DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 733 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Chantal 07-08-2021

Ik ben ontzettend tevreden. Al meerdere keren besteld. Goede communicatie ook als er vertraging is. Alles netjes verpakt en wat breekbaar is extra verpakt. Goed duidelijk op de doos voor de bezorger dat er breekbare spullen in zitten. Ook de glutenvrije spullen goede lange houdbaarheidsdatum. Volgende keer word hier zeker weer besteld

anita tolen 06-08-2021

Artikelen prima verpakt en zeer snelle levering. Geheel aan mijn verwachtingen voldaan!

Roel D. 06-08-2021

Vertrouwd, prima prijzen en producten, snelle levering, vakkundig en netjes verpakt.

Hilde 06-08-2021

Bestel al jaren regelmatig bij online drogist, alles keurig verpakt
bevestiging via de mail, vandaag besteld morgen in huis.
Gewoon perfect houden zo.

Patjila 04-08-2021

Na al meerdere malen te hebben besteld bij DeOnlineDrogist is het tijd om een review te geven. Deze drogist heeft een groot breed assortiment, een prima website en over het algemeen voordelig geprijsde artikelen. Textielverf heb ik o.a. besteld en deze is goedkoper dan bij andere winkels. Het afhandelen van de bestelling verloopt vlot via de website. Voordeel van de bezorging is: Er zijn keuzes te maken: avond bezorging, wel of niet bij buren. Erg handig. De uiteindelijke bezorging verloopt ook vlot. Al met al, zoals ik nu doe, kies ik voor deze drogist online.

Hanenjan 04-08-2021

Zoals altijd goed, snel en dit keer zelfs een door onszelf ontstaan probleem geruisloos opgelost. Ga zo door.!!!!

Martin 04-08-2021

Mooie producten en ruime keuze, kwaliteit en een duidelijke site en een snelle levering.

ingrid blezer 03-08-2021

Je krijgt wat je besteld ,alles goed verzorgd en bezorging op afspraak. Top !!

Jacqueline 02-08-2021

DeOnliineDrogist geeft uitstekende service. De site is overzichtelijk en het assortiment is groot met grote voorraden. Er is aangegeven of het product op voorraad is. De bestelling wordt bijna altijd de volgende dag geleverd. Avondbezorging is mogelijk. Er zijn ook verschillende betaalmogelijkheden.

Brit 01-08-2021

Super tevreden.
Meestal na een dag bestelling in huis.
Ruime keuze aan interessante prijzen
Een aanrader voor iedereen.
Zéér behulpzaam bij alle vragen.

Leo 01-08-2021

Wij bestellen al jaren bij online drogist het bevalt goed zeker in corona tijd we zijn zeer tevreden

Lieneke 01-08-2021

Ruime sortering in diverse prijsklassen, snelle levering. goede afhandeling.

Iris 01-08-2021

Veel producten voor een goede prijs. Netjes verpakt en snel verzonden. Heel tevreden!

sonja 31-07-2021

Een aanrader: toffe producten aan voordelige prijzen, mooie verpakt en op tijd geleverd.

Ina Brouwer 30-07-2021

Een mooi breed assortiment waaronder veel duurzame producten. Verpakt in kleine, milieuvriendelijke kartonnen doos/doosje. Eenvoudig op te halen bij parcelshop/supermarkt.

Chris J. 30-07-2021

Goede online winkel. Ik koop al enkele jaren bij deze winkel. Ik ben er zeer tevreden over.
Altijd op tijd geleverd. Redelijke prijzen.

Marja 30-07-2021

Sinds een aantal jaren koop ik naar grote tevredenheid een groot aantal producten bij De online drogist. Deze drogist is zeer ruim gesorteerd, is aantrekkelijk geprijsd, de verzending verloopt vlot en producten worden netjes en zorgvuldig verpakt. Een aanrader!

Fred 30-07-2021

al een tijdje op zoek naar dit product aangezien het in alle "live winkels" niet meer te koop is. Meteen maar een hele berg besteld. Zoals altijd weer snel geleverd!

R & B - Zeddam 29-07-2021

Goeie overzichtelijke site , zeer ruime keuze , vlotte en nette levering , kortom : helemaal TOP !!

Lucie 29-07-2021

De shop is erg overzichtelijk en wanneer een product niet op voorraad is heb je de mogelijkheid om via een mail op de hoogte te worden gehouden wanneer het product weer op voorraad is. Verder een snelle levering en goede service top .

Sasch 28-07-2021

Nette site, goede prijzen, snelle nette levering ook tijd van levering goed aan te geven, groot assortiment

M. Viegen 28-07-2021

Groot assortiment.
Telefonisch goede behandeling van mijn vraag.
Perfecte betaling en leveringsvoorwaarden

Anja 28-07-2021

Normaal ben ik gewend dat Deonlinedrogist de producten goed en hygiënisch verzend. Maar deze keer was het doosje van de Puur Auris druppels geopend en lag het pipetje los in de doos heel vreemd.
Officiele reactie van De Online Drogist 01-08-2021

Beste Anja

heel erg bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat de Puur Auris druppels open geleverd zijn. Natuurlijk is dat niet de bedoeling. Als u even contact opneemt met onze klantenservice hierover en het bestelnummer van uw bestelling doorgeeft, dan kunnen wij u een passende oplossing aanbieden. Onze excuses voor het ongemak

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Yvonne 27-07-2021

De Online Drogist heeft kwalitatief hoogwaardige producten en hele mooie aanbiedingen. Bovendien wordt alles heel goed verpakt (biologische sappen in flessen) en snel thuisbezorgd via PostNL, waarbij je kunt kiezen dat het in de avonduren geleverd wordt, en dat is iets waar ik persoonlijk geweldig blij mee ben!

Liliane 27-07-2021

Snelle levering en steeds is de bestelling correct! Heel tevreden over deze website !