DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 725 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marja 08-07-2020

Zeer tevreden over de snelle levering, de voordelige prijs van de artikelen en de nette verpakking. Ik ben zeker van plan om regelmatig bestellingen bij DeOlineDrogist te blijven doen.

Rianne 07-07-2020

Bestellen en levering verlopen prima.
Ik vind het wel jammer dat er nooit een kortingsbon/ code gegeven wordt voor een volgende bestelling. En dan zou die bon geen week geldig moeten zijn maar een half jaar. Want ik bestel supplementen voor 3 maanden.
Of ...het zou ook leuk zijn in je pakketje b.v. iets extra's aan te treffen in de vorm van monsters of zo.
Zeker omdat ik steeds best voor een behoorlijk bedrag bestel.
Of een spaarsysteem opzetten, ik noem maar wat suggesties op.

Leny Ehlen 07-07-2020

super snelle levering alles perfect geregeld zeer zeker een aanrader op alle gebied .

Leonie 07-07-2020

Heel tevreden! Zeer snelle levering en ze zijn goedkoop. Goede klantenservice.

Cokkie 06-07-2020

DeOnlinedrogist.nl is het fijn winkelen en meeste artikelen zijn over het algemeen goedkoper dan andere online winkels.
heel snelle levering en netjes verpakt!

M.peeters 06-07-2020

Het product zelf is prima, en de levering was gelijk de volgende dag. Prima berichtgeving. Ben tevreden.

van eerten 06-07-2020

super snelle levering, op zondag bestelling geplaatst en maandag in huis, dit met achteraf betalen.
( dus geen internet bankieren ect. ) bestelling is goed verpakt. en heeft de reis goed doorstaan.
producten hebben een lang houdbaarheids datum. heerlijk van smaak.

Precies wat ik wilde en nodig had. 06-07-2020

Levering op tijd en precies wat ik had besteld. Kan niet beter. In de doos zat keurig een gebruiksaanwijzing in het Nederlands.

henk 05-07-2020

Zeer snelle levering. Producten zoals afgesproken, prima kwaliteit.
Reeds vaker bij de Online drogist besteld. Ook ditmaal geen verzendkosten

Gerard 05-07-2020

Duidelijke site , bestellen is gemakkelijk , relatief lage bestel kosten.
Een site waar je terug komt.

Lidwine 04-07-2020

Zeer duidelijke website. Bestellen gaat gemakkelijk en duidelijk. Levering was zeer snel. ondanks corona. Overzichtelijke track-and-trace. Ook uitstekende informatievoorziening via e-mail over de staat van de bestelling.

MarionB 04-07-2020

De Online Drogist is een superfijne site om al je spullen te bestellen. Zelfs als je zelf een fout maakt wordt er gekeken hoe ze het op kunnen lossen en wordt dat ook daadwerkelijk gedaan!

Linda1961 04-07-2020

De online drogist! Ik maak hier heel graag gebruik van. Snelle levering zelfs nu in de corona tijd. Nog nooit teleurgesteld. Goede produkten, ruime keus en goed verpakt verzonden. Eigenlijk niets dan lof, heerlijk dat dit bedrijf bestaat, ben blij met ze!!

Ellen 02-07-2020

DeOnlineDrogist.nl heeft een ruime keus en levert alles snel en netjes verpakt.
Ik bestel er graag!

Siem 02-07-2020

Snelle levering van de producten en goede aanbiedingen, en er is bijna voor iedereen wel iets te vinden bij deze online Drogist

Kari Winkelman 01-07-2020

Groot assortiment, snelle bevestiging en vooral ook bezorging (erg prettig), zelfs in Corona tijd.

Anneke 01-07-2020

Hele fijne webshop groot aanbod en snelle levering ben heel tevreden over de produkten.

Karin 01-07-2020

DeOnlineDrogist.nl heeft me nog nooit teleurgesteld. Zelfs toen er in de start van de Coronatijd niet voldoende paracetamol in voorraad was om die te leveren, kreeg ik keurig bericht en geld terug. Pakketjes zijn altijd netjes verzorgd en worden volgens afspraak geleverd.

Johnh 01-07-2020

Besteld en de volgende dag inhuis. Echt waar, zonder bezorgkosten. Hoe super is dat! Op voorraad en snel geleverd. Dat wil iedereen toch.

CLYC 30-06-2020

Al jaren lang bestel ik hier mijn benodigde producten. Altijd tot volle tevredenheid. Snelle en correcte levering.

Nelleke 29-06-2020

deze shop heeft een uitgebreid assortiment, die mij belangstelling hebben. Ook leuk dat er veel korting wordt gegeven. Snelle levering is ook belangrijk.

Manolito. 29-06-2020

Zeer correcte en snelle levering👍👍 s'avonds besteld,de volgende dag al in huis.

Wilma 13-06-2020

Snelle service. Zeer uitgebreid assortiment. Boven 20 euro geen bezorgkosten.

Theo Heijnen 11-06-2020

Alles wordt netjes en goed in gepakt ! En komen hun afspraken na en hanteren nette prijzen

GabyGabrielle 10-06-2020

Net als alle voorgaande keren ontving ik mijn bestelling supersnel! Dit keer betaald voor levering op dezelfde dag en het werd ook keurig dezelfde dag bezorgd.