Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

M. van Hal 11-10-2019

Op zondag twee Makita accu's besteld bij het Gereedschap Centrum.
De zelfde dag zijn ze verstuurd naar de vervoerder waarna ik ze op maandag al in huis had. Snelle levering goed verpakt en de prijs was erg aangenaam. Dit omdat het een set van twee accu's was kwam de prijs bijna overeen met een enkele accu elders. Gereedschap Centrum is zeker aan te raden.

Marco 10-10-2019

Men doet wat men beloofd. Zeer snelle levering. Mogelijkheid tot betalen in 3 termijnen (boven €100,-). Laagste prijs op internet, echt een aanrader.

Hans Janson 09-10-2019

Keurig afgehandeld en ik ben zeer blij met de Eurom Force 1012 Bouwstofzuiger die precies doet wat ik er van verwachtte voor weinig, alleen moet je wat technisch inzicht hebben om in elkaar te zetten maar een kleinigheid hou je altijd.

Bas nieuwenhuis 07-10-2019

Het is dichtbij hebben veel spullen op voorraad. Site word goed bij gehouden en je kan makkelijk en snel iets vinden als je iets nodig hebt

Jose 07-10-2019

Prijs-kwaliteitverhouding is top geregeld bij gereedschapscentrum.
Snel geleverd. Binnen afgesproken tijd ..
Makkelijke webshop, heel veel aanbiedingen
Top merken in de Sale!!!

bé jacobs 07-10-2019

een hele fijne zaak goede artikelen en een hele snelle levering en niet te duur

Van den Berg 07-10-2019

Prima shop! Doen wat ze beloven! Vandaag besteld, morgen in huis, perfect! Shop was onbekend bij ons, maar gaan hier zeker vaker shoppen!

Piet 05-10-2019

Duidelijke site, goede service en ruime contact mogelijkheden van deze tijd heb ik als plezierig ervaren.

MB betonboringen 05-10-2019

Ik heb meerdere keren spullen besteld via gereedschap centrum, verzending is altijd super snel en de spullen zijn compleet service is top.
Prijs nog beter zeker een dikke 10
Wat mij betreft op naar de volgende bestelling ga zo door👍

sander 05-10-2019

Ik bestel hier al jaren gereedschappen. die worden altijd prima geleverd volgens de beschrijving op de website. komen de afspraken na met name de levertijden.

Daan 04-10-2019

Super tevreden met Gereedschapcentrum,
Bestel al jaren al mijn gereedschap daar,
Scherpe prijzen en goede levering .
Ook de retournering ik altijd goed geregeld.
Wederom top bedrijf!

Wessel 04-10-2019

Groot assortiment met een snelle levering voor een prima prijs.
Zondag besteld, maandag in huis.

Ben in’t Veld 01-10-2019

In het verleden bestelling gedaan en drama op drama en uit eindelijk gekregen met korting niet veel maar toch
Daarnaast met de hoop op verbetering en wat wil het feit dat ik weer eens een kans aan gereedschapcentrum geef om mij wat te leveren 1 product op voorraad en 3 producten 5 werkdagen
Na 5 werkdagen kreeg ik een mail dat er een fout in de voorraad lijst was of ik nog weer eens 5 werkdagen wilde wachten op 3 steeksleutels en een bithouder
Mijn antwoord nee dat wil ik niet dan kan ik het net zo goed uit zelf uit Duitsland laten komen want 3 gedore steeksleutels en een Wera bithouder en daar 14 dagen in totaal op moeten wachten i.p.v. de beloofde 5 werkdagen is bij mij na alles wel een beetje de maat vol ze zetten de leverfalen erbij maar ze hebben bijna geen voorraad van de zogenaamde 100.000 producten ze bestellen rechtstreeks bij de fabriek en daarom zo’n lange levertijd en dan hebben ze problemen met de levering en houden ze ja aan het lijntje ik ben er klaar mee dan maar iets meer betalen maar gewoon een normale levertijd en geen onzin verhalen op de dag van levering
Jammer
Maar ik ben er zeker van overtuigd dat mensen wel normaal willen betalen voor normale diensten
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 15-10-2019

Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses dat de levertijd verstreken was. Jammer genoeg komt dit soms voor. We proberen hier tijdig over te communiceren, via e-mail of via onze website. Mocht u in de toekomst willen weten of we een product snel kunnen leveren, dan kunt u altijd even contact opnemen met onze klantenservice.

Raymond 01-10-2019

Al meerdere keren spullen op Gereedschapcentrum besteld waarbij er staat aangegeven dat de levertijd van de producten X dagen betreft. Keer op keer werden deze levertijden met weken overschreden. Iedere keer als je erachteraan gaat is er zogenaamd iets fout in het systeem waardoor er een onjuiste levertijd is aangegeven. In praktijk heeft deze webwinkel vrijwel niets op voorraad en moet je op de meeste producten weken(!) wachten. Mijn laatste 2 bestellingen heb ik na 3 weken wachten geannuleerd. Ik koop hier nooit meer iets van deze onbetrouwbare site.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 15-10-2019

Hartelijk dank voor uw review. Excuses dat de levertijd van uw bestellingen overschreden was. Een enkele keer komt het voor dat de levertijd niet behaald wordt. We proberen hier tijdig over te communiceren, via e-mail of via onze website. Mocht u in de toekomst willen weten of we een product snel kunnen leveren, dan kunt u dit uiteraard nagaan via onze klantenservice.

René Simon 01-10-2019

De work mate was ook nog eens in de aanbieding van € 154,00 voor € 89,00. Mooi meegenomen.

Review 30-9-2019:
Snelle en gemakkelijke site. Snel te vinden wat je zoekt. Helpdesk is zeer vriendelijk en voorkomend. Gemakkelijk betalen via Ideal. En een supersnelle bezorging via Red een pakketje Tool Today. Voor een klein bedrag dezelfde dag aan huis bezorgd. Geweldig. Ben de volgende ochtend direct kunnen starten met mijn poort!

H. Keurentjes 01-10-2019

Het is mijn eerste bestelling bij Gereedschapcentrum.nl. Helaas is de bestelling niet goed gegaan. Ik kreeg netjes via mijn mail de nota, echter er stond geen verzend code in de mail.
Na twee dagen niets ontvangen en gebeld met Gereedschapcentrum.nl.
Er is nu een melding naar PostNL uit gegaan en deze zal binnen dagen reageren. Ik heb hier geen echt vertrouwen in omdat wij al eerder meerdere slechte ervaringen hebben gehad met PostNL. Pakketjes op ander adressen afgegeven. Ze hebben toch ook een navigatie in de auto.
Ik ga er echter van uit dan Gereedschapcentrum.nl dit op een juiste manier voor mij gaat oplossen.
Nu maar rustig afwachten tot begin oktober.

Toon 30-09-2019

Prima service, aardig personeel, kwaliteit en waar voor je geld! Twee makita machines gekocht. Thuisgekomen niet helemaal gelukkig met eentje. Werd zonder moeite teruggenomen, en kreeg een ander model. Toen ook meteen een derde machine bijgekocht. Geweldig!!

Nelleke 28-09-2019

De doos kwam beschadigd aan en de handleiding bevat enkel talen uit het Oostblok. De prijs was goed.

Harm Smidt 28-09-2019

De hele afhandeling van de bestelling is netjes en ordelijk verlopen en dat komt heel betrouwbaar over.

Thomas 26-09-2019

Het is een goed verkoop punt, levering is altijd snel en betrouwbaar. De prijzen zijn ook een van de laagste die te vinden.

Jacques 26-09-2019

Super correcte afhandeling en zeer snelle levering.
Zoek je iets van gereedschap koop hier de prijs is ook zeer aantrekelijk.

Vitalij 25-09-2019

Heel erg bedankt jongens voor het goede werk
Ook een vrij brede lijst met producten, soms gewoon een avond doorbrengen met een kopje thee om te ontdekken wat je nieuw in je winkel hebt.

Buijs 23-09-2019

Snelle en nette levering.
Goed gereedschap precies zoals vermeld goede prijs/kwaliteit

Henry 22-09-2019

Ik ben zeer tevreden, snelle levering. Goed advies. Overzichtelijke site, prijs van de producten zijn gemiddeld lager dan van andere gereedschap aanbieders

stefan dorr De TimmerExpress 21-09-2019

Beste , mijn ervaring was superieur . Ten eerste door de hoeveelheid keuzes die er zijn . De superieure kwaliteits merken , echt geweldig . En dan de levering ,binnen 24 uur was mijn aankoop geleverd . Echt een 10 waard voor deze shop . Ik heb al weer zitten spieken voor mijn volgende aankoop . Zo enorm tevreden ben ik dus .
Groetjes Stefan Dorr