Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Harry Dijkman 06-10-2020

Het is ongelofelijk , maar ik het het avonds net voor 22.00 uur besteld, en de volgende ochtend om 11.00 uur was het al binnen. Helemaal TOP

Douwe 06-10-2020

Naar wat ik hier zocht was snel gevonden en geen toeters en bellen.
Het werd snel verslonden en het de andere dag in huis

Peter 06-10-2020

Altijd een correcte levering tegen de beste prijs.
Zeer uitgebreid assortiment.

Dimitry 05-10-2020

Scherpe prijzen, nette service, ruim assortiment, achteraf betalen, 1 verbeter puntje; levering van de producten kan wel wat sneller.

Michael Jansen 03-10-2020

Prima winkel, alles netjes geleverd en ook nog snel wat eigenlijk niet kon vooraf!
Zeer tevreden

J. Robertus 03-10-2020

Naast de voordeligste prijs In vergelijking met andere aanbieders waren de door mij bestelde schuurmachine, accu’s en snellader de volgende dag bezorgd. De belofte dat een bestelling daadwerkelijk zo snel kan worden geleverd is dus erg prettig, terwijl dit bij andere aanbieders nog weleens een lokkertje blijkt.

Wouter 02-10-2020

Het productaanbod en de prijzen zijn goed. Wanneer je contact hebt met de klantenservice wordt je vriendelijk te woord gestaan en denkt men zo goed als mogelijk mee.
Helaas had ik de pech dat het door mij bestelde product kwijt is geraakt bij de transporteur. Dit was het enige product dat op voorraad was, dus vervanging was niet mogelijk.
De klantenservice heeft goed meegedacht in de oplossing en mij geadviseerd, gelet op de haast die er bij mijn bestelling was, elders te bestellen.
Voor mij, ondanks de pech waar Gereedschapscentrum niets aan kon doen, voldoende reden om in de toekomst weer bij Gereedschapscentrum te bestellen!

KRIS 02-10-2020

...Alles is in de best mogelijke volgorde. Snelle levering. Goederen zoals beschreven. Goede vormen van betaling.

Rijnders 01-10-2020

Duidelijke omschrijving en werd de volgende dag al thuis bezorgd. Stofzuiger voldoet aan de verwachting. Tevens werd je in de verkoopadvertentie geattendeerd op en Bosch Cashback actie. Dat is super en heb hierdoor meteen de actie aangevraagd!

Ron 01-10-2020

Ik was op zoek naar een steekwagen en die was op voorraad bij deze winkel en nog tegen korting ook.
Heb meteen besteld en afgerekend.
Direct een bevestiging ontvangen met alle relevante informatie.
Tussentijds en na ontvangst wordt je op een vlotte vrolijke no nonsens manier op de hoogte van de levering gehouden en bij de zaak betrokken.
Voor mij een voorbeeld van een goede betrokken webshop!!

Manuel 29-09-2020

Fijne winkel en fijn personeel. Helpen vakkundig en weten waar ze het over hebben en wat ze verkopen. Kon goed het verschil uitleggen tussen 2 machines maar liet netjes de keuze aan mij, voor welke machine ik zou kiezen. Kortom goede ervaring. Het is niet de eerste keer dat ik hier kom maar ook echte niet de laatste.

jaap 29-09-2020

goede en makkelijke site , gereedschap tegen een superscherpe prijs en goede kwaliteit .
snelle levering
volgende keer weer een bestelling van mij ....ga zo door.

M.Polman 29-09-2020

Snelle levering produkt. Snelle een goed produkt. Duidelijke omschrijving. Ik zal er in de toekomst weer kopen.

T.Hagenaar 29-09-2020

Duidelijk en schappelijke prijzen en makkelijk dat je het in 3 keer kan betalen zeer tevreden.

Hans 29-09-2020

De spullen die ik gekocht heb , zijn in goede orde ontvangen.
Netjes verpakt. Ook gelijk al geprobeerd en werkt zoals het moet.
Ik zal hier zeker nog een keer bestellen.

Ruud Nieuwenhuis 28-09-2020

Levering van het product is geheel conform afspraak en het product is binnen één dag bezorgd. Dit is geheel conform verwachting dus goed.

Nielsepiels 28-09-2020

Duidelijke winkel met veel producten. Scherp aan de prijs en goede communicatie over de verzending

Jeffrey 28-09-2020

Gebruikte machine opgestuurd gekregen
Onder het stof en krassen
Beetje jammer zeker als je als nieuwe klant wat besteld
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 02-10-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Wat vervelend om te lezen dat de geleverde machine onder het stof en de krassen zit.
Wanneer u contact opneemt met onze klantenservice gaan we kijken hoe we dit kunnen oplossen voor u.
Excuus voor het ongemak.

WB 28-09-2020

Overzichtelijke website, goede service en wordt goed op de hoogte gehouden van levering.

Martin 25-09-2020

oedkoop, duidelijkheid en snel levering. Ik zal de winkel zeker aanbevelen aan vrienden en collega's

Woutbouwt 25-09-2020

Top service! Leveren zoals afgesproken , super blij met me nieuwe tool ! Keep on going !

Robbert Jansen 25-09-2020

Positieve kanten

Veel aanbod
Goede prijs

Negatieve kanten

Slecht garantie service
Als iets niet op voorraad is hele lange levertijd

Jaap v W 24-09-2020

Product op een verkeerd adres geleverd en de klantenservice van Gereedschapcentrum was echt de slechtste die ik ooit heb meegemaakt. Zeggen gewoon doodleuk. Product is geleverd, verder is het jouw probleem.
Maar contact met de klantenservice bestond uit: geen antwoord krijgen voor 15-20 minuten (met een klacht) of gewoon verbinding verbreken. Ja ik was teleurgesteld maar was netjes en correct.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 28-09-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Wij hebben grondig onderzoek gedaan naar wat er mis is gegaan bij deze bestelling.
Dit heeft logischerwijs tijd nodig gehad. Het verkeerde afleveradres is opgegeven bij de bestelling, helaas kunnen wij hierin niets voor u betekenen.
Excuses voor het ongemak.

Rene 23-09-2020

Online bestelt, site is overzichtelijk, duidelijk en makkelijk toegankelijk voor iedereen leesbaar en te begrijpen.

Michel van der Kwaak 22-09-2020

Ik heb hem nog steeds niet ontvangen. Hier heb ik over gebeld en dit word uitgezocht. Volgende tnt zou het bezorgd zijn. Door de goede service is er een onderzoek ingesteld, ik wacht nog met smart hoe dit opgelost word.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 24-09-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Op basis van de huidige gegevens kunnen wij geen order vinden. Echter wanneer het onderzoek ingesteld is, verwacht ik dat hier spoedig een oplossing voor komt.
Excuus voor het ongemak.