Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Pluis 03-09-2020

Snelle service, omschrijving producten kloppen, net een stukje goedkoper. Betrouwbaar

Javasta 03-09-2020

Ja snelle service de volgende dag in huis ik ben zeer tevreden en heb me webwinkel wel gevonden ga zo door jongens top

Corstiaan 03-09-2020

Gereedschapscentrum is een fijne winkel die altijd netjes levert volgend de afspraken. Verder hebben ze een groot en goed assortiment.

M. Raijmakers 01-09-2020

Zeer tevreden over mijn aankoop en ervaring bij deze webshop. Bestelling plaatsen en betaling ging makkelijk. Genoeg feedback over de status van mijn bestelling en hoe ver het was. Track & Trace erbij. 's middags de bestelling geplaatst, de dag erna in de morgen al geleverd. Dus zeer snelle service. Artikel netjes verpakt.

Kortom, zeer positief en zou hier zeker nog eens bestellen. Geef niet snel 10 sterren, maar voor deze levering zeer verdiend.

Kees Leidekker 30-08-2020

Trap besteld bij Gereedschapcentrum. Bij aankomst bleek deze beschadigd te zijn. Kan gebeuren. Maar wel direct een andere ontvangen.

Jeffrey 30-08-2020

Webshop is overzichtelijk. Snelle levering en naar mijn idee de goedkoopste aanbieder van producten ook. (Had makita m boxen gekocht kon ze nergens goedkoper krijgen) goed en mooi verpakt ook. In een woord top!

Jeroen 29-08-2020

Supersnelle levering van mijn accuboormachine. Met een prima prijs en garantie!

Keith 29-08-2020

Geweldige webwinkel !! Houden zich altijd aan hun afspraak en verzenden al vrij rap en al snel verzendkosten vrij ! Ik ben al een tijd blij met hun en daarom zal ik ook een tijd lang nog gaan bestellen !

Maarten 29-08-2020

Tijdens het zoeken naar de goedkoopste deal voor een Makita accuboormachine stuitte ik voor het eerst op Gereedschapcentrum. Na de bestelling en levering, die zeer gemakkelijk en snel verliep, kijk ik nu altijd op die site voor alle elektrische gereedschappen die ik nodig heb, omdat ze alle goede merken en uitvoeringen hebben tegen de laagste prijzen. Daardoor vond ik snel daarna een prima combideal van een Makita SDS-plus boorhamer met complete SDS-plus boor-, en beitelset voor de laagste prijs en daar ben ik nu ook de gelukkige eigenaar en gebruiker van. Ik weet voortaan precies waar ik moet zijn voor kwaliteit, de laagste prijs en de snelste levering: Gereedschapcentrum.nl

AM 29-08-2020

snelle verzending van de bestelling, een groot assortiment en lage prijzen!

Martin 28-08-2020

Nu 2 x gebruik gemaakt van hun service. En ze komen alle beloftes waar. Blijvertje!

Sabajo 28-08-2020

Supersnel ontvangen. Wat een service!
'S Avonds besteld de volgende dag in huis en direct kunnen gebruiken.

Martijn Fransen 28-08-2020

Keurig op tijd en netjes verpakt geleverd, goede prijs bijna altijd concurrerend en compleet assortiment.

Pieno 27-08-2020

Snelle levering, goed assortiment en duidelijke omschrijving van producten. Daarnaast waren de bestelde producten goed verpakt en werken perfect.

Sara 27-08-2020

Scherpe prijzen! Snelle verzending en het artikel is uitstekend verpakt. Door de goede productinformatie op de website werd de keuze gemakkelijker!

tuinklusser 26-08-2020

De levertijd die op de website wordt aangegeven kwam overeen met de werkelijke levertijd. De prijzen zijn redelijk in vergelijking met andere winkels. Het assortiment is breed. Er is tussentijdse berichtgeving (e-mail) over de status van de order. De website heeft goede mogelijkheden voor zoekverfijning maar ik mis een toon-zij-aan-zij en een toon-alleen-de-verschillen vergelijkingsmogelijkheid.

Carpenter 26-08-2020

Er wordt verzonden met PostNL. Nu voor de derde keer een product besteld dat op voorraad is en wat ik dus de volgende dag nodig heb. Zit nu weer 4 dagen te wachtten omdat er een "probleem" bij PostNL is. PostNL is waardeloos, werkt alleen bij zeer grote webshops. Volgens gereedschapscentrum moet ik gewoon 5 dagen wachten en dan kan er pas iets worden gedaan. Slechte service. Gewoon afschuiven op de vervoerder. Bij andere sites kreeg ik gewoon het product nogmaals gestuurd en kon ik het andere terugsturen. Zo kan het ook.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 27-08-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Helaas kunnen wij op basis van de huidige gegevens geen order oproepen. Zou u nogmaals contact met ons op willen nemen zodat we kunnen kijken wat het probleem is en deze zo nodig oplossen? Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking.

Jewezet 25-08-2020

Op zoek naar een cirkelzaag op kleine tafel, kwam ik terecht op de website van Gereedschapcentrum - tot dan toe volkomen onbekend voor mij. Het assortiment bleek groot en de keus was snel gemaakt. De afhandeling ging prima, de machine werd keurig de volgende dag bezorgd. Natuurlijk is het nu nog erg kort dag om een goed gefundeerde mening over de cirkel te geven, maar de paar balkjes die gezaagd zijn, zagen er goed uit. Hoe Gereedschapcentrum zal reageren bij eventuele klachten of tegenvallende apparatuur zal de toekomst moeten uitwijzen.

Erik 25-08-2020

Heel moeilijk contact en geen (re) actie
Ik heb bij Gereedschapcentrum onlangs 4 flexible bithouders besteld van merk Makita, want beter iets duurder en dan goed. Echter binnen 2 weken al 3 van de 4 kapot, bij normaal gebruik met kleine parkers, gewoon as los van de bithouder. Prutskwaliteit, waarschijnlijk ook geen echte Makita maar chinees. Gemaild naar Gereedschapscentrum, geen antwoord. Kan alleen via contactformulier, waarop allerlei extra onnodige info moet worden verstrekt. Toen maar gebeld en gedaan alsof iets wilde bestellen (anders kom je er niet doorheen) Vriendelijke meisje vertelde me dat met email aan het info email adres nooit iets wordt gedaan. Vreemd? ze zou haar manager vragen of ze uit "coulance"nieuwe mocht sturen..... Coulance???? 3 van de 4 binnen paar weken kapot bij gewoon gebruik. nu weken later niets meer gehoord , dus ook geen coulance, geen antwoord, niets. wat een baggerbedrijf. Nooit meer. als reactie op Trustpilot, schrijft men: we kunnen deze order niet vinden, graag nog even contact opnemen... haha
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 27-08-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Op enkel uw naam kunnen wij geen order vinden in ons systeem helaas. Graag willen wij hierover met u in contact komen om de situatie en oplossing te bespreken.

Harry 25-08-2020

Zeer duidelijke website. Zeer goede en snelle levering. Goede prijzen . Uitgebreide keuze. Ik zal het zeker aanbevelen.

Rene 24-08-2020

Goedkoopste van het moment van het bestelde product .21:00 besteld volgende dag in huis

Van V. 22-08-2020

Duidelijker Website. Snelle reactie op bestelling. Redelijk snelle toezending. Prima verpakking. Geen onderdelen die echt anders zijn dan bij andere webwinkels maar is gewoon goed.

Jos Ploeger 22-08-2020

Prima levering netjes verpakt en op de aangegeven dag voor een nette prijs. Dit was mijn derde bestelling, niets op aan te merken.

Paul Wilms 22-08-2020

Breed assortiment, voldoende deskundig en vriendelijk personeel. Kortom, TOPPY!

Martijn Ooms 22-08-2020

Ik bestel regelmatig bij Gereedschapcentrum en het is altijd goed. Prima prijzen, goed breikbaar en snelle levering.