Fotohart - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fotohart.

Fotohart stelt zich voor

Fotohart is een fotovákwinkel in het centrum van Maassluis. Persoonlijk en vakkundig advies staan bij ons steeds voorop, en we zien onze klanten graag tevreden en met de juiste apparatuur de deur uitgaan. Wilt u een digitale camera kopen, een digitale spiegelreflexcamera of een videocamera, maar niet te veel betalen? Fotohart in Maassluis is een van de goedkoopste fotowinkels van Nederland.

Deze score is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,7

hoogve 20-02-2011

Overzichtelijke website, lage prijzen. Ben de camera gaan ophalen waarbij er een goede uitleg over het gebruik werd gegeven. Kortom een zeer tevreden klant.

15febr 16-02-2011

Mijn vraag per e-mail over de levertijd werd snel beantwoord. Ook mijn telefonische vraag over de betaalwijze werd vriendelijk beantwoord door Fotohart. Bestelling (camera) goed verpakt en binnen 2 dagen ontvangen. Alles naar behoren.

R. Kappert 02-02-2011

Maandagmiddag besteld en per ommegaande een bevestigingsmail. Ik heb daarop vooruit betaald en ook daar werd de ontvangst meteen van bevestigd. Het pakket kreeg ik vervolgens dinsdagmiddag al binnen. Supersnel dus en erg vriendelijke medewerkers. De website is alleen niet zo uitgebreid als dat ik van andere zaken gewend ben maar dat is dan ook t enige minpuntje.

Nathalie1975 01-11-2010

De camera was hier "het goedkoopst" en dat met ook hele goede service ! Hele fijne winkel !

Jolanda2010 28-10-2010

Scherpe internetprijzen maar 'ouderwetse' service en garantie in de winkel. Helemaal goed in alle opzichten.

robkeurig 10-09-2010

Goed advies, snelle levering, goed totaal concept.

fotohart 07-09-2010

Zeer gedegen is nagegaan waarom na enkele foto's ons fototoestel aangaf dat de batterijen leeg waren. Een en ander viel in de garantieperiode, dus kregen we nieuwe batterijen.

Op een vrijdagavond kochten we een nieuwe Fuji camera. Na thuiskomst kregen we daar tòch spijt van, dus we belden de volgende dag op met de vraag of we het toestel mochten ruilen voor een Canon.
Zonder slag of stoot ging men daarmee akkoord. Hulde aan Foto Hart in Maassluis!!

Monica 54 28-08-2010

Vriendelijke en correcte uitleg toen ik belde voor wat extra info.
Snel geleverd met de accessoires die ik gevraagd had.
Op de website zou iets meer informatie kunnen staan.

Miiirr 21-08-2010

Goede service,
wordt altijd goed geholpen, bij sommige aankopen krijg je zelfs korting!
Top winkel!

vuur51 11-08-2010

Fijne, snelle en klantvriendelijke internetwinkel.

molen17 05-07-2010

Bestelling via internet werd keurig en snel geregeld.
Goed te volgen met de tracking code.
Ik had alleen ook een tasje bij mijn het fototoestel (fujifilm finepix S1600)gekocht (voorstel fotohart) en dat vind ik nogal ruim voor de camera.
bereikbaarheid en after sales kan ik (nog) geen cijfer voor geven.

anenwim 01-07-2010

Na de bestelling en vlotte levering van de Samsung WB550 kregen wij na een paar foto's te hebben gemaakt, problemen met de camera. Waarschijnlijk is er iets mis met de oplader van het apparaat, waardoor hij niet meer aangaat. Na een e-mail te hebben gestuurd naar Fotohart, werd ons geadviseerd er in de winkel naar te laten kijken. Niet naast de deur, maar toch gegaan. Er werd niet gekeken naar de camera, gezegd dat hij teruggestuurd moest worden, en toen wij vroegen of we geen andere camera konden krijgen of ons geld terug, werd er botweg gezegd dat het onze pech was en ze er niets aan konden doen. Garantie tot aan de deur dus. Geen enkele klantvriendelijkheid en service, geen enkel aanbod, terwijl zij ons een kapotte camera hebben verkocht, slechts een paar weken in ons bezit. Kortom: een dikke welverdiende 1 voor deze serviceloze winkel. Want als je de deur uitstapt en het apparaat blijkt niet goed, heb je dus pech, aldus Fotohart.

RonSab 11-05-2010

Snelle bevestiging van initiële aankoop. Na ontvangst betaling melding gekregen met bevestiging van versturen . . de volgende dag thuis, prima verpakt dus erg tevreden. Op zondag ! besteld dinsdag middag voor de deur. TOP.

Ingrid1959 22-04-2010

Het is een klein winkeltje maar wat op de site staat is ook in de winkel aanwezig.
De bereikbaarheid is goed, gratis parkeren op kleine loopafstand.
Er staat prima personeel in de winkel, met verstand van zaken.
service is uitstekend, had een paar problemen, maar alles is prima verholpen.

Maarten19810723 17-04-2010

De levertijd was super snel, Op een maandag besteld, donderdag al in huis.
De service is ook onwijs goed. Je krijgt voldoende informatie en uitleg over de camera. Ook de accessoires voor de camera worden duidelijk toegelicht.

De after sales was Top! Door een fabrieksfout deed mijn Spiegelreflex camera het niet goed. Ik heb direct een nieuwe meegekregen, hierdoor hoefde ik dus niet te wachten tot ik hem weer terug had.

Ga zo door.

DickH67 15-04-2010

Aanvankelijk was ik van plan om een andere (veel duurdere) videocamera te kopen. Verkoper tipte mij de Panasonic SD10. In de winkel kreeg ik duidelijke uitleg over de camera. Werd ook netjes gebeld dat een nabestelde accu binnen was. De camera is zeer gebruikersvriendelijk. Klasse product en winkel!

RosanneK 14-04-2010

Deze winkel bood de voor mij perfecte combinatie van vakmanschap met lage prijzen en bestellen via internet.

Ik heb er nu twee camera's gekocht en zowel het uitzoeken in de winkel van de eerste camera als het online bestellen van de tweede ging perfect.

Ook toen mijn eerste camera begon te haperen na drie jaar (buiten de garantie!) wilde meneer er nog naar kijken. Met een nieuwe batterij deed hij het weer. Nu heeft mijn moeder er plezier van...

Kortom: ik zou iedereen fotohart aanraden.

CJ_Hut 14-04-2010

Na een bezoek aan kieskeurig en de site van Fotohart op zoek gegaan naar de winkel. Deze zit mooi op de hoek van een leuke winkelstraat in Maassluis. Goed geholpen met deskundig advies over toestel en accesoires. Parkeren doe je op een parkeerplein achter de winkel dus helemaal top. Top combinatie van lage prijs en service.

rcmarc 04-04-2010

lastig om in het winkelwagentje te komen en producten te wijzigen als verwijderen.

Tevens zijn de verzendkosten idioot hoog. Voor een simpele canon pochet camera, 12euro verzendkosten. 2x zoveel als elders.

sebastian88 27-03-2010

De website is goed verzorgd en duidelijk. De bereikbaarheid van de winkel is goed. Met name op de fiets. De winkel ligt mooi in het midden van het stadscentrum. De service is ook sterk. Vandaag nog mijn camera laten maken. Na een ongelukje was de SD-kaart blijven vastzitten. Deze was snel en gratis verwijderd bedankt!

hermantuinier 25-02-2010

Camera besteld bij Hart. Hoewel artikel niet op voorraad was, toch binnen 5 werkdagen in mijn bezit. Verpakking was uitstekend. TNT tracking was mogelijk. Kortom prima service!

Marieke123456 22-02-2010

Prettig mailtje met aanbieding van producten die ook van pas zouden kunnen komen. Snelle levering.

zijlstra1 03-02-2010

snel en persoonlijk geholpen

digizeiler 15-01-2010

Prima service, en altijd scherpe prijzen.

niero011 28-12-2009

Werd direct gebeld toen de camera binnen was. In de winkel prima geholpen en na een telefoontje met het verzoek om een nederlands handleiding werd deze direct naar mijn huisadres verstuurd.Kortom:prima service.