Fotohart - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fotohart.

Fotohart stelt zich voor

Fotohart is een fotovákwinkel in het centrum van Maassluis. Persoonlijk en vakkundig advies staan bij ons steeds voorop, en we zien onze klanten graag tevreden en met de juiste apparatuur de deur uitgaan. Wilt u een digitale camera kopen, een digitale spiegelreflexcamera of een videocamera, maar niet te veel betalen? Fotohart in Maassluis is een van de goedkoopste fotowinkels van Nederland.

Deze score is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,7

M.sonneveld 14-05-2013

Ik ben heel tevreden over de service van foto Hart. Via de website bestelde item snel in huis. Prima kennis van zaken. Mooie prijs.

karin vangelder 12-02-2013

De Nikon Coolpix allweather hier gekocht omdat Foto Hart een concurrerende prijs had, bleek echter dat er geen geheugenkaart bij zat. Had ik zelf niet goed uitgezocht bij het vergelijken van de verschillende websites. Na een maand ontstonden er problemen met de erbij gekochte geheugenkaart maar Foto Hart heeft dit uitstekend opgelost. Prima service en klantgerichtheid. Ouderwets klant is koning.

cobra234 11-02-2013

goede sevice en goed geholpen.
klant vriendelijk.
en heel veel keus. en een groot voordeel is dat de zaak 6 dagen per week open is.

Marc Cornelissen 08-02-2013

Bestel al langere tijd geheugenkaarten, accu's en camera's bij Fotohart. Zelfs specifieke accessoires die niet op de website staan zijn op bestelling te leveren. Zeer snel, servicegericht en prima prijzen. Meer mag je niet verwachten van een winkel.

Deze ondernemer gun ik de omzet van harte!

Buurew 02-12-2012

Camera via internet besteld en de volgende dag zelf opgehaald.Beantwoording op mijn bestelling was snel. Ik wilde de camera liever zelf ophalen om gelijk te proberen. Kreeg hele goede uitleg over gebruik van de digitale camera.
Is niet de eerste keer dat ik hier iets bestel, ben zeer tevreden.

mosje2010 17-10-2012

Fotohart had de G15 camera wel op voorraad, terwijl deze camera nergens meer te krijgen was! De levering was zeer snel als ook de bevestiging van mijn bestelling en daadwerkelijke uitlevering. Jammer dat je alleen niet kunt betalen middels Ideal, dat gaat toch een stuk sneller. Maar aan de andere kant kon ik hierdoor nog wel een extra accessoire erbij bestellen omdat ik keurig een email ontving welke accessoires ik nog meer kon bijstellen.
Al met al een prima snelle service! De camera heb ik nog niet uitgetest maar ik zeker snel doen.

Twan1977 29-06-2012

Afgelopen woensdag een Nikon D3100 via de site besteld.
Kreeg binnen 15 minuten een mailtje terug met de mogelijkheid voor het bestellen van extra accessoires en de betalingsgegevens. Geld direct overgemaakt.
Kreeg gisteren een mailtje met verzendcode dat het pakketje verzonden was en vandaag heb ik de camera al binnen. Netjes in de doos met alle dingen die er bij horen.

Natuurlijk heeft PostNL hier ook goed aan meegewerkt, maar de service van Foto Hart is zeker goed te noemen.

Marjo16 29-03-2012

Na goede ervaringen met foto Hart bij een eerdere aankoop, ook mijn nieuwe camera hier gekocht. Goedkoper dan in andere webshops,prima service en een snelle reactie als er iets te vragen valt (in mijn geval een probleem met de sluiter, wat na de tip van Peter Hart verholpen was). Peter Hart neemt alle tijd om dingen uit te leggen, in normaal nederlands!Ouderwetse service in een moderne zaak. Mijn volgende camera koop ik weer hier !

Puckeltje 28-03-2012

Ze geven een uitstekende service en denken met je mee.
Flexibel en betrouwbaar, zeer vriendelijk en toegankelijk in de communicatie tussen bestelling en levering en ook daarna nog bereikbaar voor vragen of tips.
Daarnaast zijn ze heel betaalbaar en hebben een breed assortiment.

Boogaart 21-03-2012

Ook meer dan een jaar na aankoop wordt nog volop service verleend bij het realiseren van de garantie op een camera waarvan we aankoopbon en garantiebewijs kwijt waren. Ook het aanschaffen van spullen bij hen gaat altijd zeer snel en voor een lagere prijs dan bij andere webwinkels. Altijd eerste keus bij nieuwe aankopen op fotogebied.

NPC 14-03-2012

wij zijn heel tevreden over fotohart,snelle levering,en goed bereikbaar via de mail,kan het iedereen aanraden om via hun te bestellen!

HJB012 02-03-2012

Was mijn installatie cd kwijt met daarop software zoals photofunlite. Na 1 telefoontje naar Peter van Fotohart bood hij mij aan om een cd te kopiëren welke bij een andere camera van dezelfde soort zat. Binnen twee dagen had ik de CD per post gratis ontvangen. Klasse Service!

W Wortel 01-03-2012

Tja motiveren! Het is gewoon zoals het eigenlijk van vroeger uit hoort. Goed advies en ondersteuning en netjes verstuurd en geregeld, gewoon ouderwets GOED!
Beter kan niet en hoeft ook niet!

DDS te Zevenbergen 29-02-2012

De service is erg goed en de door mij verstuurde emails werden op tijd beantwoord.
Wanneer je iets speciaals zoek krijgt je een gedegen antwoord. Ook de service voor Carl Zeiss producten is erg goed!

rdb1970 24-02-2012

Makkelijke website, eenvoudige om te bestllen en zeer snelle service!

Bert95 19-02-2012

Ik koop al mijn fotoapparatuur bij Fotohart in Maassluis. Hij levert super goede spullen, snel en voor de scherpste prijs. Jij kunt kijken en vergelijken, maar Fotohart is en blijft het beste. Laatst zat er vuil achter de lens van mijn JVC Camcorder. Deze werd direct schoongemaakt en ik kreeg direct goed advies mee.

Cees12345 25-01-2012

Super snel antwoord via de mail, keurig en netjes te woord gestaan aq de tel, had een camera nodig voor donderdag, gelukkig was die op voorraad en desondanks onbereikbaarheid van de ING (rek vande winkel) toch al dezelfde dag verstuurd, had de camera de dag erna al binnen wat ongekend snel is aangezien levering op de waddeneilanden vaak 1 of2 dagen langer duurt.. Echt super goed geregeld en niks anders dan lof voor Fotohart

NicolettevV 23-11-2011

Supersnelle levering. Hele goede service.
Ook voor het afdrukken van foto's heel goed en snel.

h.yvonne 10-11-2011

Het advies van Fotohart was heel goed afgestemd op mijn wensen. Ik ben erg tevreden over mijn nieuwe camera, die zowel erg gebruiksvriendelijk als hele mooie foto's maakt.

Wim Redert 09-11-2011

Van de eigenaar van deze webshop kreeg ik een goed advies. De prijzen van de door mij gekochte artikelen waren relatief laag. Bovendien kon ik de daar gekochte fototas omruilen tegen een voor mij beter exemplaar. De ondervonden aftersales service bleek uitstekend.

Laurens_M 02-10-2011

Via de website heb ik de Canon Ixus 220 gekocht. Ik kreeg meteen een persoonlijke e-mail dat de camera op voorraad was en hij geleverd kon worden. Deskundig advies in de winkel waarbij rustig de tijd werd genomen de camera te checken en al mijn vragen te beantwoorden. Enthousiaste verkoper en snelle, voordelige aflevering.

mario1966 18-08-2011

fijne winkel wordt er prima geholpen, en als ze iets niet hebben dan heb je het wel de volgende dag

Frans Ripmeester 02-07-2011

Ik heb nog nooit een beoordeling geschreven maar voor Fotohart maak ik een uitzondering. Vriendelijke enthousiaste eigenaar/verkoper met kennis van zaken. Goede tips, voorlichting en informatie en dat alles tegen de laagste prijs. Fotohart kan ik iedereen aanbevelen.

Ruud 10 20-05-2011

Prima service, snelle en correcte levering,
hier zouden veel winkels/internetwinkels een voorbeeld
aan kunnen nemen. Daarbuiten zijn zij (voor wat betreft de aangekochte JVC HDD video camcorder)
ook nog een stuk goedkoper dan de goedkoopste aanbieder die ik tot op heden ben tegengekomen.

Juud1 04-05-2011

Zeer voordelige site, vooruit betaling en daarna zeer snelle levering. Een aanrader om je fototoestel te bestellen. Qua accessoires (geheugenkaartjes en tasjes) vond ik ze prijzig. Camera's zijn zeer voordelig!