Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

SB 03-02-2020

Snelle levering (volgende dag), goed verpakt en de prijs was prima. Zou hier zo nog wat bestellen.

Jeroen 03-02-2020

Scherpe prijzen, snelle en correcte afhandeling en je hebt de mogelijkheid om je pakket direct bij een post nl locatie te laten bezorgen.
Helaas zijn ze geen echte dealer van o.a. DeWalt dus kom je niet in aanmerking voor bepaalde acties

deJong 03-02-2020

Leuk assortiment met scherpe prijzen. Helder en goed doordacht bestel proces, keurige vlotte levering volgens afspraak en goede nazorg.

Kees 03-02-2020

Ik heb vaker bij gereedschap centrum besteld en elke keer snelle bezorging en een groot assortiment

Henri Aviboor BV&Avisloop BV 03-02-2020

Een betrouwbare webshop met scherpe prijzen. Hier de laatste jaren zakelijke regelmatig besteld. Altijd snel geleverd!! Zeker scherp geprijsd in de klein professioneel gereedschap.

Henk Vaessen 02-02-2020

Ik was op zoek naar een Metabo zaagblad voor mijn Metabo afkortzaag. De prijs paste mij prima en ben direct overgegaan tot een bestelling. Keurige en snelle levering.

TheVol 02-02-2020

Uitstekende communicatie over de voortgang van een snelle levering van kwalitatief goede producten tegen acceptabele prijzen.

Rene 01-02-2020

Prima service. Alleen jammer dat er stickers van de koffer gehaald zijn. Nu kan ik van de buitenkant niet zien wat er in de koffer zit.

Erik 31-01-2020

Artikel snel te vinden, makkelijk te vergelijken. Snelle en juiste levering. Goede prijs

Jack Damen 31-01-2020

Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen!!
Prettige website en promte leverinf.

Jack Horst 30-01-2020

Duidelijke uitleg over het product. Geen verborgen issues. Het gekochte product ( een accuklopboor/schroef machine is geheel naar wens. Kortom, een toffe aankoop. Vandaag besteld en morgen in huis is inderdaad zo. Prima service !!

Lau vissers 30-01-2020

Ik vind gereedschapcentrum een goede zaak....groot assortiment en zeer aantrekkelijke prijzen.
Dus raad ik iedereen aan om eens een keer deze site te bezoeken en de prijzen eens te vergelijken
En de levering van je bestelde spullen is snel en dat is perfect voor iedere klusser!!
Gewoon een leuke en mooie winkel!!

Marnix 30-01-2020

Fijn werkende site, snelle levering, fijn personeel, en de juiste merken al met al top! Ga zo door

Ron 28-01-2020

De prijzen zijn goed ;alleen moeten jullie de slogan voor 23.00uur besteld de volgende dag
geleverd verwijderen want dat is al 2 keer niet gelukt; of het ligt aan Postnl ; 2x een levertijd
van 5 dagen.

Kees 28-01-2020

Goede en scherpe prijsstelling, ruime sortering, snelle levering, duidelijke communicatie

Fransbr 27-01-2020

Goede website, snelle levering en prima prijs. Ben heel tevreden. Als ik weer iets nodig heb zal ik zeker bij het gereedschapscentrum gaan kijken.

Jan Hertog 27-01-2020

Geweldig, laserliner uitgezocht en heel makkelijk besteld. Vollop op de hoogte gehouden van het toegang van de verzend proces. Track en trace ging goed en het product was dezelfde dag geleverd, briljant!

Louis pullen 25-01-2020

De shop is overzichtelijk en duidelijk wat ook geld voor de site.
Prijstechnisch en de uitstraling gaf mij de doorslag.
De levering en de levertijd was zoals het hoort.
De volgende keer... ziet u mij dus weer...

Renomaster 25-01-2020

I found this shop on the internet and I chose it for the delivery time.
Good prices, fast delivery. I definitely will make shopping in your store.

jansen 24-01-2020

fijne correcte webshop zeer professioneel gereedschap tegen een redelijke prijs

Lahlimiklusser 23-01-2020

Ik ben een beginneling, maar heb overal gezocht en ik ben er achter gekomen dat deze site het goedkoopste is van allemaal en je blijft niet lang wachten op je spullen. Ik ben zeer te vrede .

Albert 23-01-2020

Bijna alles op voorraad, artikel is duidelijk omschreven, snelle levering goed verpakt, goede service, kortom niets op aan te merken.

M.E. Homborg 22-01-2020

Een hele duidelijke site met hele mooie artikelen.
De service is heel goed en de prijs nog beter.
De levertijd is ook nog eens snel.

DDC 22-01-2020

snelle levering, goede informatie op de website. ik kon snel vinden wat ik nodig had.

Marc 21-01-2020

Erg lange levertijd van sommige producten, maar uiteindelijk met enkele dagen vertraging geleverd. Een andere bestelling (ringsleutelset gedore) zou met schatting van 7 werkdagen geleverd worden, 30 december besteld, ondertussen meerdere malen contact gehad over de levertermijn waar ze het steeds bij de leverancier na moesten vragen. Dit duurt blijkbaar erg lang want na ruim een week hebben ze nog steeds geen verwachte leverdatum (hoewel op hun website wel hetzelfde artikel nog steeds te koop staat met levertermijn 5 werkdagen). Dit ook aangegeven, waarbij de reactie van hun klanten”service” is dat ze er niks aan kunnen doen en het advies is de bestelling te annuleren. Geen oplossing, geen alternatief of gelijkwaardig product, niks. Erg jammer van zo een winkel, goedkoop is duurkoop.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 22-01-2020

Hartelijk dank voor uw review. Op basis van de review kunnen wij niet zien over welke bestelling het gaat. Mocht de bestelling nog niet geleverd zijn dan willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. We kijken graag voor u naar een geschikte oplossing.