Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

ADG van de Beek 24-07-2020

Had heel snel een accu schuurmachine nodig. Heb hierbij gekozen voor de losse body van Makita.
Heel eenvoudig besteld bij het gereedschapscentrum. Deze werd omdat ik voor 12.00 uur had besteld nog de zelfde middag geleverd. Helemaal top. Geweldig apparaat ook. Zeker een aanrader en beveel het gereedschapscentrum van harte aan.

Bob 24-07-2020

In navolging van mijn zoon die er goede ervaring mee had heb ik ook een duo set besteld en al weer 2 dagen gebruikt . Naar tevredenheid 👊🏻
Het zijn gewoon prima spullen bij Gereedschap Centrum👍🏻 Top!!

Jeffrey valk 24-07-2020

Klantvriendelijk en erg behulpzaam en als iets niet werkt naar behoren na aankoop word het zonder problemen opgelost

Ik raad het zeker aan en ga niet naar een andere winkel .

Ivo 24-07-2020

Invalzaag met geleiderail besteld. Te laat en incompleet geleverd. Geen geleiderail. na meerdere malen mailen (4 dagen verder) kraeeg ik te horen dat de rail idd niet geleverd was. hij zou worden nageleverd. Toen ik vroeg wanneer ik de rail kon verwachten kreeg ik te horen dat dit minimaal 3 weken ging duren. Handig voor gereedschap wat binnen een dag geleverd zou zijn en ik nodig heb voor een klus. Geen optie dus. Restitutie voorstel was de helft van de waarde van de rail zoals deze verkocht werd bij desbetreffende shop, met als commentaar dat dit de setprijs was.
Wat een naaierij. Supervisor van de klantenservice bood 5 euro voor het ongemak maar wil niet aan de telefoon komen. Waardeloos! echt een onbetrouwbare zaak.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 04-08-2020

Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend dat we niet compleet hebben kunnen leveren wat u besteld heeft. De set wordt ingekocht tegen een scherpe prijs waarbij de losse onderdelen minder kosten dan wanneer ze per stuk verkocht worden. Dit is de rede dat we niet de prijs van een losse rail kunnen vergoeden maar de prijs van de rail in de set. Onze excuses voor het ongemak.

M de Groot 24-07-2020

Altijd goed en nette service, ook als er iets veranderd moet worden en of als er toch iets mis gaat word het snel en netjes afgehandeld. tevens goede uitleg en informatie als je naar iets op zoek bent.

Alexander 23-07-2020

Duidelijke webshop, geen fuss met betaling, goede informatieverstrekking en snelle levering.

KlusbedrIjf e. Dhore 23-07-2020

Voor nu een cijfer 1 kwa beoordeling, een combiboor Besteld de verkeerde geleverd gekregen! Retour gestuurd en weer de verkeerde op gestuurd gekregen. Eindelijk iemand telefonisch te pakken gekregen en nu kijken als het voor de 3 x goed gaat. Voor de rest kan ik geen echte beoordeling geven
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 04-08-2020

Bedankt voor uw review. Wij zien dat er inmiddels contact is geweest met de klantenservice en dat het afgehandeld is. Helaas was er sprake van een fout op de website. Onze excuses voor het ongemak.

Chris Lelieveldt 23-07-2020

Goeie site met heldere omschrijvingen,
Snelle levering met een perfecte prijsstelling !!

Tromp 23-07-2020

Ik had bij jullie al eens eerder wat besteld en daar was ik ook tevreden over en nu een tafelhaard gekocht, niet al te duur dat vonden we niet nodig. We zijn zeer tevreden over de snelle levering, de volgende dag ondanks de corona tijd en zeer netjes in gepakt. Wij zouden dit voor een ander zeker aanbevelen en gaan als we weer wat nodig hebben zeker eerst bij jullie kijken. Top bedrijf.

Ron Markies 23-07-2020

Super snel en netjes geleverd.
Nette aflevering, en te volgen .
zou zo weer wat bestellen bij deze firma.

Antal 22-07-2020

rond 23 uur mijn bestelling geplaatst en de volgende ochtend werd het bezorgd. Super. En een vd goedkoopste.

P.M. Tetteroo 22-07-2020

Ik heb nu een paar keer wat besteld en de aflevering was prima. De laatste bestelling kon niet compleet bezorgd worden en op mijn verzoek hebben ze een gedeelte gestuurd en de rest volgt. Denken mee en het advies is prima.

Dyon 22-07-2020

Duidelijke site met duidelijke en uitgebreide informatie. Halverwege de leeftijd een update mail ontvangen, prettig om op de hoogte gehouden te worden. Pakketje uiteindelijk in goede orde en keurig verpakt ontvangen. Aanrader.

Frank 22-07-2020

Haal al mijn gereedschap bij gereedschap centrum!
Snel en netjes geholpen en super tevreden over prijs/kwaliteit.

Ireno thomas 22-07-2020

Prijsbewust, accuraat en snel levering
Prijs boven de 50 euro is gratis leveren

Patrick Osterholt 22-07-2020

Gereedschapcentrum is een mooi bedrijf die doen wat ze beloven en leveren vaak nog eerder dan aangegeven, en dat zijn de belangrijkste aspecten die je nodig heb als zelfstandige een leverancier waar je op kan bouwen heb inmiddels collega ondernemer ook overtuigd van gereedschapcentrum en die zijn ook overstag zijnloven het gereedschapcentrum ook om hun scherpe prijzen en aanbiedingen.

Hans Grobben 22-07-2020

Ik heb een dopsleutelset besteld.
De procedure was eenvoudig, informatief en intuïtief en de levering was snel en geheel gratis.

Thijs van der Pijl 21-07-2020

Als groot gereedschapfan koop ik nu al een tijdje mijn gereedschap bij gereedschapscentrum.nl
Eerlijke prijzen , leverancier van alle bekende merken en een uitstekende service! Ik blijf hier zeker terugkomen!

MM Filippo 21-07-2020

Al heel wat besteld bij gereedschapcentrum. Alles word keurig op tijd geleverd, en is in de prijs vaak de goedkoopste. Top

S constructions BV 21-07-2020

Overzichtelijk en keuze om same day delivery te kiezen.
Netjes afgeleverd. En met de same day delivery, steeds up to date via de app over jouw levering.

Jongsma 20-07-2020

goede prijzen, goed op de hoogte gehouden van de orderstatus, precies gekregen wat ik had verwacht

Theo Jacobs 19-07-2020

Zeer goede website, snelle levering. Goede levering door DHL, was niet thuis en het pakket werd netjes afgeleverd bij een winkel in de buurt.

Bouwwerk delfland 19-07-2020

Goed overzichtelijk webshop gedeelte, behoorlijke diversiteit in aanbod. Strakke prijzen en snelle levering.
Echter na 2,5 maand na levering brand mijn Makita tol door, ik gebruik deze bedrijfsmatig ,dus 5 weken reparatie en na 6 weken nog geen enkel sluitend bericht na diverse chatsessies heb ik als zeer onprettig ervaren.
Het aanbod van Gereedschapcentrum snel een nieuwe tol te kunnen leveren tegen bijbetaling € 30,00 vindt ik ongepast.
Echter er was een redder in de nood Lisa van Someren van de klantenservice, heeft zich de klacht aangetrokken en heeft er met veel daadkracht voor gezorgd dat ik na mijn laatste chatsessie (6 weken na inzending) de volgende dag al een nieuwe tol kosteloos aan de deur geleverd kreeg.
Grote klasse, werknemer van de maand voor mij.

Rolando 19-07-2020

Lang heb ik nagedacht over de aankoop van een echt goede accu klopboor. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en gekozen voor gereedschapcentrum.nl. De eerlijke prijs, duidelijke website en het ruime aanbod gaven daarbij de doorslag. De levering was zoals gehoopt, snel en met goede statusupdates. Het product was perfect verpakt en voldoet ruimschoots voor de klus die ik moest doen. Voor mijn volgende aankoop van gereedschap weet ik waar ik terecht kan.

Bas 19-07-2020

Prima telefonisch advies voordat ik een DeWalt heggenschaar kocht. Zeer kundig! Daarnaast een vlotte levering.