Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

childo 05-11-2020

niet duur en goede kwaliteit wat ik tot nu toe besteld heb
snelle levering en goed verzorgd (ingepakt) de producten

Gert-jan 05-11-2020

Ik wilde mijn gereedschap assortiment uitbreiden met enkele machines. Hiervoor had ik besteld bij een andere webshop maar daar was de levertijd echt schrikbarend lang (meer dan 1 maand voor een afkortzaag)
Dus deze webshop maar is geprobeerd met een decoupeerzaag, nou s’avonds voor 21:00 besteld en de dag erna al binnen.
Conclusie: Supersnelle levering een dikke 10
Waar bestel ik mijn volgende machine, die keuze is snel gemaakt. 👍🏻

Fred 04-11-2020

Dit was mijn eerste bestelling en ik ben dik tevreden.
Ik had de bestelling mooi op tijd binnen dus ik ga zeker in de toekomst hier nog meer bestellen.

Vincent 04-11-2020

Absoluut de slechtste webshop waar ik ooit zaken mee heb gedaan.
De levering was in eerste instantie prima. Echter ging het product (een compressor) na slechts 2 weken kapot. Heel vervelend, maar het product werd opgehaald.

Nu houdt Gereedschapcentrum een reparatietermijn aan van ca 5 weken. Dit vind ik al erg lang voor een product dat je slechts 2 weken werkend in bezit hebt gehad, maar ok.

Gedurende deze periode is er geen enkele communicatie richting mij geweest met betrekking tot de status. Bij navraag diverse malen de toezegging gehad om een status update te krijgen met een verwachte reparatiedatum. In alle gevallen is dit niet gebeurd.

Nu zijn we inmiddels meer dan 7! weken verder, en nog steeds heb ik geen werkend product. Ik heb al gemeld dat ik de koop wil ontbinden omdat wij inmiddels elders een compressor hebben aangeschaft, 7 weken zonder zitten is geen optie. Maar ook aan de ontbinding van de koop wil Gereedschapcentrum niet meewerken.

Echt waardeloze service, ik heb er geen goed woord voor over.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 05-11-2020

Hartelijk dank voor uw review.

Wat vervelend dat u onze service als waardeloos ervaart wat uw garantie betreft.
Ik heb alle begrip voor uw boosheid gezien dit al enige weken duurt en wij het garantie termijn niet hebben gehaald.
Ik heb dit meteen intern besproken met mijn collega's van des betreffende afdeling.
Wij zullen in dit geval het aankoopbedrag netjes crediteren en terugbetalen.
Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Theo 04-11-2020

Goede zaag en snelle levering. Beveel deze winkel aan, in de toekomst komt deze winkel in aanmerking bij mij.

De laat 03-11-2020

Een goed bedrijf ik heb 2 jaar geleden een goede set van Makita aangeschaft bij hun en nu ging een ding stuk en ik belde naar het bedrijf en de melding en kreeg binnen een paar minuten de mailtjes binnen dat die voor repetitie onder de garantie viel dus hij wort netjes gemaakt, ik heb meteen ook een nieuwe decoupeerzaag er bij gekocht en die lag netjes klaar in de winkel toen ik daar aan kwam in een tijd vlak van 35 minuten, ga zo door een goed bedrijf “Actie”

Oscar 03-11-2020

Ik heb een kloofbijl gekocht voor een mooie prijs. Op vrijdag besteld omdat ik in het weekend moest hakken. Zaterdag netjes afgeleverd. Alles prima en snel geregeld!

Man 03-11-2020

Gereedschap besteld.snelle en correcte levering
Goed op de hoogte gehouden via de mail.
Alles was netjes verpakt
Heel tevreden

Jean Pierre 03-11-2020

Deze webshop komt haar beloften na. Vóór een bepaald tijdstip besteld, morgen het product in huis.
Bovendien vaak géén verzendkosten en toch zéér concurrerende prijzen.

Julian 03-11-2020

The product and prices are very competitive. What is nice is that you don't have to buy the full package. If you just want to buy a drill without other parts, they offer this service and they deliver quick.

Very very happy.

Ton Brinkhof 03-11-2020

Fijne webshop met een ruim en overzichtelijk aanbod van allerhande gereedschap. Ook voorafgaand aan de aanschaf van een combihamer een snel, helder en duidelijk antwoord per mail gehad op een eerder gestelde vraag gehad. Dus beveel ik ze van harte aan.

Marcel 02-11-2020

Al lange tijd afnemer bij gereedschapcentrum, goed gereedschap voor een scherpe prijs. Als het op voorraad is wordt het ook binnen 24uur geleverd. Winkel/showroom in Tilburg ziet er verzorgt uit met vriendelijk personeel.

Robbie van Dalen 02-11-2020

Goede omschrijving van het product en functies.
Verzendopties duidelijk en op tijd geleverd!!!
Prima

Frans 02-11-2020

Ik kan hier kort over zijn ... mijn ervaring met Gereedschapcentrum.nl is gewoon top!
Uitgebreid assortiment, makkelijk zoeken én vinden, scherpe prijzen en snelle verzending.
Helemaal goed!

Theo Verbeek 01-11-2020

Ze zeggen wat ze doen, keurig op tijd en ook de levering verliep feilloos. Een 8 omdat de betaling niet helemaal soepel verliep, maar dit kan ook aan de bank liggen.

Danny 29-10-2020

De service is goed. Mocht er iets mis mee zijn zoeken ze samen met je naar een oplossing. Ik heb er al verschillende spullen besteld en zijn snel geleverd

Mart Seerden 29-10-2020

Goede keuzemogelijkheid - goede ondersteuning - vlotte afwikkeling - goede producten.

Remco 27-10-2020

Goede en snelle levering. Bij vragen krijg je snel een professioneel antwoord waar je wat aan hebt. De kwaliteit en prijs verhouding is ook goed.

Christy 27-10-2020

Na zoeken op het artikel, had Gereedschapcentrum.nl de beste prijs. Eerlijk gezegd had ik er nog nooit van gehoord, maar bestellen ging soepel en bezorging ook prima, naar verwachting.

ATL Bouwbedrijf 26-10-2020

De site is makkelijk , goed overzichtelijk en prijsvriendelijk , zeer snelle afhandeling en bezorging van de bestellingen vandaag besteld morgen in huis.
Een aanrader voor elk bedrijf of particulier.

Gert-Jan van Harn 26-10-2020

Ze hebben alles wat ik voor mijn hobby nodig heb. De levering gaat perfect. Als iets niet op voorraad is wordt het zo snel mogelijk geregeld. De betaling gaat ook goed, nog geen problemen gehad. Heb nu 2 keer besteld en zal dat in de toekomst zeker weer doen als ik iets nodig heb. Groeten van Gert-Jan

jhdv 25-10-2020

Goed ervaring met gereedschapscentrum prima winkel levering is snel en betrouwbaar,
de prijs en kwaliteit verhouding is zeer goed. Ben zeer tevreden met de producten die ik heb besteld.

Wim Roest van SIGNAL SERVICE 25-10-2020

Ik heb een InterDynamics Dozenboor gekocht bij dit bedrijf. Goede telefonische hulp en de spoedlevering (tegen een geringe vergoeding) ging perfect. Ze komen hun afspraken dus na!
M.vr.gr.
Wim Roest

Remko van den Rijken 25-10-2020

Bestellen gaat makkelijk levering mits voorradig snel en goed, ruilen of retourneren geen probleem.

Slecht 24-10-2020

Vooral geen zaken doen met gereedschapcentrum, of je moet heel veel tijd over hebben om te bellen en te mailen met de klantenservice. Ik heb in de showroom voor een aanzienlijk bedrag aan Makita gereedschappen gekocht, nu wil ik een cirkelzaag ruilen omdat deze linkshandig blijkt te zijn. Maar deze kan niet geruild worden omdat deze gebruikt is. Ik ga juist naar de showroom om goede voorlichting te krijgen en de opties te bekijken, maar ben niet goed voorgelicht over deze linkshandige cirkelzaag.
Ik moet er maar aan wennen dat ik als rechtshandige met een linkshandige zaag moet zagen zeiden ze, we kunnen een gebruikte zaag niet terug nemen. Daar heb ik als klant toch geen boodschap aan. Wanneer je als bedrijf een fout maakt dient dit klantgericht opgelost te worden.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 26-10-2020

m
Hartelijk dank voor uw review.
Spijtig om te lezen dat u verkeerd bent voorgelicht. Excuus daarvoor.
De zaag is sinds maart in uw bezit en in gebruik genomen.
Wij kunnen deze inderdaad niet meer retour nemen. Het retourrecht is ruimschoots verstreken.