Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Oguz 02-06-2019

Heb een boormachine set gekocht van makita echt heel mooi voor mijn vaders verjaardag hij was echt heel erg blij en werdt emotioneel bedankt gereedschapcentrum

Frans 01-06-2019

wat een waardeloze webwinkel!!!!!
bestel op woensdag een onderstel, zou volgende dag geleverd worden komt donderdag niet zou vrijdag komen krijg dan pas bericht dat ie verstuurd is dus komt vrijdag ook niet zaterdag geleverd om 20:00 s'avonds mijn werk uitgesteld omdat ik hem echt nodig had. Vond de doos al wat licht maak hem open en wat zit er in ????? Een HEGGESCHAAR😡!!!
En een mailtje erachteraan ontvangen wat ik van mijn onderstel vind. I rest my case oftewel ik weet het niet meer.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 03-06-2019

Hartelijk dank voor uw review. Helaas kunnen wij op basis van deze review niet zien over welke bestelling het gaat. Mocht het probleem nog niet voor u zijn opgelost. dan willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. We zorgen graag voor een goede oplossing.

ed tims 01-06-2019

Onberispelijke snelle levering. Gebruiksvriendelijke webshop. Kortom zeer tevreden. Top.

charlotte neerken 31-05-2019

Jullie review is er al, terecht. Het product moet echter nog steeds komen.
Er klopt dus niets van hun leus: voor 23 uur besteld, de volgende dag in huis.
Verder kan ik het product dus nog niet beoordelen.
Ik had de webwinkel met name gekozen, om de goede prijs/kwaliteit verhouding.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 03-06-2019

Hartelijk dank voor uw review. In verband met Hemelvaart duurde het langer voordat het pakket bij u bezorgd werd. Inmiddels is het pakket bij u bezorgd. Mocht u het pakket niet goed ontvangen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zien dat natuurlijk graag voor u opgelost.

Trip 31-05-2019

Product is zoals geadverteerd en de bezorging was snel. Daarnaast waren ze de goedkoopste voor dit product

JB 31-05-2019

Prima schop ,overzichtelijk, niet duur en het was goed verpakt en snel geleverd. Zeer tevreden.

Theo Koekkoek 31-05-2019

Afgezien van de verzending, duurde een dag langer, was de afhandeling verder prima. Goede accu decoupeerzaag. Ruime keuzemogelijkheden bij gereedschapscentrum

De graaf slotenmakers 30-05-2019

Was op zoek naar een makita accu slijptol. deze kwam hier het goedkoopste uit. Doos was netjes verpakt en heel aangekomen . Eenmaal in elkaar gezet en getest en top ik zeg aanrader .

Sander 29-05-2019

Goed en breed assortiment. Werd goed op de hoogte gehouden van een product wat nog binnen moest komen. Verzending volgens afspraak. En de producten in goede orde ontvangen.

Berrie 29-05-2019

Snelle levering en duidelijke communicatie via de mail. Daarnaast ben ik tevreden over de geleverde producten

Johan groeneweg 29-05-2019

En weer belofte dat ze vandaag zouden ze bezorgen en weer niet wat een triest bedrijf is het toch
Optie naam firma list en bedrog
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 03-06-2019

Hartelijk dank voor uw review. In verband met Hemelvaart is uw pakket later bezorgd. Inmiddels is het laatste deel goed bij u bezorgd. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij het graag.

Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 03-06-2019

Hartelijk dank voor uw review. Uw pakket is inmiddels bij u bezorgd. In verband met Hemelvaart heeft de bezorging langer geduurd. Mocht u het pakket niet goed ontvangen hebben dan hoor ik het graag.

Rogér 27-05-2019

Overzichtelijke site. Hebben alles. En vooral snelle en correcte levering. Zoals ik en vele andere gewend zijn van hun 👍

Bollen 27-05-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding voor de geleverde producten en snelle levering.

Johan groeneweg 27-05-2019

Ik heb wel zulke slechte ervaringen met dit bedrijf tot 2 x toe eerst zeggen dat alles opvoorraad is en als je besteld heb nee hoor moeten wachten tot 12 dagen toe .
Loze belofte,s doen ze geen erkend Makita dealer ( niet volgens Makita )
2 de keer alles goed nagezien of ze alles opvoorraad hebben en wat blijkt weer maar 1 ding ontvangen van de 3 direct gebeld maar nog steeds niks gehoord van ze
Maken domme fouten sturen mijn een email met de klacht die ik zelf heb hallo wakker worden intern oplossen .
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 28-05-2019

Hartelijk dank voor uw review. Zojuist hebben wij elkaar ook telefonisch gesproken. Het ontbreken van de items is inmiddels door onze klantenservice voor u opgepakt. De items worden u vandaag toegestuurd. Morgen wordt het bij u bezorgd. Mocht u het niet ontvangen dan horen wij het graag.

Arthur 26-05-2019

Heldere website. Snel chatcontact. Duidelijk advies. Prima prijs-kwaliteitsverhouding

Austin 24-05-2019

Een verschrikkelijk slecht internet bedrijf. Er word nergens op gereageerd. Je betaald voor nieuwe producten, maar ontvangt gebruikt materiaal. Telefonisch niet te bereiken en wordt verwezen naar een chat. Formulieren werken niet. Belachlijk dat zulke bedrijven in deze tijd nog bestaan.
U bent gewaarschuwd. De gegeven 8 is zeker niet voor klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 29-05-2019

Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses dat het ontvangen product niet naar wens was. Inmiddels heeft u ons retourformulier ingevuld. Wanneer wij het artikel retour hebben ontvangen betalen wij u het aankoopbedrag terug. Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd even contact opnemen met onze klantenservice.

Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 29-05-2019

Edwin 24-05-2019

Keurige levering van de goederen binnen een werkdag. Veel keuze in diverse artikelen.

Rudy v kleijnenbreugel 23-05-2019

Je word er goed geholpen.
Nette service.gereedschap en de prijs zijn netjes.
Zou collegas zzp ers hier voor hun gereedschap aanraden

Hhb 22-05-2019

Super makkelijk kwam meteen boven aan bij Google en makkelijk zoeken op de site en zeker snelle levering dikke pluspunten

Sjef Smeets 22-05-2019

Correcte info en snelle levering binnen de opgegeven termijn. Prima deal. Voor herhaling vatbaar.

Youp van Hees 22-05-2019

Kwaliteit, prijsverhouding prima op orde men doet wat ze afspreken. bestellen via de site erg eenvoudig. Zeker een aanrader

ADM Peters 21-05-2019

Mooie prijs en komt afspraken na.
Vandaag besteld en morgen in huis.
Kan Gereedschap Centrum bij iedereen aanbevelen.

Carl 21-05-2019

We hebben een makita repo zaag gekocht . Super goede aanbieding . Machine werkt perfect en doet wat hij moet doen . Volgende dag was hij geleverd .

Janneman 21-05-2019

Super gewoon. Goeie spullen, lage prijzen, snelle leveringen. Deskundig en vriendelijk personeel.

R.Peels 21-05-2019

Snelle levering, royale keuze, correcte levering aanbevelenswaardig kan ik dus zeggen