Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

JB 19-07-2020

Snelle levering na bestelling, met kundig personeel in de shop. Veel gereedschap op voorraad, ook special gereedschap.

Marinus 18-07-2020

Site is gebruiksvriendelijk en er wordt duidelijke productinformatie gegeven.
De aflevering is altijd volgens afspraak en soms zelfs eerder.

Wel even nadenken 18-07-2020

Ik ga in deze review niet zeggen dat het volgende voor al hun verkochte machines geldt. De machine die ik heb besteld is een Makita grasmaaier, model Makita DLM380PT2. Vlot besteld, vlot ontvangen. Tot zo ver top. Op de factuur staat gewoon het nederlandse model, DLM380PT2. Wat me op viel was de doos die amateuristisch was dicht "geplakt" met meerdere stroken plakband over elkaar heen. Zie je nooit Bij Makita. Doos is duidelijk open geweest. Niets aan de hand tot zo ver. Nu weet ik dat je bij registratie een gratis accu kan ontvangen, en wat mij opviel op de site dat dit nergens staat aangegeven zoals dat wel zo is bij andere sites. Ook voor dit model is een gratis accu verkrijgbaar. Al is het model niet meer leverbaar. Maar na enig speurwerk blijkt dat ik niet het model zoals besteld heb ontvangen, maar een model bestemd voor de oost Europese markt. Namelijk DLM380 PTX1. Zelfde machine, maar niet in Nederland leverbaar. Registreren is niet mogelijk, dus gratis accu en verlengde fabrieks garantie kan ik naar fluiten. Dit wordt gedekt door op de site aan te geven dat gereedschapcentrum.nl dit voor hun rekening neemt. Maar gratis accu is niet mogelijk. Ook niet omdat ze geen Nederlandse dealer zijn van o.a. Makita. Prijzen zijn scherp door Europees inkoop beleid. Contact opgenomen met Makita. Blijkt dat ik een model heb ontvangen niet bestemd voor de Nederlandse markt. Geen Nederlandse gebruiksaanwijzing, enz. Waarschijnlijk bedoeld voor o.a Europese markt. Op zich niks mis mee. Maar zet dit op de site zodat mensen kunnen kiezen. Dus pas op, en denk er even over na mocht je wat willen bestellen bij gereedschapcentrum.nl. Scherpe prijzen, maar geen Nederlandse machines.

Grzegorz 18-07-2020

Ik raad winkelen in deze winkel aan. Snelle levering aan huis Ik raad de keuze aan Tools 💯%
👍👍🤝🤝🤝

John 18-07-2020

Zal deze zaak zeker aanbevelen. Product werd de volgende dag bezorgd voor de beste prijs op het internet.

leon 18-07-2020

Wat ik vind van deze shop is dat ze echt wel een heel breed assortiment hebben het is dan ook heel overzichtelijk en veel mogelijkheden in vele opzichten en de levering oftewel de service is uitstekend goed op de hoogte gehouden wanneer het pakket wordt geleverd en alles netjes ingepakt

R berning 17-07-2020

De winkel staat niet te vol. En erg overzichtelijk. Merk bij merk en goede en vriendelijke en vakkennis.

Niek 17-07-2020

ik vind dit bedrijf een waardeloze klantenservice hebben, een Makita hakselaar gekocht maar werkt voor geen meter, retourneren mag niet omdat hij een keer gebruikt is, de eerste keer gaven ze aan dat het wel kon en dat ik gedeeltelijk vergoeding zou krijgen, een dag later zeggen ze ineens dat het niet meer kan, ik vind dit echt niet kunnen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 21-07-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Gebruikte machines kunnen wij niet retour nemen omdat we deze niet meer als nieuw verkopen. Excuses voor het misverstand.

Ad tange 17-07-2020

Was op zoek naar een accureciprozaag. Werd gelokt door de Boschactie gratis accu 18v bij een besteding van 165 €. Heb de Boschzaag besteld en bij bezorging werd ik verrast omdat het zonder accu was, dus helemaal geen accu. Toen heb ik een accu plus lader bijgekocht, voldeed ook aan de actie. Totaal 272€ ex BTW. Toen ik het actieformulier invulde kreeg ik te horen dat ik alles in één keer had moeten bestellen. Ik kom niet in aanmerking voor een gratis accu, flauw en ondermaats
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 21-07-2020

Hartelijk dank voor uw bericht.

Deze actie is opgezet door Bosch zelf. Zij bepalen de voorwaarden. Wij kunnen hierin dus spijtig genoeg niets voor u betekenen.

Arie 16-07-2020

Het artikel was dankzij een flinke korting prettig geprijst, snel besteld en binnen 2 dagen thuis bezorgd. Helemaal zoals ik het graag heb.

Bas 16-07-2020

Goede en snelle service! Zeker aan te raden. Daarbij hebben ze ook bijna alles op gereedschap gebied, en hoef je voor de rest ook niet ergens anders weer te gaan shoppen.

JSchreurs 16-07-2020

Zeer uitgebreid assortiment. Mooie aanbiedingen. Heel snelle service, meerdere betaalmogelijkheden. Goede keuzehulp en service abonnementen.

Freek 30-06-2020

Bij gereedschapcentrum een Makita kit van een accu invalcirkelzaag + dubbele acculader + zaagblad + geleiderails + accu's gekocht. De "verpakking", of liever gezegd, wat daar voor door moet gaan, is zonder meer bedroevend. Makita Mbox strak in de doos, accu's, acculader en de rest daar gewoon "los bovenop gestort". In de doos één los plastic zakje (geen bubbels o.id.) dat bij navraag voor de standaard transportbeveiliging door moet gaan.

Dat lege zakje (zeg maar: volume boterhamzakje) doet echt werkelijk helemaal niets. Wel eens van schelpen, plasticbubbels en soortgelijk vulmateriaal gehoord, gereedschapcentrum?

Er is niets echt kapot, maar dat is meer mazzel dan iets anders. Verder is alles gebutst en bekrast door het los in de doos rondstuiteren.

Doos was tenslotte ondersteboven ingepakt met verzendlabel op de onderkant van de doos. MBox zat echter wel weer "right-side up" in de doos. Dat heeft ook niet meegeholpen, tijdens vervoer lijkt de doos soms rechtop, soms ondersteboven vervoerd te zijn.

Navraag bij klantenservice chat levert op dat dit vrij normaal is, al gebruikt men normaalgesproken naar zeggen wel iets meer plastic. "Het is gereedschap en kan wel wat hebben." Nou, daar ben ik het dus niet mee eens, ik maak graag zelf de eerste krassen op mijn gloednieuwe spullen, dank u. Medewerker komt daarna wel terug op uitspraak en biedt excuses aan, maar dit is wel enigszins tekenend voor hoe men er aldaar tegenaan kijkt. Aanbod van €5,- korting op een volgende bestelling heb ik resoluut geweigerd. Daar ging het me überhaupt niet om en eerlijk gezegd vindt ik €5,- compensatie voor "alvast voor mij lelijk gemaakt" gereedschap met een waarde van €811,06 bijna beledigend. Retourneren wordt ook nog aangeboden, maar het gereedschap is direct nodig dus de keus is, of deze week niet meer klussen, of de krassen en butsen accepteren. Tandenknarsend kies ik voor het laatste.

Al met al: Men mag bij gereedschapcentrum wel wat verbeteren aan de verpakkingswijze. Dit lijkt echt helemaal nergens op.

Hartelijk dank voor uw review.
Helaas kunnen wij op basis van de huidige gegevens geen order vinden.
De manier waarop u deze verpakkingswijze omschrijft is niet de gebruikelijke gang van zaken. Hiervoor onze excuses!
Het is lastig om te kijken naar andere opties om dit probleem te compenseren, omdat we de order niet inzichtelijk hebben. U mag hier uiteraard nogmaals contact over opnemen met ons, dan gaan we kijken naar de mogelijkheden.

A3 bouw 28-06-2020

levering duurde 8 weken.niet compleet en restantbedrag word niet terug betaald.per mail en telefonisch meerdere malen niet bereikbaar.tijd voor incassoburo....

Dank voor uw review.
Wij hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken. Volgens onze gegevens heeft de terugbetaling op 29 mei al plaatsgevonden. We gaan hier het betaalbewijs van opzoeken en deze naar u mailen.
Excuus voor het misverstand.

Tico Martina 27-06-2020

Ik heb 6 juni 2 kapmessen besteld. Er stond dat het geleverd werd binnen 10 werkdagen. 10 werkdagen later kreeg ik een mail dat de producten nog steeds niet geleverd waren. En dat ik de levertijd kon opvragen. Ik heb dat gedaan. Ik heb zelfs een aparte mail gestuurd naar de klantenservice. Toen heb ik niets meer gehoord over de levertijd en kreeg ik een mail met 3 opties. Wachten ( geen idee hoelang), annuleren of de voorradige producten laten leveren. Ik heb het maar geannuleerd , want ik heb in totaal 2 weken gewacht exclusief weekenden en heb de kapmessen nog steeds niet. Ik had meer verwacht van dit bedrijf. De levertijden zijn te lang. En als je langer moet wachten is het niet duidelijk hoelang.

Hartelijk dank voor uw review.
De order is intussen geannuleerd in verband met de levertijd, op uw verzoek.
Excuus voor het ongemak.

Marcel 23-06-2020

Klantenservice kennen ze inderdaad niet. Niet bereikbaar, reageren niet op mailtjes.
Een maand geleden - na overleg - kon ik mijn defecte Makita retour sturen en mijn held terugkrijgen. Het product is door hen ontvangen. Vervolgens krijg ik een aanbieding of ik voor 20 euro een nieuwe wil hebben. Nee, nee, nee dat wil ik helemaal niet. Ik wil die troep gewoon teruggeven want het deugd gewoon niet qwa kwaliteit. Lezen en reageren is erg moeilijk voor ze.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 29-06-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Wij gaan u het aankoopbedrag crediteren. Er wordt een creditfactuur opgesteld, welke per mail naar u verzonden wordt.
Excuses voor het ongemak.

Ro 23-06-2020

"Klantenservice kennen we niet centrum" zou een betere naam zijn voor jullie bedrijf, maar de revieuws zeggen genoeg denk ik.
Een hele leuke Makita set besteld, ruim 900,= euro. Helaas zit er een defecte oplader in dus... set is vrij nutteloos als ie leeg is. Het leuke is dat we wel een andere lader hadden gekregen als we hem binnen 6 dagen retour hadden gestuurd, helaas door bijna onmogelijke communicatie en wachten op verzend etiket (en natuurlijk Corona en ontzettende drukte) waren we net te laat. Nu kunnen we minimaal 5 weken wachten(waarschijnlijk zullen dat er nog wat meer worden door Corona en alle drukte) wat een top sevice, we hadden nog zo'n set willen kopen maar een ding is zeker bij jullie kopen we nooit meer iets.
Vriendelijke groet Onderhioudsbedrijf Ro Krijthe.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 25-06-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Voor het melden van defect geleverde artikelen heeft u 6 dagen de tijd. In dit geval was het ruim een maand later gemeld, waardoor we dat niet meer op die manier konden verwerken.
De garantie is nog in behandeling, maar we gaan voor u regelen dat u alsnog een nieuwe oplader gaat ontvangen. Dit zal vandaag naar u verzonden worden.

YI 22-06-2020

I wouldn't buy anything here again. After paying and waiting, they notify me that my order is delayed by 5 months. I request cancellation of the order and immediate refund.
They respond that a refund can take 5 days, but that was 3 weeks ago. Contacting them is pointless, they won't do anything.
Worst customer service I've experienced in the Netherlands. Disgraceful!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 25-06-2020

Thank you for your review.
We are sorry that your order is proceeding like this.
Unfortunately, we cannot find an order based on this information. Sorry for the inconvenience.
Could you contact us via chat?

roy 14-06-2020

heb laatst een boormachine terug laten zenden via dhl noot een mail ontvangen en tot heden geen geld terug ontvangen heb een mail gestuurd all antwoord we geven u in 5 werk dagen antwoord ga nooit meer daar wat kopen
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 15-06-2020

Dank voor uw review.
Het is momenteel uitzonderlijk druk waardoor wij een reactietijd op de mail hebben van maximaal 5 werkdagen, excuus hiervoor.
Wij willen graag uitzoeken met DHL waar het pakket zich bevindt, zodat wij dit kunnen oplossen.
Spijtig genoeg kunnen wij op basis van de huidige geen order / retour van u vinden. Zou u ons meer informatie hierover kunnen geven via de chat? Deze is geopend van 8.30 - 16.30 uur.
Bij voorbaat hartelijk dank.

CV 11-06-2020

Het wordt alleen maar gekker,...
een vriendelijke dame heeft mij naar veel pogingen terug gebeld en mij verzekerd dat ik opnieuw het bestelde onderdeel toegestuurd zou krijgen, dat was op een vrijdag, de maandag daarop zou het geleverd worden,... het is nu donderdag en je raad het al,... ook nu lukt het niet te leveren volgens afspraak.
De eerste bestelling was op 20-Mei... die is kennelijk zoek geraakt bij de Post... de tweede bestelling (hetzelfde product nog eens) is van 05-Juni,... en niet ontvangen.
Ik weet niet wat hier aan de hand is, maar als men klanten wil houden, dan wordt het tijd dat men zich inzet om afspraken na te komen. Ik baal ondertussen enorm!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-06-2020

Wederom dank voor uw review. Blijkbaar treedt hier de Wet van Murphy in.
We hadden een nieuwe zending voor u gemaakt, echter bleek er een voorraadfout in het magazijn. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak.
Wij hebben een creditfactuur opgesteld en gaan u het aankoopbedrag terugbetalen. Dit is zojuist ook telefonisch met u besproken.
Nogmaals onze oprechte excuses voor dit ongemak.

Dennis 11-06-2020

Ik heb op 13 mei nokbeugels besteld en om geen verzendkosten te betalen een setje sokken. Nu al denk ik 4 mailtjes gestuurd en ik krijg standaard mailtjes terug of helemaal niks. Laatste mailtje 3 juni verstuurd en nu niks meer gehoord. Ordernummer is OL-110490560.
Misschien dat ik zo me spullen eindelijk eens krijg.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-06-2020

Hartelijk dank voor review.
Op deze bestelling zal helaas wat vertraging. Daarbij komt dat het momenteel uitzonderlijk is en wij achterlopen met het beantwoorden van de e-mails. Excuus voor dit ongemak.
Uw bestelling wordt vandaag naar u verzonden.

Rudolf Frans van den Berg 10-06-2020

Vandaag besteld, morgen geleverd. Was dat maar waar. Inmiddels ruim 1 maand op mijn bestelde gereedschap aan het wachten. Bellen dan maar ....??? maar iedere keer krijg ik te horen, Momenteel zijn wij gesloten terwijl ik toch op tijden bel dat ze volgens hun website gegevens geopend zijn. Dit geeft mij dan ook een vreemd onderbuik gevoel. Vaak als het niet goed gaat zijn ze telefonisch niet meer bereikbaar. Erg jammer want in het verleden geen problemen ondervonden. Helaas gereedschapcentrum bij jullie kom ik na mijn bestelde gereedschap te hebben ontvangen niet meer terug of jullie moeten met een hele goede oplossing komen.

Hartelijk dank voor uw review.
Wij hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken. Momenteel is de bestelling vertraagd. Daarbij komt dat het uitzonderlijk druk is, waardoor de klantenservice beperkt bereikbaar is. Excuus voor het ongemak.
Dank voor uw tips. En we blijven hierover in contact met elkaar.

Pauline 10-06-2020

Ik heb op 21 mei een bestelling geplaatst via Amazon samen met andere producten van andere leveranciers. Alles is goed ontvangen behalve de levering van het Gereedschapscentrum. Het is nu inmiddels 10 juni en net een zeer onbevredigende chat gehad met het Gereedschapscentrum. Inmiddels geconstateerd, dat foutief huisnummer is ingevuld. Van mijn kant uit adresgegevens goed aangeleverd. Kan ook niet anders, want anders had ik de andere producten niet ontvangen.
Het Gereedschapscentrum neemt geen adequate actie.
Kortom slechte service en waardeloze chatmedewerker!!

Hartelijk dank voor uw review.
Wat spijtig om te lezen dat uw ervaring met ons zo verloopt.
Het pakket was inderdaad naar een verkeerd huisnummer gestuurd. We zijn met de vervoerder aan het uitzoeken waar het pakket is en hoe dit komt.
Volgens mijn gegevens hebben wij een nieuwe zending, met een cadeautje, naar u verstuurd.

Dennis 08-06-2020

Ik heb op -04-05-20 een bestelling geplaatst en betaald, meer dan 200,- euro.
Helaas tot op heden niets ontvangen...meerdere malen geprobeerd te bellen, gemaild, maar ook geen enkele reactie. Ordernummer is OL-110481084.
Hopelijk komt er via deze weg een reactie van jullie!!
Ben zeer ontevreden!! Slechte reden om steeds te blijven zeggen dat het aan de drukte ligt.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 09-06-2020

Dank voor uw review.
Spijtig genoeg kunnen wij u niet telefonisch bereiken dus we hebben een email gestuurd.
Het grootste gedeelte van de bestelling zal vandaag verzonden worden.
Excuses voor het ongemak.

Glen 1970 08-06-2020

Heb een haakse slijper bestel op 14/05...product is nog altijd niet aangekomen...heb 159 EUR uitgegeven..bellen is bijna onmogelijk..er zijn 15 wachtenden voor u krijg je te horen.. Als je een vraag per email stelt krijg je de standaard antwoorden..baart me zorgen. Communicatie is bar en boos. Mijn bestel nr is OL 110491065...zal dit product ooit geleverd worden?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 09-06-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Wij hebben elkaar gisteren gesproken en de levertijd besproken.
Helaas zijn wij momenteel beperkt bereikbaar in verband met de drukte.
Excuus voor het ongemak.