Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Piet Heijne 05-12-2019

In de laatste 12 maanden heb ik 7 bestellingen gedaan bij Gereedschapcentrum. Als iets niet voorradig is staat dat vermeld op de website, zodat je van niet wordt verrast. Elk pakket wordt keurig bezorgd en nog nimmer heb ik iets hoeven te retourneren. Kwaliteit van de artikelen (DeWalt, Bosch, Leica) is uiteraard perfect en de prijs is zeer redelijk als je die vergelijkt met andere winkels. Kortom, ik ben zeer tevreden.

Jay 04-12-2019

Mega keuze aan assortiment, geredschaap en accessoires, zeer scherpe prijzen.Snele verzending.
Het service zoals iedereen verwacht.
Aanbevolen!

karin 04-12-2019

Mijn bestelling was snel geleverd, alleen jammer dat het product wat ik kocht twee dagen later in de (black friday) aanbiedingen zat.

JVC Multiservice 03-12-2019

Makita boorhamer aangeschaft paar drukken op de knop volgende dag is huis echt top 👍 en super snel bezorgd zeker een dikke 10 waard alles netjes en optijd zoals het hoort heel blij met mijn product

Zeker een aanrader

Met Vriendelijke Groet*****

Marco 03-12-2019

Snelle en correcte levering. Bij een eerdere bestelling werd het probleempje snel en correct opgelost

William 03-12-2019

Heb een bestelling geplaatst en volgende dag al in huis. Het artikel was een slanghaspel die hier het goedkoopste was. Ben heel content mee en zal zeker vaker artikelen hier bestellen.

Ed Marbus 02-12-2019

voor mij was gereedschap centrum de goedkoopste die ik kon vinden de aankoop die ik gedaan
heb was ook inderdaad de volgende dag in huis ik raad deze winkel iedereen aan
ben zeer tevreden.

Patrick 02-12-2019

Duidelijke site, s’avonds besteld volgende dag in huis. Alles prima geregeld !

Jos 02-12-2019

Order voor een houtklover op vrijdag bevestigt door Gereedschapcentrum en op maandag weer geannuleerd omdat hij zogenaamd niet meer leverbaar is. Waarschijnlijk omdat de prijs op de site nogal wat lager is dan van de andere machines. Ook geen alternatief voorhanden.
Niet netjes om zo met je klanten om te gaan.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 03-12-2019

Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses dat bleek dat de door u bestelde machine niet meer leverbaar was. Dit komt een enkele keer voor. Op het moment dat wij een vergelijkbaar alternatief in dezelfde prijsklasse hebben, bieden wij dat als oplossing aan. Dit blijkt alleen niet altijd mogelijk. Daarom is er voor gekozen u het aankoopbedrag netjes terug te betalen.

Cedric Moniz 01-12-2019

Keurig netjes de volgende dag de bestelling weer mogen ontvangen. Knappe prijzen kwaliteit verhouding.

Thomas 30-11-2019

De eerste keer iets (bladblazer) besteld bij GereedschapCentrum. De volgende dag reeds geleverd. Heel snel dus. De zending betrof 2 dozen. Een doos was opnieuw dichtgeplakt en zag er enigszins gebruikt uit. Dat gaf geen goed gevoel dus Klanten Service gebeld en de situatie uitgelegd. De vriendelijke mevrouw zei open gerust de doos en laat u mij weten of de inhoud ongebruikt en in goede staat is. Zo gedaan. En gelukkig bleek de inhoud in nieuwstaat. Dat stelde gerust. De bladblazer nog dezelfde dag gebruikt en hij is krachtig en werkt goed. Dat geeft vertrouwen voor een volgende bestelling bij dit bedrijf.

Michiel 28-11-2019

Duidelijke webside en goede beschrijvingen van de artikelen.correcte en snelle levering.

Stefan 28-11-2019

Beloofde levertijd word niet gehaald,
De informatie voorziening hierover is niet bestaand.
Beloofde update word niet gegeven.
Uiteindelijk na 3 weken maar geld terug gevraagd.

Dat was de eerste keer hier bestellen, meteen nooit meer.

Wacht trouwens nog steeds op -geld terug- Ze zijn snel om je geld aan te nemen,
dat terug storten ... Niet zo snel.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 03-12-2019

Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses dat we de levertijd niet konden waarmaken. Dit komt helaas een enkele keer voor en proberen hier tijdig om te communiceren. Annuleren is hierbij natuurlijk ook geen probleem. We betalen het aankoopbedrag in dat geval binnen vijf werkdagen terug.

bandencentrumdiessen vof 26-11-2019

Is gewoon perfect, Zeer snel met levering. Prijzen zijn oke, Duidelijke website . Alles goed verpakt TOP

C. Brouwer 24-11-2019

fijne overzichtelijke site. groot aanbod, goede prijzen. eenvoudig zoeken van gereedschap

DB Dienstverlening 23-11-2019

Goede web-site met snelle afhandeling en levering ,in een woord top.Bestelde gereedschap netjes op een pallet correct afgeleverd

MP 21-11-2019

Makkelijke site, de bestelling gaat makkelijk en de levering netjes en snel

Rick 21-11-2019

Omdat ik wat op een zondag avond bestelde en het werd daadwerkelijk de maandag in de middag geleverd dat is een top service

CSD 21-11-2019

Zeer vlotte en correcte levering, goed gereedschap voor een scherpe prijs
van top merken

Han Raaijmakers 21-11-2019

Goed en degelijk gereedschap voor één betaalbare prijs. Heel tevreden over jullie producten.

JohnR 19-11-2019

Heb onlangs een batterijlader en batterij tester aangeschaft en deze bevallen mij prima ook de prijs was goed, helaas heb ik 12 dagen moeten wachten voor het bij mij afgeleverd werd dat duurde mij te lang en zal een volgende product niet meer bij Gereedschapcentrum.nl bestellen

Ron 18-11-2019

Alles liep vlot. Artikel was goed te vinden en verdere snelle afhandeling. Geen bezorgkosten en de volgende dag in huis. Artikel was goed verpakt en voldoet aan mijn wensen. Een fijne ervaring.

Super fijne webshop. 18-11-2019

Groot assortiment tegen concurrerende prijzen. vaak nog extra aanbiedingen ook. Mocht er iets niet goed werken dan wordt retour afhandeling ook snel verwerkt. echt een aanrader DUS.

Richard K 16-11-2019

Snel, scherpe prijs en goede advertentie informatie. De website die ik zou aanbevelen voor u gereedschap.

Peter 16-11-2019

Prima geregeld ,snelle
Levering en keurig op de hoogte gehouden 👍🏻
Duidelijke site ,produkt prima verpakt ,ik ben zeer tevreden !