Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 255 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Ronald 11-03-2019

Super services en zeer snelle afhandeling en kreeg het product precies zoals omschreven bedankt

Rick 09-03-2019

Hoofdlamp perfect , alleen led lenser nemen, ideaal en gaat lang mee en erg snel en keurig bezorgd

GJB 09-03-2019

Snelle levering. Wel belachelijk grote verpakking om de verzendkosten te rechtvaardigen zo leek het. Dat kan anders en bewuster.

Coen Roza 08-03-2019

Ook voor de zoveelste keer weer super goed geholpen in de showroom. Aankoop mogen testen voor de aankoop.

Jantien 08-03-2019

Ik was op zoek naar een specifiek zaagje (fein multitool) en had het op deze site binnen no-time gevonden! s avonds rond 22u besteld en de volgende bezorgd (bij vergelijkbare sites was het niet op voorraad). Ik ben zeer tevreden!!

Veltmaat 07-03-2019

Manchine besteld, en nooit ontvangen. Krijg je ze eindelijk te pakken is het een afschuifsysteem.

Waardeloze firma
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 11-03-2019

Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses dat uw pakket vermist is geraakt tijdens de bezorging. Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad met elkaar en besproken hoe dit het snelst voor u opgelost kan worden. Mocht u hier nog vragen over hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

GP 07-03-2019

Super snelle levering en geweldige ervaring ermee ,de communicatie en service is heel goed

Mart 07-03-2019

Snel, duidelijk en goedkoop!
Uiteindelijk de gereedschap webwinkel waar ik het meeste van mijn gereedschap koop, toch meestal net even wat goedkoper dan de rest!

Pascal 05-03-2019

Ik vind het een super shop. S avonds 19.00 besteld s morgens 10.00 in huis.

kevin Ponsen 04-03-2019

+ prijs was het beste
+ services/contact was snel en duidelijk
+ verzending nog de zelfde dag
+ volgende dag geleverd
+ keurig in omdoos verpakt zodat originele verpakking niet beschadigt

Albert 04-03-2019

Snel en vooral betrouwbaar. leveren is altijd volgens afspraak en daarmee kan je op jullie bouwen

Jeffrey 04-03-2019

Zeer snelle en goeie service. Zeker een aanrader om hier iets te kopen. Spullen worden netjes afgeleverd.

Rik Bruin 03-03-2019

Zoals elke bestelling werd ook dit weer keurig snel bezorgd! Goede prijzen en zeer overzichtelijke website.

Veenhuijsen 03-03-2019

Op een hele duidelijke manier wordt een skala aan artikelen aangeboden. Onze lintzaag hebben we goed kunnen bekijken door de vele foto's op de site. Ook was er een complete productspecificatie omschreven en waren er reviews van andere consumenten te lezen.
Al met al een duidelijke site. Na aanschaf werden we goed op de hoogte gehouden wanneer we de lintzaag konden verwachten in de bus 😃😃
Na twee dagen konden we ermee aan de slag.

Topsite die ik zeker nog eens ga bezoeken.

Dieter Rijkers 02-03-2019

Ik heb een online bestelling geplaatst bij dit bedrijf, nadat de standaard levertijd al lang was besloot ik het toch te doen en het prodxut daar te bestellen.
Nadat de tien dagen aan verzendtijd verstreken waren ontvang ik nog steeds niets.
Heeft 5 weken geduurd en veel bellen en berichten nadat ik te horen kreeg dat het er toch niet was.
In contact komen was moeilijk, maar er werd wel vervolgens altijd gereageerd, vooral het app contact was wel goed.
Jammer dat ik dot moest plaatsen boor de winkel zelf maar kan er niets beters van maken.
Naast het geld terugkrijgen stond er weinig tegenover als vergoeding voor de problemen die hebben plaatsgevonden afgelopen weken, vind dit zeer jammer vanuit het bedrijf.

Matthijs V. 02-03-2019

Al vaker dingen besteld via de overzichtelijke en goed functionele webshop, waarop de producten duidelijke omschrijvingen hebben.
Veel betaalwijzes mogelijk. Snelle levering en netjes verpakt voor verzending.
Niets op aan te merken.

John 28-02-2019

Bij de gereedschapcentum staat de klant vooraan. Ze nemen de tijd voor je en houden het betaalbaar. Kwaliteit staat in het vondel hier. Wil jij een mooie deal haven. Dan ga je naar het gereedschapcentum. Ga zo door.

C.v.Leeuwen 27-02-2019

Zelf naar de winkel geweest en werd correkt en deskundig geholpen. Goede uitleg over de zaagtafel welke ik dan ook heb gekocht. Zeker een aanrader voor aanschaf van gereedschap.

Sjerp broersma 26-02-2019

Handige site en niet moeilijk. Alles makkelijk te vinden en snel te bestellen. Ene dag besteld, andere dag thuis bezorgd. Top service

Henry 26-02-2019

Gewoon een Prima shop met duidelijke levering.
Wel heb ik lang in de wachtstand moeten staan toen ik de service desk belde voor een vraag.
Dat kan en moet beter.

Een ontevreden klant 26-02-2019

Wat een waardeloos bedrijf.
Plaats een bestelling maar krijg niets
Behalven niets zeggend mailtjes.
16 januari besteld 25 februari nog niets ontvangen en het zoet er ook niet naar uit dat het binnen kort geleverd word. Wat een waardeloos bedrijf

Jean 25-02-2019

komen verzend afspraken niet na (ondanks herhaaldelijke beloftes).
Wanneer je in de winkel staat en ze alles op voorraad hebben kan je wel veilig kopen (dan ook wel echt goede service).
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 26-02-2019

Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses dat uw nazending ondanks toezeggingen niet verzonden kon worden. De artikelen zijn inmiddels door u bij ons opgehaald. Mocht u hier nog vragen over hebben dan horen wij dit natuurlijk graag.

Antonissen 24-02-2019

Goed, betrouwbaar en een snelle en nette aflevering.
Duidelijke en mooie website.

Gerard Slinkman Wijhe 24-02-2019

Het is een duidelijk en gemakkelijk webshop in vakgereedschap en een snel levering

Jemmie 24-02-2019

Gekozen voor de prijs, gekocht voor de looks, beoordeeld voor de snelle levering. Top!