DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Olifant 24-05-2020

Makkelijk te bestellen, snelle levering, bestelde producten voldoen aan verwachting

Talpa 22-05-2020

Groot assortiment tegen echt billijke prijzen! Super snelle levering. Voor mij/ons zeker in deze corona tijd beslist een uitkomst om de publieke omstandigheden te vermijden.

Monique 22-05-2020

Bestel er al tijden bij ben erg tevreden. Prima service. De verzending verloopt correct. De website is overzichtelijk.

M. Haanraads-Everhartz 22-05-2020

Snelle en correcte afhandeling van de aankoop. Heel veel producten zijn elders duurder.
Je bepaalt zelf wanneer het bezorgd wordt. Goede service.

Ellen 19-05-2020

Mondkapjes besteld en een verkeerd model gekregen. Hierover een mail gestuurd en voordat ik mijn foutieve mondkapjes had teruggestuurd had ik de goede al in huis. Zeer snelle levering (1 à 2 dagen)

Gertha 18-05-2020

Fijn bedrijf met gratis after-pay optie. Bestelling is er altijd heel snel.

W 18-05-2020

uitgebreide sortering, goede en snelle levering en goede aanbiedingsprijzen,

winthoos 18-05-2020

Bij alles wat ik aanschaf bij De Onlinedrogist moet ik zeggen top. De service is goed. De snelheid van het bestellen en de levering is prima. Niets te klagen.

Rosi Jansen 18-05-2020

Gebruiksvriendelijke en duidelijke site, concurrerende prijzen, en snelle levering waarbij ik nog de complimenten geef voor de verpakking. Stevig doosje en heel economisch ingepakt zonder overtollig verpakkingsmateriaal.
Al met al Top. Hier ga ik zeker opnieuw bestellen!

Theo Bosch 18-05-2020

Voldoende mondkapjes op voorraad. Ook in deze bizarre tijden tegen een normale prijs aangeboden en binnen een dag geleverd. Ik ben er erg tevreden mee en kan nu zonder problemen reizen met OV. Complimenten.

w.ijpelaar 18-05-2020

keurig verzorgd en correct afgeleverd op mijn adres houden zo zou ik zeggen !

Jean 16-05-2020

Het juiste product netjes op tijd afgeleverd, niets op aan te merken .
Daarnaast via EMail op de hoogte gehouden van de status van de levering.

LLBtje 16-05-2020

Voor medische of bijna medische artikelen staat de online drogist in de voorkeuslijst. En dt hebben ze verdient want alles gaat altijd snel maar goed verzorgd. Nooit aanmerkingen op de leverantie of het product.

pieter 16-05-2020

eenvoudig te bestellen, snelle levering. Gewoon goed, zeker en snel. Dus tevreden

Tommie 15-05-2020

De bestelling is geleverd volgens afspraak en de mondkapjes zijn zoals je ze vaker ziet in het straatbeeld.

L.de B. v. V. 15-05-2020

DeOnlineDrogist doet wat er wordt beloofd. Het bestelde materiaal was er binnen 2 dagen.
Goed verpakt.

Marrendam 15-05-2020

Snelle levering, keurig verpakt, kwaliteit goed.
Webkeurmerk geeft vertrouwen.

Ede 15-05-2020

Precies en prompt geleverd wat we hadden besteld (mondkapjes).
Omschrijving van wat je precies krijgt kan beter.
Vraag is wel wat die dingen kosten in niet-coronatijd (ik heb geen idee of 55 euro voor 50 kapjes extreem duur is, ik denk het wel)

J.M 14-05-2020

Heb goede ervaring met deze Webshop alles netjes volgens advertentie ontvangen.

MarionB 14-05-2020

Wat een superfijne drogist is dit! Je besteld en meestal de volgende dag al bezorgd. Alleen in het begin van de Corona crisis duurde het 1x iets langer maar verder altijd de volgende dag in huis. Ook als iets niet op voorraad is, krijg je een seintje als het weer leverbaar is.
Zelfs overleg is mogelijk. Ik had 1x iets verkeerd besteld en dat zag ik pas nadat ik op de bestelknop had gedrukt. Je belt even en het wordt gelijk veranderd zonder moeilijk doen.

Menig webwinkel kan hier een voorbeeld aan nemen!

PMG te Amersfoort 14-05-2020

Ruime keuze, snelle levering, vriendelijke en bijzonder goed meedenkende klantenservice. Een aanrader!

Cees 14-05-2020

duidelijke website met aangeven of en hoeveel voorraad er nog is. Van kennis vernomen dat het een correct en snelwerkend bedrijf is. Dat klopte volledig.

M. van Egmond 14-05-2020

Supersnelle en efficiënte levering zelfs in deze Corona crisis!
Heb nu een aantal keer bij deze webshop besteld, en altijd dezelfde accurate en snelle levering.

Joost 13-05-2020

Gewoon goed, tijdig en ze doen wat ze beloven. Nu in deze tijd beloofde ze me mondkapjes en die waren op tijd geleverd.

Rebecca 13-05-2020

in deze bizarre tijden spullen snel en conform bewering op tijd in huis, netjes mail ter bevestiging