

het is ongelooflijk ik bestelde mijn gereedschap en kreeg binnen een mum van tijd het bericht dat mijn bestelling gereed was gemaakt en verzonden.
ook de dag er na werd mijn bestelling op tijd geleverd zoals ook vermeld werd.
afspraak is afspraak, dit kan ik ten zeerste waarderen.
het bestelde product is niets mis mee en van goede kwaliteit.

David 12-03-2020

Heldere informatie, duidelijke prijzen en geen gezeik. Bestellingen worden snel geleverd en de klantenservice is ook erg vriendelijk.

Cd 09-03-2020

Zeer vriendelijke mensen, super service, en zeer snelle verzending, Top bedrijf! Zeker een aanrader!

Wouter 09-03-2020

Onlangs een tegelboortje via deze website aangeschaft.
De boor werkt goed en de prijs was goed.

Snelle levering