Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Frenk 14-04-2019

Vanwege de prijs gekozen voor gereedschapscentrum. Echter de levertijd zou 8 werkdagen bedragen. Deze termijn is voorbij en er is niets geleverd.

Telefonisch contact opnemen kan hiervoor niet. Je kunt alleen mailen of chatten. Als je dat doet krijg je een vaag berichtje dat ze het niet weten.

Erg prettig als je afspraken hebt gemaakt...

Olaf 13-04-2019

Prima webwinkel die doet wat hij belooft. Snelle levering en een hele goede prijs.

Rob Zimmermann 13-04-2019

Shop is makkelijk toegankelijk, duidelijk aanbod en gestroomlijnde afhandeling. Bestelling is meestal volgende dag binnen.

Ron Bos (klus bedrijf bos) 13-04-2019

Prima overzichtenlijk en een meer dan ruim asortiment zeker een aanrader om ook eens in de shop te gaan kijken.

Silvia 12-04-2019

De site is overzichtelijk en de gereedschappen die ik nodig heb zijn gemakkelijk te vinden. Het fijne vind ik dat er duidelijke reviews bij staan. Ervaringen van anderen zijn altijd welkom (in mijn opinie).
Ook zijn er mooie aanbiedingen en dat is natuurlijk ook nog eens leuk voor de portemonnee!

Sam 11-04-2019

‘s avonds laat 2 makita machines besteld en volgende dag netjes geleverd, niks op aan te merken. Fijne site, goede prijzen

thm 11-04-2019

Zowel prive als zakelijk in deze webshop bestellingen geplaatst, altijd duidelijk en super service !!

Henk van Os 11-04-2019

Service super bestelling mooi op tijd binnen goeie aanbiedingen ook ben zeer tevreden

Rob 11-04-2019

Heb 6 maart een dewalt dcg405fn (flat nose) besteld en betaald. Na een paar weken nog niets geleverd. Toen een bericht dat het wk 13 of 14 zou worden en afgelopen dinsdag een bericht dat deze slijper moeilijk te leveren was ( maar daar was ik al achter.......) en werd me een andere slijper aangeboden (een gewone) maar wil juist die flat nose.
Dinsdag (9april)bij mastertools deze slijper besteld en 10 april geleverd.
Dus het kan wel!!
FOTOKLUSSER 04-05-2019

Niet persè bij Gereedschapcentrum maar dit komt vaak voor. Laatst zag ik een item bij de èèn niet op voorraad en bij een ander 10tallen op voorraad. Zelfs Super en Bouwmarkten hebben dit soms.

Andre 10-04-2019

Precies volgens afspraak binnengekomen! Zelfs een dag eerder als was afgesproken !

Jan van biezen 10-04-2019

Goede prijzen en vriendelijke bediening.
Gewoon Top.
Kom hier zeker terug!

Y.Boke 09-04-2019

Op de site wordt een levertijd aangegeven. Nou die halen ze niet en je hoort ook niks. Dus moet je er zelf achteraan. Dan krijg je een excuus mail en de belofte dat ze met de leverancier contact gaan nemen. Nieuwe levertijd maar dan nu 3 weken ! Je krijgt ook niks geleverd na 3 weken ! Dus weer moet je zelf mailen hoe het zit. Pas wanneer je een ultimatum stelt krijg je je geld terug, althans dat wordt beloofd. Maar product of een tegemoetkoming op een ander vergelijkbaar product krijg je niet. Zeer slechte communicatie en geen enkele vorm van service heb ik ervaren bij dit bedrijf.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 10-04-2019

Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses dat de levertijd op uw bestelling langer was dan verwacht. Een enkele keer komt het voor dat de levertijd van een artikel langer is dan verwacht. We proberen hier altijd tijdig in te communiceren. Een alternatief artikel is niet altijd mogelijk, zeker niet met specifieke artikelen. Een alternatief is namelijk niet altijd eerder leverbaar. Inmiddels is de bestelling geannuleerd en het aankoopbedrag wordt binnen vijf werkdagen aan u terugbetaald.

M Besteman 09-04-2019

Geen goede aanduiding over het product je moet de hele pagina voor dat je er uit ben,
Je koopt een product en dan kom je tot de conclusie dat je het product nog een accu en een lader
moet hebben,dat had ook anders gekund alles in ëën dat scheelt ook een hoop geld in de transport
koste van drie keer bezorgen Als het niet verandert dan zoek ik een ander
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 10-04-2019

Hartelijk dank voor uw review. Bij ieder product staat duidelijk vermeld wat er in de samenstelling zit. Onze Makita body's worden standaard zonder accu en lader geleverd, dit staat ook altijd op de website bij het artikel vermeld. Mocht u hier in de toekomst vragen over hebben kunt u natuurlijk altijd even contact opnemen met onze klantenservice.

Jarno 07-04-2019

Mijn eerste bestelling op deze site is erg goed afgehandeld, De site is overzichtelijke producten zijn scherp geprijsd ook over de zeer snelle bezorging ben ik tevreden .top bedrijf 👍🏻👍🏻

Kees 06-04-2019

Het is een gebruiksvriendelijk webshop met een snelle services heb hem gevonden via Google

Spetech Service Nederland 05-04-2019

Netjes en snel geleverd, duidelijke communicatie en zeker voor herhaling vatbaar!

Hayo Schuit 04-04-2019

Voor de eerste keer war besteld op deze site maar voor herhaling vatbaar. Avonds besteld, direct een bevestigings en even later een verzend mail en de volgende dag het juiste en onbeschadigde product in huis. Prima.

Sander 04-04-2019

Ik wil eigenlijk geen cijfer geven want ik wacht al vanaf 17 maart op een bestelling, andere bestelling ging goed maar adverteer er dan in de toekomst niet mee als het niet op voorraad is.

Venneboer 03-04-2019

Overzichtelijke site, snelle levering en de keuze is reuze! Ook fijn dat je eventueel met after pay achteraf kunt betalen. Geeft wel vertrouwen in de leverancier.

Arie 03-04-2019

Prima product geleverd voor een scherpe prijs. Product was niet op voorraad maar is toch heel snel geleverd.

Leon 30-03-2019

Handige overzichtelijke site, tevens voor mijn (Makita) product de goedkoopste!
Betalen ging vlot en andere dag stond de pakketbezorger al voor de deur, geweldig!

Peerke 30-03-2019

Snel, makkelijk en doen wat ze zeggen. Goed geregeld. Zal zeker vaker gebruik maken van het gereedschapcentrum.

Bernd Zettel 29-03-2019

Super snel geleverd dat radio van Makita heel teveden goede service en aan te bevelen

De Waard Installatie Advies 29-03-2019

Keurig geleverd. Pas om 19.30 besteld en de volgende dag geleverd als aangegeven op de site.
Kom dit bij andere vaak tegen dat er dan niet geleverd wordt.

Danny 29-03-2019

Gemakkelijk en overzichtelijk. Betrouwbaar & snel. Goedkoopste van NL, dus volgende keer zo weer