Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Max Wigt 08-03-2020

Prima service en snelle levering. Problemen worden vakbekwaam opgelost. Verzendkosten voor kleine artikelen zouden goedkoper mogen. Anders een 10 als beoordeling

Joris van der Stap 07-03-2020

Altijd snel geleverd! Savonds besteld volgende dag in huis. Zelfs een keer gehad dat ik een decoupeerzaag had besteld en later, na de bestelling, een zag voor dezelfde prijs maar met koffer. Even gebeld en zo geregeld! Super service en vriendelijk personeel aan de lijn!

BobM 07-03-2020

Behandeling bestelling adequaat, op basis van groot aanbod met scherpe prijzen.

marianneke60 07-03-2020

Via prijs vergelijken scoorde gereedschapcentrum hoog. Ik had mijn twijfel over mijn aankoop, (verkeerde keuze) Het was totaal geen probleem om het te retourneren en voor informatie over mijn andere te maken keuze, kreeg ik prima advies via de telefoon. Het retourneren ging soepel. Ik werd respectvol en begripvol beluisterd en geadviseerd. Ik ben heel tevreden nu met de andere aankoop. De bezorging verloopt ook soepel en snel.

Cor 06-03-2020

Het gemak van bestellen door een goede webshop met uitgebreide beschrijvingbij het door mijn gekochte artikel en de snelle levering . Is uitstekend vervallen.

Marco 06-03-2020

Ik had een "probleem" met de koffer van mijn besteld product. Dit werd gelijk en adequaat opgepakt. Fijn dat er na de levering van het product nog de nodige service wordt gegeven!

Shopper 05-03-2020

Gebruiksvriendelijke site,en geweldige service..
Product keurig op tijd geleverd. Voor het eerst iets besteld via internet,en geweldig tevreden. Eurom hoge drukreiniger besteld deze voldoet boven verwachting goed.

john kuis 05-03-2020

Goede communicatie , hele snelle service en dat allemaal tegen scherpe prijzen !!

VO On 05-03-2020

Gereedschapscentrum, is de juiste adres voor je gereedschap. Dit omdat ze scherp geprijsd zijn, betalingstermijnen te regelen is. En mocht je een product niet compleet hebben, helpt klantenservice je er goed bij. Dus kortom, de beste plek voor gereedschap om goed vooruit te kunnen.

Arian 04-03-2020

Zeer snelle en goede levering, goed spul en degelijk, super . Heel tevreden, een top zaak.

Rvb 04-03-2020

Er is altijd ruimte voor verbetering. Voor mij niet alles makkelijk duidelijk en snel online besteld.

Mark Pijnenburg 03-03-2020

Ruim assortiment gereedschap.
In de online shop zijn de levertijden van vaak eenvoudige dingen veel te lang.
Heb dit in de winkel aangegeven en personeel was hiermee bekend, maar zijn afhankelijk van hun leveranciers.
Verder fijne winkel met prettig personeel.

Ed 03-03-2020

Hallo, de producten waren prima alleen de bezorging door post.nl was slecht waardoor het pakketje retour ging. Ben toen langs gegaan om het doosje op te halen. Personeel heeft echt veel kennis en neemt de tijd om het goed uit te leggen

BHAS 02-03-2020

Alles helemaal in orde. Snel geleverd, scherpe prijzen. Scheelt aanzienlijk met andere aanbieders.

E. Smit 29-02-2020

Snel geleverd en goed verpakt. Precies zoals omschreven alles zoals het hoort top !!!!

Extreme-schoonmaak.nl 29-02-2020

Goede prijs en kwaliteit verhouding. Direct geholpen, top service, zeer gemotiveerde medewerker geven heel goed advies zeker een aanrader voor anderen.

Lex 28-02-2020

Eerste bestelling: vanwege levertijd een ander item vragen via chat. Antwoord binnen 30 seconden?? Nee, 7 minuten wachten....om 17.00 uur besteld, andere dag binnen? Nee, een extra dag wachttijd...Mooie nieuwe apparatuur in de juiste koffer? Nee, beschadigd, en in een koffer van een ander apparaat!! Natuurlijk ben je boos., maar omdat je ze een tweede kans wilt geven, én de beloofde korting wilt innen, bestel je weer iets: keurig de andere dag binnen, maar wéér een apparaat dat in de verkeerde koffer zit.....diep, maar dan ook diep triest!! Een absolute afrader....
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 05-03-2020

Hartelijk dank voor uw review. Excuses voor het ongemak. Op basis van de review kunnen wij niet zien over welke bestelling het gaat. Mocht het probleem omtrent de beschadigde koffer nog niet zijn opgelost, dan willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. We lossen het namelijk graag voor u op.

Lex den Aantrekker 06-03-2020

Als aanvulling op mijn review wil ik nog wel aanmerken dat John van de klantenservice zich dit alles erg aantrok, en zijn uiterste best heeft gedaan om me toch tevreden te stellen!

Guus 27-02-2020

Goede kwaliteit spullen tegen een scherpe prijs.
Snelle levering en goede klantenservice

Herman Smits 27-02-2020

Nuttige aanbiedingen voor een mooi prijsje. Vlotte afhandeling van de bestelling en aflevering.

Marcel 26-02-2020

Voorheen alles top, nu n zaklamp gekocht, oplaadbaar. de meegeleverde batterijen bleken defect. 1e contact via chat, gaf aan om nieuwe batt. te vragen, en de lamp te gebruiken. 2e contact via chat gaf aan dat er helemaal geen batt. meegeleverd zouden moeten zijn. Via de site van de leverancier blijkt dat er gewoon 3 batt. meegeleverd worden. Moeizaam gedoe om een oplossing. Heel jammer dit alles, want bij de vorige leveringen was ik erg content met ze, nu echt een heel stuk minder. Het gaat me niet om die 3 batt. maar het principe.
M. 27-02-2020

t.a.v. Gereedschapcentrum, het betreft order 110411019, voordat ik hetzelfde standaard antwoord krijg wat hieronder veel te lezen is.

Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 05-03-2020

Hartelijk dank voor uw review. Nogmaals excuses voor het ongemak. Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad en u een passende oplossing geboden. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag.

M. 05-03-2020

Nou, idd net gebeld, vriendelijke dame aan de lijn, excuus, was idd niet gegaan zoals het zou moeten, en ik heb een nette oplossing aangeboden gekregen!

Thanx gereedschapcentrum!

M. 04-03-2020

Op 26-02 via de chat: Binnen twee dagen krijgt u reactie, het magazijn gaat voor un kijken.... nimmer meer wat gehoord, treurig....

Sinan 26-02-2020

Producten worden goed verpakt, je wordt netjes op de hoogte gehouden als de levering wat langer duurt. Klantservice beantwoord je vragen vrij snel. Kortom geen zolderkamer webwinkel maar echt een bedrijf.

Martin C 26-02-2020

Ik heb gekozen voor Gereedschapcentrum.nl van wegen de ruime keuze aan A merk gereedschap op een overzichtelijke site en waarbij de prijs en de snelle levering mij de doorslag gaf .Iets waar ik toe nu toe geen spijt van heb.

A.Meertens 25-02-2020

Overzichtelijke webshop met uitstekende prijzen.
Snelle levering en een duidelijke tracking.
Mijn nummer 1 site voor div artikelen.

RM 25-02-2020

Zeer goede en duidelijke webshop met uitvoerige productdetailbeschrijving. Via de chat nog even contact, maar functioneert prima en je wordt kundig en snel geholpen. Leveringen komen op de aangeven termijn. Snelle levering. Tot nu toe niets dan lof voor Gereedschapcentrum.nl

Ralph 25-02-2020

Een fijne en overzichtelijke webshop met veel keuze in het assortiment.
Je kunt kiezen uit alleen een body prijs technisch voordelig of gewoon een complete set.
Er is voor iedereen wel een passend stuk gereedschap te vinden.

De levering is snel vaak binnen enkele dagen, en het gereedschap zit goed verpakt.

Ook via de app staan ze je snel te woord.

Een erg klantvriendelijke en gebruiksvriendelijke winkel.