Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

E.t.v. 01-12-2020

Super handige site makkelijk om alles te vinden en een hele snelle service.
Voor mij een blijvertje!!!!!!

Remco 01-12-2020

Goede prijs voor de producten, wordt correct op de hoogte gehouden over de status van de bestelling, en snelle levering. Perfect!

Luc 01-12-2020

Snel en vertrouwde levering.
Produkt zoals omschreven.
Eerlijke prijzen met veel aanbiedingen. Top bedrijf. 👍

A. Blauw 01-12-2020

Goede webshop met mooie prijzen.
Bestelling wordt vlot en zorgvuldig uitgevoerd.
als ik gereedschap zoek kijk ik altijd hier even.

Rob 30-11-2020

Duidelijke site, zeer snelle levering en zeer concurrerend . Ook in het verleden was dat zo. Fijn dat dat zo gebleven is.

René 30-11-2020

Duidelijke site met goede productomschrijvingen en een heldere vergelijkingsoptie. De communicatie over de status van je bestelling is goed.

wim vd waal 30-11-2020

Goede snelle service. Zeer snelle levering, mits op voorraad. Goede producten voor een goede prijs.

Pieter C 30-11-2020

Via de site kon ik chatten over het aan te schaffen product. Dat ging goed. De bestelling gedaan rond 17 uur en de volgende dag werd het al rond het middaguur bezorgd. Prima voor elkaar.

Frank 29-11-2020

Bahco dopsleutel setje was bij gereedschap centrum de goedkoopste. Op zondag besteld en maandag al in mijn werkplaats! Toppie

Wim 28-11-2020

Goede webshop
Goed gereedschap zeer gunstige prijzen
Zeer ruime keuze voor vaklieden!

Henk 28-11-2020

Bestellen ging makkelijk en snel en werd de volgende dag al geleverd. Top!

James de Jong 28-11-2020

De service was heel goed. Snelle levering, gebruiksvriendelijk website ook op de telefoon.

Patrick 27-11-2020

Goede en snelle levering
. Ook makkelijk als je in 3 termijnen kan betalen

Marc Fischer 27-11-2020

Shop is erg duidelijk, en ze hebben erg veel op voorraad. Bestellen ging makkelijk, betalen ook. En zoals ze beloofden, volgende dag bezorgt! Verpakking was erg goed. Er is echt aandacht aan besteed aan het geheel. Prijs was trouwens ook zeer netjes, daarom kwam ik bij gereedschap centrum terecht. Ben zeer tevreden.

Paul 26-11-2020

Uitgebreid assortiment en scherpe prijzen, daarnaast snel geleverd.
Zeker een zaak om te checken als ik weer iets nodig heb

rdj montage 26-11-2020

ik ga alleen maar naar jullie site/showroom om iets te halen . alles is overzichtelijk en klantvriendelijk . ik ga nergens anders meer heen . goede kwaliteiten van het gereedschap en aardige bediening , top zaak !

Chris 26-11-2020

Onderdelen via gereedschapcentrum besteld. 1 artikel niet op voorraad. Hierdoor wordt de levering van de gehele bestelling uitgesteld. Valt me tegen van een webshop anno 2020.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 30-11-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Wij gaan uit van de langste levertijd. Niet iedereen is gediend van een deellevering, dus we voeren deze niet standaard uit.
Het is altijd mogelijk om contact met onze klantenservice op te nemen, om de mogelijkheden te bespreken.

Pascal 24-11-2020

Mooie en snelle levering en altijd mooie aanbieding en een schappelijke prijs.

Nathalie 24-11-2020

Het is een goeie site en goeie service en goede klantvriendelijkheid, producten worden goed en netjes afgeleverd en de producten zijn goed na behoren en als je iets verkeerd heb besteld dan word er goed aan gewerkt dat je snel en netjes terug kan sturen.

Dale du Plooy 23-11-2020

Always have the tools needed for my jobs, quick to deliver and easy to navigate and find the needed tools.

D-B afbouw en montage 22-11-2020

makkelijk bestellen via site, en snel geleverd. raad dit iedereen aan.
ik zal zeker nog meer bestellen in de toekomst.

R.J. van den Hoofdakker 21-11-2020

Snel geleverd zonder problemen.
Vandaag gebruikt zonder problemen
Bestelling, betaling en de
levering gingen allemaal even snel.
Aanbevelingswaardige verkoper!👍👍👍

Steef 20-11-2020

Alles top.
1 klein minpuntje, Post.nl samenwerking op de site werkt slecht.

Leo 20-11-2020

Goed gereedschap en supersnel bezorgd gewoon top inheb er geen andere woorden voor

ruud 20-11-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het artikel wat ik gekocht heb hier het goedkoopst was , de levering was vrij snel en hun site was heel overzichtelijk en duidelijk. enig minpuntje was de staat van de verpakking , vol met deuken en er zat een gat in ( waarschijnlijk door de vervoerder veroorzaakt )
Gelukkig was er met het apparaat niets .