Fotohart - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fotohart.

Fotohart stelt zich voor

Fotohart is een fotovákwinkel in het centrum van Maassluis. Persoonlijk en vakkundig advies staan bij ons steeds voorop, en we zien onze klanten graag tevreden en met de juiste apparatuur de deur uitgaan. Wilt u een digitale camera kopen, een digitale spiegelreflexcamera of een videocamera, maar niet te veel betalen? Fotohart in Maassluis is een van de goedkoopste fotowinkels van Nederland.

Deze score is berekend op basis van 12 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.7

Corrie Krijger 11-09-2018 In de winkel gekocht

Sublieme service !

Heb je vragen, dan ben je altijd welkom en is er alle tijd voor uitleg, dat is pas service ! Het maakt niet uit hoe vaak je terugkomt met vragen.

Henk Mellegers 10-09-2018 In de winkel gekocht

Ontzettend fijne service

Ik was verbaasd, over zoveel goede service, had ik in jaren niet meer meegemaakt, Man neemt echt alle tijd voor jou, en zou zeker iedereen hier naar toe sturen, CHAPEAU !!!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans Dirksen-Smits 04-07-2018 Via de website gekocht

Goede service, goede prijs.

Fotohart is fotowinkel zoals je er vroeger veel had maar die nu voor een groot deel zijn verdwenen. En dat is jammer. Want een vriendelijke bediening en een goed advies is veel waard, en dat krijg je hier. De prijzen zijn bovendien erg scherp!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bas 03-07-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke en snelle dienstverlening, scherpe prijzen

Site is eenvoudig, maar volstaat als je weet wat je wilt hebben. Helaas is betalen nog niet geautomatiseerd zodat dit bijvoorbeeld via PayPal of Ideal kan. Dit zou het online aankoop gevoel ten goede komen.

Daarentegen is het contact met de winkel vriendelijk en vlot, zowel telefonisch als per mail. Indien op tijd besteld (in verband met bankoverschrijving) betekend dit in geval van een voorraad artikel dezelfde dag verzenden.

Het is jammer dat deze winkel niet te vinden is in de pricewatch van Tweakers, hiermee zou de winkel (voor mij) sneller te vinden zijn. De winkel heeft in mijn geval een iets lagere prijs dan andere shops en de combinatie aanbieding met een origineel tasje maakt het voordeel compleet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Wilko Iedema 31-05-2018 Via de website gekocht

Top service en vriendelijkheid

Bestelling, levering supersnel; geen vraag is te veel, fijn voor mij als amateur, en ze worden snel en naar tevredenheid beantwoord. Zakelijk, persoonlijk, en vooral hartelijk in het contact. Dank je wel Peter, ik ben met plezier aan de slag gegaan met mijn nieuwe toestel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

S.Bleker 07-05-2018 In de winkel gekocht

Super goed advies!

Duidelijk en goed advies over de aanschaf van onze 1e spiegelreflex camera, fijne uitleg over verschillen en gebruikersgemak, zeer vriendelijke geholpen, komen zeker terug!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

W. Nelemans 07-05-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service!

Met mijn elders gekochte camera goede service gekregen en de oplossing voor het probleem van onze camera gekregen.

W. Nelemans 04-05-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service!

Met een vraag over een probleem aan mijn elders aangeschafte Sony fotocamera vriendelijk, deskundig en gratis geholpen.

Jan 03-05-2018 Via de website gekocht

Correcte service

Snelle afhandeling, precies gedaan wat er beloofd is. Goede communicatie via mail.
Van te voren duidelijkheid schaffen, dus achteraf geen problemen zouden er meer moeten doen!!

Devin 20-04-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service en vriendelijk mailcontact

Goede duidelijk site waar alleen het betalen nog iets makkelijker zou kunnen. Verder zeer vriendelijk in contact en goede updates over je bestelling. Prijs ligt net wat lager dan bij andere.

Laura 14-04-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Ik heb via deze winkel een fotocamera besteld. Hij kwam een dag later aan dan gepland omdat DHL een fout had gemaakt maar alsnog 2 dagen nadat ik had besteld binnen. Met vragen zijn ze goed bereikbaar en erg behulpzaam. Ik raad ze zeker aan!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

peter scheffer 01-03-2018 In de winkel gekocht
maassluis

Top service

8 maanden geleden daar een printer gekocht. Maar helaas weigerde de printer om papier goed naar binnen trekken. Ik heb gebeld en de eigenaar zei dat ik de printer mocht brengen.
Een dag later belde hij dat de printer weer tip top werkte. Hij had hem helemaal nagekeken en inderdaad de printer werkte weer prima. Kosten 00,00, helemaal geweldig.
Echt een top zaak,
nogmaals dank

Mark Henry 26-08-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke en snelle dienstverlening, scherpe prijzen

De compact kamera die ik zocht was bij andere winkels niet direct voorradig of flink duurder. FotoHart had een scherpe prijsstelling en gaf er zelfs een fototas bij.
Voor de bestelling nog even telefonisch contact gehad en werd daarbij vriendelijk geholpen. Ik kreeg al na een half uur na betaling via Ideal een verzendbewijs van de vervoerder. De volgende dag in huis. De kamera was keurig verpakt zonder overbodig verpakkingsmateriaal.

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Queurtje 01-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Via Kieskeurig bij deze winkel beland omdat ik op zoek was naar de laagste prijs. De website geeft goede, uitgebreide en heldere uitleg over het product. Vervolgens verloopt de levering heel vlot. Aan het pakket waarin de camera is geleverd is duidelijk veel zorg besteed om de camera te beschermen. En de volgende dag had ik hem in huis.

Jan 02-04-2017 Via de website gekocht

Goed en snel!!

Ik had me goed voorbereid over de camera en ben via internet bij Foto Hart terecht gekomen. Via de mail en telefoon hebben we daarna een paar keer contact gehad (met ....) en steeds werd ik heel snel en vakkundig te woord gestaan.
Toen ik daarna de camera met toebehoren bestelde, werd de levering prompt de volgende dag thuis afgeleverd. Alles perfect verlopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nienke 30-03-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel!

Aanvankelijk was ik was ik wat op mijn hoede omdat er alleen via bankoverschrijvingen betaald kan worden, maar even googelen leidde meteen tot het antwoord dat deze winkel echt bestaat en dat mensen heel tevreden waren. Ik heb heel fijn mailcontact gehad over het toestel dat ik kocht en het mooie is dat ik meteen toen ik doorgaf datik het geld heb overgemaakt de camera al toegestuurd werd. Te goeder trouw dus, heel bijzonder! De camera zelf zat goed verpakt en je kreeg een track and trace erbij. Ik ben meer dan blij!! Ook was het toestel hier 629 euro, terwijl het bol.com aangeboden werd voor 699 euro. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 18-02-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

De camera (een Canon Powershot G7X Mark II) die we wilden kopen was bij enkele bekende en voor de hand liggende webshops niet op voorraad, en al zoekende kwam ik bij FotoHart terecht. Zij boden de camera aan voor de voordeligste prijs en het feit dat ik naar Maassluis kan rijden om de winkel te bezoeken én alle zeer positieve beoordelingen namen alle mogelijke twijfel weg.
Daarna heb ik ervaren dat een web-winkel c.q. web-aankoop ook zeer persoonlijk kan zijn, want de heer 't Hart belde mij zelfs op toen hij twijfelde of zijn mail aan mij aangekomen was!
Kortom: zeer tevreden en kan ik van 't Harte aan iedereen aanbevelen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim 01-02-2017 In de winkel gekocht

U vraagt, Fotohart draait.

Lang niet kunnen besluiten welke camera het nou zou moeten worden. Dus juist maar bij Fotohart binnengelopen omdat er een echte winkel bij deze zaak hoort. De camera en nog wat concurrenten van de camera kon ik mooi op mijn gemak bekijken. Nog wat adviezen meegekregen waar ik op kon letten en waar op internet ik nog meer informatie over de camera kon vinden. Die adviezen heb ik opgevolgd en 4 weken later stond ik weer in de winkel om de camera te bestellen omdat de voorraad op was. Kort daarna de camera met nog wat accessoires opgehaald. En de prijs? Die was gewoon al het scherpste van alle prijzen die bekend zijn op internet.

Ik ben zeer tevreden over de service en de ongedwongenheid van het personeel. Je krijgt ruimschoots de aandacht en de gelegenheid om met een goed gevoel je aankoop te kunnen doen.

Assortiment
Naast de camera's zijn er tal van andere accessoires op voorraad. Even om vragen en het ligt al op de toonbank. De camera die ik heb gekocht was niet op korte termijn leverbaar bij andere winkels of op internet. Fotohart had 'm toch maar mooi binnen 4 dagen in de winkel liggen.

Klasse, Fotohart!
Gelukkig zijn we niet alleen maar veroordeeld tot internet aankopen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans Vingerling 23-01-2017 Via de website gekocht

Fotohart Maassluis

Recent een camera gekocht bij Fotohart via internet. Helaas bleek de camera niet te werken nadat ik hem had uitgepakt. Even gebeld en gelijk de camera verzekerd teruggestuurd. De kosten hiervan werd gelijk op mijn rekening gestort en na twee dagen had ik weer een nieuwe camera die zeer goed bevalt. als met al een winkel met een persoonlijke benadering, hart voor de zaak naar de klant en was ook nog het voordeligst!

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • service gericht
  • voordelig

Jaap Poortman 20-12-2016 In de winkel gekocht

Vakman

Onlangs heb ik een nieuwe camera gekocht en daarbij ben ik zeer prettig geholpen.
Ik twijfelde tussen 2 camera's maar door het gedegen en ongedwongen advies heb ik mijn keuze kunnen maken.
Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe aanwinst, bedankt Fotohart.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Internetprijzen in de winkel
  • Gratis parkeren in de buurt
  • Vakkundig advies in ongedwongen sfeer
  • Geen "push" mentaliteit

Michiel 11-11-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Fotohart had de camera van onze keuze op voorraad. Na telefonisch contact via de website besteld. Met een nazending is deze dezelfde dag nog verstuurd en hadden we hem de volgende dag al in huis. Snel en prettig contact via telefoon en mail! Top!

Snel contact via telefoon en mail. Overzichtelijke website. Ging heel gemakkelijk!

Met een extra zending is de camera dezelfde dag nog verstuurd en hadden we hem de volgende dag in huis.

Assortiment
Wij waren op zoek naar 1 specifieke camera. Deze was bij heel veel winkels uitverkocht en voorlopig niet meer leverbaar. Maar Fotohart bleek hem wel te hebben. Heel blij mee!

Pluspunten

• goede service
  • uitstekend bereikbaar via telefoon en mail
  • snelle levering

I.Zegers 10-08-2016 Via de website gekocht

betrouwbaar

De camera die ik had besteld had een systeemfout,(en hier kan niemand wat aan doen) via mail is alles heel correct afgehandeld en had ik binnen twee dagen een nieuwe camera in huis.
Ik ben echt heel goed, vriendelijk en snel geholpen door de eigenaar van Fotohart!

Pluspunten

• snelle service
  • correcte service
  • snel antwoord via mail
  • vriendelijk

Anke 11-07-2016 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke website, en daarnaast goed en snel telefonisch bereikbaar. Ook via de mail telkens snelle reactie.

Onze camera ging vlak voor de vakantie stuk, maar dat was geen probleem, een dag later was de nieuwe camera al binnen. Ook toen ik graag een ander tasje had werd dat zonder problemen of extra kosten meteen verstuurd.

Aanbeveling
Zeer vriendelijk en kundig. Goede en snelle service.

Sunny 03-02-2016 In de winkel gekocht

Makkelijk te bereiken. Parkeerplaats op 50 m afstand

Er wordt echt aandacht aan je besteed. Zulke zaken kom je bijna niet meer tegen.

Zie voorgaande

hartenlust 14-01-2016 In de winkel gekocht
nieuwstraat 1 maassluis

op de website gevonden wat ik zocht,en in de winkel opgehaald. mijn camera was op voorraad.

Gratis parkeren, op 2 minuten lopen afstand.
ik kreeg alle tijd en uitleg die ik nodig had.

Assortiment
Ze hebben er alles, een tas waar mijn camera precies in past, extra accu, geheugenkaartje en een bescherm lensje. grote keus, goede kwaliteit en voordeliger dan web winkels.

Aanbeveling
fijne winkel, waarom ergens anders heen gaan als je vriendelijk geholpen word door de eigenaar zelf die er heel veel van weet en ook nog goede aanbiedingen heeft.

Wim0001 29-12-2015 In de winkel gekocht
Maassluis

Heel overzichtelijke website. De fysieke winkel is ook gemakkelijk bereikbaar en ligt niet ver van het gedeelte van de stad waar je vrij kunt parkeren.

De camera's waarin ik geïnteresseerd was, waren in de zaak aanwezig. Ik had hierover gemaild en kreeg direct daarop een positieve reactie en was meteen welkom om te komen kijken, zelfs op de maandagochtend al. De eigenaar heeft me prima geholpen om een weloverwogen keuze te maken. Service waar geen internetwinkel tegenop kan... terwijl de prijzen super scherp zijn.

Assortiment
Alleen A-merken, prima keuze!

Aanbeveling
Ik raad iedereen deze fotozaak aan, super!

Extra toelichting
Een fotospeciaalzaak met gunstige (internetwinkel)prijzen, een ritje naar Maassluis waard!

Han 26-11-2015 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke website

Mailtjes met vragen worden heel snel beantwoord. Telefonisch word je direct vakkundig te woord gestaan

Assortiment
Ik wilde een compactcamera kopen met grote sensor. Foto Hart biedt hierin een goed aanbod met een scherpe prijsstelling

Uitstekende service!

Extra toelichting
Als je een betrouwbare winkel zoekt en ook een goede service onder een scherpe prijsstelling, dan kan ik deze winkel/webshop aanbevelen!

Frans 09-11-2015 In de winkel gekocht
In Maassluis

Men is er heel erg klantvriendelijk

Toen mijn Sonny camera kapot was en niet meer gerepareerd kon worden, heb ik een hele nieuwe gekregen!!!

Assortiment
ze hebben precies in huis wat ik nodig heb.

Aanbeveling
goede service en dat met hele aantrekkelijke prijzen.

Mark 30-10-2015 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke website. iDeal wordt niet ondersteund maar de bankoverschrijving was wel meteen verwerkt.

Levering volgens afspraak. Zorgvuldig en goed verpakt. Snell antwoorden op emails.

Aanbeveling
Scherpste prijs die ik kon vinden. Goed contact en snelle levering.

fewb 09-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke uitleg op de website. Helaas geen iDeal betaalmogelijkheid, maar overboeking ging snel. Goed contact via de email.

Mail werd snel beantwoord. Degelijk pakketje.

Assortiment
Via Kieskeurig kwam naar voren dat het product dat ik wou bestellen bij deze winkel het goedkoopst was. Het was op voorraad dus had het snel in huis.

Aanbeveling
Prima online winkel. Geen problemen.

Extra toelichting
Ik heb zeer gericht gezocht naar een bepaald product. Bij Fotohart was dit product het goedkoopst, vandaar mijn keuze. Bestelling gedaan en binnen een paar dagen had ik het binnen.

gerard 5120 07-10-2015 Via de website gekocht

Goede website,overzichtelijk,ruime keus, prima omschrijving van de producten.

Snelle levering volgens afspraak, product in zeer mooie goede verpakking geleverd, ook het telefonisch contact omtrent een vraag over het product.
Alles als zeer professioneel ervaren.

Assortiment
Ruime voldoende keus in kwaliteits producten voor een zeer nette lage prijs.

Aanbeveling
Ben aangenaam positief verrast over bestelling,levering en het telefonisch contact met FotoHart.
Dit deel ik graag met anderen.

Extra toelichting
Ben in alle opzichten zeer tevreden over mijn aankoop en service van FotoHart.

Grepol 20-08-2015 Via de website gekocht

Ik vond het een beetje raar dat ik niet met ideal kon betalen maar dat je een overschrijving moet doen. Een beetje omslachtig. Het produkt dat ik zocht kon ik makkelijk vinden op de site.

Via email makkelijk te bereiken en zeer vlug antwoord waardoor ik genoeg vertrouwen kreeg om toch hier mijn camera te bestellen. Levertijd was boven verwachting zeer vlug waardoor ik het idee had dat ik niet alleen vertrouwen in fotohart had maar hij ook in mij.

Assortiment
Over het assortiment kan ik eigenlijk niks zeggen maar de camera die ik zocht was op het moment van bestellen bij fotohart het voordeligst. Toch moet ik ook wel vertrouwen in een zaak hebben voordat ik daar iets koop en door het prettige en vlugge mailcontact had ik dat.

Aanbeveling
Ik heb het mailcontact als zeer prettig ervaren. De camera was er erg vlug. De, later in een mail aangeboden, accecoires waren goed van prijs en het is fijn dat ze even meedenken over wat je nog meer nodig hebt bij de camera.

Extra toelichting
Fotohart is zeker een aanrader. Goede prijs, vlugge levering en ze denken met je mee. Mijn achterdocht over het vooraf betalen met een overschrijving bleek volkomen onterecht.

Kwaliteitsmanager 28-07-2015 In de winkel gekocht

Goed bereikbaar, korte wachttijden

Denkt mee, weet vaak gelijk het probleem en komt met oplossing. Ook met niet daar gekochet apparatuur, Je bent KLANT!! en welkom. Ook meedenken met mij als hobby fotgraaf is geweldig. Neemt de tijd voor je.

Assortiment
Alle artikelen die ik tot nu toe nodig had, waren ruim voorradig.

Aanbeveling
Dit is een regelrechte aanrader voor elke fotoraaf. Hier ga je blij de winkel uit.

Extra toelichting
Het is in deze tijd fijn als je vriendelijk, meedenkend en opleidend geholpen wordt met je hobby. Deze winkels zijn schaars, die er zijn verdienen een dikke 10

SophiaDit 24-07-2015 In de winkel gekocht

Lekker dichtbij

Ook bij niet in deze winkel aangeschafte artikelen, wordt volledige ondersteuning en service verleend.

Assortiment
Alles wat ik nodig heb is op voorraad.

Aanbeveling
100% Verkoper zijn ter zake kundig en nemen de tijd om iets uit te leggen en eventueel te verhelpen.

Extra toelichting
Als hobbyfotograaf krijg ik altijd antwoord op mijn vragen. Theoretisch en technisch. Ze nemen de tijd voor je, je gaat er als tevreden klant de deur uit.

Dreetjuh 25-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop, waarbij alles wat ik zocht op voorraad is.

Ontzettend goed. Ik had een onderdeel vergeten te bestellen en kreeg deze alsnog voor een zelfde scherpe prijs nageleverd. Zeldzaam zulke klantvriendelijke service

Assortiment
Precies dat wat je nodig hebt voor een scherpe prijs

Aanbeveling
Ik zal iederren in mijn omgeving die overweegt een spiegelreflexcamera te kopen de winkel van Peter aanbevelen. Zeker weren!

Natasja Lodder 30-05-2015 In de winkel gekocht

Zowel in de winkel als telefonisch word je goed te woord gestaan. Je wordt op een fijne en adequate wijze geholpen. Ook de website is zeer overzichtelijk en duidelijk.

Wat een topservice!!! Nadat de aangeschafte camera na korte tijd vreemd begon te doen bij het openen van de lens, kon deze worden teruggebracht. De eigenaar heeft het toestel nauwkeurig onderzocht en daarna teruggestuurd met als resultaat het krijgen van een nieuwe camera!!!

Assortiment
Geweldig dat je de extra materialen voor bij je camera hier kunt krijgen.

Aanbeveling
Voor een goede en betrouwbare service ga je naar Fotohart!!!

Docent VU Delft 08-05-2015 In de winkel gekocht
Nieuwstraat 1, Maassluis

Fijn om een fotovakhandel in de buurt te hebben!

Leuke en enthousiaste klantenservice met praktische adviezen en handige tips!!

Assortiment
Voor zowel camera apparatuur als schitterende Fuji fotoprints! Echt een aanrader! Ook online te bestellen.

Uiteraard!!!

rabbitdordt 03-01-2015 Via de website gekocht

16.00 uur besteld en volgende ochtend 11.00 uur al binnen

Extra toelichting
Zo snel nog nooit wat binnen gekregen via internet 16.00 uur besteld en de volgende ochtend al binnen. Superrrrrr snel. geweldig

Marc Cornelissen 24-10-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Goede meedenker, snelle levering en beste pijs

jgsnel 11-10-2014 Via de website gekocht

Als een product niet deel uit maakt van het standaard assortiment gewoon even emailen en je krijgt dezelfe dag nog een (positieve) reactie.

Toen er iets mis bleek met een product kon ik het kostenloos laten terugsturen en het probleem werd op zeer korte termijn opgelost.

Assortiment
Fotohart kan niet alles leveren maar voldoende om op professioneel niveau te kunnen fotograferen.

Aanbeveling
Van amateur tot professioneel fotograaf die bewust zijn geld wil besteden aan fotoapperatuur.

Extra toelichting
Fotohart is een zowel een webwinkel als een fotozaak die tegen zeer scherpe prijzen producten verkoopt. Indien een product niet in het standaard assortiment is opgenomen kan je contact opnemen met de eigenaar. Zo heeft hij (Peter) mij laatst een Fujifilm objectief verkocht dat eur. 100 goedkoper is dan bij de standaard "grote jongens". Daarnaast biedt hij uitstekende service en reageert snel op email. Voordat ik nu een aankoop doe (ik ben professioneel fotograaf) zal ik altijd eerst even bij Fotohart mijn licht opdoen.

Juliaschneider 20-09-2014 Via de website gekocht

Contact via email met Peter van Fotohart is heel makkelijk!

Ik bestel normaal heel weinig op Internet, Maar met Fotohart heb ik nu voor de derde keer heel goede ervaringen opgedaan. Peter reageert heel snel op email. Ruilen van een defecte oplader was in geen tijd opgelost en ook een fototas die me niet beviel kon ik zomaar zonder kosten terug sturen. Uitstekende Service!!!

Assortiment
Ik wist precies wat ik wilde kopen en dat had hij op voorraad.

dhammer 08-08-2014 Via de website gekocht

Snelle en directe communicatie.

Heel goed bereikbaar via telefoon en email. To the point.

Walpot.G 05-08-2014 In de winkel gekocht
Het filiaal in de Nieuwstraat 1 te Maassluis

De website is duidelijk en gemakkelijk.

In deze winkel ben ik vanaf het begin tot het einde op een bijzonder vriendelijke en professionele manier geholpen.

Assortiment
Assortiment is ruim voldoende.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel bij al mijn vrienden en bekenden aanbevelen.

Extra toelichting
De professionaliteit, kennis en de manier hoe je in deze winkel geholpen wordt hebben mij tot deze beoordeling gebracht.

fromageloog 23-07-2014 In de winkel gekocht
Stadshart Maassluis

Fijn en vakkundig geholpen

Assortiment
Hadden precies wat ik zocht !!

Hele scherpe prijs/kwaliteitverhouding.
Vakkundig !!!

Extra toelichting
Prettige winkel met een vakman achter de toonbank.

P. Anker 29-06-2014 In de winkel gekocht
Maassluis

Uitstekend advies. In alle rust werden mijn vragen beantwoord. Heel plezierig

Kan niet beter. Een hoesje gekocht bleek voor ons overbodig omdat we nog een andere hadden liggen, zonder enige moeite terug kunnen geven. Ook het stellen van vragen over de camera een week later was geen enkel probleem

Assortiment
Breed assortiment, prima keuze en alternatieve producten voorhanden

Van harte aanbevolen!

LINN Opleidingen 21-05-2014 Via de website gekocht

Ondanks het feit dat betalen via Ideal niet mogelijk is gaat de financiële afhandeling van de bestelling snel en accuraat.

Snelle service en reactie op e-mails en supersnelle levering van de camera

Assortiment
We hebben gezocht naar een specifiek model videocamera en hebben het assortiment niet bekeken

Aanbeveling
Ik zal FotoHart zeer zeker aanbevelen

Extra toelichting
Snelle afhandeling bestelling, snelle en correcte reactie op e-mail en super snelle levering!

A.C. Theune 17-05-2014 Via de website gekocht

Na een e-mail en een telefoongesprek werd de camera direct verstuurd. Misschien vinden sommigen het ontbreken van betaling via Ideal niet zo prettig, maar met overschrijven via internet door de winkel direct opgepikt.

Was op zoek naar sony hx400v. Na bestelling en betaling binnen enkele minuten klaar voor verzending gemaakt.
Echter bezorger DHL ging de fout in: sorteerfout, met als gevolg dat de zending enkele dagen zoek was. Geen probleem: men stuurde een tweede camera op. Dit allemaal na regelmatig contact via telefoon en email. Na enige dagen was ik in het bezit van twee camera's. Dit tweede pakketje uiteraard weer opgestuurd op kosten van fotohart. HULDE.

Aanbeveling
Zeer goede ondersteuning, erg betrouwbaar en meedenkend met de klant.
Het opsturen van een tweede camera was voor mij het Summum. Zelf geen blaam treffen en zo'n maatregel. Waar kom je dat nog tegen?
Komt bij dat de camera laag geprijsd was.

Extra toelichting
Alleen maar goed: - lage prijs - goede ondersteuning - betrouwbaar - een buitengewoon goede service

itk 07-04-2014 Via de website gekocht

Hadden een slechte ervaring met leverbaarheid van de compact camera die we wilden hebben bij een andere leverancier, daarom eerst even gebeld. De camera bleek hier echt leverbaar.

Prima telefonisch te woord gestaan op maandag, dezelfde dag nog besteld en na ontvangst fatcuur betaald met Ideal en op woensdag was de camera al in huis, met keurige emails over de status van de bestelling.

Hele goede ervaring.

Extra toelichting
Doen wat ze zeggen. Was bij andere winkel niet het geval.

anton_65 06-04-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Snelle levering, de goedkoopste, zelfs nog gratis een fototasje erbij!

CJ_HUt 02-04-2014 In de winkel gekocht

Eerst op Kieskeurig gekeken naar welk model camera ik wilde (is een Panasonic FZ-200 geworden). Daarna een check op de prijs (Fotohart bovenaan, heb daar eerder ook een camera gekocht). Vandaag in Maassluis langs gegaan, parkeren nog steeds gratis op nog geen 200 meter van de winkel!

Uitstekend geholpen door iemand die verstand heeft van zaken. Ik dacht dat ik wist wat ik wilde, maar kreeg nog een paar goede adviezen over gebruik van de camera, werking filter en grootte van de geheugen chip. Wat een verschil in vakmanschap ten opzichte van de 'scholieren' die je te spreken krijgt bij de grote ketens.

Assortiment
Levert alle grote merken.

Aanbeveling
Vakmanschap, makkelijk bereikbaar en internet prijzen bij deze winkel in de Maassluis.

Extra toelichting
Top bereikbaar, gratis parkeren, breed assortiment en goede prijzen.