Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Bram 16-11-2019

Soms zijn bestellingen niet optijd verzonden, maar wordt altijd direct aangepakt als er contact opgenomen is.

Jadie! 14-11-2019

Prijstechnisch toppertje ! En nooit gebruik hoeven maken van nazorg van ze , dus gewoon goed gereedschap ! En een prima webshop

Ben van der meijden 14-11-2019

Concurrerende prijzen, duidelijke omschrijving, overzichtelijke orderverwerking en levering

Thieme 14-11-2019

Ik ben zelf in de shop geweest en ben met zeer goed gevoel weg gegaan. Ben.goed en correct geholpen en enorm
Tevreden hierover

sandrie 13-11-2019

webshop goed, prijzen goed. levering niet netjes: 4 art. besteld, alles op voorraad behalve 1 schroefbitje. levering werd daarom vastgehouden en als ik de rest direkt wilde moest ik extra vrachtkosten betalen. dat deed ik met tegenzin en 1 dag later werd alles - incl. schroefbit die 3 weken zou duren - geleverd. beetje flauw en raar.
verder goede webshop

Jack 12-11-2019

Ruim assortiment goede prijsstelling
Snelle levering
Alleen als een klein artikel niet op voorraad is wordt de levering van alles uitgesteld
Bij iets bestellen zie je dat vlug over het hoofd

Willem 12-11-2019

Duidelijke site met soms wat vage aanbiedingen; als je twee accu's in een bundel koopt verwacht je dat de set goedkoper is dan twee losse accu's. Dit is echter niet altijd zo. Met enig gepuzzel is er dus nog meer voordeel te halen!!. Hele leuke aanbiedingen, snelle levering en verzekerde verzending. Wat wil je nog meer.

klunder 11-11-2019

In ons geval is goedkoop - duurkoop ( + heel veel ergenis). In juli een laser besteld van € 150. Helaas stuk geleverd. In verband met zomervakantie hebben we dit niet binnen 5 dagen gemeld. Gereedschap centrum is totaal niet flexibel en houdt vast aan 5 dagen. We kregen een melding in september dat de reparatie kosten 103 euro zouden worden. Dit gaan we beslist niet doen. Dan beter €50 er bij en koop je een nieuwe. In oktober kregen we echter bericht dat de reparatiekosten € 40 excl. btw zou worden. Met tegenzin toch maar besloten om de kapot geleverde laser te laten repareren. Nog gebeld waarom dit ineens meer dan de helft goedkoper was. Als antwoord kregen we dat dit compensatie was. Enkele dagen later krijgen we de laser retour. Tot onze schrik helaas niet gerepareerd. Weer contact gezocht via app en mail. Nu werd er gezegd dat €40 onderzoekkosten en verzendkosten waren. Staat duidelijk op de factuur reparatie kosten. Er was ook niet te onderzoeken. Er zijn inmiddels 7 medewerkers met dit verhaal bezig geweest. 1 iemand heeft gezegd dat er geen goede communicatie was. Ben bang voor diegene dat die er niet meer lang werkt. Wij hebben op dit moment nog steeds een kapotte laser van 150 euro met een reparatie factuur van 40 euro ex btw(wat niet gerepareerd is. In het vervolg bestel ik mijn gereedschap wel bij plaatselijke leverancier. Iets duurder maar veel betere service. Hoef niet meer dan 20x te appen/mailen of te bellen. Bellen is sowieso lastig. Staat zo 20 minuten in de wacht
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 28-11-2019

Hartelijk dank voor uw review. Excuses voor al het ongemak omtrent deze garantie. Inmiddels is dit samen met u opgelost en hebben wij u een nieuwe laser toegestuurd. Mocht u hierover nog vragen hebben, dan horen wij het graag.

Sterk 11-11-2019

Ik heb dit jaar meerdere bestellingen gedaan en ben hier zeer tevreden over, producten worden snel en compleet geleverd en tegen gunstige prijzen. Voor mij is het totaalplaatje zeer positief en dat is voor mij dus zeker een reden om terug te komen.

Ron 10-11-2019

Snelle levering, goede communicatie! Prima website met correcte productomschrijvingen.

Johan 10-11-2019

Het is een prima site, maar er zijn verbeterpunten, want volgens mij was alles op voorraad maar tot mijn schrik stond er in de bevestiging dat de verwachte levertijd 3 weken was, dat was schrikken want ik was met een projectje bezig en dat was de aanleiding voor de bestelling. Gelukkig redde ik het met het bestaande materiaal en kwam naar 12 dagen mijn bestelde beitels binnen, die 3 weken was wat overdreven, dan lijkt het mee te vallen maar dat vind ik niet.
De snelheid van dit soort producten kan echt veel sneller 2-3 dagen moet genoeg zijn.
Geef duidelijke info bij de te bestellen producten ik heb allemaal beitels gekocht sommige in een set van 3, andere per stuk van het zelfde merk zonder beschrijving van de verschillen en die zij er wel! Geef ook eerlijke info over de levertijd.

WL 10-11-2019

Gereedschapcentrum.nl is een prima site, overzichtelijk en duidelijk.
Wij hadden een decoupeerzaag van makita besteld, deze werd keurig de volgende dag bezorgd.
Netjes een factuur in de mailbox gehad en niet geheel onbelangrijk, de prijs was echt heel scherp!!

Frans 10-11-2019

Scherp geprijsd, duidelijk gecommuniceerd en alles keurig volgens afspraak.

Marco Kirpensteijn 09-11-2019

De producten uit de voorraad zijn super snel geleverd. Bestellingen kunnen wat lang duren.
Vaak de goedkoopste.

c 08-11-2019

Amateurs zijn het, enige wat ze kunnen doen is ... ehm ja doen ze daar nog wel wat? Alles gaat automatische. maar als ze niet genoeg dozen kunnen inpakken, dan laten ze zitten. geen mail, niks. sochtends voor niks gewacht. En de chat of telefoon kan helemaal niks. behalve het automatische protocollen afgaan...
Er word niks gedaan met klachten. je merkt gewoon dat standaard antwoorden komen en je tegen de first line helpdesk oploop. scholieren die niks van gereedschap weet. "Er is geen milwaulkee zaagtafel, heeft u het wel over goede merk?"
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 09-11-2019

Beste C, wij vinden het erg vervelend dat u zo'n negatieve ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Toch is het ons niet helemaal duidelijk waar deze klacht over gaat. We staan voor kwaliteit, niet alleen in de producten die we verkopen, maar ook in de service die we bieden aan onze klanten. We komen graag met u in contact. Wilt u zo vriendelijk zijn contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij samen met u naar een oplossing kunnen kijken?

na vele goede afhandelingen een keer NEGATIEF 08-11-2019

helaas een negatief bericht
helaas heb na veel bestellingen een negatief bericht heb op 22 oktober 2019 een bestelling gedaan doppenset en vijlenset
maar de vijlenset nog steeds niet geleverd heb al 4 keer telefonisch contact gehad wordt belooft om contact op te nemen maar helaas moet telkens zelf contact op nemen tot op heden weer geen reactie.

P. 07-11-2019

Snelle levering met de mogelijkheid om direct bij een PostNl punt te laten bezorgen zodat je de buren niet lastig hoeft te vallen. Leuke aanbiedingen!

J 07-11-2019

Super snelle levering. En je wordt heel goed op de hoogte gesteld, wanneer producten worden bezorgd.

Toon 07-11-2019

Super stukje gereedschap, snel geleverd. Bedankt ervoor
Makita heeft altijd wel fijn gereedschap maar deze is wel bijzonder makkelijk !

F. Bot 06-11-2019

Ben erg tevreden over Gereedschapscentrum.nl, groot assortiment kwaliteitsgereedschap, veel aanbiedingen, gunstige prijzen en snelle levering. 1x contact moeten opnemen met de klantenservice omdat een bestelling incompleet was geleverd, maar na mail contact was dit snel en adequaat opgelost en is het ontbrekende onderdeel meteen verstuurd.

Van der Werff 06-11-2019

Overzichtelijke site, goede aanbiedingen en bovenal snelle correcte levering

Hmourik 05-11-2019

Duidelijke site, snelle levering, goede service en dat met concurrerende prijzen!

Robert 04-11-2019

Zeer goed assortiment en scherpe prijzen. Alles snel verstuurd en goed verpakt.

Alvin 03-11-2019

Georganiseerde webshop. Merk gereedschap. Er wordt geluisterd naar je als er wat is en moeite gedaan zodat alles correct wordt afgeleverd.

c van s onderhoud en renovatie /carl van sundert 03-11-2019

op de afgesproken datum mijn bestelling binnen gekregen
vooraf zelfs nog een bericht gehad om dit te bevestigen
zelfs met een gratis verzend verzekering
heel netjes