Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Wim 06-06-2020

reclame maken met een score van 8.8 als klantwaardering, vermelden dat er snel geleverd word, dan mag je wat verwachten. Dat het wegens corona en drukte iets langer duurt is acceptabel maar wanneer je meer dan 14dagen op je producten moet wachten is dat waardeloos. Gezien de reviews is er de laatste tijd iets goed mis bij jullie en haal de kreet op de site van "snelle levering"weg
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 09-06-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend dat u al lang op uw producten aan het wachten bent. De levertijden zijn gemiddeld nu iets langer inderdaad dan gebruikelijk. Het meeste gaat echter nog steeds heel snel. Op basis van de huidige gegevens kan ik niet inhoudelijk op uw order reageren. U mag ons hiervoor altijd benaderen via bijvoorbeeld de chat. Daar zijn wij bereikbaar van 8.30 - 12.30 uur. Excuus voor het ongemak.

Hans Kanis 03-06-2020

Diverse keren geprobeerd contact te krijgen met het Gereedschapcentrum zowel telefonisch als per Email. Helaas krijg je nooit bericht terug. Ik wil alleen wat bestellen, maar dat lukt niet. Mogelijk hebben ze geen zin in een bestelling.??

Dank voor deze review.
Het is momenteel uitzonderlijk druk bij ons, waardoor wij telefonisch (en per chat) beperkt bereikbaar zijn.
Via contactformulier kunt u ons mailen, wij zullen binnen 5 werkdagen met een reactie komen.

CV 02-06-2020

Vanwege de prijs bij dit bedrijf mijn bestelling geplaatst, er zou volgens de site, de volgende dag geleverd worden,...bestelling is van 20-05-2020 en nog niets ontvangen.
Ik probeer contact te leggen, maar dit gaat zeer lastig tot niet, ondertussen heb ik klussen afgezegd en kost het dus veel meer geld dan ik bespaard heb op deze bestelling.
Volgens deze firma ligt het aan Post--,... ik kom zo niet verder.
Betreft opdracht 110498201

Dank voor uw review.
Het pakket is inderdaad kwijt bij de post. Momenteel loopt hier een onderzoek voor.
Wij hebben zojuist afgesproken hier telefonisch over in contact te blijven.

Jan-Willem 02-06-2020

Twee weken geleden een bestelling gedaan. Nog steeds niet geleverd. Telefonisch onbereikbaar. Bandje word afgespeeld met keuze menu maar die doet het niet. E-mail en contact formulier word niet op gereageerd. Zeer frustrerend. En als ik de andere reviews lees is dit niet hoop gevend.
Gereedschapscentrum doe hier iets aan!
Ordernummer is: OL-110498282
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 02-06-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Wij hebben zojuist telefonisch contact hierover gehad en het probleem wordt vandaag voor u opgelost.

Maarten 28-05-2020

Het ging tot op heden altijd goed. tot de laatste bestelling 3 keer een mail verstuurd. tot op de dag van vandaag nog geen reactie gehad de bestelling is 16-4-2020 gedaan. wel cashen niet leveren. Wat mij opvalt is dat er de laatste weken veel negatieve reviews geplaatst worden. er gaat hier toch iets goed mis bij deze firma.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 02-06-2020

Hartelijk dank voor uw review. Het is de laatste tijd uitzonderlijk druk, waardoor wij later op berichten kunnen reageren. Excuus voor dit ongemak.
Helaas kan ik op basis van uw voornaam geen order vinden. U kunt deze in de ochtend aan ons doorgeven via de chat.

Jeroen 25-05-2020

Bestelling gedaan medio april. Een deel is nooit geleverd. Na geruime tijd een deel van de bestelling ontvangen en vandaag een nalevering. Ik heb echter al diverse malen per mail aangegeven dat een deel van de zending er de eerste keer niet bij zat. Stonden wel op de pakbon, maar zaten niet in de doos. Op vragen per mail hierover reageren ze niet. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. Zeer slechte service. Wel geld rekenen en geen spullen leveren kan natuurlijk niet.
Jeroen 28-05-2020

Op de chat in de ochtend? Ik heb al 3 mails gestuurd en het webformulier ingevuld en wacht al weken op enige reactie. Blijkbaar hebben jullie het niet te druk om snel op reviews te reageren? Telefonisch zijn jullie niet bereikbaar. Ik heb wel wat beters te doen met mijn tijd, maar daar rekenen jullie blijkbaar op. Makkelijk verdienen zo als je niet levert en niet bereikbaar bent.

Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 28-05-2020

Bedankt voor uw review. Wij kunnen op basis van uw voornaam uw order niet oproepen en dus niet nakijken wat er nu wel of niet geleverd is. Het is momenteel enorm druk op onze klantenservice waardoor we later reageren dan gewenst. Onze excuses hiervoor. Wij verzoeken u in de ochtend per chat contact te zoeken. Daar zijn wij het beste op bereikbaar en kunnen we gelijk voor u kijken wat de status van uw order is. We lossen het graag voor u op.

Jeroen 28-05-2020

Vraag anders gewoon een ordernummer. Dan ben je constructief bezig zonder privacygevoelige informatie. Het nummer van mijn bestelling is: OL-110464549. Ik zit er niet op te wachten om mijn naam op internet te publiceren, daarom alleen mijn voornaam.

Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 04-06-2020

Wij hebben vanmorgen uw email beantwoord met daarin de oplossing.

Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 02-06-2020

Intussen hebben wij telefonisch contact gehad én zijn wij per mail samen in gesprek om tot een oplossing te komen.

Jeroen 03-06-2020

Veel verder als het is heel druk en uw mails en reactie via het webformulier kunnen we niet vinden zijn we nog niet gekomen. Gisteren weer op hun verzoek een mail gestuurd en geen reactie tot op heden. Wat een slecht bedrijf zeg. Wel geld incasseren en niet leveren. Wat is daar het woord ook al weer voor?

Freek Schoonheijm 23-05-2020

Ik heb een deel van mijn bestelling nooit binnen gekregen, maar er staat wel dat het afgeleverd is.
Ik had in totaal 2 scheppen besteld.
De Fiskars Spade is nooit aangekomen, de andere schep wel.
Ik hoefte daar niet voor te tekenen, waarschijnlijk vanwege corona.
Het gaat hier om order nummer OL-110463064

Nu heb ik een week geleden een klacht ingediend via de website maar ik krijg geen reactie.
De opvouwbare schep van het merk Faithfull is nu al kapot, maar daar zal ik het verder niet teveel over hebben, zoals je kunt begrijpen heb ik de andere schep nodig van mijn bestelling!!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 25-05-2020

Bedankt voor uw review. Dit is zeker niet de bedoeling. Wij zien dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en dat zij het voor u uit gaan zoeken. Wij verzoeken u nog even geduld te hebben tot u een antwoord heeft van de klantenservice.

Danielle 22-05-2020

23 April wat besteld voor een verjaardag 10 mei. Hierbij 2 automatische mails gekregen dat de bestelling vertraagd was. Dit snap ik in deze tijden. Maar daarna een mail dat het 15 mei waarschijnlijk verstuurd zou worden. 15 mei geen mail ontvangen. Na 2 mails van mijn kant en bericht op facebook geen enkele reactie terug. Ik vind het erg vervelend dat er geen duidelijkheid is en ik niet eens zeker weet of het wel binnenkomt. Vind het erg slechte klantenservice na al het geduld wat ik al heb gehad na de vertragingen, nu 20 mei en nog niks binnen..
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 25-05-2020

Bedankt voor uw review. Wij doen onze uiterste best alle producten op tijd te leveren. Het is vreemd dat u nog geen reactie op uw bericht ontvangen heeft. Op uw voornaam kunnen wij geen order oproepen en inhoudelijk op uw vraag reageren. Wij verzoeken u daarom in de ochtend via de chat contact met ons te zoeken. Dan kunnen wij antwoord geven op uw vragen. Onze excuses voor de vertraging.

Bart 20-05-2020

- Verkeerd artikel geleverd;
- Klantenservice slecht bereikbaar en onwelwillend om problemen op te
lossen;
- De mogelijkheid om te reageren op een mail van de klantenservice is niet aanwezig, je moet dan via hun contactpagina weer een nieuwe melding aanmaken (waarvan je overigens geen bevestiging krijgt);
- Slappe smoezen (het is druk, het ligt aan de vervoerder, het ligt aan de klant zelf). Overtuig uzelf en lees de overige reviews en de laffe reacties van het bedrijf. Als het zo druk is, waarom dan wel nog promotie en acties? Richt je dan op werven van extra capaciteit als bedrijf. Een excuus om verkeerde materialen te leveren en vervolgens niet bereikbaar te zijn, de klant de schuld te geven en geen verantwoordelijkheid te nemen voor eigen incompetentie bestaat in mijn ogen niet;
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 25-05-2020

Bedankt voor uw review. Onze excuses dat de communicatie met onze klantenservice niet correct is verlopen. Wij hadden dit direct voor u op kunnen lossen. Wij zien in uw order dat afgelopen zaterdag het juiste pakket alsnog geleverd is.

Ton 09-05-2020

deze week, 4-8 mei 2020, van de 1 op de andere dag prijzen "even" aangepast, met slechts 15-20%, en nee, niet naar beneden. Oppassen!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 11-05-2020

Bedankt voor uw review. Het kan voorkomen dat we tegen hogere prijzen inkopen. Dat is dan ook de rede dat we onze prijzen ook aan moeten passen. Wij streven ernaar de scherpste prijs op onze website te hanteren.

Ramon 06-05-2020

Bestelnummer *********
Waardeloze service....
Ik heb een Makita radio besteld via bol.com die kapot was binnen de garantie. Ik kreeg een voorstel om 30 euro te betalen en zou dan een nieuwe krijgen maar heb toen aangegeven dat ik geen gebruik wilde maken van deze optie . We zijn inmiddels al bijna 7 weken verder en krijg geen enkele reactie, ook telefonisch zijn ze niet te bereiken.
Voor het retourneren moest ik ook nog eens 7,50 betalen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 07-05-2020

Bedankt voor uw review. Op basis van deze gegevens kunnen wij order oproepen. Wij adviseren u om contact op te nemen met onze klantenservice via de chat. Dan kunnen wij voor u de status nakijken.

Djien 02-05-2020

Product besteld en zou de volgende dag geleverd worden. Door de drukte werd dit een dag uitgesteld. De dag daarop werd het weer uitgesteld en nu is na een week het product nog steeds niet geleverd. Als ik het bedrijf bel word ik onvriendelijk te woord gestaan en krijg te horen dat het probleem bij post.nl ligt. Ik heb echter gebeld en het product was daar nog niet aangeboden.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 04-05-2020

Bedankt voor uw review. Wat vervelend te lezen dat uw pakket nog niet aangekomen is. Op basis van uw naam kan ik de order helaas niet oproepen voor de exacte status. U heeft een Track & Trace code ontvangen, wij verzoeken u deze te volgen.

Marcel 28-04-2020

Al weken zit ik te wachten op bericht ivm garantie Makita machine. Na meerdere email nog steeds geen reactie. Bellen lukt niet, lange wachttijden.
Inmidddels heb ik maar een nieuwe makita aangeschaft, binnen een paar weken weer defect. Wat een rotzooi verkopen ze daar, waarschijnlijk machine uit Engeland o.i.d
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 30-04-2020

Bedankt voor uw review. Wat vervelend te horen dat beide machines defect zijn gegaan. Dat is niet gebruikelijk voor Makita. Op basis van uw gegevens kunnen wij de order niet oproepen. Wij verzoeken u via de chat contact met ons op te nemen om naar een oplossing te kijken. Onze excuses voor het ongemak.

Jonkers 28-04-2020

wel betalen maar niet leveren, geen communicatie niks. zeer slecht
Is niet de eerste keer dat ze dit doen
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 28-04-2020

Bedankt voor uw review. Wij hebben vele klanten met de achternaam Jonkers, wij kunnen dus niet zien welke order dit betreft. Wij merken dat vooral de bezorgdiensten enorme vertraging hebben in het leveren van de orders. Heeft u nog geen Track & Trace code ontvangen en wilt u inhoudelijk meer informatie willen over de status van uw bestelling dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen via de chat.

Martine 24-04-2020

De geleverde haakse slijper zou geleverd worden met een diamant schijf die omdat de spoed van M14x1,5 anders is dan de minder sterke haakse slijpers.Omdat deze schijf niet in de doos aanwezig was kunnen wij de machine niet gebruiken.
Ik verwacht alsnog deze schijf en dan wordt mijn cijfer verhoogd naar een 9.
Met groetjes Martine.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 28-04-2020

Bedankt voor uw review. Op basis van uw voornaam kunnen wij de betreffende order helaas niet oproepen. Mocht het nog niet opgelost zijn verzoeken wij u via de chat contact met ons op te nemen zodat we dit voor u op kunnen lossen.

Gerrit 18-04-2020

Bestelling ontvangen maar niet geheel zoals verwacht. Set (slagschroefboor en schroefboormachine) zat in een ander kist van zelfde merk, binnenwerk van kist stoffig en kapot, gebruiksaanwijzing van schroefboormachine ontbreekt, maar machines verder prima.
Heb een chat gedaan en advies was retourneren via formulier op site. Alles ingevuld, maar na ‘ok’ gebeurt er vrij weinig. Er staat dat de klantenservice contact zal opnemen, maar ik heb geen mail ter bevestiging ontvangen.
Had de machines graag gebruikt maar moet eerst weten wat ze willen.
Laat ik het maar zien als een ‘test’ voor de klantenservice. Zal ze vooralsnog het voordeel van de twijfel geven.
Ondertussen de oude Makita tevoorschijn gehaald en de klus met wat hulp van de accuboormachine van de buurman geklaard....
Wordt vervolgd...denk ik.... 🤔
Gerrit 21-04-2020

UPDATE van de review:
Toegegeven, mijn verwachtingen zijn overtroffen!
Hoewel ik geen bericht per mail had ontvangen heeft Gereedschapcentrum.nl direct na het weekend een vervangend, juist artikel gestuurd. Tiptop in orde en ook meteen een retourbon voor de andere machine.
Klantenservice krijgt wat mij betreft een hele dikke voldoende, zou zeggen een 9.

Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 21-04-2020

Bedankt voor uw review. Wat vervelend te lezen dat het niet naar wens is. Op basis van uw gegevens kan ik de order niet oproepen en helaas niet inhoudelijk ingaan op de situatie. Normaliter zou u al een reactie moeten hebben op uw retour melding. Heeft u deze nog niet ontvangen dan verzoek ik u contact op te nemen met de klantenservice. Onze excuses voor het ongemak.

Rob L 07-04-2020

Ik ben tevreden over het artikel dat ik gekocht heb (triton wandrek), maar weer is de levering niet volgens de " besteld voor bepaalde tijd is levering volgend dag". Nu zijn het gekke tijden, maar ik ontvang een mailtje dat het artikel is aangeboden aan post.nl, maar deze geeft 2 dagen aan dat het pakket nog niet bij hun is afgegeven! Daarna is het druk bij post.nl en die doet er ook 2 dagen over om het pakket te leveren. In totaal 4 dagen moeten wachten op pakket en omdat berichtgeving via de site niet correct was (gereedschapcentrum en post.nl) is er alle 4 de dagen iemand thuis moeten blijven!

Grrrrrrrrrr 07-04-2020

Slechte ervaring met dit bedrijf. Ik had een schroefboor body online gekocht bij hun. Mijn eigen domme fout niet gelezen dat het alleen een body betrof. Online gechat met een medewerker en gevraagd wat ik nodig had bij deze body. Geeft hij aan wat ik nodig heb en vraag ik nog is dit alles wat ik nodig heb. Antwoord was ja. Ik bestel de lader (blijkt) komt het aan na lang wachten. kan ik er nog niks mee want er mist nog een accu. Chat ik weder zegt ze. Ik kan me niet voorstellen dat mijn collega dit over het hoofd heeft gezien. Dus maw .... vul maar in. Ik was er zo klaar mee en hebt niet eens meer de moeite gedaan om de accu te bestellen had er niet voor over. Ik ga het zo retourzenden.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 09-04-2020

Bedankt voor uw review. Naast complete sets bieden wij ook alle onderdelen los aan. Op basis van deze gegevens kunnen wij de gesprekken en de orders niet achterhalen. Wij kunnen dus niet zien waar het mis is gegaan. Doordat wij alles los verkopen is het dus ook mogelijk om de set alsnog compleet te maken. Dan is terugzenden niet nodig en kunt u er alsnog mee aan de slag.

Stefan van ‘t Einde 03-04-2020

Levering was snel en keurig, producten goed verpakt en goed apparatuur. Het merk Mikita bevalt mij erg goed en is ook logisch dat gereedschap centrum dit verkoopt! Ik zou wegens de snelle levering en goede producten zeker gereedschapcentrum aanraden.

Tielse Flip 30-03-2020

Alles qua levering, prijs, track en tracé is perfect gelopen. Daarnaast ook nog even iets uit de sale mee besteld. Duidelijke website erg ruim assortiment met in iedere prijsklasse een alternatief. Waarom dan geen 10, ik mis een product vergelijker. Zeker zal je geen achtergrond info hebt.

Ruud 27-03-2020

Bestelling ging makkelijk, duidelijke omschrijving van de artikelen, reviews erbij, beste prijs die ik vinden kon. Ondanks de Corona crisis toch binnen 3 dagen geleverd! Helemaal goed!

AHMe 26-03-2020

Lijkt een open deur maar dus wel waar: ze doen wat ze beloven met een prima prijs/pret-verhouding. En snel. Wat kun je nog meer wensen ?

Jaap Reidinga 26-03-2020

Afgelopen zondag een nieuwe Dewalt bovenfrees/kantenfrees besteld en maandag al geleverd. Prachtige set. Ik ben zeer tevreden over het assortiment van gereedschapscentrum, snelle levering en mocht er iets op nalevering zijn sturen ze wat ze hebben alvast op zonder extra verzendkosten te rekenen, dat is goeie service, ook alles goed verpakt, alles bij elkaar kan ik alleen een tien geven. Ik koop hier ook al jaren mijn dewalt gereedschap en blijf dat ook doen

Stefan 26-03-2020

Zeer toffe winkel voor elektrische gereedschap, hebben vele machines op voorraad. Van elk gewenst merk, met of zonder accu.
Iedere keer weer kun je daar perfect slagen, ook het personeel helpt je graag verder.

Mark 26-03-2020

Op zich goede prijs maar de leveringen mogen wel wat vlugger. 3 weken wachten is echt te lang.