DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rudy 05-06-2020

Deze shop heeft enorm veel keuze, een duidelijke webshop en is erg snel met leveren.
Nooit geen problemen.

Maria Johanna Hendriks 03-06-2020

Levering super snel naar Spanje
Ik ga het beslist meer doen dit was voor mij de eerste keer, echt iedereen aan te raden. Producten super!!

Sandy 01-06-2020

Hele snelle levering! Goed verpakt en je ontvangt snel een alert als een artikel weer op voorraad is.

ger 01-06-2020

Zeer veel keuze met goede product informatie op een goed toegankelijke website met bovendien ook nog zeer fatsoenlijke prijzen. Het bestelproces is beslist gebruikersvriendelijk. Bestelde producten worden binnen de "beloofde" periode bezorgd, waarbij je via een email goed goed de bestelling kunt volgen en tijdig de window weet waarbinnen geleverd wordt.

Ingrid 01-06-2020

Prima service, zeggen wat ze beloven, en hebben de artikelen die ik graag zou willen. (dichts bij de natuur)

Anoniem 01-06-2020

Na bestelling werd je duidelijk geïnformeerd waar de bestelling zich bevond en omstreeks welk tijdstip het afgeleverd en door wie het zou worden.

Tanja Jong de 30-05-2020

Het is een fijne overzichtelijke site. Ik bestel hier graag ivm snelle levering. En als iets fout gaat reageren ze ook snel om het op te lossen

Sabine 30-05-2020

Prima webshop overzichtelijk ondanks coronatijd snelle levering en keurig verpakt. Top.

Lena 29-05-2020

Zoals gewoonlijk weer prima verzorgd: makkelijk besteld, keurig verpakt en snel verzonden! Voor mij geen andere online drogist!

G.Engelsma 28-05-2020

Het is prettig winkelen,alles is op voorraad en het word snel geleverd.
Ook de aanbiedingen zijn goed en de artikelen zijn snel te vinden.

Henny Sips 28-05-2020

Kan iédereen de ,,online drogist aanbevelien!
Top , bestel altijd alles bij jullie,
Keurig verpakt en de volgende dag alles in huis!🙏
Alle lif voor jullie👍

Wilma 26-05-2020

Helderer en duidelijk site: zijn artikelen wel/ niet aanwezig, het is makkelijk bestellen en betalen waarna vlotte correcte levering volgt. Ik heb al meerdere kerend besteld en zal dat vaker doen...

Din y van Aart 26-05-2020

Hele snelle levering en een goeie prijs.
Ga zo door. Goede kwaliteit en duidelijke informatie

Kees 26-05-2020

Accurate en snelle, correcte afhandeling van de bestelling. Keuze in betaal mogelijkheden zijn voor mij erg belangrijk in principe wil ik altijd achteraf betalen.

Marry 26-05-2020

de shop bij de online drogist is gekomen vanwege de corona ,maar dit bevalt mij zo goed dat ik dit blijf doen ,Prima producten en snelle service.
De Vega producten spreken mij erg aan en zijn fijn in gebruik.

erna de windt 25-05-2020

zeer tevreden over de producten , de prijzen en de vlugge verzending ,
ondanks het feit dat er enige vertraging kan ontstaan door het "corona" virus !

N. Hendriks 25-05-2020

Bestellen op de website is eenvoudig. De betaling kan ook met Paypal wat ik prettig vind. De bestelling werd netjes binnen de door Post.nl gemailde tijdzone bezorgd.

Kimberley Pex 25-05-2020

Altijd goed, de site is echt duidelijk, dan heb je besteld ; en de bestelling is snel in huis , de meeste spullen hebben een flinke korting , en als er iets. is dat je wilt weten kun je bellen . Helemaal prima

Patrick 25-05-2020

ik zou online drogist aanbevelen aan iedereen ,een zeer snelle levering , en zeer goede prijzen ,

Arien 25-05-2020

Zeer goede webshop. Heel uitgebreid assortiment en prima zoekopties. Artikelen zijn goed geprijsd. Snelle levering.

pia vlasman 25-05-2020

Deze winkel heeft héél veél voorraad, met een duidelijke uitleg over de artikelen waar het vandaan komt en wat je ermee kan doen, er wordt netjes vermeld wat er niet is en je kan je aanmelden dat zij melden wanneer het er weer is, bij een manco melding krijg je bijna direct een mail terug en een ander product toegestuurd, indien niet voorradig storten ze je geld terug.

Ingrid 25-05-2020

Deze shop is op een prettige wijze ingericht en de behandeling geschied op een vriendelijke manier en de levering van bestelde producten wordt zeer snel en goed verzorgd uitgevoerd.

Smeiltje 25-05-2020

Gewoon een mooie ervaring!
Op zaterdagvoormiddag besteld en op maandag voormiddag netjes en op tijd thuis in België afgeleverd!

Bea 25-05-2020

Zeer goed, zondag besteld en de volgende dag al bezorgd net over de grens in België.
Hetgeen ik besteld heb en in voorraad was.
Helaas is de voorraad van sommige producten beperkt en moet je wachten als iets niet op voorraad is.
Maar de producten die er zijn, zeer tevreden over.
Vanaf 20 euro gratis bezorging. 👍👍

Anita 25-05-2020

Deze shop had een goede prijs kwaliteitsverhouding.
De levering was ook keurig op tijd
Niets op aan te merken. Ik ben tevreden