Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Aad harms 03-05-2019

Mooie web winkel en goede materialen erg bij mee gewoonweg bellen of bestellen zeer tevreden snel geleverd top winkel.

Mike 03-05-2019

Mooie spullen en heel snel geleverd
Goeie prijs voor een goeie kwaliteit
Ga er zeker meer bestellen

Jacob 02-05-2019

Goed assortiment, gemakkelijk en snel kunnen bestellen, prima informatie over het leveringsprogramma en op tijd afgeleverd. Prima gewoon!

Wallie1987 02-05-2019

Snel en correct. Zo zou ieder webshop moeten zijn! Communicatie is ook echt top!

Pascal 30-04-2019

Shop al een x aantal jaren bij gereedschapcentrum , en ben zeer tevreden !
Goeden en duidelijke website ,
Groot assortiment tegen scherpe prijzen .
Eerlijke melding over levering wel of niet op voorraad.
Zeer tevreden betreft klantgerichtheid .
Kortom top bedrijf

Peter 30-04-2019

Duidelijke site, artikelen makkelijk te vinden. Levering zoals beloofd op de volgende werkdag. Dit allemaal voor een prima prijs.

Marc Theunissen 30-04-2019

Deze shop is geweldig. Zeer goede kwaliteit overzichtelijk en prijs kwaliteit zeer goed. Levering perfect zeer goed verpakt en prima op tijd.

Derek 30-04-2019

Mij eerste ervaring met de webshop is heel slecht. Donderdag mijn bestelling gedaan en vandaag, dinsdag nog niet binnen, terwijl ze adverteren met voor 22 uur besteld, morgen in huis. Bij de bestelling werd ook genoemd dat alles op voorraad was. Het vervelendste is nog dat je geen contact krijgt met een medewerker. Het is een webshop. Contact gaat via een formulier
FOTOKLUSSER 04-05-2019

Nou, toevallig had ik gisteren een beetje kritiek op een door mij besteld klein gereedschapje die niet voldeed aan mijn eis. Via chatten wel een kwartier te woord gestaan. De belofte gekregen dat het nader bekeken zal worden. Ik had n.l. de verpakking al weggegooid. Anders had ik het alsnog mogen terugsturen.

Berg 06-05-2019

Dat je alleen contact kunt opnemen via een formulier is klinkklare onzin, ik heb zelf contact gehad via de chat, whats app en telefonisch, meerdere keren om wat te bestellen en daar wat hulp bij nodig had maar ook omdat er 1x iets mis gegaan was met de levering en dat was uiteindelijk de schuld van TNT.

Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 02-05-2019

Bedankt voor uw review. Op uw bestelling zat een levertijd van 8 werkdagen, daarom was uw bestelling niet direct verzonden. Inmiddels is het voorradige naar u verzonden en bezorgd. De ontbrekende items volgen zo snel mogelijk wanneer het weer op voorraad is. Mocht u nog vragen hebben over uw bestelling dan wil ik u adviseren contact op te nemen met onze klantenservice. We helpen u graag verder.

Siemm 28-04-2019

Een echte aanrader. Groot assortiment en snelle levering! Meerdere keren gereedschap gekocht bij gereedschapcentrum, iedere keer verliep dit prima.

Sander 27-04-2019

Simpele bestelling geplaatst van 3 tuin artikelen in maart 2019. Vervolgens alleen grasmaaier geleverd maar met een enorm krom wiel, stond 10 mm hoger dan de andere wielen (dit kan natuurlijk door transport). Grasmaaier retour gestuurd (na zelf retourkosten te hebben betaald terwijl ze adverteren met gratis retouneren), krijg ik vervolgens weer dezelfde grasmaaier terug en nog meer beschadigd! Heb dus noodgedwongen alles geannuleerd want na 1 maand verder had ik die andere 2 artikelen ook nog steeds niet ontvangen terwijl er wel vlotjes mee geadverteerd wordt! Dus niks ontvangen en retourkosten van 13,5 euro nooit terug gekregen. Gereedschapcentrum had dit simpel kunnen compenseren en bijvoorbeeld gratis de bestelde gardena steel op kunnen sturen dan was het voor mij wel goed geweest en had ik deze teleurstellende review nooit geplaatst.

Balvos 26-04-2019

Na lang wikken en wegen zoeken en onderzoeken ben ik terecht gekomen bij gereedschapwinkel.nl duidelijke info snelle afhandeling en bezorgt volgens afspraak
Aangezien duidelijkheid en doen wat je beloofd belangrijk is een hele dikke voldoende. Omdat er altijd ruimte is voor verbetering😊

w de waardt 25-04-2019

na 6 weken nog geen bestelling ontvangen .
telefonisch contact opnemen is niet mogenlijk.
Sterk afraden om bij deze webshop wat te bestellen
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 25-04-2019

Hartelijk dank voor uw review. Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad. Na een kleine aanpassing in uw bestelling wordt uw bestelling vandaag naar u verzonden. Mocht u het pakket niet goed ontvangen dan horen wij dat natuurlijk graag van u.

M 23-04-2019

Snelle levering. netjes verpakt.je wordt netjes op de hoogte gebracht waar het pakketje is.

Peter 23-04-2019

Mooie overzichtelijke en goed werkende site. De prijzen van het gereedschap zijn heel goed. Ik heb een uitgebreide set met Makita gereedschap gekocht en dit was nergens voor die goede prijs te vinden. Ik bestelde einde van de middag en het was de volgende dag in huis. Toen ik op voorhand een vraag had over het product werd ik snel en vriendelijk per e-mail geholpen. Ik ga hier zeker vaker bestellen! Bedankt!

Menno 22-04-2019

Alles wat je verwacht van een webshop is hier aan de orde komt zeker in het vervolg meerdere malen bestellingen van mij

Frank 20-04-2019

Makkelijk vindbaar op internet, goed werkende mobiel toegankeleke website. Concurrerende prijzen.

Luck Nelissen 20-04-2019

Ik bestel regelmatig producten bij Gereedschapcentrum. Niet alleen vanwege de scherpe prijzen, maar ook vanwege de snelle levertijden en de goede service na de aankoop. Laatst had ik een 'garantie gevalletje' en dat werd direct opgelost. Dus voor geen gedoe achteraf, ga naar Gereedschapcentrum.nl...

Richard 20-04-2019

Ik heb hier besteld op aanraden van een vriend. Ik had 2 producten besteld maar kreeg er maar 1 geleverd. Hierop heb ik contact opgenomen met de servicedesk. Ik kreeg netjes binnen 24 uur en reactie, een en ander word uitgezocht, op moment van schrijven loopt dit nog, ik heb vertrouwen op een goede afloop.

Jasper 19-04-2019

Al jaren een trouwen klant. Altijd scherp geprijsd en een goede uitleg op de site. Ik woon om de hoek en maak gebruik van de uitgebreiden showroom. Door de grote voorraad is vrijwel alles direct leverbaar. Ik zeg dikke aanrader!

F.Vink 18-04-2019

zeer goede prijs kwalitijd verhouding en snelle levering,mocht er iets zijn krijg je keurig een bericht wat er aandehand is en wat eraan gedaan wordt

aardbolstoffeerder 18-04-2019

makkelijk zoeken en prima keuze.
voor mijn bedrijf een trilplaat nodig, en zelfs daar was keuze in...

Y. BOKE 18-04-2019

Ik heb al eerder geschreven en dan krijg je hier een reactie van gereedschapcentrum !!! Let je op de tekst van gereedschapcentrum staat daar duidelijk dat ze terug gaan betalen BINNEN 5 WERKDAGEN. Nou die zijn voorbij en ze hebben niets terug betaald. Net als de levertijd die niet gehaald wordt, de extra levertijd die niet gehaald wordt nu ook terug betalen lukt ook niet op tijd. En gereedschapcentrum ...... daar hoor ik niks van !
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 22-04-2019

Hartelijk review. Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. De terugbetaling is voor u verwerkt. Het betaalde bedrag is terugbetaald op het bankrekeningnummer waarmee u in eerste instantie ook betaald heeft. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag.

De Tuinvakman 16-04-2019

Super winkel bijna alles op voorraad en goed advies! Ook een machine testen in de winkel is mogelijk top.

Bryan K 15-04-2019

goedkope site met echte spullen.
supersnelle levering op standaard producten.
groot assortiment en scherp geprijsd.
ook goede service gehad na defecte levering.

Marcel groenen 14-04-2019

Ik ben heel tevreden met deze site ruim aanbod
En het mooiste is dat wat je bestel volgende dag al in huis hebt kan niet mooier