Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Patrick 18-05-2019

Als leek is dit de eerste keer dat ik gereedschap aankoop via het internet. Wat opvalt aan deze site is dat alles makkelijk te vinden is en dat bij elk product een ruime omschrijving hiervan staat omschreven. Verder zijn de mogelijkheden voor het aanschoven enorm.. zou kan je naast gelijk betalen ook achteraf betalen.. ideaal!
1 min punt is dat je bestelde producten niet gelijk kan omruilen voor nieuwe Producten, dus het besteld moet je eerst thuis leveren en dan retourneren.
Super blij met de dienstverlening en product van deze organisatie.

Raymond 18-05-2019

Snelle levering en product zoals beloofd. Geleverd zoals de site van gereedschapswinkel.nl het aanbood

Marco 18-05-2019

Ik heb nu voor de tweede keer iets besteld bij gereedsschapscentrum,en vind het n goeie overzichtelijke site,met snelle levering van het product.

Ron knols 17-05-2019

Laser bosch grl 400 H besteld en zeer te vreden.
Snelle levering .
Super service
Ik raad iedereen aan bij dit bedrijf iets te bestellen.
Super.

Paul 17-05-2019

Goede snelle levering! Prijzen scherp geprijsd, overzichtelijke webshop, alles wat ik nodig heb!

Gerard van den Broek 16-05-2019

Gereedschapscentrum heeft goede prijzen en een uitgebreid assortiment. Betalen kan op veel verschillende manieren, hoewel voor sommige betaalmethodes wel extra betaald moet worden. Prettig was ook de snelle levering in degelijk verpakkingsmateriaal.

Jeroen 16-05-2019

Via klant onvriendelijk whats app nummer, onpersoonlijk geholpen , en geen medewerking verlenen in korting, welke bij ander soort gelijk bedrijf wel wordt gedaan, hele koppige en domme mensen , die op jou reageren via app
Zwaar teleurgesteld in dit bedrijf, gelukkig allles bij een ander concurrent bedrijf gehaald. Met hogere korting en wel verstand van zaken !!!!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 21-05-2019

Hartelijk dank voor uw review. Excuses dat het contact niet naar tevredenheid gelopen is. Helaas kunnen wij op basis van de review niet nagaan over welke bestelling het gaat. Mocht u nog vragen hebben dan willen wij u adviseren contact op te nemen met onze klantenservice.

Joop 16-05-2019

Top service, goeie klantenservice via chat, snel en zeer behulpzaam meedenkend, product rap binnen.

Hans Quist 14-05-2019

geweldige keus en betaalbaar, raad iedereen aan om hier aankopen te doen, goede service en snelheid in levering.

AVOUKA 13-05-2019

Prima zaak. Scherpe aanbiedingen. Erg snel en correct. Ben possitief verrast na een aantal aankopen. Er volgen zeker meer als ik weer goed gereedschap nodig heb.

Robert Nieborg 13-05-2019

Een verschrikkelijk slecht internet bedrijf. Half januari voor bijna € 1.200,00 aan gereedschap besteld en nu nog steeds niet alles in huis. Ik heb inmiddels 15 keer zelf gebeld waarbij iedere keer werd aangegeven dat het binnenkort geleverd wordt. Iedere medewerker geeft aan het "persoonlijk" in de gaten te houden maar dat is blijkbaar een belofte waar weinig waarde aan gehecht wordt...….Heb spijt, als haren op mijn hoofd...….. Trouwens ook nog een compliment voor het klantvriendelijke telefoonmenu: Als je aangeeft dat je een vraag hebt over een lopende bestelling wordt de verbinding verbroken en moet je een contactformulier via de site invullen...….alleen hier reageren ze dan weer niet op. PFFFFFFFFFFFFFFFF, om gek van te worden !!

J. de Graaff 13-05-2019

Gereedschapcentrum heeft 1 van de beste klantenservice is die ik heb meegemaakt. Ik ben al iets van 8 keer gelijk geholpen per chat en per telefoon. Altijd vrolijk, professioneel en authentiek en hebben kennis over hun producten en hebben zelfs humor. In bijzonder noem ik xxx die uit zich zelf voorstelde om uit te zoeken welke compressor het beste bij mij past (uit heel veel compressors moest een selectie gemaakt worden)

Gerben 13-05-2019

Ik heb enkele keren hier besteld vooral omdat Gereedschapcentrum.nl een stuk goedkoper is dan vergelijkbare webshops. Tot nu toe heb ik geen problemen ondervonden bij het bestellen. De website werkt eenvoudig en zelfs een account aanmaken is niet nodig. Levering is ook prima volgens afspraak.

Jurgen 13-05-2019

Ik heb nu al meerdere bestellingen gedaan, en heb 1x een probleem gehad met de levering, maar de oplossing werd gelijk in werking gezet zonder probleem, dus ik ben zeer tevreden.

Jaap Knasterhuis 11-05-2019

Goede kanten service Ik wilde mijn bestelling wijzigen Deden ze niet moeilijk over een alles zo geregeld

Makita 505 N 11-05-2019

snel, goed verpakt en een mooie prijs.
en een geweldig tacker die precies doet waar hij voor gemaakt is

Ruud Kok 10-05-2019

Dinsdag 30 april een voorraadartikel (DeWalt heteluchtpistool) besteld en pas maandag 6 mei ontvangen. In de tussenliggende tijd geen enkele informatie dat en waarom levering zo lang duurt. Geplande klus afgelopen weekend niet kunnen uitvoeren.

S. Vd Leij 09-05-2019

Snelle levering en alles compleet top.
Zou volgende keer weer hier bestellen.

Prejauw 08-05-2019

Ontzettend goed. Het is echt een goei maatje geworden en we rollen wat af. Ik heb hem een naam gegeven: Rol'em.
Bestellen ging makkelijk, service is goed en levering is meer dan prima!

Inge 07-05-2019

Duidelijke site en levering volgens afspraak. Gunstige prijzen. Prima webshop dus.

Paul Bremer 06-05-2019

Goed en ruim assortiment ! Nette prijzen . Enige zeur puntje denk is dat het volgende dag geleverd word en dit niet het geval was.
Verder prima .

gefwat*** 05-05-2019

In de schop gereedschap onderdelen snel te vinden, echter bij een accu keuze zou het goed zijn als je eerst het Type nummer van de boormachine zou MOETEN invullen om een verkeerde keuze van accu te maken.

Erwin 05-05-2019

Goed alleen jammer dat TNT niet meewerkte ,ik had ruim voor tijd besteld maar pas 2 dagen later in huis ipv dag erna

Mvg

Gert 05-05-2019

Een dure accuboormachine set werd incompleet geleverd. Accessoires ter waarde van bijna €100 ontbraken De koffer was niet gesealed, erop een sticker van een andere set. Klantenservice is onbereikbaar, op webformulieren wordt niet gereageerd. Alleen contact via whatsapp chat. Nazending werd beloofd, echter nu 2 maanden verder heb ik nog steeds niet ontvangen.

Carel 04-05-2019

Ik heb een schitterende klopboormachine gekocht bij het Gereedschapcentrum! Mooie site en vandaag besteld morgen in huis. TOP !
Een aanrader.