Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

r.fikse 28-07-2019

Duidelijke website met na de aankoop een snelle levering. De geleverde producten voldoen precies aan de verwachting!

Paul 27-07-2019

Snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding
netjes verpakt duidelijke site
makkelijk te bestellen

Wim van gisbergen 27-07-2019

Prima shop en erg handige site waaruit makkelijk te bestellen is. fijn dat hij in tilburg zit en goede service.

Frank 26-07-2019

Geleverd product is oke. Alleen er zat nog de oude pakbon bij van iemand die de decoupeerzaag voor mij had besteld met zijn adresgegevens. Ook was er een datum van aankoop op de handleiding gezet van een paar maanden terug. Dit vind ik erg slordig. Verder geen problemen met het product. Wel staat er in de handleiding afgebeeld dat er een antisplinterplaatje in de voet gedaan kan worden. Deze zit er niet bij. Maar ik weet ook niet of dit er standaard bij hoort te zitten.

Ronald 26-07-2019

Leuke artikelen. Iedere dag een nieuwe aanbieding tegen scherpe prijzen! Een fijne webwinkel om snel en voordelig je gereedschap en toebehoren te kunnen aanschaffen!!

Kevin 25-07-2019

Bestelling gong vlot. Helaas product niet naar verwachting. StofUigwr zakken voor de eurom 1420s scheuren heel snel.

JOKE EN ARIE NUGTEREN 25-07-2019

In onze ogen zag alles er betrouwbaar uit. Dat klopte ook want de volgende dag werd het artikel keurig op tijd afgeleverd. Onze complimenten! Bravo!

Martijn 25-07-2019

Zeer makkelijk te vinden! Omschrijving voldoet na verwachting! En snel geleverd! Zondags besteld.. maandag in huis! Top service!!

AB Works 24-07-2019

Ik vind Gereedschap centrum.nl een prima zaak. Goede producten, scherpe prijzen en verzorgde levering. Ik heb hier een combi pakket van De Walt besteld en goed uitgeleverd. facturatie ook oke.

P Ali 23-07-2019

Ruime assortiment
Goede prijzen
En niet te vergeten de verzending! Ik kreeg mijn zaagmachine de volgende dag thuis, was ik super blij mee.

Toon 22-07-2019

Helaas krijg het gevoel dat het om oplichting gaat.
Telefonisch niet te bereiken en na meerdere malen aanvraag verzending te hebben gedaan nog steeds geen reactie en mijn bestelling binnen.
Zie veel goede reacties, maar hoop dat ik binnen nu en een week mijn materiaal krijg.
1 x en nooit weer.

Paulien 22-07-2019

Makkelijk bestellen, mogelijkheid om een afhaalpunt te kiezen voor je bestelling. Dat is niet op elke webshop.

Hans Rozier 22-07-2019

Snelle levering en goede prijzen voor de consument. Ook klantenservice werkt klantgericht zoals het hoort. Gereedschapcentrum is zeer zeker een aanrader.

Gerlof 22-07-2019

Overzichtelijke site met heel veel producten. De bestellingen zijn altijd optijd en als er een levering langer duurt dan 1 dag (wat van te voren aangegeven word) dan word je netjes op de hoogte gehouden!

Suurt 20-07-2019

De artikel hebben een goede prijswaarde verhouding. Ze komen hun afspraken na.

Spectoparts 20-07-2019

De shop is eenvoudig te bedienen. Ook een verkeerd besteld artikel werd in no-time gecrediteerd. Nieuw en juist artikel had ik snel binnen. Totaal: Prima service en bediening!

p 20-07-2019

3 weken moeten wachten op mijn bestelling van een palenschep.
wordt deze na 3 weken geleverd zonder stelen.

Peter 20-07-2019

Goed verpakt en op tijd geleverd. Product voldeed aan de verwachtingen. Zou hier zeker opnieuw kopen

gerda 19-07-2019

gebruiksvriendelijke site met een duidelijke produktomschrijving , ook de bezorging was snel en keurig verpakt.

J.C. van Wijk 16-07-2019

Het geleverde product was eerder gebruikt en niet compleet. Zeer slechte levering.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 19-07-2019

Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses dat u een beschadigd product ontvangen heeft. Inmiddels hebben wij hier telefonisch contact over gehad en zijn we samen tot de oplossing gekomen het product om te wisselen voor een nieuw exemplaar. Mocht u hier nog vragen over hebben dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

dempster 16-07-2019

duidelijk/makkelijk en volgende dag geleverd. Waarbij prijzen goed concurreren met tool nation en toolmax etc.

Dagmar 16-07-2019

De site is overzichtelijk en de bestelling is eenvoudig te plaatsen, fijn vind ik ook de optie Afterpay.
De bestelde artikelen waren als beschreven, Gardena onkruidsteker, behangprikrol en een Silverline steekwagen, goed verpakt en goed op de hoogte gehouden van de levering (duurde alleen iets langer dan verwacht). Minder vind ik dat ik nu dagelijks ongevraagd aanbiedingen in mijn mail krijg.

kees 15-07-2019

goed over zicht van artikel dat wordt aan geboden snelle levering correcte afhandeling 10+

EerlijkHandy 13-07-2019

Snelle levering, goede prijs, geen bevestiging en geen factuur ontvangen, bijna onmogelijk contact op te nemen. Gereedschap vies moet alles zelf nog instellen van de verstekzaag. Niet netjes dus maar goedkoop.

liek 11-07-2019

Hele slechte service wordt overal te laat op gereageerd. En beloftes komen ze niet na.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 16-07-2019

Hartelijk dank voor uw review. Op basis van de review kan ik niet zien over welke bestelling dit gaat. Mocht het nog niet voor u zijn opgelost dan willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Wij lossen het natuurlijk graag voor u op.