Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Bart Braem 20-09-2020

Goede service en snelle levering. Kortom een goede keuze voor een bestelling!

Hvm 17-09-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding , snel bezorgd .
Je krijgt er je ziet ,
Goede garantie voorwaarden , waar veel andere leveranciers nog veel van kunnen leren

Henk 17-09-2020

Prima website en makkelijk te vinden product,de omschrijving was niet helemaal duidelijk maar in een chat gesprek kwam dat snel goed.
Snel kontakt en deskundig geholpen.
Bestelling geplaatst en volgende dag prima verpakt in huis.
Ik ben tevreden ook over de scherpe prijs.
Het product voldoet aan mijn verwachting.

Marc 17-09-2020

Prima winkel met nette prijs/kwaliteit verhouding. Nette verzorgde website, met goed assortiment, die op elk device goed werkt, in elke stap van het aankoop proces. Ze reageren netjes op vragen.

Na meerdere bestellingen is mijn indruk dat dit een degelijk bedrijf is, geen low budget cowboys.

Jos 17-09-2020

Ik ben een beginnend klusser met een nieuw huis. Ondanks de nieuwe moderne woning, zijn er zat dingen die moeten gebeuren, een schilderijtje ophangen, planken zagen, vloertje leggen en kasten maken. Ergens heb ik geen idee waar ik moet beginnen, anders dan bij "goede apparatuur is het halve werk". Het gereedschapscentrum bied mij alle apparatuur die ik nodig heb met verschillende aanbiedingen zodat ik ook niet de wereld betaal. En ondanks dat niet alle spullen direct leverbaar waren werd ik keurig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Top winkel.

Janssen 16-09-2020

Een accuboormachine besteld, met volgens specificaties 110nM koppel. Er wordt een machine geleverd met een ander typenummer welke volgens fabrikant 85nM koppel heeft.
Na een belletje hebben ze na 2 dagen een nieuwe machine gestuurd, wat best netjes is. Bij aankomst bleek exact dezelde machine geleverd te zijn.
Weer gebeld, zegt de telefoniste dat het exact dezelfde machines zijn, dit klopt niet volgens de site van de fabrikant. Er zit wezelijk verschil in beide apparaten.
Ze zien er het zelfde uit, maar de prestaties zijn anders.

Retour gestuurd en opnieuw besteld via concurrent uit Beek(lb)

Arjan Verploegh 15-09-2020

Zeer duidelijke website .
Overzichtelijk.
Als het op voorraad is snel geleverd, zeer fijne winkel .
Goede prijsverhouding vaak mooie aanbiedingen.
Deze winkel beveel ik zeker aan andere mensen aan.

siem 14-09-2020

heb me product nog steeds niet ontvangen en heb het donderdag bestelt en het zou de dag erna geleverd worden is ondertussen maandag en nog niks

H.Koninkx 14-09-2020

Prima shop. Prettige behulpzame telefonisch klantenservice. Snelle levering. Mogelijkheid voor retourneren is heel goed geregeld. Het artikel wat ik gekocht heb voldoet helemaal aan de verwachtingen. Zal zeker een volgende keer bij deze zaak bestellen.

dick 14-09-2020

Alles wat ik nodig had was op voorraad, daardoor een snelle service, en ook nog eens spotgoedkoop.
Spullen netjes verpakt.
Ik kom zeker terug.

Michelle 13-09-2020

Gebruiksvriendelijke site, marktconforme prijzen, top avondlevering op zelfde dag

Roon de Hoog 13-09-2020

Goed gekozen boormachine en prima verzending van de gereedschappen aan te bevelen .

Bastiaan 12-09-2020

op 5 september twee terrasheaters besteld en betaald. Ging heel soepel.

Nu een week na de bestelling te hebben geplaatst is er nog steeds niets geleverd. Het is voor ons volstrekt onduidelijk of er iets geleverd gaat worden.

Leuk voor alle anderen met hun goede ervaringen met dit bedrijf.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 14-09-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Op basis van de huidige gegevens kunnen wij spijtig genoeg geen order vinden.
Echter kunnen wij verzekeren dat wij dit nog geen leveren. Het zou kunnen zijn dat er een levertijd op de heaters zit. Het kan helaas ook zijn dat er een vertraging op zit. We hebben u sowieso e-mails gestuurd met de orderbevestiging en indien van toepassing met de vertraging. U mag altijd contact met ons opnemen, zodat we inhoudelijker kunnen reageren op deze vraag.

jeroen 11-09-2020

Product wat defect is teruggestuurd maar zit al meer dan zeven weken te wachten op reparatie of een nieuwe.....gooien ze het op corona. Service en afhandeling van garantie is heeeel ver te zoeken bij deze zaak. Jammer dat dit een smet geeft op de snelle levering destijds.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 14-09-2020

Hartelijk dank voor uw review.

Spijtig dat de afhandeling van de reparatie zo lang duurt. Helaas zijn wij hierin afhankelijk van onze leveranciers.
Wanneer u opnieuw contact met ons opneemt kunnen wij bekijken of er iets is wat we hierin kunnen betekenen voor u.
Helaas kunnen wij op basis van de huidige gegevens geen informatie oproepen.

Koukleum 11-09-2020

Terrasheater besteld voor een uitstekende prijs. De website is zeer overzichtelijk en makkelijk. Levering van de heater de volgende dag.

Remco 11-09-2020

Perfecte site, overzichtelijk en makkelijke zoek functie.
Goede levering en goede afhandeling van eventuele problemen.

Joost 10-09-2020

Makkelijk te bestellen en goed kwaliteitsgereedschap voor een mooie prijs. Ook een ruim assortiment. En alles in een handomdraai.

H.A. Boerdijk 10-09-2020

Duidelijke omschrijving. Geen verborgen kosten. Supersnelle levering. Goede service omschrijving.

Niek Hengeveld 08-09-2020

Verder prima

Enige nadeel dat het gewoon 1,5 week duurt voordat je iets krijgt terwijl alles op de site op voorraad staat
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 10-09-2020

Hartelijk dank voor je review.
Wij zien dat bij je laatste bestelling 1 van de 4 producten een levertijd had.
Excuus voor het misverstand.

Nath 07-09-2020

Goed advies ontvangen voor Milwaukee producten. Alles wat ik wou was in voorraad en gelijk leverbaar. Prijzen zijn ook goedkoper voor sommige producten dan andere winkels.

J 07-09-2020

De producten zijn goed en betaalbaar, ruim assortiment, snelle levering en goede service

kw 06-09-2020

snelle levering, nette prijs machine werkt perfect. ben zeer tevreden .

AJ 04-09-2020

Prima shop, ondanks dat mijn bestelling niet dezelfde dag is bezorgd het bedrag van de extra gekochte service terug gestort gekregen. Product voldoet ook prima aan mijn verwachtingen. Volgende keer zou ik weer hier iets van gereedschap bestellen mocht ik iets nodig hebben.

Judocus van Hedel 04-09-2020

De shop heeft een assortiment dat past bij iedere portemonnee en voor de beginnend klusser maar ook voor de professional. Naast de inhoud krijg je een onderbouwd advies om je gewenste object wel of niet voor jouw klus(sen) of werk aan te schaffen. Kwaliteit in de breedste zin van het woord. Dit heeft mij doen besluiten om na 3 jaren nog steeds hier rond te neuzen en te slagen. Een dagelijks koopje-van-de-dag houdt mij zeker scherp en trekt mij wel eens over de streep. Het heeft mij nooit teleurgesteld in deze jaren.

Jaime 04-09-2020

Goede service. Een snelle levering van gereedschap en materiaal, je bestel vandaag en de volgende dag is thuis ,. top als eenmaanszaak ben heel tevreden.