Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Spoed Koerier Eindhoven 02-09-2019

Prijs was goed (anders koop ik het natuurlijk niet), betaling ging makkelijk, dag later was het in huis (op zondag gekocht). Niets op aan te merken, alles top.

WK 30-08-2019

Net bedrijf.
Klein probleem met bestellen maar super opgelost. Aanrader om hier gereedschap te bestellen. Toppers bedankt.

E. Hadodo 30-08-2019

Dinsdagavond ruim voor 23.00 uur bestelling geplaatst (20.20 uur). Woensdagochtend: Track & Trace vermeld een tijdstip in de avond. Levering ging woensdag niet door dus kreeg weer een nieuw tijdstip, het werd een dag later (donderdag). Bestelling niet compleet geleverd. Gebeld, men belooft levering op vrijdag. Gereedschap Centrum (GC) zegt het ligt aan pakkettendienst. Pakkettendienst zegt het is te laat bij ons aangekomen. Als klant heb je niets te maken met de pakkendienst. Als klant heb je te maken met de verkoper en niet met een derde. GC doet loze beloftes.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 04-09-2019

Hartelijk dank voor uw review. In een enkel geval kan er wegens onvoorziene omstandigheden een vertraging in het bezorgmoment ontstaan. Wij vinden dit erg vervelend en bieden hiervoor onze excuses aan.

B.J. Aland 29-08-2019

Een nieuwe accu nodig voor mijn Makita accu schroef / boormachine. Supersnel besteld 22.45u. en de volgende dag voor 13.00 u. afgeleverd.
Daarom voor mij een top winkel.

Ferdinand van Wijk 28-08-2019

Hallo allen,
Ik heb zojuist een mooie stofzuiger van Bosch binnen gekregen van deze webshop.
(De GAS 35 M professional)
Deze past mooi op mijn eerdere bestelling van een afkortzaag(Bosch GCM 8 SDE).
Ik raad deze webshop aan, met name de gunstige prijzen en correcte correspondentie.
Ik heb hier al 2 keer besteld, en alles werd netjes geleverd.
Als er iets wordt nageleverd, dan krijg je daar netjes bericht van.
Ik zou hier zeker weer een bestelling doen.

Groeten, een tevreden klant.😎

A .S 28-08-2019

Lange wachtijd bestelling meer dan 2 weken en nog niet binnen onbetrouwbaar
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 04-09-2019

Hartelijk dank voor uw review. Helaas kunnen wij niet achterhalen over welke order dit gaat. Als u contact opneemt met onze klantenservice werken we graag met u aan een oplossing.

Toon de Goey 28-08-2019

Gereedschapcentrum, de plek om je gereedschap te kopen, niet alleen de scherpe prijs brengt mij iedere keer weer bij gereedschapcentrum. Correcte communicatie en goede service, daarom ben ik klant bij hun.

Aziz 27-08-2019

Heb een pakket gemist thuis van gereedschapcentrum en is retour gegaan, die zelfde avond bellen ze mij op om te vragen wat mijn wens is met het pakket. Nooit eerder mee gemaakt bij een webshop. Ga zo door! Groet

METCAM B.V. 25-08-2019

Een winkel welke zeer veel Jan aanbieden tegen een scherpe prijs en snelle levertijd.
Top!

Peter van Beek 25-08-2019

Gekozen voor deze winkel na het Google’n van een Makita product. Makkelijk bestelproces, scherpe prijs en snelle levering waren dooslaggevend. Bijna al onze Makita machines (♥️)komen bij Gereedsschapscentrum vandaan!

Ed 24-08-2019

Voor de eerste keer hier een aankoop gedaan. Pprecies zoals ik had verwacht met een supersnelle levering. TOP.

Tom 24-08-2019

Snelle levering via post Nl ipv al die hobby bezorgers.
Ook achteraf betalen werkt prima.

Raimond 23-08-2019

contact website RM-100035226 ik zet het referte nummer er even bij om een standaard antwoord van het gereedschapscentrum te voorkomen.
Begin juli een zaagmachine gekocht die ik snel geleverd heb gekregen. Prima service dus en een ogenschijnlijk goed artikel. Na het meenemen in de auto brak tijdens het uit de kofferbak halen het handvat af. Direct gemaild en ik mocht een aantal foto's doorsturen. Na mailwisseling het artikel mogen terugsturen. Dit moest op eigen kosten, dat is frustratie nummer 1. Vervolgens gebeld en gemaild waaruit bleek dat ik een verzendbon had moeten vragen voor gratis verzenden. Daarna een mail dat de helft van de kosten vergoed zou worden, hierop heb ik een antwoord gezonden, hierna volledig stilte, ook naar herhaaldelijk mailen of het artikel is aangekomen en wat de status is. We zijn acht dagen verder waarin de service en klantvriendelijkheid erg achterblijft. De eerste en de laatste keer dat ik hier iets bestel bij deze winkel en ik hoop dat ik de machine hersteld of vervangen terug ga krijgen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 27-08-2019

Hartelijk dank voor uw review. Inmiddels heeft u contact gehad met onze klantenservice over het terugbetalen van de verzendkosten. Mocht u akkoord gaan met ons aanbod dan horen wij het graag zodat we dit kunnen verwerken. Inmiddels is uw machine ook gerepareerd en retour gestuurd naar u. Mocht u de machine niet goed retour ontvangen, dan horen wij het graag.

Thk 22-08-2019

Heb ruim 3 maanden geleden een zaag gekocht en bij levering was ik de zaag aan het nakijken blijkt er een onderdeel wat er bij hoort er niet bij zat na 3 maanden appen foto's heen en weer sturen kunnen ze het niet oplossen waardeloos. Koop geen electrische apparaten bij gereedschap centrum Tilburg geld innen maar de service is slecht ik heb dit nog nooit meegemaakt
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 27-08-2019

Hartelijk dank voor uw review. Op basis van de review kunnen wij niet zien over welke bestelling dit gaat. Mocht het probleem nog niet zijn opgelost kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Henri Matheij 22-08-2019

Ik ben zeer tevreden over deze winkel, alles duidelijk en goed te vinden op de site. Goede regeling voor afspraak om de spullen te bezorgen. Alleen de aflevering ben ik minder over te spreken, we waren op tijdstip van levering net niet thuis en het pakketje werd zomaar bij de voordeur in de struiken gelegd. Is toch raar want het is niet niks( hoge kosten) wat we besteld hebben bij jullie. Klein aandachtspunt dus maar verder niks raars.

Michel 22-08-2019

Snelle service, genoeg in het assortiment !!!
Volgende keer als ik weer gereedschap nodig heb koop ik hier weer 🤗🤗

Steresmee 19-08-2019

Snelle levering, zelf niet goed gezien dat er geen accu bij zat, gebeld en netjes verrekend, dag daarop ook gebracht ,top service

Jeroen 19-08-2019

Levering was snel, correct, goed verpakt.
Prima service. Wel is de website voor verbetering vatbaar (zoekfunctie, filteren, merk maat tabellen van productgroepen, bijv. alle houtboren in van een merk in een tabel van klein naar groot) maar dat doet niet af aan de leveringscondities!

Walid 17-08-2019

Zeer tevreden!!
Bestel hier vaak voor mijn eigen bedrijf
Nooit last gehad van vertraging

Mike 16-08-2019

Super vriendelijke personeel je word snel en goed geholpen en weten wat ze verkopen

Dré 16-08-2019

Super...
Mooie set Makita met grote en kleine slijptol voor een prijs die ik niet kon laten lopen.
Snelle levering en de kleine slijptol al gebruikt.

Gereedschapcentrum.nl een echte aanrader
Goed gereedschap voor een leuke prijs en mooie acties

Dennis 16-08-2019

Goede overzichtelijke site.
Vandaag bestellen morgen in huis (mits er voorradig).
Ben zelf erg te spreken over het geheel.

Henk 15-08-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering volgens goed aangegeven levertijden op de site

R 15-08-2019

Zakelijk en ook nog redelijk snelle reactie en bezorging .wat wil je nog meer

Jolanda 15-08-2019

Snelle en goede service. Bestelling en retour werd snel en correct verwerkt. Zeer positief hierover!