Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Alfred Derksen 24-10-2020

Snelle en correcte levering voor een scherpe prijs. Op de site is de informatie goed te vinden compleet met de gebruiksaanwijzingen, productinformatie en alternatieven.

Bert Kuijpers 22-10-2020

Fantastische zaak. Heb al vele malen spullen besteld en ben zeer tevreden over de prijs en kwaliteit. Ze zijn snel in het leveren van de bestelde zaken.

Klusbedrijf Peters 22-10-2020

Producten snel in huis. Goede klantenservice die snel oplossingen heeft als er iets niet goed is gegaan. Niets dan lof! Geen 10 punten omdat er altijd ruimte voor verbetering moet zijn ;-)

Henk 22-10-2020

Website gaf correcte informatie over het in voorraad zijn van de Heggenschaar en deze werd ook nog eens bliksemsnel en goed verpakt binnen 24 uur geleverd!! Daarbij was deze ook nog eens concurrerend geprijsd!! Gereedschapcentrum is voor mij zeker een aanrader

J.Hellendoorn 22-10-2020

Producten zijn goed maar je moet belachelijk lang wachten op je artikelen. Heb bijna 6 weken moeten wachten op 1 artikel die nog bij een bestelling moest. Had ik het elders besteld binnen 48 uur. Ronduit belachelijk. Kan het geen goed bedrijf noemen als het gaat om levering. Ook apparatuur op zijn zijkant verzenden (goed voor je aggagraat waar je al 6 weken op wacht) en dozen zodanig beschadigd doordat ze er geen hoekprofielen op hebben gedaan voor bescherming. Dus mag zeer zeker wel eens meer aandacht aan besteed worden want dit is slordig en waardeloze zending. Ben blij dat ik voor me bedrijf hier niet heb besteld.

Roelof 22-10-2020

Bij gereedschapscentum kun je terecht voor goed gereedschap met een nette prijs. Zeer tevreden over de producten die ik gekocht heb. Je word netjes oo de hoogte gehouden wat de status van je pakket is. Gereedschapscentrum raad ik daarom iedereen aan.

handige Henkie 21-10-2020

goed opgezette website , zeeeer goede prijs, snelle levering.al m'n volgende gereedschap word hier gekocht . dat is zeker.

Tom 21-10-2020

Winkel maakt waar wat ze zeggen: voor 22:00 uur besteld is de volgende dag geleverd.
De Makita DHP482 18V accu schroevendraaier/ boormachine is voor mij perfect.

Suat 19-10-2020

Ik ben zeer tevreden hoe de bestellingen worden afgehandeld en feedback krijgt.

Zeker geen klachten tot nu toe

Henderikus ijnsen 18-10-2020

Altijd alles keurig op tijd. Zelfs waar ik woon Hollum op Ameland.
En in combinatie met After Pay is het top.
Klasse bedrijf en heel goed gereedschap. Zeer tevreden. Ga zo door.

Klaas Zielstra 17-10-2020

Groot assortiment aan gereedschap van verschillende merken. Overzichtelijk web site,. Dagelijkse aanbiedingen via nieuwsbrief. Deskundig vriendelijk en hulpvaardig personeel via telefooncontact.
Zeer snelle levering en automatische verzekering van de bestelde artikelen. Goede afhandeling garantie producten . Professioneel, betrouwbaar bedrijf

prettig telefonisch gesprek, snelle levering 16-10-2020

site duidelijk, kon makkelijk kiezen, duidelijke uitleg apparaat.
meer weet ik er niet over te zeggen

Jeroen 16-10-2020

Altijd duidelijk!
Snelle levering.
En als je een vraag hebt of iets niet snapt dan stuur je even een mailtje of apje, en dan word er vaak binnen 1 dag of zelfs dezelfde dag al gereageerd.
Goede onderbouwing en uitleg, het kan dus wel!
100 punten en ik bestel hier zeker vaker!

Coby 16-10-2020

Een mooie shop met ruime aanbod in gereedschap en erg goede services kreeg het pakket eerder dan aangegeven echt super dat ik het net voor de verjaardag van mijn man kreeg, betere services kon niet en de verpakking zag er netjes en verzorgd uit! Gewoon een TOP winkel!

pieter vlemminx 16-10-2020

snel, goed en goedkoop, dat is wat een leverancier moet zijn. Kwaliteitsprodukt.

Rob 15-10-2020

Zeer fijne ervaring met gereedschapscentrum . Online bestellen en de volgende dag word je bestelling netjes volgens afspraak thuis gebracht.

Aswin 15-10-2020

mooie duidelijke en overzichtelijke shop. Goede informatie over de producten. Erg Prettig

E. Schoot 14-10-2020

Gekozen voor de bestelling bij gereedschapscentrum.nl omdat de bestelling heel makkelijk via de site gaat en de prijzen van de artikelen voordeliger zijn dan bij bouwmarkten/ groothandel.
Tevens zeer snelle levering.

MaaiB 12-10-2020

Hele fijne webshop voor al je gereedschap. Ze hebben een zeer uitgebreid assortiment van kwaliteit gereedschap, met duidelijke productinformatie en goede prijzen. Om 11.57 had ik 3 artikelen besteld die dezelfde avond om 19.00 werden afgeleverd. Top!

Daniel 12-10-2020

goed,snel,vertrouwbaar,scherpe prijzen,vriendlijke personeel,grote asortyment

John 12-10-2020

Duidelijk en overzichtelijke site.
Snelle en goede communicatie omtrent levering.
Bestelling was keurig tegen beschadigingen verpakt.

RD 12-10-2020

Zeer goede website met alles wat ik nodig had in assortiment, eenvoudige navigatie en ook nog levering op dezelfde dag! Echt top!

Kloetstra 09-10-2020

De trap was dermate beschadigd dat ik hem weer mee gegeven heb met Transmission.
De trap zou gecrediteerd worden maar nog niks ontvangen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-10-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Zodra wij de trap retour hebben ontvangen en verwerkt zullen wij een creditfactuur opstellen en het aankoopbedrag terugstorten.
Op dit moment is de trap nog niet retour en/of verwerkt.

Antoon Kox 08-10-2020

Goede uitleg over het produkt. Verkopers weten perfect waar ze over praten. Absoluut geen verkooppraatjes.

Mark 08-10-2020

Goede service, bestellingen zijn vaak echt binnen 1 dag bezorgd. Retour zenden ook geen enkel probleem, ook hier binnen enkele dagen geld al terug gestort. Niks op aan te merken