DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 766 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dolph 20-08-2021

Vele site pretenderen de bestelling te leveren binnen één dag. Vaak blijkt dat niet te kloppen, maar de online drogist heeft dat diverse keren wel waargemaakt.
Ook de prijzen zijn concurrerend, zo niet het goedkoopste, dus op alle gebieden een aanrader.

Blondy 20-08-2021

Ik koos voor onlinedrogist.nl omdat ze goede aanbiedingen hebben en de produkten zijn voordelig.

m.kolkman 18-08-2021

goeie ervaring met online drogist.
alles meestal aanwezig en snel geleverd.
tot nu toe zeer tevreden
ga zo door

A.F 18-08-2021

Ik heb deze site gekozen, omdat ze de shampoo verkopen, die in de winkels niet meer te krijgen is.
Helaas was er te weinig verpakkingsmateriaal om de flesjes gedaan, waardoor 1 flesje wat was gaan lekken.
Aangezien er met dozen wordt gesmeten door de bezorgers is goed inpakken een must.
Verder snelle levering.

Herman 17-08-2021

TJa duidelijke website, duidelijke voorwaarden snelle levering- dus Helemaal top !!

Mce wielders 16-08-2021

Ik koop al een paar jaar bij dit bedrijf altijd goed en zeer snel in huis..us het niet op voorraad krijg je bericht als het er wel is.hele goede service

Ronald 16-08-2021

Supersnel ontvangen en gunstige prijzen van de goederen:)
Ik zal daarom wederom andere goederen bestellen bij de onlinedrogist.nl

Ri 15-08-2021

Heb voor dod gekozen vanwege het ruime assortiment, veel aanbiedingen, makkelijk om te bestellen, snelle bezorging, lage verzendkosten, en boven de 20 euro of bij aankoop van geselecteerde producten is de verzending gratis en het is ook mogelijk om achteraf te betalen.
Supershop!

Marjolijn 13-08-2021

De OnlineDrogist.NL is een zeer klant vriendelijke website. Bestellingen komen snel en in goede conditie ( verpakking) aan. Maar waar ik het meest blij mee ben zijn de katoenen handschoenen voor medisch gebruik. Eindelijk een model die blijft zitten. Daar kan de plaatselijke apotheek van leren. Ik ben blij met deze winkel en ik merk dat ik in Corona tijd steeds meer bestel bij DrOnlineDrogist.NL

P.Celissen 12-08-2021

Grote keuze, goede en snelle afhandeling online.
Nette en keurig op tijd leveren.
Wordt netjes op de hoogte gehouden van het hele proces van levering.

Yvonne H 12-08-2021

Artikelen zijn makkelijk te vinden op de website. Goed geprijsd. Maakt vandaag besteld, morgen levering, waar.
Top service. Alles discreet verpakt.

Joy 12-08-2021

Goede producten tegen redelijke prijzen. Vaak kan ik deze producten niet in andere winkels vinden of vaak worden deze producten tegen hogere prijzen verkocht. Verder worden de producten snel geleverd. Samengevat ik ben enorm blij met de deonlinedrogist.

JanKol 11-08-2021

Ik koop regelmatig bij De Online Drogist en dat zou ik niet doen als deze webshop mij niet zou bevallen. Ook hun assortiment sluit goed aan bij mijn wensen, zo leveren zij b.v. paracetamol capletten. Een "caplet" is een samenvoeging van de woorden capsule en tablet. Zo'n caplet neemt veel prettiger in dat een gewone paracetamol pil. En de prijs is gelijk aan die van en gewone paracetamolpil.

Otto 10-08-2021

Altijd volgens afspraak correct en op tijd in huis voor goede prijs en product

Henk 10-08-2021

Goede betrouwbare winkel. Snelle levering. Door overzichtelijke nota tevens een bewijs voor de belastingdienst.

Henny 09-08-2021

Snelle levering van product. Overzichtelijke website. Goedkoop in vergelijking met de winkel.

Hans Koerts Meijer 09-08-2021

Duidelijke site waarop makkelijk te vinden producten. De prijzen zijn zeer redelijk.
De bestelde producten zijn goed verpakt en worden snel geleverd.

Edin 09-08-2021

Deze drogist heeft grote assortiment. Ze hebben altijd scherpe prijzen. Heel vriendelijke personeel met juiste informatie. Vandaag besteld morgen bezorgt. In het kort Heel goede online drogist.

arie 08-08-2021

snelle service goede kwaliteit producten goed op de hoogte gehouden i.v.m de vooruitgang van het versturen

Mia Vermeulen 08-08-2021

Veelzijdig assortiment, goede producten, goede service en snelle levering.

Anneke 08-08-2021

Prima de bestelling geregeld. Dag later al thuis bezorgd en netjes verpakt en alles aanwezig.

A.M. Munnnink 07-08-2021

De diversiteit van producten en ze zijn relatief gezien vaak goedkoper, super snelle levering en alles is heel goed verpakt dus weinig kans op breken.

Deonlinedrogist 07-08-2021

Geweldige service vlotte afhandeling achteraf betalen zeer klantvriendelijk

Chantal 07-08-2021

Ik ben ontzettend tevreden. Al meerdere keren besteld. Goede communicatie ook als er vertraging is. Alles netjes verpakt en wat breekbaar is extra verpakt. Goed duidelijk op de doos voor de bezorger dat er breekbare spullen in zitten. Ook de glutenvrije spullen goede lange houdbaarheidsdatum. Volgende keer word hier zeker weer besteld

anita tolen 06-08-2021

Artikelen prima verpakt en zeer snelle levering. Geheel aan mijn verwachtingen voldaan!