Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 268 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Mark 05-12-2020

Tool today my ass
Extra betalen word het de volgende dag bezorgd
Komen de afspraken niet na
Waarna het vervolgens over het weekend getild word
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 07-12-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Helaas had uw bestelling inderdaad vertraging opgelopen bij de vervoerder, excuus daarvoor. Momenteel hebben alle vervoerders te maken met extreme drukte.

U heeft de bestelling intussen geannuleerd, dus wij gaan het aankoopbedrag terugstorten.

Lukas 04-12-2020

De adventkalender die ik besteld had (wat een vrij grote kans heeft dat het cadeau gedaan wordt aan iemand, zeker rond deze tijd) was zonder extra verpakking en in de originele doos verzonden.
Dat betekend dus dat er een grote verzendsticker op geplakt wordt, DHL er zelf ook nog een sticker op plakt, en alle beschadigingen tijdens de verzending, op een verpakking zitten die je aan iemand cadeau doet.

Beetje lullog om nu een adventkalender in een lelijke verpakking cadeau te moeten doen, terwijl een beetje karton dit had kunnen verhelpen
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 07-12-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Wat vervelend, deze manier van verzenden is inderdaad niet handig. We hadden de kalender in een omdoos moeten doen, dan was het een stuk leuker om cadeau te geven.
Eventueel zou je contact met onze klantenservice op kunnen nemen, wellicht is er nog iets mogelijk?

Excuus voor het ongemak.

Ber 04-12-2020

Duidelijk aangegeven dat het wat later kwam en netjes compleet afgeleverd. Werkt na behoren. Jammer dat er geen spouwmes op zit en überhaupt er ook geen support opzit om er een te plaatsen.

Natasja 04-12-2020

Net zelf een begonnen klusser en jullie leveren snel netjes verpakte spullen!

Richard L 03-12-2020

Gereedschapcentrum.nl heeft met regelmaat erg mooie aanbiedingen.
Echter moet je niet altijd haast met leveren hebben.
Soms is je bestelling 2 dagen later al binnen. Maar bij bestellingen die bijvoorbeeld over 3 weken geleverd zouden worden moet je niet gek kijken als het 5 a 6 weken duurt.
Al met al een goede winkel met kwalitatief erg goede producten voor een goede prijs

Vincent 03-12-2020

Ik had verwacht dat het een paar dagen zou duren voordat de bestelling binnen zou zijn. Binnen 24 uur volgens afspraak. Prima

Fer 03-12-2020

Goede en snelle levering van goed product( bladblazer). Zeer tevreden over afhandeling.
Een opmerking is er wel, de bladblazer werd in de originele verpakking van het product verstuurd, ik persoonlijk vind dat niet wenselijk.

Arie 03-12-2020

Zeer goede site veel overzicht en een snelle service alles netjes op tijd binnen en als je vragen hebt staan ze gelijk klaar top

Paul 02-12-2020

Een duidelike webshop, met goede prijzen
Snelle levering
Zeer aan te bevelen

NDE 02-12-2020

Mooi overzichtelijk, prima prijzen en zeer snelle verzending. Klantenservice is goed bereikbaar en reageert snel!

Roy 02-12-2020

Vanaf ongeveer 10 bestellingen geleden alleen maar goede ervaringen gehad. Tot nu toe altijd op tijd geleverd en regelmatig goede deals en acties. Zelfs na uitgebreid googlen nergens een betere actie dan bij gereedschapscentrum.nl
Onlangs nog hulp gevraagd om bijpassende accessoires te vinden voor mijn dremel, en ook daarbij kreeg ik vlot en goed antwoord.
Icm het zeer uitgebreide aanbod, hoef ik nergens anders meer mijn gereedschap aan te schaffen.

Mark 01-12-2020

Klantenservice reageert snel.

Helaas wat vertraging met de verzending maar daar kunnen ze waarschijnlijk niks aan doen.

joop 01-12-2020

goed merkgereedschap voor een scherpe prijs en snelle en betrouwbare levering
al vaker wat gekocht goede service

E.t.v. 01-12-2020

Super handige site makkelijk om alles te vinden en een hele snelle service.
Voor mij een blijvertje!!!!!!

Remco 01-12-2020

Goede prijs voor de producten, wordt correct op de hoogte gehouden over de status van de bestelling, en snelle levering. Perfect!

Luc 01-12-2020

Snel en vertrouwde levering.
Produkt zoals omschreven.
Eerlijke prijzen met veel aanbiedingen. Top bedrijf. 👍

A. Blauw 01-12-2020

Goede webshop met mooie prijzen.
Bestelling wordt vlot en zorgvuldig uitgevoerd.
als ik gereedschap zoek kijk ik altijd hier even.

Rob 30-11-2020

Duidelijke site, zeer snelle levering en zeer concurrerend . Ook in het verleden was dat zo. Fijn dat dat zo gebleven is.

René 30-11-2020

Duidelijke site met goede productomschrijvingen en een heldere vergelijkingsoptie. De communicatie over de status van je bestelling is goed.

wim vd waal 30-11-2020

Goede snelle service. Zeer snelle levering, mits op voorraad. Goede producten voor een goede prijs.

Pieter C 30-11-2020

Via de site kon ik chatten over het aan te schaffen product. Dat ging goed. De bestelling gedaan rond 17 uur en de volgende dag werd het al rond het middaguur bezorgd. Prima voor elkaar.

Frank 29-11-2020

Bahco dopsleutel setje was bij gereedschap centrum de goedkoopste. Op zondag besteld en maandag al in mijn werkplaats! Toppie

Wim 28-11-2020

Goede webshop
Goed gereedschap zeer gunstige prijzen
Zeer ruime keuze voor vaklieden!

Henk 28-11-2020

Bestellen ging makkelijk en snel en werd de volgende dag al geleverd. Top!

James de Jong 28-11-2020

De service was heel goed. Snelle levering, gebruiksvriendelijk website ook op de telefoon.