DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anita 27-07-2021

Deze shop heeft een specifiek artikel wat ik lang niet overal kan kopen. Ze leveren snel. Gebruiken geen overtollig verpakkingsmateriaal (milieuvriendelijk) en stoppen geen ongewenste catalogi in de bestelling erbij zoals sommige leveranciers wel doen.

Donna 27-07-2021

Op zoek naar een voedingssupplement bij de Online Drogist uitgekomen. Het product werd snel en correct geleverd. Ook de prijs was in orde. Voor mijn vervolgbestelling weet ik waar ik moet zijn.

Johnny Parera 26-07-2021

Vooraleerst de snelle wijze waarop tegemoet wordt gekomen aan de producten die je hebt besteld door snelle levering van bestelde producten vind ik een pre. Het stemt in zijn geheel genomen overeen met de gebruiksvriendelijkheid van haar website.

Hester 26-07-2021

Fijne webwinkel: Ik vind dat je makkelijk producten op de website kan vinden en er is veel keus. Als je iets wil bestellen wat je al eerder hebt gekocht kan je in je bestelgeschiedenis kijken en dan kan je deze producten met 1 druk op de knop weer bestellen. De bestelde producten worden thuisgebracht in een neutrale doos, dat vind ik heel fijn. De levertijd is niet lang, meestal heb je de producten de volgende dag in huis.

Jack 26-07-2021

Makkelijk bestellen, en goed en snel alles geleverd met een leuke attentie, Top.

Miranda 26-07-2021

Uitstekende service. Veel info te vinden op site bv over ingrediënten voedingssupplementen

Maat 23-07-2021

Snelle en correcte levering. Tevens aantrekkelijke prijs en goede kwaliteit.

Maria 23-07-2021

Wordt altijd netjes geleverd, betrouwbaar ! Assortiment is heel uitgebreid. Men kan ook kennismaken met merken waar men nog nooit van gehoord heeft en tot de ontdekking komen dat die erg goed en aangenaam zijn. Het zit ook goed verpakt.
Het enige nadeel is de hoeveelheid verpakkingsmateriaal, dat daarvoor gebruikt moet worden. Dit zou wellicht anders en/of minder kunnen.

Moniek 22-07-2021

De Online drogist geeft duidelijke informatie, biedt een snelle service en heeft betaalbare producten. Ik ben een trouwe klant en koop er graag.

Henk 22-07-2021

prima zaak en website en snelle levering correct en keurig ik zou het iedereen aan bevelen.

Anja 21-07-2021

Correcte communicatie en een goed en volledig ingepakt pakket ontvangen. Ik bestel via deze site al jaren producten en dit verloopt zonder problemen.

Maria 21-07-2021

Goed geprijst artikel gekocht (Venal Forte van Bional)! Ik had de aanbieding hiervan gemist, maar dit product bleek daarna alsnog heel goed geprijst. En snel geleverd (Coronatijd)!

Mariet S. 21-07-2021

Doet wat hij belooft . De bestelling wordt prima uitgevoerd. Snelle bezorging.

johanna 21-07-2021

vriendelijke en goede informatie,snelle levering,goede comunicatie
en dat gelevert wat besteld is veel merkartikkelen goed assortiment

Ria 19-07-2021

Snelle levering en goede producten
Informatie en alles was toppie
Producten zijn altijd op voorraad en bevallen mij goed

Trudy Bierman 19-07-2021

DeOnlineDrogist raad ik zeker aan. Bestellingen worden snel en heel goed geleverd, producten zijn ook prima en veel kortingen.
Service ben ik ook heel tevreden, zeer klantvriendelijk.

Peter 19-07-2021

Alles verkrijgbaar, duidelijke site, vandaag besteld, de volgende dag bezorgd
Bestelling is heel goed verpakt en wordt steeds onbeschadigd bezorgd

jolanda 18-07-2021

vlotte service, goede prijs. Al meerdere keren besteld. Altijd zeer tevreden.

Aartje 18-07-2021

Veel artikelen ze hebben echt alles voor een goede prijs en wordt vlot bezorgd gewoon weg super een echte aanrader.

Mieke 17-07-2021

Zeer vlotte en keurige levering.
Als je belt met een vraag, altijd een vriendelijke behandeling.
Helemaal oké !

Martje 15-07-2021

Erg makkelijk en overzichtelijk om een bestelling te plaatsen. Snelle bezorging.!

super online-winkel 15-07-2021

Deze shop heeft uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Groot assortiment en snelle levering. top shop!

H.Feiken 15-07-2021

Duidelijk en overzichtelijke website, goed verpakt, heel veel keus en een snelle levering.

F.H. 15-07-2021

Veel keuze en lage prijzen. Snelle en goede levering, telkens weer tevreden hierover.

Jolande09 13-07-2021

Fijne online drogist.
Duidelijke produkt informatie
Zéér ruime sortering van produkten.
Niet duur.
Zeer snelle verzending