Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

fam. Muis 10-08-2020

Prima service. Had een klein probleempje tijdens de betalingsprocedure. 1 telefoontje was voldoende. Vervolgens netjes een orderbevestiging per mail ontvangen. Ook kreeg ik direct te horen dat mijn bestelling al onderweg was. De volgende dag keurig op tijd geleverd. Top!

Andre van der Werf 10-08-2020

Een overzichtelijk website en toch heel veel keuzemogelijkheden.
Ben je onzeker over je aanschaf of wil je nog meer zekerheid en bescherming
zijn er verschillende servicepakketten om je te helpen. Gewoon standaard voldoet in de meeste gevallen

Coen 09-08-2020

Groot assortiment, en een zeer snelle levering,
En dat voor een prima prijs!

Jeroen 08-08-2020

Groot assortiment tegen een scherpe prijs. Snelle levering & een overzichtelijke website.

Zeker aan te bevelen, ook voor in de toekomst. 💪🏼

Jeffrey 08-08-2020

Goed mooi gereedschap voor een goede prijs. Kwaliteit is top! Snel en verzorgd geleverd. Nog nooit problemen gehad. Ik raad hun zeker aan!

Ton 08-08-2020

Ruim assortiment En direct uit voorraad leverbaar, en voor een nette prijs.

Joey 07-08-2020

Super goede service product voldoet naar wens.
Na aanbeveling van jullie toch niet gekozen voor de makita tacker

Joey 07-08-2020

Leuke winkel alleen het moment dat ik daar kwam was er weinig showroom matriaal vriendelijke verkopers en een goeie uitleg
Bestel graag bij jullie wegens toch de scherpe prijzen.
Klasse ga zo door 👍

aquarana 06-08-2020

Onderdeel netjes en vlot geleverd, dat mag ook wel met zulke enorme verzendkosten. het bestelde onderdeel had ook makkelijk in een enveloppe gepast. maar goed ik heb zelf voor deze shop gekozen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 10-08-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Wij kiezen doelbewust niet voor 'enveloppe verzendingen' omdat er dan geen track&trace beschikbaar is. Wij denken dat een track&trace voor zowel de klant als voor ons veel meerwaarde heeft.

Wilma 06-08-2020

Prachtige rubberen producten besteld en gekregen.
Wat me opviel was dat er enorm dik in het plastic verpakt waren en flink ingetaped. Was nog klusje om tape en plastic er af te krijgen.
Ik zou zeggen; dat mag wel minder omdat producten niet stuk konden en al dat plastic niet milieuvriendelijk is.
Maar dank voor mooie artikelen.

Bert de Koning 03-08-2020

Het was mijn eerste keer dat ik bij Gereedschapcentum.nl heb besteld en zeker ook niet de laatste keer. Ik heb een Makita bouwstofzuiger besteld. Makita is gewoon mijn merk. De combinatie van stofzuiger en een flinke hoeveelheid stofzakken tegen een geringe meerprijs maakte de deal interessant. Het achteraf betalen van het geheel vind ik een grote service. Dat schept gelijk vertrouwen tussen de webwinkel en mij als klant. Tel daarbij op dat ik op de dag van bestelling enkele uren later een bevestiging kreeg van verzending van de door mij bestelde stofzuiger. De volgende dag kreeg ik alles keurig verpakt thuis afgeleverd. Kortom een aanrader voor iedereen die goed gereedschap zoekt voor een redelijke prijs met een uitstekende service.

Wilma 03-08-2020

Prachtige rubberen producten besteld en gekregen.
Maar dank voor mooie artikelen.
Gr.

Arjan 03-08-2020

Heb een Schroefverwijderaarset gekocht. Goede kwaliteit, snelle bezorging en levering. Scherpe prijs!

Dik Soeteman 02-08-2020

Deze winkel kreeg mijn vertrouwen,wat ze beloven wordt ook nagekomen , dus betrouwbaar,professioneel , keurig netjes was ook de levering van het product , een afkortzaag van Metabo

Ineke 02-08-2020

Ik heb voor hen gekozen omdat ze een accuboormachine voor bijna 25% goedkoper aanboden dan andere winkels. De langere levertijd (Max 5 weken) nam ik daarbij voor lief omdat er niet echt haast bij was. Tot mijn verrassing hadden we het apparaat evengoed met drie dagen in huis.

Kuiper 01-08-2020

Fijne site voor de gereedschap liefhebbers!!
Had nog een vraag, deze werd mooi beantwoordt aan de telefoon zoals het hoort!!

Ad 01-08-2020

De prijs is zeer goed. De verzending zeer snel ik beveel Gereedschapcentrum bij iedereen aan.
Zeer goede prijzen en goede aanbiedingen. Ook de verzending is zeer snel.

Fred 30-07-2020

Ik heb niet mijn hele bestelling ontvangen. Ik ben niet tevreden over uw diensten, ik geef deze winkel op. Ik heb betaald en niet ontvangen
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 04-08-2020

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u niet alles heeft ontvangen. Op basis van de ontvangen gegevens kunnen wij uw order niet oproepen. Wij verzoeken u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we het voor u op kunnen lossen.

Tom 30-07-2020

Scherpe prijzen en super snelle levering, zelfs als je op zondag een bestelling doet heb je het op maandag in huis.

Top!

Rene Bakker 29-07-2020

Makkelijkheid van de site snel en eenvoudig te vinden en goede prijs verhouding.

Kor Cia 29-07-2020

Zeer betrouwbaar en snelle levering.
Bij een verkeerde bestelling van mijn kant keurig een creditnota ontvangen en bedrag op tijd terug gestort gekregen
Prettige telefonisch contact.

Gerard 27-07-2020

Zeer goed product, meteen gebruikt werkt goed.
Snel geleverd, in een correcte verpakking.

Vlietje 27-07-2020

Ik geef een 10 voor de snelheid van levering. Vandaag besteld en morgen geleverd werkte echt.
Ik wist niet dat ook groter gereedschap zo gemakkelijk besteld kan worden.
En wat overal uitverkocht was kon ik bij Gereedschapcentrum.nl snel vinden.
Toen ik er nog iets bij bestelde werd dat in dezelfde order meegenomen, dus zonder extra verzendkosten.
Gereedschapcentrum.nl kan ik u aanbevelen.

Ninano 27-07-2020

Snel bezorgd en wel volgende dag en kwalitatief goed gereedschap ben heel tevreden echt aanbeveling ga zo door

Ate 25-07-2020

Prima beschrijving van de producten en snelle levering. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe aankoop